1. |
Пустова С.В. Аналітичні та статистичні моделі оцінювання показників ефективності функціонування call-центрів: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / С.В. Пустова ; Ін-т кіберн. ім. В.М.Глушкова НАН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.Розроблено математичні моделі функціонування call-центрів як систем масового обслуговування (СМО) з повторними викликами. Проаналізовано показники ефективності їх функціонування. Представлено аналітичні моделі call-центрів як СМО з розподілом Ерланга другого порядку часу циклу орбіти, отримано чисельні розв'язки. Викладено статистичні моделі call-центрів як СМО з поверненням викликів, проведено статистичні експерименти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В173.121,0 + З965.911-01 + Шифр НБУВ: РА365689
Рубрики:
|