Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (205)Книжкові видання та компакт-диски (242)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Гальченко$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Гальченко К.С. 
Вплив заморожування і сублімаційного висушування на збереження молозива корів: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.19 / К.С. Гальченко ; НАН України. Ін-т пробл кріобіології і кріомедицини. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив заморожування, сублімаційного висушування та умов зберігання молозива корів на його pH, кислотність і характер перекисних процесів у ліпідах молозива, а також на збереження антиоксидантних властивостей лактоферину, що входять до його складу. Виявлено ефективність сублімаційно висушеного молозива у разі експериментального цукрового діабету та вплив лактоферину на життєздатність і репаративні процеси у ДНК меланомних клітин лінії Arn8 після ультрафіолетового опромінювання. На підставі результатів дослідження ефективності сухого молозива у випадку цукрового діабету показано, що його пероральне введення сприяє зменшенню концентрації глюкози у крові та інтенсивності перекисного окиснення ліпідів в організмі. Встановлено, що лактоферин проявляє цитотоксичну дію по відношенню до меланомних клітин лінії Arn8 у культурі. Зазначено, що у даному випадку він не сприяє просуванню клітин з пошкодженою ДНК у цикл проліферації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л959 +
Шифр НБУВ: РА324290

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Гальченко С.Є. 
Кріоконсервування фрагментів органів ссавців і біологічна дія одержаних з них водно-сольових екстрактів: Автореф. дис... д-ра біол. наук: 03.00.19 / С.Є. Гальченко ; Ін-т пробл. кріобіології і кріомедицини НАН України. — Х., 2007. — 35 с. — укp.

Досліджено вплив умов кріоконсервування фрагментів органів (підшлункова залоза, печінка, селезінка) свиней та новонароджених поросят на їх збереження та склад одержуваних з цих фрагментів водно-сольових екстрактів. Показано високу кріопротекторну ефективність поліетиленоксидів під час кріоконсервання фрагментів органів. Встановлено, що вихід речовин пептидної природи в розчин більший з фрагментів органів, кріоконсервованих під захистом поліетиленоксиду з м.м. 1 500. З'ясовано, що молекулярно-масовий розподіл пептидів в екстрактах залежить від органа та віку тварин. Показано, що естракт підшлункової залози стимулює біохімічні показники у випадку експериментального цукрового діабету, а екстрат печінки стимулює процеси репарації в ураженому органі у випадках токсичного гепатиту та цирозу печінки. Уведення екстракту селезінки позитивно впливає на перебіг цукрового діабету, токсичного гепатиту та прискорює загоєння опікових ран. Суміш екстрактів сприяє гальмуванню росту карциноми Герена та збільшує тривалість життя щурів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е623.36*716-636-601.2с8 +
Шифр НБУВ: РА350631

Рубрики:

      
3.

Гальченко В.Я. 
Методи оптимізації параметрів та режимів роботи вихорострумових перетворювачів дефектоскопів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.11.13 / В.Я. Гальченко ; Харк. держ. політехн. ун-т. — Х., 1998. — 34 с. — укp.

Наводиться розв'язок проблеми розвитку теорії електромагнітної дефектоскопії провідних об'єктів довільної форми з дефектами обмежених геометричних розмірів шляхом вдосконалення методів розрахунку вихорострумових перетворювачів, визначення їх оптимальних характеристик та режимів роботи. Запропоновано єдиний методологічний підхід рішення проблеми, математичні та інформаційні моделі процесів контролю, напрямки їх ефективного застосування в теорії та практиці електромагнітної дефектоскопії. Розроблено універсальні технічні засоби контролю об'єктів зі змінними режимами роботи, які задаються під керуванням від ЕОМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607с

      
Категорія: Транспорт   
4.

Гальченко С.М. 
Методика діагностування стану зовнішнього обводу крила літака у польоті: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / С.М. Гальченко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено методику визначення моменту, місця виникнення раптового пошкодження зовнішнього обводу крила літака у польоті та його ступеня шляхом непрямої реєстрації зміни місцевих сил і моментів у місцях виникнення такого пошкодження, а також визначення пошкодженої площі крила з застосуванням матриці вагових коефіцієнтів і теорії теплового поля. Запропоновано методику ідентифікації та класифікації типів пошкодження з застосуванням теорії байєсівських нейромереж. Розроблено структуру нейронечіткого регулятора з урахуванням раптових пошкоджень обводів крила літака.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА353333

Рубрики:

      
5.

Гальченко С.І. 
Міське населення центральних областей України в умовах нормованого постачання (1943 - 1947 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / С.І. Гальченко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше у вітчизняній та зурубіжній історіографії з залученням до наукового обігу нових документів архівів Російської Федерації та України у визначених хронологічних і територіальних межах здійснено спробу комплексного дослідження обставин і шляхів вирішення продовольчої проблеми та задоволення інших нагальних потреб міського населення, зокрема, забезпечення його промисловими товарами за умов функціонування карткової системи. Проаналізовано державну політику у сфері постачання, реконстуйовано механізм її реалізації. Детально досліджено усі заходи, які застосовувались владою для вирішення продовольчої проблеми, яка прагнула в надзвичайно складній ситуації хоча б мінімально забезпечити громадян продуктами харчування та предметами першої необхідності. Розглянуто особливості функціонування карткової системи на завершальному етапі війни та в перші повоєнні роки. Визначено суб'єктивні чинники, які впливали на матеріальне становище міського населення в центральноукраїнскьому регіоні, охарактеризовано джерела забезпечення громадян харчовими продуктами та предметами першої необхідності. Розглянуто критерії диференціації нормованого постачання для окремих категорій жителів міських населених пунктів. Показано значення закордонних надходжень, що сприяли мінімізації негативних соціальних наслідків війни та окупації. Зроблено висновок про пріоритетну роль центральноукраїнських областей у постачанні загальносоюзного продуктового фонду, що ускладнило вирішення продовольчої проблеми та подолання товарного дефіциту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)62-22 +
Шифр НБУВ: РА351981

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Гальченко В.В. 
Придатність числових моделей кінетики реактора для аналізу аварій, що пов'язані зі зміною реактивності та перерозподілу енерговиділення на АЕС з ВВЕР-1000: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.14 / В.В. Гальченко ; НАН України. Ін-т ядер. дослідж. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Проаналізовано аварії, взаємопов'язані зі зміною реактивності та перерозподілом енерговиділення для АЕС з ВВЕР-1000. Здійснено розрахунковий аналіз цієї групи аварій на базі різних моделей кінетики реактора, що є найчастіше використовуваний за умов вивчення поведінки активної зони ВВЕР-1000. Проаналізовано вплив великої кількості чинників за умов підготовки малогрупових макроскопічних констант на результати подальших розрахунків аварійних послідовностей кодами трьохвимірної кінетики, що дало змогу сформувати методику для підготовки малогрупових макроскопічних констант. З урахуванням запропонованого та існуючих методик щодо формування початкових і межових умов виконано розрахунковий аналіз аварій, спричинених зміною реактивності та перерозподілом енерговиділення за умов роботи реактора на номінальному рівні потужності з використанням різних моделей кінетики реактора. Вивчено стійкість у зосереджених параметрах. Одержано діаграму стійкості та зроблено узагальнювальний висновок про межі застосування моделей кінетики реактора для аналізу зазначених аварій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З464.21 +
Шифр НБУВ: РА352221

Рубрики:

      
7.

Гальченко 
Принцип природовідповідності як утвердження пріоритету духовно-моральної складової у вихованні особистості (соціально-філософський аналіз): Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Галина Іллівна Гальченко ; Харківський ун-т повітряних сил. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622*328.911 + Ю216.26 + Ю771.23
Шифр НБУВ: РА345559

Рубрики:

      
8.

Гальченко В. М. 
Психологічні чинники розвитку винахідливості у дітей дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. М. Гальченко. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні чинники розвитку винахідливості дітей дошкільного віку. Експериментально досліджено особливості прояву винахідливості дітей дошкільного віку. Розроблено комплексну програму розвитку винахідливості дошкільників шляхом активізації психологічних чинників. Охарактеризовано вікові особливості розвитку винахідливості, встановлено рівні її прояву (високий, середній, низький). Зазначено, що розвиток винахідливості дітей дошкільного віку обумовлюється психологічними чинниками: внутрішніми (цінування дитиною власної системи правил розв'язання задач, інтерес до перетворення навколишньої дійсності шляхом створення нових, раніше неіснуючих у досвіді дитини образів чи предметів, потреба дошкільника у творчому самовираженні) та зовнішніми (творчий характер взаємин з оточуючими, наявність позитивного клімату в родині, високий творчий потенціал педагога). Доведено ефективність комплексної програми активізації психологічних чинників розвитку винахідливості дітей дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.401
Шифр НБУВ: РА379789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Гальченко Г.Ю. 
Розробка засобу тимчасового протикорозійного захисту металопрокату на основі соапстоків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.14 / Г.Ю. Гальченко ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розроблено засіб тимчасового протикорозійного захисту (ЗТПЗ) металопрокату. Проведено вивчення відходів промисловості України. Розроблено новий ЗТПЗ на базі соапстоків та визначено схему формування його захисної плівки на поверхні металу. Установлено, що ЗТПЗ є інгібітором змішаного типу. У нейтральних і слабокислих водних середовищах домішка ЗТПЗ забезпечує надійний захист металовиробів від 5-ти місяців до 1-го року. Розроблений ЗТПЗ утворює захисну плівку товщиною 8 - 16 мкм, яка за рахунок сумісної хемосорбції компонентів екранує (блокує) поверхню металу. ЗТПЗ можна використовувати на сталевій поверхні з різними видами обробки (за механічної обробки, травлення, окалини) та на поверхні з різною температурою від 293 К до 573 К. Плівка ЗТПЗ підвищує стійкість до корозії арматурних стрижнів у бетоні удвічі та збільшує силу зчеплення з бетоном у 1,3 рази. За промислових умов установлено, що плівка ЗТПЗ забезпечує тимчасовий захист арматурного металопрокату за умов морських портів терміном до 2-х місяців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.47 +
Шифр НБУВ: РА351782

      
10.

Гальченко О.С. 
Удосконалення правового регулювання оплати праці в умовах ринкової економіки: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.05 / О.С. Гальченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку інституту оплати праці в системі трудового права України. Обгрунтовано, що ринкова перебудова економіки призвела до суттєвих змін у сфері оплати праці, що викликало необхідність перегляду системи правового регламентування цього інституту трудового права. Проаналізовано сучасний стан правової регламентації оплати праці в Україні. Досліджено законодавство Європейського Союзу з питань оплати праці. Розроблено та внесено конкретні пропозиції з покращання правового регулювання відносин у сфері оплати праці за умов ринкової економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)23
Шифр НБУВ: РА374016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Гальченко 
Фізкультурно-спортивний рух у Донбасі (1917-1930 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Олександр Миколайович Гальченко ; Донецький національний ун-т. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР55)61-7 + Ч513(4УКР55)61
Шифр НБУВ: РА359291

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
12.

Гальченко Н.П. 
Флористичне та ценотичне різноманіття регіонального ландшафтного парку "Кременчуцькі плавні" і його созологічне значення: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.05 / Н.П. Гальченко ; Ін-т ботаніки ім. М.Г.Холодного НАН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Зроблено спробу созологічної оцінки фіторізноманіття одного з регіональних ландшафтних парків України ("Кременчуцькі плавні") та можливості організації на його базі національного природного парку. Уперше складено цілісне уявлення про флору та рослинність дослідженого парку. Установлено видовий склад і структуру флори вищих судинних рослин парку, який нараховує 603 види, що належать до 320-ти родів, 98-ми родин, 57-ми порядків, 5-ти класів та 4-х відділів. Виявлено характер синантропізації флори парку. Визначено синтаксономічний склад його рослинності за домінантною класифікацією. Розроблено класифікаційну схему рослинності на флористичній базі (за методом Браун - Бланке). Здійснено созологічну оцінку флори та рослинності дослідженого парку, з'ясовано та охарактеризовано їх раритетну компоненту. Обгрунтовано функціональне зонування території парку та режими охорони зон. Установлено специфічність парку в системі природно-заповідних територій Дніпровського екологічного коридору, доведено перспективність цієї території для організації національного природного парку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*88 е(4УКР) л64 +
Шифр НБУВ: РА332159

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Гальченко А. В. 
Психосоціальна дезадаптація у внутрішньо переміщених осіб (клініко-психопатологічні, патопсихологічні особливості та реабілітація) / А. В. Гальченко. — Б.м., 2021 — укp.

З'ясовані клініко-психопатологічні особливості пацієнтів, що євнутрішньо переміщеними особами та їх взаємозв'язок з психосоціальноюдезадаптацією.Вперше доведено взаємозв'язок між психогенним психічним розладом таваріантом і тяжкістю перебігу психосоціальної дезадаптації у внутрішньопереміщених осіб.Вперше вивчено провідні фактори психотравми у внутрішньопереміщених осіб з урахуванням гендерних відмінностей, виокремлено, якгострі, так і хронічні чинники. З'ясовано вплив психотравми на формуванняпсихосоціальної дезадаптації, якість життя та соціальне функціонуваннявнутрішньо переміщених осіб.Вперше вивчено патопсихологічні особливості внутрішньо переміщенихосіб з урахуванням варіанту психосоціальної дезадаптації та психогенногопсихічного розладу.^UFor the first time, the relationship between psychogenic mental disorder and thevariant and severity of psychosocial maladjustment in internally displaced persons hasbeen demonstrated.For the first time, the leading factors of psychotrauma in internally displacedpersons were studied, taking into account gender differences, and both acute and chronic factors were singled out. The influence of psychotrauma on the formation ofpsychosocial maladaptation, quality of life and social functioning of internally displacedpersons has been clarified.For the first time the pathopsychological features of internally displaced personswere studied, taking into account the variant of psychosocial maladjustment andpsychogenic mental disorder.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Довга М. І. 
Розвиток компонентів креативності підлітків в умовах дистанційного навчання в системі МАН України - Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / М. І. Довга. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації вперше емпірично доведена можливість успішного розвитку креативності підлітків в умовах дистанційного навчання та показано, що програма, спрямована на дослідження джерел ідей, але не фокусується на техніках дивергентного мислення може бути ефективним педагогічним засобом розвитку креативності; визначені умови ефективності дистанційного навчання у розвитку креативності, зокрема, доведена важливість залученості та вчительського фідбеку; досліджено уявлення педагогів про креативність та їх вплив на готовність вчителів до розвитку креативності в процесі шкільного навчання; розроблено програму онлайн-курсу, спрямованого на розвиток креативності підлітків через дослідження джерел креативних ідей, емпірично доведена його ефективність як для обдарованих учнів МАН, так і для учнів загальноосвітніх шкіл. Актуальність досліджуваної проблеми зумовлюється двома причинами. По-перше, з огляду останні події в світі (пандемія, війна) постала проблема забезпечення безперервності навчального процесу в умовах ускладнення або неможливості відвідування навчальних закладів. Дистанційне навчання надає таку можливість, водночас, його планування вимагає принципово інших підходів, ніж у випадку традиційної освіти, а питання щодо його ефективності для розвитку м’яких навичок підлітків, зокрема, креативності, потребує дослідження. По-друге, в сучасному світі креативності надається велике значення, але часто висловлюється занепокоєння щодо неспроможності шкільної освіти створити сприятливі умови для розвитку креативності. Одним із способів вирішення проблеми є створення спеціалізованих курсів, спрямованих на розвиток креативності. Онлайн-формат таких курсів потенційно сприятиме збільшенню їх доступності, однак, ефективність такого підходу потребує вивчення. Найбільш сприятливим середовищем для впровадження новітніх освітніх підходів є Мала академія наук України. Наукова новизна одержаних результатів дослідження простежується в тому, що:а) На основі аналізу літератури розроблена структура творчого потенціалу особистості. б) емпірично досліджений потенціал дистанційного навчання для розвитку креативності підлітків;в) показано, що програма, яка спрямована на дослідження джерел креативних ідей, але не фокусується на техніках дивергентного мислення може бути ефективним педагогічним засобом розвитку креативності;вперше:‒ доведена можливість розвитку компонентів креативності підлітків в процесі авторського курсу в умовах дистанційного навчання;‒ показано, що розвиток дивергентного мислення може відбуватися в процесі курсу, програма якого спрямована на дослідження джерел ідей, але не фокусується безпосередньо на техніках дивергентного мислення. ‒ продемонстровані відмінності у ефективності впровадження авторського курсу з розвитку креативності для учнів МАН та учнів загальноосвітніх шкіл;‒ досліджено уявлення українських педагогів про креативність, встановлена позитивна роль тренінгів у готовності педагогів до розвитку креативності, визначено уявлення, які перешкоджають вчителям ефективно розвивати креативність учнів;удосконалено:‒ знання про креативність, структуру творчого потенціалу та підходи до його розвитку;̶ знання про умови ефективності дистанційного навчання;‒ методологію розвитку креативності в процесі онлайн навчання;поглиблено та уточнено:̶ зміст понять «креативність», «творчий потенціал», «розвиток творчого потенціалу», «дистанційне навчання», «онлайн-навчання»;подальшого розвитку набуло:‒ дослідження розвитку творчого потенціалу підлітків;‒ дослідження педагогічних умов розвитку креативності підлітків;̶ обґрунтування ролі проектів, впроваджених Національним центром «Мала академія наук України» у розвитку креативності обдарованих учнів;‒ вивчення потенціалу онлайн-освіти у розвитку креативності підлітків;‒ вивчення впливу залученості учнів на ефективність розвитку креативності в процесі онлайн-навчання.Розроблено та впроваджено програму онлайн-курсу, спрямованого на розвиток компонентів креативності підлітків з урахуванням вікових та індивідуально-психологічних особливостей. Цей онлайн-курс може стати допоміжним засобом у роботі педагогічних працівників школи та позашкільних навчальних закладів, батьків, а також потенційно може бути модифікований інших вікових груп, зокрема, для студентів педагогічних спеціальностей та програм підвищення кваліфікації педагогів. Практичне значення одержаних наукових результатів полягає у дослідженні уявлень педагогів, які впливають на їх готовність до розвитку креативності учнів, визначенні педагогічних засобів розвитку креативності підлітків в умовах дистанційного навчання та розробці програми, яка може допомогти педагогам у реалізації мети розвитку творчого потенціалу учнів.^UIn PhD thesis we have investigated the conditions for of distance learning effectiveness, and empirically proved that online learning setting allows to develop teenagers’ creativity successfully. Additionally, we have explored teachers' beliefs on creativity and their influence on teachers' readiness to develop creativity at schools and showed that teachers' misconceptions on creativity might be an important obstacle to its development in students. We created online course aimed at creativity development through the exploration of sources for creative ideas and tested course effectiveness for teenagers The relevance of the investigated problem is due to following reasons. Firstly, distance education potentially allows to provide full-fledged education even without physical presence in school, however, there are some concerns about effectiveness of online learning for development of soft skills, including creativity. Secondly, despite great importance of creativity in the modern world, schools have troubles with creativity development. One of the ways to solve the problem is to create specialized courses aimed at the development of creativity. Online format of such courses would potentially increase their accessibility; however, the effectiveness of such approach needs to be carefully studied. The Junior Academy of Sciences of Ukraine (JAS) provides favorable environment for testing of the latest educational approaches. During our research we obtained the following results: a) the new structure of individual creative potential based on the literature analysis was developed;b) the possibility of successful development of creativity for teenagers in distance learning setting was empirically proved;c) the program aimed at exploring the sources of creative ideas, but not focusing on divergent thinking techniques, can be an effective tool for the development of creativity.For the first time:‒ It was proved that creativity of teenagers might be successfully developed during online learning;‒ It is shown that the course, focused on exploring the sources of ideas is beneficial for divergent thinking development;‒ It was shown that there are differences in online course for creativity development effectiveness for students of JAS and students of secondary school;‒ Ukrainian teachers' beliefs on creativity were studied; the positive role of trainings for the teacher’s readiness to develop creativity was established, the misconceptions that prevent teachers from effective creativity developing were determined.During our research we improved:‒ knowledge on creativity, the structure of creative potential and approaches to its development;̶ knowledge about the conditions for the effectiveness of distance learning;‒ methodology of creativity development in the online learning setting.During our research we deepened and clarified:̶ the content of concepts "creativity", "creative potential", "development of creative potential", "distance learning", "online learning";The following problems received further development:‒ development of the creative potential of teenagers;‒ pedagogical environment for the creativity development of teenagers;̶ role of projects implemented by the National Center "Junior Academy of Sciences of Ukraine" in the creativity development of gifted students;‒ potential of online education in the development of creativity of teenagers;‒ studying the influence of student’s engagement on the effectiveness of creativity development in the process of online learning.We developed and implemented the program of the online course aimed at developing the components of creativity of teenagers that can become a supportive tool for teachers at schools and extracurricular educational institutions, parents, and can also potentially be modified for other age groups, in particular, for students of pedagogical specialties and teacher training programs.The practical significance of the obtained scientific results is the following: ̶ the study of teacher’s beliefs on creativity and its effect on their readiness to develop students creativity is necessary for further planning of measures to improve creativity development at school; ̶ identification of pedagogical conditions of creativity development during online learning is beneficial for creating online creativity training courses and planning soft skills development in the conditions of online learning;̶ developed program would help teachers in achieving the goal of developing the creative potential of students.These scientific results can be used in creativity trainings not only for gifted teenagers in extracurricular educational institutions, but also for pedagogical work in secondary education institutions. Further adaptation of the developed program will potentially allow it to be used for work with students of pedagogical universities and for teacher training programs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського