Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (63)Реферативна база даних (327)Книжкові видання та компакт-диски (680)Журнали та продовжувані видання (25)
Пошуковий запит: (<.>U=В11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Корнійчук О. Е. 
Комп'ютерно орієнтована методична система навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей коледжів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Е. Корнійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано модифікацію структури методичної системи навчання, центральною компонентою якої є мотивація вивчення студентами певної дисципліни. Визначено доцільність використання окремих елементів математичної економіки та теорії й практики фінансових розрахунків у процесі навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей коледжів. Розроблено компоненти комп'ютерно орієнтованої методичної системи навчання вищої математики, які сприяють підвищенню рівня математичної підготовки та формуванню професійних компетентностей майбутніх економістів, забезпечують інтенсифікацію навчального процесу та спрямовані на зростання ролі самостійної й індивідуальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353
Шифр НБУВ: РА372395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Словак К. І. 
Методика використання мобільних математичних середовищ у процесі навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / К. І. Словак ; Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України. — К., 2011. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано новий спосіб активізації навчальної діяльності студентів з вищої математики - мобільні математичні середовища (МС). Розроблено архітектуру такого середовища, виділено основні його напрями застосування в процесі навчання вищої математики. Запропоновано мобільне МС, спрямоване на активізацію навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей. Показано, що його використання сприяє підвищенню рівня навчальних досягнень студентів, розвитку навичок самостійної, навчально-дослідницької роботи з вищої математики, інтеграції аудиторної та позааудиторної роботи студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353
Шифр НБУВ: РА383832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Максимова Т.С. 
Методика формування професійно-орієнтованої евристичної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів на практичних заняттях з вищої математики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.С. Максимова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методичну систему формування професійно-орієнтованої евристичної діяльності студентів технічних ВНЗ під час практичних занять з вищої математики на базі глибокого вивчення винахідницького аспекту евристики, наукових засад інженерної діяльності. Сформульовано методичні вимоги до задавання цілей, змісту навчального матеріалу, вибору методів, організаційних форм, засобів навчання, які сприяють формуванню та розвитку професійно-орієнтованої евристичної діяльності майбутніх інженерів за умов евристичного навчання математики. Визначено роль евристичних прийомів у формуванні евристичних умінь і професійно-орієнтованої евристичної діяльності, запропоновано шляхи та розроблено способи формування цієї діяльності у майбутніх інженерів. Сконструйовано технології створення та використання евристично-дидактичних конструкцій (ЕДК) за умов практичних занять з вищої математики. Розроблено системи евристично-орієнтованих задач і навчальні комп'ютерні програми з вищої математики з класу ЕДК. Обгрунтовано доцільність застосування педагогічних програмних засобів і професійних математичних пакетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3 +
Шифр НБУВ: РА347266

Рубрики:

      
4.

Кондратьєва О.М. 
Методична система контролю і коригування знань та умінь студентів технічних спеціальностей у процесі навчання вищої математики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Кондратьєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено комплексну методичну систему контролю та коригування знань та умінь студентів з вищої математики з урахуванням специфіки цих процесів та існуючих взаємозв'язків між ними. Методичну систему створено на базі використання особистісно орієнтованого, комплексного, діяльнісного, системно-синергетичного підходів з урахуванням вимог індивідуалізації та диференціації, кредитно-модульної системи навчання та рейтингової системи оцінки. Розроблено типологію видів контролю та коригування, наведено методичні рекомендації щодо їх реалізації. У процесі добору завдань для контролю та коригування враховано семіотичний аспект математичного змісту. Розроблено рекомендації щодо організації профілактичного коригування, цілеспрямована реалізація якого сприяє підвищенню якості залишкових знань та умінь студентів. Створено спеціальний програмний засіб для контролю та коригування знань та умінь з вищої математики, призначений для організації самостійної роботи студентів. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методичної системи контролю та коригування знань та умінь студентів з вищої математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3 +
Шифр НБУВ: РА352711

Рубрики:

      
5.

Рашевська Н. В. 
Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / Н. В. Рашевська ; Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та розроблео модель змішаного навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ на базі мобільних інформаційно-комунікаційних технологій. Уточнено поняття змішаного навчання, мобільних інформаційно-комунікаційних технологій, мобільного програмно-педагогічного засобу. Вдосконалено основні положення технології електронного навчання вищої математики. Проведено педагогічний експеримент, який підтвердив гіпотезу про те, що організація навчального процесу з вищої математики студентів технічних ВНЗ за моделлю змішаного навчання на базі мобільних інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме підвищенню рівня навчальних досягнень студентів і розвитку навичок самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353
Шифр НБУВ: РА383658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Гусак Л.П. 
Професійна спрямованість навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.П. Гусак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше визначено педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості навчання математики студентів економічних спеціальностей. Обгрунтовано необхідність забезпечення узгодженості методів, прийомів та засобів навчання вищої математики з новими завданнями щодо формування професійної культури фахівця, а також використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Показано доцільність урізноманітнення форм і засобів формування й розвитку мотивів пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання. Побудовано модель реалізації професійного спрямування навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей відповідно до нових тенденцій розвитку освіти в Україні. Доведено пріоритетне значення та необхідність розвитку прийомів розумової діяльності у процесі навчання як важливого чинника формування професійної культури майбутнього економіста. Визначено основні мотиви вивчення вищої математики. Наведено пропозиції щодо підвищення ефективності організації самостійної роботи студентів та удосконалення кредитно-модульної системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-31 +
Шифр НБУВ: РА353676

Рубрики:

      
7.

Тимошенко О. В. 
Формування дослідницьких умінь у процесі навчання вищої математики студентів біологічних спеціальностей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Тимошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито психолого-педагогічні передумови формування дослідницьких умінь студентів біологічних спеціальностей у процесі навчання вищої математики, обгрунтовано необхідність формування в них дослідницьких умінь і на цій основі сформульовано методичні вимоги щодо їх підготовки до професійної діяльності. Розроблено методичну систему формування дослідницьких умінь студентів-біологів на основі математичного моделювання як методу дослідження та введення в навчання системи професійно-орієнтованих завдань і комплексу інтегрованих лабораторних робіт з вищої математики. Запропоновано методичні рекомендації щодо їх впровадження до процесу підготовки майбутніх біологів-дослідників у навчанні вищої математики. Розроблено й апробовано електронний підручник лОснови вищої математики для біологів». Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованої методики навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-32
Шифр НБУВ: РА382825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Желавський О.Б. 
Формування математичних понять у студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів в умовах кредитно-модульної системи навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Б. Желавський ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови та розроблено модель засвоєння математичних понять у студентів економічних спеціальностей ВНЗ за умов кредитно-модульної системи навчання. Розкрито суть і зміст терміну "математичне поняття" та модульні структури математичних понять, які мають бути сформовані у даних студентів з вищої математики. Визначено критерії (ступені засвоєння змісту, обсягу, а також зв'язків і відношень між основними математичними поняттями) та рівні сформованості математичних понять у студентів економічних спеціальностей ВНЗ за умов кредитно-модульної системи навчання (початковий, середній і високий).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3 + Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА360998

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського