Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (88)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.288$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Коджа Т.І. 
Автоматизована система управління та контролю знань в процесі навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.І. Коджа ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено моделі представлення знань і принципи побудови спеціалізованих баз даних тестових завдань, які дають змогу формувати питання відповідно до рівнів пізнавальної діяльності людини незалежно від семантики предметних галузей. Одержано співвідношення системи нечітких логічних висловлювань для диференціації оцінки результатів комп'ютерного тестування. Установлено залежність мінімальної кількості питань, що забезпечують об'єктивність оцінки результатів тестування у взаємозв'язку з якістю засвоєння навчального матеріалу. Розроблено адаптивну стратегію комп'ютерного тестування, що дає змогу скоротити число питань тесту та зменшити час використання ресурсів мережі для керування та контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч484(4УКР)764 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА325968

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Оксамитна Л.П. 
Методи та засоби самоорганізації моделі знань в автоматизованих системах контролю знань та навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Л.П. Оксамитна ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Створено адаптивні системи контролю знань та навчання з метою використання в технологіях автоматизованого й адаптивного навчання, засновних на методах та засобах самоорганізації моделі знань особи, яка навчається, шляхом моделювання процесів інфомаційної взаємодії в предметній області навчання. Розроблено методи моделювання знань осіб, які навчаються, з використанням методик, пов'язаних з вимірюванням рівня знань та простеженням за трансформуванням їх у процесі навчання. З метою адаптації технології опитування чи навчання до рівня та розподілу знань осіб, що навчаються, в предметній області дисципліни побудовано метод самоорганізації моделі знань. З метою одержання точної оцінки ефективності автоматизованої системи контролю знань і навчання (АСКЗН) з використанням модуля самоорганізації моделі знань. Розроблено математичну модель оптимізації часу опитування осіб, які навчаються, а також програмне забезпечення та структуру бази даних модуля самоорганізації моделі знань АСКЗН. Відзначено, що проведені дослідження дають змогу підвищувати ефективність навчального процесу, заснованих на самоорганізуючих засобах контролю знань і навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + З970.826-01 +
Шифр НБУВ: РА326003

Рубрики:

      
3.

Мисник Л. Д. 
Методи та моделі управління тестовими технологіями у ВНЗ в умовах впровадження Болонського процесу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Л. Д. Мисник ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Розвинуто науково-методичні основи тестових технологій (ТТ) шляхом створення нових моделей і методів організації, планування та моніторингу тестування в процесах підготовки фахівців у ВНЗ України. Проаналізовано існуючі підходи щодо реалізації ТТ. Розроблено задачу створення теоретико-методичної основи для побудови систем управління ТТ. Сформульовано задачу оптимізації за формування в процесі тестування інформаційного ресурсу системи управління навчальним процесом. Проведено розробку структури інформаційного середовища та наведено граф-схеми реалізації компонентів технології в процесі підготовки тестових завдань. Запропоновано нові моделі та методи ТТ, які є цілісною системою реалізації дій з організації, підготовки, проведення тестування й орієнтовані на інформаційне забезпечення системи управління навчальним процесом. Наведено результати використання даних засобів управління тестуванням та тестування студентів. Впроваджено в ВНЗ України розроблені моделі, методи та засоби управління тестуванням і тестування студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + З970.826
Шифр НБУВ: РА369763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Штангей С.В. 
Моделі і інформаційні технології контролю знань в системі дистанційного навчання: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.В. Штангей ; Харків. Нац. ун-т радіоелектроніки. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Вдосконалено існуючі моделі та інформаційні технології контролю знань в системі дистанційного навчання. Вперше розроблено теоретико-категорні деталізовані моделі наданих основних бізнес-прецедентів дистанційного навчання, які дозволяють врахувати точку зору викладача й особи, що навчається. Розроблено топологічні моделі представлень матеріалів, що вивчаються, та тестових завдань. Узагальнено теоретико-множинні моделі основних бізнес-процесів дистанційного навчання. Розроблено інформаційні технології для автоматизації контролю знань, що реалізують процеси формування обсягу матеріалу, який слід вивчати під час дистанційного навчання, формування тестових завдань та оцінювання відповідей особи, яка навчається, на запропоновані тестові завдання. Впроваджено програмну реалізацію, яка дає можливість забезпечити скорочувати витрати на підготовку матеріалу та тестових завдань з дисципліни, що вивчається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + Ч481.290 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА364283

Рубрики:

      
5.

Ноздренков В.С. 
Моделі та засоби оцінювання знань за допомогою гібридної нечітко-нейронної інформаційної технології: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.С. Ноздренков ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено інформаційну модель процесу автоматизованої оцінки знань, яка допомагає враховувати час, витрачений на виконання конкретного завдання. Відзначено, що використання математичного апарату теорії нечітких множин та нечіткої логіки дозволяє формалізувати евристичні методи викладача під час підсумкового оцінювання знань. Описано модель автоматизованої адаптації параметрів системи оцінки знань до вимог конкретного викладача за допомогою гібридної нечітко-нейронної інформаційної технології, а також модель корегування поточної оцінки знань з урахуванням часу, витраченого на виконання конкретного завдання, яка реалізована системою нечіткого логічного висновку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 +
Шифр НБУВ: РА350735

Рубрики:

      
6.

Пархоменко Н.О. 
Розробка оцінки якості навчального процесу в вищому навчальному закладі методом науково-технічного прогнозування: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Н.О. Пархоменко ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему забезпечення якості навчального процесу ВНЗ шляхом розробки механізму короткострокового прогнозування та створення інтелектуальної інформаційної технології вдосконалення навчального процесу. Розроблено новий формалізований метод і теоретичні положення стосовно процесу моніторингу та системного аналізу навчального процесу у ВНЗ. Запропоновано метод побудови прогностичних математичних моделей оцінки якості освіти у ВНЗ. Запропоновано спосіб структурування інформації та створення бази даних і бази знань щодо оцінки якості освіти у ВНЗ з використанням можливостей штучного інтелекту. Розроблено та реалізовано гнучку інтелектуальну технологію вдосконалення навчального процесу на базі методики, яка передбачає використання сучасних високоефективних комп'ютерних засобів і технологій штучного інтелекту, що дозволяє швидко реагувати на зміни у якості навчального процесу у ВНЗ. На базі розробленого методу, моделей, алгоритмів, методик та інтелектуальної технології вдосконалення навчального процесу створено програмні модулі обробки інформації та здійснено їх практичне впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 +
Шифр НБУВ: РА353172

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського