Ключові слова: ЗПР
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити його за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та в архіві довідок (див. посилання)
Видання є в НБУВ: ВА710165 Мамічева О. В. Корекція затримки психічного розвитку засобами фізичного виховання : навч. посіб. / О. В. Мамічева. - Слов`янськ, 2009. - 184 c. (Висвітлено питання організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку (
ЗПР) в системі спеціальних освітніх закладів. Проаналізовано особливості фізичного та соціально-психологічного розвитку дітей дошкільного віку. Розглянуто порушення психомоторики, рівні фізичного розвитку та прояви психічних функцій у дітей із
ЗПР. З'ясовано причини виникнення
ЗПР, наведено її класифікацію. Розкрито взаємозв'язок рухової активності та психічного розвитку дітей. Запропоновано методику проведення корекційних занять з дітьми із
ЗПР з використанням засобів фізичного виховання.),
РА385873 Баштан С. О. Дослідження фізіологічних особливостей молодших школярів з вадами психічного розвитку : автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.13 / С. О. Баштан; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2011. - 20 c. (Вивчено особливості фізичного та моторного розвитку, фізичної підготовленості та серцево-судинної системи дітей 8 - 10-річного віку з затримкою психічного розвитку (
ЗПР). Підтверджено відставання за величинами тотальних розмірів тіла, загального моторного розвитку та фізичною підготовленістю дітей з
ЗПР за рахунок зниження швидкісно-координаційних здібностей, що компенсується підтриманням на належному рівні силових здібностей. Вперше з'ясовано факторні структури загального моторного розвитку та фізичної підготовленості дітей з різними темпами психічного розвитку, відмінності у яких зумовлені уповільненням дозрівання системи координації рухів у дітей з
ЗПР. Вперше розкрито особливості біоелектричної активності серця, системної та церебральної гемодинаміки дітей з
ЗПР. Відмінності системної гемодинаміки дітей з
ЗПР починають виявлятися з 9-річного віку та полягають у збільшенні перед навантаженням. Вперше виявлено зниження адаптаційних можливостей організму дітей молодшого шкільного віку з
ЗПР.),
Ж69411 Гвоздецька С. В. Корекція показників уваги у дітей 6 років із затримкою психічного розвитку засобами фізичного виховання / С. В. Гвоздецька // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 36-39. ,
Ж14958 Карпішина Л. О. Особливості фізичного та психічного розвитку старших дошкільників із
ЗПР / Л. О. Карпішина // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 160-165. ,
Ж15708 Мамічева О. Корекція пізнавальних психічних процесів у дітей з затримкою психічного розвитку засобами фізичного виховання / О. Мамічева // Дефектологія. - 2008. - № 2. - С. 23-27.,
Ж71868 Тучак О. А. Особливості взаємозв'язків координаційних здібностей із психічними процесами та властивостями в молодших школярів із затримкою психічного розвитку / О. А. Тучак, В. П. Романюк, М. О. Коць // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 4. - С. 196-200.
Наукова періодика України,
Реферативна база даних "Україніка наукова" ,
Архів довідок