Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕНДЕНЦІЇ$<.>+<.>K=ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ$<.>+<.>K=ЗМІСТУ$<.>+<.>K=ВИЩОЇ$<.>+<.>K=ОСВІТИ$<.>+<.>K=УНІВЕРСИТЕТАХ$<.>+<.>K=КАНАД$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 156
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Рибалка (03.11.2010) Тема запиту: Українці в Канаді |
Примітка: за останні 50 років Ключові слова: УКРАЇНЦІ -- КАНАДА Видання є в НБУВ: ВА583581 Гриценко, Олена Миколаївна. Українська преса США і Канади (1991-1995 рр.) [Текст] / О. М. Гриценко, 1997. - 101 с. , ВА600456 Руснак, Іван Степанович. Розвиток українського шкільництва в Канаді (кінець ХІХ- ХХ століття) [Текст] / І. С. Руснак, 2000. - 364с.+ вкладка 48 с., ВА598189 Руснак, Іван Степанович. Українська література Канади і формування національної свідомості канадських українців [Текст] / І. С. Руснак, 1999. - 128 с.: іл., ВА613255 Фігус-Ралько, Анна Антонівна. Українська Канада [Текст] / А. А. Фігус-Ралько ; упоряд.та авт.передмови М. С. Тимошик ; ред. Н. Тимошик2001. - 141с.: 13 л.іл. Організація Українок Канади iм. О. Басараб Ukrainain Women's ..., Українці Канади, Каталог українських сайтів
|
| 2. |
Запитує: Сосідко (16.11.2010) Тема запиту: Педагогіка вищої школи |
Ключові слова: ПЕДАГОГІКА -- Вища школа Видання є в НБУВ: ВА721209 Андрущенко Віктор Петрович, Бех І. Д., Волощук І. С., Глузман О. В., Гузій Н. В., Дем'яненко Н. М. Педагогіка вищої школи: підручник / АПН України; Інститут вищої освіти / Василь Григорович Кремень (ред.). — К. : Педагогічна думка, 2009. — 256с. — Бібліогр.: с. 244-255. — ISBN 978-966-644-109-9., ВА631127 Бартєнєва Ірина Олександрівна, Богданова Інна Михайлівна, Бужина Ірина Михайлівна, Дідусь Ніна Іванівна, Дмитрієва Маргарита Степанівна. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О. : ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2002. — 344с. , С10868 Дем'яненко Н. М., Кравченко І. М., Левшин М. М., Прудченко І. І., Савельєв В. Л., Смікал В. О. Навчально-методичний комплекс 8.000005 - Педагогіка вищої школи / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут соціології, психології та управління. Кафедра історії освітньо-виховних систем і технологій. — К., 2008. — 166с. , ВА667209 Ельбрехт Ольга Михайлівна. Педагогіка вищої школи: Модульний лекційно-практичний курс / Європейський ун-т. — К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2005. — 80с. , ВА726470 Кнодель Людмила Володимирівна. Педагогіка вищої школи: посіб. для магістрів / Л. В. Кнодель. — К. : Вид. Паливода А.В., 2008. — 134, [2] с., СО27734 Кудіна В. В., Соловей М. І., Спіцин Є. С. Педагогіка вищої школи: навч. посібник для студ. вищих навч. закл. — 2-ге вид., доп. і переробл. — К. : Ленвіт, 2007. — 194с. — Бібліогр.: с. 112-118. , ВА689303 Кузьмінський Анатолій Іванович. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. — К. : Знання, 2005. — 486с., ВА685584 Курлянд Зінаїда Наумівна, Хмелюк Раїса Іллівна, Семенова Алла Василівна, Бартєнєва І. О., Богданова І. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / Зінаїда Наумівна Курлянд (ред.). — 3-є вид., перероб., доп. — К. : Знання, 2007. — 495c. , ВА679131 Марушкевич Алла Адамівна. Педагогіка вищої школи: теорія виховання: Навч. посіб. / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К. : ВПЦ "Київський ун-т", 2006. — 60с., ВА713416 Педагогіка вищої школи: словник-довідник / Гуманитарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніципального управління" / Ольга Олександрівна Фунтікова (уклад.). — Запоріжжя : ГУ ЗІДМУ, 2007. — 404с. Педагогіка вищої школи – курс лекцій, Педагогіка вищої школи, Викладення матеріалу у вищій школі, Педагогіка вищої школи - Ортинський В.Л Педагогіка вищої школи, Педагогіка, Педагогіка вищої та середньої школи
|
| 3. |
Запитує: Сосідко (13.01.2011) Тема запиту: стан українскої науки і освіти в період гетьманської доби |
Ключові слова: НАУКа -- ГЕТЬМАНСЬКА ДОБА Видання є в НБУВ: Табачник Д.В./ВА1292 Політична думка доби гетьманщини/ І. В. Куташев; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. -К.: Український Центр духовної культури, 2007.-320 с, ВА679744 Культурно-релігійний розвиток Гетьманщини кінця XVII - початку XVIII століття"/ Батуринський держ. історико-культурний заповідник "Гетьманська столиця". -Ніжин: Аспект-Поліграф, 2006.-230 с, ВА628747 Держава і право Гетьманщини : Навч. посіб./ І. Й. Бойко; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. -Л.: Світ, 2000.-118 с., Р94978 Гетьманщина: політика і суспільство в останній чверті XVII-80-х рр. XVIII ст. : Програми спецкурсу для студ. IV курсу іст. ф-ту/ В. В. Пришляк; Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. Історичний факультет. Кафедра давньої і нової історії України. -Луцьк: [б.в.], 2001.-30 с., ВА608129 Архітектурна й містобудівна спадщина доби Гетьманщини: Формування, дослідження, охорона/ В. В. Вечерський; Державний комітет будівництва, архітектури та житлової політики України, НДІ теорії та історії архітектури й містобудування. -К.: Головкиївархітектура: НДІТІАМ, Б.г., 2001.-350 с ЕВОЛЮЦІЯ ПРАВОВОЇ СВІДОМОСТІ ТА КУЛЬТУРИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН ПОЛЬСЬКО-ЛИТОВСЬКОЇ ДОБИ ЯК НАБУТТЯ НИМИ ЯКІСНОГО ЦІЛЬОВОГО ПРАВОВОГО СТАНУ, РОЗВИТОК НАУКИ В УКРАЇНІ У ДОІНСТИТУЦІЙНИЙ ПЕРІОД, НОВА ПАРАДИГМА КУЛЬТУРНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ XVIII – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ, ВПЛИВ КУЛЬТУРИ КОЗАЦТВА НА ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, УКРАЇНОЗНАВЧІ ПРІОРИТЕТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ XVIII - ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ: КОНЦЕПЦІЇ, ПРОЕКТИ, ПЕРСПЕКТИВИ, Гетьманщина, ГЕТЬМАНЩИНА, Гетьманщина: розвиток науки часів гетьмана Мазепи
|
| 4. |
Запитує: Добра (14.01.2011) Тема запиту: Розвиток освіти на Україні |
Ключові слова: Розвиток освіти на Україні Видання є в НБУВ: ВА691078 Вакуленко Валентина Миколаївна. Розвиток теорії й практики вищої педагогічної освіти України, Росії, Білорусі на основі акмеологічного підходу: монографія / Луганський національний педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ : Альма-матер, 2007. — 496с. , В351784 Внесок Одеського національного університету імені І.І.Мечникова у розвиток світової освіти, науки і техніки: матеріали наук. конф., 16-18 травня 2007 р. / Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. Науково-навчальний центр з вивчення історії вищої освіти на півдні України ; Наукова бібліотека Одеського національного ун-ту ім. І.І.Мечникова / В.А. Сминтина (голов.ред.). — О. : Астропринт, 2007. — 195с. , ВА589128 Кокошко Федір. Розвиток культурно-освітньої діяльності в українському селі у 1920-і роки (на матеріалах півдня України). — Миколаїв : Приват-Поліграфія, 1998. — 89 с., ВА595086 Матеріали науково- практичної конференції на тему "Розвиток освіти і культури України в ХVІІ- ХІХ ст.", 22-23 листопада 1999 року / Глухівський держ. педагогічний ін-т ім. С.М.Сергєєва-Ценського / В.І. Бєлашов (ред.кол.). — Глухів, 1999. — 64с., РА355042 Мінц Микола Олександрович. Розвиток початкової освіти на Півдні України (1861-1917рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Запорізький національний ун-т — Запоріжжя, 2007. — 19с., В341146 Сучасна початкова школа: проблеми, пошуки, знахідки: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 18-19 квітня 1996 р. / АПН України; Інститут педагогіки / З.М. Онишків (ред.) — Тернопіль, 1996., ВС48389 Андрущенко В. П., Андрущенко І. Ф., Антонова О. Є., Арешонков В. Ю., Астрахан Н. І., Басюк Н. А. Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Житомирська область / АПН України; Асоціація ректорів педагогічних ун-тів ; Інститут вищої освіти / П.Ю. Саух (заг.ред.). — К. : Знання України, 2009. — 492с., ВА714796 Аніщенко Олена Валеріївна. Проблема наукової організації праці в історії розвитку педагогічної науки і практики в Україні (кінець ХІХ - ХХ століття): монографія / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. — Ніжин : ПП Лисенко М.М., 2008. — 356с., СО29096 Берека Віктор Євгенович, Шоробура Інна Михайлівна. Актуальні проблеми розвитку вищої освіти в Україні у контексті Болонського процесу / Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. — Хмельницький : [РВВ Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії], 2007. — 175с. , ВА686342 Болонський процес: модернізація системи вищої освіти України: матеріали VI Міжнар. наук. конф. "Модернізація системи вищої освіти відповідно до Програми розвитку освіти в Україні на 2005-2010 роки", м. Судак, Автономна Республіка Крим, 20 травня 2006 р. та Всеукр. наук.-практ. конф. "Вища освіта в контексті державної політики України", м. Київ, МАУП, 14 грудня 2006 р. / Міжрегіональна академія управління персоналом / В.М. Чирков (відп.ред.) — К. : МАУП, 2007. — 328с., ВС48959 Аксьонова О. П., Андрущенко В. П., Аносов І. П., Арабаджи О. С., Баханов К. О., Барліт О. О., Білоусенко П. І., Васильченко Л. В., Горелкова О. Г., Гудзь В. В. Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Запорізька область: моногр. / Аксьонова О. П. [та ін.] ; за заг. ред. Аносова І. П.; АПН України, Асоц. ректорів ун-тів Європи, Ін-т вищої освіти / І. П. Аносов (Ред.). — К. : Знання України, 2009. — 431 с., ВС47716 Арцишевський Р. А., Бойчук П. М., Бондаренко Г. В., Вітюк В. В., Губенко О. Є. Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Волинська область / АПН України; Асоціація ректорів педагогічних ун-тів Європи; Інститут вищої освіти / В.Г. Кремень (голова ред.ради). — К. : Знання України, 2009. — 415с. , ВС48616 Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Автономна республіка Крим: [монографія] / АПН України; Асоціація ректорів педагогічних ун-тів ; Інститут вищої освіти / О.В. Глузман (ред.кол.). — К. : Знання України, 2009. — 295с., ВА719260 Гуз Анатолій Михайлович. Становлення та розвиток шкільної правової освіти України (1991-2007 роки): монографія / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К. : ВПЦ "Київський ун-т", 2009. — 431с., ВА663656 Економічна освіта в Україні ХХІ століття: Стан та перспективи розвитку: Зб. досліджень Консорціуму із розвитку менеджмент- освіти в Україні. — К. : НМЦ "Консорціум із удосконалення менеджмент- освіти в Україні", 2005. — 114с РОЗВИТОК ОСВІТИ В УКРАЇНІ У 20-х РОКАХ ХХ ст., ВНЕСОК ПЕТРА МОГИЛИ В РОЗВИТОК ОСВІТИ В УКРАЇНІ, Розвиток та перспективи розвитку освіти в Україні, РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЦЕНТРАЛЬНОМУ РЕГІОНІ УКРАЇНИ В ІМПЕРСЬКУ ДОБУ (З КІНЦЯ XIX СТОЛІТТЯ ДО 1917 РОКУ), РОЗВИТОК ОСВІТИ В ЗАПОРІЗЬКОМУ КРАЇ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ХІХ СТОЛІТТЯ), РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, ПРОВІДНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСОВОГО МЕХАНІЗМУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, Позашкільна освіта в Україні та в країнах Європи: порівняльний аспект, Розвиток приватної вищої освіти в Україні та Польщі : порівняльний аналіз, Розвиток системи вищої військової освіти України, РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД НЕЗАЛЕЖНОСТІ, КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ТРАДИЦІЇ ЖИНОЧОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, Розвиток освіти в Україні, Система освіти України: сьогодення і історія, Наука і освіта в Україні-Русі
|
| 5. |
Запитує: Добра (01.02.2011) Тема запиту: Огляд розвитку хлібопекарської промисловості України |
Ключові слова: Хлібопекарська промисловість України -- тенденції розвитку хлібопекарської галузі Видання є в НБУВ: Ж69879 Інноваційна діяльність в хлібопекарській промисловості / І.В. Коцюба // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. — 2008. — N 27. — С. 57-59., ВА718427 Обгрунтування напрямів інноваційного розвитку підприємств хліборобної галузі: монографія / І.В. Федулова; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2009. — 512 с., Ж71985 Аналіз фінансування інноваційної діяльності підприємств окремих галузей харчової промисловості / Ю.Г. Левченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. — 2007. — N 21. — С. 67-70, Ж68821 Галузь хлібопродуктів на порозі III тисячоліття: Матеріали III міжнар. наук.-практ. конф. / Ред.: М.Д. Захаров. — О., 2001. — 371 с., СО24243 Зерновий та хлібопродуктовий товарообіг в Україні: Енцикл. довід. / В.Т. Александров, М.В. Гладій, Є.М. Лавров, І.М. Рішняк. — К.: АртЕк, 2000. — 544 с, Ж69879 Оцінка ефективності використання трудового потенціалу підприємств хлібопекарської галузі / І.В. Новойтенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. — 2008. — N 26. — С. 93-96. , Ж69879 Підвищення ефективності використання трудових ресурсів на підприємствах хлібопекарської галузі України / І.В. Новойтенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. — 2005. — N 17. — С. 107-110. АНАЛІЗ СТАНУ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ ДЕРЖАВНИХ І ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР, Вплив оновлення основних засобів на собівартість продукції підприємств хлібопекарської галузі України, РЕГІОНАЛЬНИЙ РИНОК ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ, НОВІ ЙОГО ФОРМИ І ВИДИ, ЦІНОВІ ТА ЯКІСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ХЛІБОПЕКАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ, СТРУКТУРА ТА НАПРЯМИ СКОРОЧЕННЯ ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ХЛІБОПЕКАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, Виробничий потенціал підприємств хлібопекарської промисловості Західного Полісся України: оцінювання та прогнозування розвитку, Законодавче та інформаційне забезпечення хлібопекарської галузі регіону, НЕОБХІДНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ХЛІБОПЕКАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В КРИЗОВИЙ ПЕРІОД, Історія хліба в Україні. Огляд розвитку хлібопекарської промисловості України, Хліб, Хлібопекарське виробництво
|
| 6. |
Запитує: Добра (04.02.2011) Тема запиту: Моніторинг якості освіти у школі |
Ключові слова: Моніторинг якості освіти у школі Видання є в НБУВ: ВА671042 Лукіна, Тетяна. Моніторинг якості освіти: Теорія і практика [Текст] / Т. Лукіна. - К. : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавець Л.Галіцина, 2006. - 128 с., ВА674451 Моніторинг якості освіти з історії України [Текст] : збірник матеріалів для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. 9 клас / авт.-упоряд. Н. І. Ольхіна [та ін.]. - Донецьк : Прем'єр ; Запоріжжя : [б.в.], 2006. - 416 с. , ВА661476 Лукіна, Тетяна Олександрівна.Моніторинг якості освіти: теорія та практика [Текст] / Т. О. Лукіна, О. О. Патрикеєва ; Відкрита педагогічна школа. - К. : Плеяди, 2005. - 111 с., ВА660746 Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи [Текст] : посіб. / заг. ред. О. І. Локшина. - К. : К.І.С., 2004. - 128 с., ВА660745 Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні [Текст] : рекомендації з освітньої політики / заг. ред. О. І. Локшина. - К. : К.І.С., 2004. - 160 с., СО29384 Моніторинг якості математичної освіти. Різнорівневі завдання з математики для учнів початкових класів [Текст] : зб. дидакт. матеріалів / Донец. обл. ін-т. післядиплом. пед. освіти ; уклад. : Сєдова Н. М. [та ін.]. - Донецьк : Каштан, 2007. - 84 с, Ж23569 Моніторинг якості освіти: поняття та реальність здійснення / О. Скубашевська // Вища освіта України. — 2008. — N 3. — С. 37-42., Ж69028 Створення і функціонування системи моніторингу в освітньому закладі / Л. Щоголєва, В. Вознюк // Пед. пошук. — 2007. — N 2. — С. 21-24. , Ж22868 Створення та функціонування системи моніторингу якості освіти для прогнозування розвитку освіти в регіоні / А. Шегеда // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 96-99 КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ – ЦЕНТРАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ, Моніторинг якості виховної роботи, МОНІТОРИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗАГАЛЬНООВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ, Проблемм та перспективи якості освіти в Україні, Використання даних моніторингу в загальноосвітньому навчальному закладі, МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ, УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА, Якість підготовки учнів з іноземної мови як об'єкт моніторингових досліджень, Моніторинг у процесі аналізу діяльності суб’єктів освітнього середовища, Наукове обгрунтування критеріїв і показників для національної системи моніторингу якості освіти
|
| 7. |
Запитує: Катерина (19.05.2011) Тема запиту: Сучасні тенденції формування колекцій електронних ресурсів у бібліотеках світу |
Примітка: література Ключові слова: електронні ресурси -- електронні бібліотеки
Шановна Катерино! Ознайомтеся з наступними джерелами. Видання є в НБУВ: ДС116955 Гончаров, Сергій Володимирович. Методи та інформаційні технології формування галузевих електронних бібліотечних ресурсів [Текст] : дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Гончаров Сергій Володимирович ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 191 арк. , Ж70545 Архівознавство. Археографія. Джерелознавство: Міжвід. зб. наук. пр. Вип. 5. Архіви - складова інформаційних ресурсів суспільства / Ред.: Р.Я. Пиріг; Держ. ком. арх. України. Укр. наук.-дослід. ін-т арх. справи та документознавства, Ін-т укр. археографії та джерелознавства ім. М.С.Грушевського НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського та ін. — К., 2002. — 360 с. Наведено результати досліджень з архівознавства, історії державних установ, бібліографії, історії України. Висвітлено проблеми архівного законодавства, архівної освіти, термінології. Розкрито документознавчі аспекти трактування понять сфери електронного документування та документообігу. Викладено теоретико-методологічні засади формування електронних бібліотек., ВА703320 Бібліотека і книга у контексті часу: зб. наук. ст. II міжнар. наук.-практ. конф., 17 - 18 квіт. 2008 р., Київ / Ред.: Т. Вилегжаніна; ДЗ "Нац. парлам. б-ка України". — К., 2008. — 160 c. Висвітлено технології створення та використання інформаційних ресурсів і електронної бібліотеки у Національній парламентській бібліотеці України. Проаналізовано особливості побудови кращих бібліотечних веб-сайтів на прикладі США, формування електронних ресурсів на корпоративних засадах., Ва719286 Депозитарій електронних копій наукової періодики України / Т.В. Симоненко // Проблеми розвитку інформаційного суспільства: матеріали міжнар. форуму, 7 - 9 жовт. 2009 р., Львів. — К., 2009. — С. 75-80. , ВА642906 Документознавство та інформаційна діяльність: наука, освіта, практика: Матеріали наук. конф. 18 груд. 2002 р. / Ред.: М.С. Слободяник; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. — К.: ДАКККіМ, 2003. — 100 с. Висвітлено проблеми формування електронних інформаційних ресурсів з науково-технологічної й економічної діяльності., ВА593866 Електронні журнали. — К.: Британ. Рада в Україні, 1999. — 140 с.Висвітлюється сучасна ситуація у виданні електронних журналів (ЕЖ) у Сполученому Королівстві, розглядаються формати, що застосовуються для видання ЕЖ, у т.ч. провідних наукових і незалежних. Окреслюються проекти створення інтегрованих служб у рамках Програми електронних бібліотек (eLib). Показано традиційний шлях опрацювання журналів у академічній бібліотеці, який включає відбір, реєстрацію, облік, забезпечення використання, каталогізацію, видрук та збереження. Обговорюються деякі головні проблеми авторського права, які виникають під час реалізації eLib. Аналізуються проблеми ставлення до електронних видань у британських університетах, формування фонду ЕЖ у бібліотеках. Розглядаються питання доступу, змісту, розміщення та навігації матеріалів у ЕЖ, подаються судження щодо переваг і недоліків цих електронних ресурсів., СО24829 Напрями розвитку технологій формування інформаційних ресурсів електронних бібліотек в Україні / О.В. Баркова // Електронні зображення та візуальні мистецтва: Зб. пр. першої укр. конф. сер. EVA, 22 - 24 трав. 2002 р., Київ. — К., 2002., ВА728731 Ярошенко, Тетяна Олександрівна Електронні журнали в системі інформаційних ресурсів бібліотеки [Текст] : [монографія] / Т. О. Ярошенко. - К. : Знання, 2010. - 215 с., РА326038 Створення та розвиток електронних бібліотек в Україні: бібліотекознавчий аспект (кінець XX - початок XXI ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.08 / І.А. Павлуша; НАН України; Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського. — К., 2002. — 18 с., ВА678502 Електронні ресурси для науки і освіти: створення, збереження, доступ [Текст] : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф., 30 листопада-2 грудня 2005 року, Донецьк, Україна / ред. кол. О. В. Башун [та ін.] ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Наукова бібліотека. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2005. - 125 с., Ж70678 Электронная научная библиотека НБУВ / Л.И. Костенко, А.А. Чекмарев // Б-ки Нац. акад. наук: Пробл. функционирования, тенденции развития: Науч.-практ. и теорет. сб. — К., 2000., Ж14595 Проблеми правового забезпечення управління та використання бібліотечно-інформаційних ресурсів / І. Усенко, Я. Чепуренко // Бібл. вісн. — 2002. Висвітлено актуальні проблеми, пов'язані з можливостями ушкодження електронних носіїв інформації, зокрема, питання протидії комп'ютерним вірусам, морального старіння електронних носіїв інформації та обладнання для їх використання. Акцентовано увагу на доцільності заміни носія або формату збереження документа установою-зберігачем обов'язкових примірників електронних документів. Проаналізовано питання законодавчого забезпечення формування фондів зазначених документів як частини національних бібліотечно-інформаційних фондів Норвегії, США, Франції, Канади, Швеції, Японії. Доведено необхідність внесення змін до законодавства України про обов'язковий примірник документів для забезпечення збереження національного культурного та наукового надбання, що існує на електронних носіях інформації., Ж16928 Огляд концепцій формування і використання бібліотечних електронних ресурсів / В.А. Голуб // НТІ. — 2001. — N 3. — С. 55-58. Розглянуто сфери формування та використання бібліотечних ресурсів в електронному вигляді. Наведено огляд інформації щодо існуючих проектів електронних інформаційних ресурсів за останні тридцять років, виділено авторські права в електронному середовищі. Запропоновано узагальнену блок-схему та концепції формування та використання бібліотечних електронних ресурсів, які забезпечують функціонування єдиної інформаційної системи в Україні., Ж70113 Інформаційні технології в системі інноваційної діяльності наукової бібліотеки / Ред.: О.С. Онищенко. — К., 2008. — 223 с. Проаналізовано інноваційну діяльність наукових бібліотек у теоретико-методологічних і дослідних розробках сучасного бібліотекознавства. Розглянуто питання формування та використання фондів електронних документів у даних бібліотеках, мережевих ресурсів відкритого доступу для формування фондів, інтернет-ресурсів у сфері бібліотечного сервісу. Описано депозитарну систему України, її нові технології та форми співробітництва. Висвітлено основні тенденції використання інформаційно-бібліотечних ресурсів на сучасному етапі. Наведено результати експрес-дослідження вивчення пріоритетів користувачів електронних науково-інформаційних ресурсів Національної бібліотеки України ім. В.Вернадського, висвітлено досвід автоматизації бібліотечних процесів на пункті запису читачів даної бібліотеки. Викладено науково-методичні засади комп'ютерної каталогізації електронних ресурсів, Ж16928 Загальні проблеми формування електронних інформаційних ресурсів з науково-технологічної і економічної діяльності / В.І. Воронков // НТІ. — 2001. — N 4. — С. 7-11. Проаналізовано основні шляхи формування електронних інформаційних ресурсів у галузі науково-технологічної та економічної діяльності в Україні. Розглянуто критерії оцінки розвитку системи електронних інформаційних ресурсів. Сформульовано основні завдання для державної системи науково-технічної інформації, визначено елементи електронних інформаційних ресурсів з питань науково-технологічної та економічної інформації, необхідні для насичення відповідного інформаційного простору країни. О.В.Баркова Формування колекцій електронних ресурсів у бібліотеках світу, Формування електронних ресурсів у Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського, ТЕНДЕНЦІЇ СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ І СЕРВІСІВ, Бібліотека інформаційного суспільства, БІБЛІОТЕКА ЯК ЦЕНТР ЗБЕРЕЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ІНТЕРНЕТУ
|
| 8. |
Запитує: Тимчук Т.В. (24.05.2011) Тема запиту: Філософія освіти |
Примітка: Основні питання Ключові слова: Філософія освіти
Шановна Тетяна Василівна! Ознайомтесь з наступними матеріалами. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: ВА566697 Лутай, Владлен Степанович. Філософія сучасної освіти [Текст] : навч. посібник / В. С. Лутай ; Український ін-т підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти. - К. : Центр " Магістр-S" Творчої спілки вчителів України, 1996. - 256 с. , ВА574390 Філософія освіти в сучасній Україні [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. "Філософія сучасної освіти та стан її розробки в Україні", 1-3 лютого 1996 р. / НАН України ; ред. В. П. Андрущенко [та ін.]. - К. : [б.в.], 1997. - 544 с. , ВС32578 Педагогічна практика та філософія освіти [Текст] : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 листопада 1997 р. / Інститут педагогіки АПН України ; ред. І. А. Зязюн [та ін.]. - Полтава : [б.в.], 1997. - 176 с. , ВА687943 Філософія освіти і педагогіка: цінності культури. Комуінікативний етикет [Текст] : україна, Великобританія, Німеччина, Франція, Іспанія / ред. С. О. Черепанова ; Дрогобицький держ. педагогічний ун-т ім. Івана Франка, Педагогічний коледж Львівського національного ун-ту ім. Івана Франка. - Л. : [б.в.], 2007. - 392 c. , ВА618390 Романенко, Михайло Ілліч. Філософія освіти: історія і сучасність [Текст] / М. І. Романенко. - Д. : Промінь, 2001. - 178 с. Філософія освіти в контексті духовного розвитку суспільства, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ АМЕРИКАНСЬКОГО ПРОСВІТНИЦТВА Й ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ ТА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ГОРАЦІЯ МАННА, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА, Філософія освіти як галузь наукового знання, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ: ЇЇ РОЛЬ ТА МІСЦЕ В СИСТЕМІ ФІЛОСОФСЬКОГО ЗНАННЯ, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ, СИНЕРГЕТИКА І НОВАОСВІТНЯ ПАРАДИГМА, Філософія освіти в контексті національної свідомості, АКСІОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ: ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ, Філософія освіти: ціннісні аспекти, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ І ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОСТІ, АМБІВАЛЕНТНІСТЬ ФІЛОСОФІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ, Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти
|
| 9. |
Запитує: Ярослава (21.06.2011) Тема запиту: Доброго дня! Я шукаю зразки та примірники документів, що мають бути надані міністерству освіти і науки України щодо наданння ліцензії на професійно-технічне навчання зварників(можна за іншими професіями). Я вам буду дуже і дуже вдячна!!+)) |
| 10. |
Запитує: Женя (21.09.2011) Тема запиту: Потрібна Ваша допомога. Тема дослідження імміграційна політика Канади на сучасному етапі! В фондах бібліотеки є якість корисні матеріали, документи чи монографії. Буду дуже вдячна за допомогу! |
| 11. |
Запитує: Тетяна (10.10.2011) Тема запиту: Допоможіть знайти Євроінтеграційні орієнтири української освіти. Дуже дякую ВАМ!!!!! |
Ключові слова: євроінтеграція -- українська освіта
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією: Видання є в НБУВ: ВА652455 "Вища технічна освіта України і Болонський процес", Всеукраїнська нарада ректорів вищих технічних навчальних закладів. Матеріали Всеукраїнської наради ректорів вищих технічних навчальних закладів "Вища технічна освіта України і Болонський процес" [Текст] / Асоціація ректорів вищих технічних навчальних закладів України, Національний технічний ун-т "Харківський політехнічний ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2004. - 198 с., ВА710623 Біла, Ольга Григорівна. Вища освіта України і Болонський процес [Текст] : навч. посіб. для самост. вивч. дисципліни студ. магістратури / О. Г. Біла ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : ЛКА, 2009. - 96 с., Ж70938 Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті: суспільна потреба та проблеми формування/ В.П. Андрущенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. — 2001. — N 1. — С. 9-15. (Розглянуто проблеми розвитку освіти як стратегічного потенціалу суспільного поступу України у ХХІ ст. Проаналізовано принципи і пріоритети державної освітньої політики. Обгрунтовано пропозиції щодо створення Національної доктрини розвитку освіти України до 2025 р.), ВА654218 Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти / В.С. Журавський, М.З. Згуровський; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К.: Політехніка, 2003. — 200 с.(Подано аналіз структурного реформування системи вищої освіти в країнах Західної, Центральної та Східної Європи в процесі формування єдиного освітнього, наукового і суспільно-економічного простору європейського регіону, що дістав назву Болонського процесу. Розглянуто основні складові структурного реформування вищої освіти, переваги та ризики, які з цими змінами пов'язані.), ВА678673 Гуманітарна політика Української Держави в новітній період: Моногр. / С.І. Здіорук, В.І. Нагорний, С.Л. Гнатюк, М.М. Карпенко, В.В. Токман; Нац. ін-т стратег. дослідж. — К., 2006. — 403 с(На підставі комплексного вивчення стану і тенденцій розвитку гуманітарної сфери українського суспільства запропоновано концептуальне бачення державної політики у даній галузі. Показано особливу роль гуманітарної сфери у соціальному бутті української нації. Висвітлено проблеми функціонування та розвитку суспільних відносин, позитивний поступ котрих впливає на стратегію гуманітарної політики сучасної України. Розкрито сутність освітньої політики в контексті євроінтеграції.), ВА692078 Навчальні заклади культури і мистецтв України: особливості входження в Болонський процес:матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 7 - 8 черв. 2007 р., Київ / Ред.: І.В. Кузнєцова; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. — К., 2007. — 205 с(Проаналізовано взаємодію трансформації сучасної української освіти у контексті Болонського процесу й євроінтеграції, особливості західноєвропейської та національної художньо-мистецької освіти. Розкрито культурно-освітні ідеї в педагогічній системі В.Сухомлинського, роль релігійно-моральних цінностей за умов інтеграції України в європейський культурно-освітній простір. Визначено світогляд як теоретичну основу розбудови національно-освітньої системи. Висвітлено сучасний стан української культури у контексті суспільних глобалізаційних процесів.), Ж15566 Особливості громадянської соціалізації старшокласників в умовах євро інтеграції / Т. Швець // Освіта і упр. — 2009. — 12, N 3/4. — С. 147-153.(Розглянуто одну з найбільш важливих проблем у процесі державотворення України - проблему громадянської соціалізації старшокласників за умов євроінтеграції, коли провідними завданнями загальноосвітніх закладів стають формування громадянина держави, певної регіональної спільноти, громадянина світу. Охарактеризовано позитивний досвід європейських країн у процесі громадянської соціалізації засобами позакласної діяльності (євроклуби, програми обмінів, волонтерство, участь у спільних проектах, освітні подорожі тощо) та напрями його реалізації в українській школі.), Ж23569 Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко // Вища освіта України. — 2008. — N 2. — С. 34-39(Встановлено можливості, переваги та ризики входження української освіти в європейський світовий простір. Підкреслено розмаїтість європейської освіти. Розкрито значення досвіду європейських університетів для України. Визначено пріоритетні напрями державної політики щодо розвитку вищої освіти. Обгрунтовано засади реформування вищої освіти в Україні.), ВА696803 Модернізація освіти України у контексті євроінтеграційних процесів: історико-педагогічний аспект:монографія / О.А. Дубасенюк, Н.Г. Сидорчук, О.А. Чемерис, Н.В. Якса, Т.П. Москвіна; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2008. — 300 с(Розглянуто історико-педагогічні аспекти становлення та розвитку різних ланок освіти як передумову її модернізації у контексті інтеграції України в європейський освітній простір, соціально-історичний аспект становлення та розвитку проблеми комунікації як підгрунтя підготовки майбутніх учителів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. Викладено історію становлення та розвитку вищої освіти. Висвітлено основні напрямки структурного реформування й адаптації вищої школи української держави до вимог Болонського процесу.), ВС43178 Разом в Європі: регіональні стратегії формування економіки знань в умовах євроінтеграції:Зб. наук. пр. / Ред.: І. Бакушевич. — Т.: ТІСІТ, 2006. — 464 с.(Наведено результати міжнародного співробітництва в дослідженні нового суспільного феномену - Європейської економіки, що базується на знаннях. Розглянуто польський і український досвід розробки маркетингових стратегій соціального розвитку економіки знань, трансформаційні процеси на ринках освіти, праці, фінансів, інновацій та інформаційних технологій за умов євроінтеграції.) ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ, Законодавство України про освіту в контексті євроінтеграції, Регулювання євроінтеграційних процесів у сфері освітніх послуг:Автореф. дис... канд. екон. наук / В.Л. Гайрапетян; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с(Вивчено теоретичні підходи щодо формування та розвитку сфери освітніх послуг і напрями та форми регулювання освітніх інтеграційних процесів. Оцінено вплив міжнародних організацій і угруповань на розвиток зазначених процесів в освіті та наведено їх відповідну класифікацію. Досліджено окремі складові механізму регулювання інтеграційних процесів у даній сфері та взаємозв'язки між ними. Проаналізовано передумови участі українських вищих навчальних закладів (ВНЗ) в інтеграційних процесах в освітній сфері. Розроблено основні напрями вирішення проблем фінансового забезпечення та розвитку комерційних відносин в освітній сфері. Сформовано перспективні напрями інтеграції України до світового освітнього простору. Запропоновано методику аналізу можливостей участі ВНЗ у зазначених процесах, а також підхід до визначення ефективності участі ВНЗ у транснаціональній освіті. Розроблено модель інтеграції українських ВНЗ до ринку послуг даної освіти.), Філософсько-світоглядні засади освіти України в умовах євроінтеграції(У статті досліджено трансформацію філософсько-світоглядних засад сучасної освіти на шляху до формування європейського освітнього простору. Євроінтеграція освіти України передбачає її культурну ренаціоналізацію та цивілізаційну модернізацію відповідно до європейських гуманістичних принципів. Гуманізм європейської освіти представляє ступінь розвитку особистості, її вкоріненість у соціумі та культурі.)
|
| 12. |
Запитує: Катерина (11.10.2011) Тема запиту: Добрий день. Порекомендуйте, будь ласка, літературу на тему: Система освіти в Німеччині. Дякую за допомогу. |
Ключові слова: Система освіти -- Німеччина -- Професійна освіта -- Болонський процес
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА582681 Абашкіна, Неллі Володимирівна. Принципи розвитку професійної освіти в Німеччині [Текст] / Н. В. Абашкіна ; АПН України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. : Вища школа, 1998. - 207 с., ВА619800 Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз [Текст] / Н. В. Абашкіна [та ін.] ; АПН України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - 2.вид. - К. : Вибір, 2002. - 322 с., ВА672979 Абашкіна, Неллі Володимирівна. Педагогічні та психологічні основи діяльності служб професійної орієнтації в Німеччині [Текст] / Н. В. Абашкіна ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Відділ порівняльної професійної педагогіки і психології, Ніжинський держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : Видавництво НДУ ім. М.Гоголя, 2006. - 91 с. , ВА590982 Кашуба, Олександра Михайлівна. Організація навчального процесу в початкових школах Німеччини [Текст] : актуальні питання теорії і практики / О. М. Кашуба ; Тернопільський експериментальний ін-т педагогічної освіти. - Тернопіль : [б.в.], 1998. - 121 с., ВА628028 Синенко, Світлана Іванівна. Провідні чинники та стратегії розвитку післядипломної освіти педагогів у Західній Європі (Англія й Уельс, Німеччина, Франція) [Текст] / С. І. Синенко ; Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти АПН України. - К. : [ЦІППО], 2001. - 49 с. , ВА643861 Лещинський, Олександр Петрович. Фізика як навчальний предмет у середніх школах Великобританії, Німеччини та США [Текст] / О. П. Лещинський. - Черкаси : ЧДТУ, 2003. - 256 с., ВА712471 Махиня, Наталія Володимирівна. Педагогічна освіта у Німеччині: історія та сучасність [Текст] : метод. рек. для студ., магістрантів, викладачів ВНЗ / Н. В. Махиня ; Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси : [Вид. від. ЧНУ ім. Б.Хмельницького], 2008. - 64 с. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН, РЕФОРМИ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ, ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ РЕФОРМЫ В ГЕРМАНИИ, Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу, ЕТАПИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФЕДЕРАТИВНОЇ РЕСПУБЛІКИ НІМЕЧЧИНА У 1990–2010 РОКАХ, ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР, ЯКІСНІ ЗМІНИ В ГАЛУЗІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ФРН (1960-2002)
|
| 13. |
Запитує: орест (21.11.2011) Тема запиту: допоможіть знайти статті Андрущенко В. Модернізація вищої освіти України в контексті Болонського процесу Головатий М. Ф. Європейська й українська освіта — де точки єднання? |
Ключові слова: Андрущенко В. -- Головатий М. Ф.
Добрий день! Стаття Андрущенко В. Модернізація вищої освіти України в контексті Болонського процесу була надрукована в газеті Освіта. — 2004. — № 23. — 12–19 травня. Щоб замовити цю газету рекомендуємо звернутися у відділ газетних фондів НБУВ за посиланням: http://irbis-nbuv.gov.ua/fond/vgf/index.html Видання є в НБУВ: ВА667468 Болонський процес: тенденції, проблеми, перспективи / Ред.: В.П. Андрущенко; Уклад.: В.П. Бех; Ю.Л. Маліновський; Асоц. ректорів пед. ун-тів. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т вищ. освіти АПН України. — К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2004. — 220 с. Розкрито сутність Болонського процесу й обгрунтовано шляхи оновлення та модернізації українських освітянських стандартів зі збереженням позитивних досягнень і переваг вітчизняної системи освіти. Розглянуто євроінтеграцію України як чинник соціально-економічного розвитку держави. Проаналізовано особливості модернізації української освіти у контексті Болонського процесу. Визначено перспективи застосування інформаційних технологій у професійній діяльності учителя. Показано роль Болонського процесу як засобу інтеграції та демократизації вищої освіти. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування національної системи освіти України. Представлено програму проведення педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації освіти у вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Висвітлено практичні аспекти участі педагогічних закладів України у Болонському процесі., ВА726965 Модернізація вищої освіти в Україні і світі: десять років наукового пошуку: монографія / Ред.: В.П. Андрущенко; Проаналізовано філософсько-методологічні й історичні аспекти освітньої модернізації. Розглянуто теоретичні, методичні та технологічні питання європейської та світової інтеграції вищої освіти. Висвітлено економічні й управлінські проблеми вдосконалення вищої школи. В.І. Луговий; М.Ф. Степка; Ін-т вищ. освіти АПН України. — Х., 2009. — 504 с. ПЕРСОНАЛ. — 2004. — № 3. ст.5-7 Головатий М. Ф. Європейська й українська освіта — де точки єднання?
|
| 14. |
Запитує: орест (21.11.2011) Тема запиту: допоможіть знайти матеріал на тему історія розвитку вищої юридичної освіти в Україні |
Ключові слова: юридична освіта -- розвиток -- історія -- історична школа -- юрист
Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: Р79224 Бондарук, Т. І. Основоположники київської історико-юридичної школи М.Ф.Владимирський- Буданов і Ф.І.Леонтович [Текст] / Т. І. Бондарук ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. - К. : [б.в.], 1995. - 25 с., ВА591549 Новгородцев, Павел Иванович. Историческая школа юристов [Текст] / П. И. Новгородцев ; Санкт-Петербургский ун-т. - С.Пб. : Лань, 1999. - 192 с. - (Классики истории и философии права)., ВА655928 Дамирли, Мехман Алишах оглы. Право и история [Текст] : эпистемологические проблемы: Опыт комплексного исследования проблем предмета и структуры историко-правового познания / М. А. Дамирли. - СПб. : Издательство С.-Петербургского университета, 2002. - 454 с., Юридична наука і освіта на Україні , ВА587081 Актуальні проблеми держави і права: Зб. наук. пр. / Ред.: С.В. Ківалов; Одес. держ. юрид. акад. — О.: Астропринт, 1998. — 139 с. - (Висвітлюються питання юридичної освіти, історії і теорії держави і права, механізму законоутворення, проблеми державно-правової екологічної політики. Розглядається проблемність юридичної термінології та шляхи її удосконалення, питання мови юридичного закону та її вплив на правову культуру суспільства, а також питання формування права і законодавства в Київській Русі. Наведено елементи звичаєвого права в судовому процесі XIV-XVI ст. на українських землях. Простежується заснування і розвиток Одеської науково-дослідної лабораторії судової експертизи. Визначено джерела мусульманського права. Досліджуються функції сучасної держави тощо. Витоками праць, що публікуються в збірці, є законодавство різних часів і країн, роздуми відносно стану і удосконалення вищої юридичної освіти в Україні.), Ж23244/пр. Деякі побіжні нотатки до проекту Концепції розвитку вищої юридичної освіти в Україні / В.Г. Лукашевич, С.В. Пєтков // Держава та регіони. Сер. Право. — 2010. — Вип. 4. — С. 254-258. - (Критично проаналізовано деякі спірні питання проекту Концепції розвитку вищої юридичної освіти в Україні. На підставі власного педагогічного досвіду висловлено окремі думки щодо змістовного поліпшення цього документа. Запропоновано авторський підхід до організаційної побудови та науково-методичного забезпечення освітньої діяльності вищих юридичних навчальних закладів.), ВА588274 Історія держави і права України: Навч. посіб. / П.П. Музиченко. — К.: Знання, 1999. — 661 с. - (Послідовно розкриваються основні етапи формування суспільного та державного ладу, права, суду і судового процесу в Україні, починаючи з часів Київської Русі (VI - початок XIII ст.) до сьогодення. Вивчаються головні причини і наслідки становлення, розвитку і падіння державно-правових систем (органів влади, центрального та місцевого управління, юстиції). Досліджується процес виникнення та еволюції різних галузей права (кримінального, цивільного, процесуального та інших), зародження і розвитку окремих юридичних категорій (злочину, кари, права власності тощо). Розглядаються взаємозв'язки державних структур, правових інститутів, висвітлюються юридичний побут і правова культура українського народу, процес формування національного менталітету. В ряді питань увага акцентується на утворенні національної правової системи, вивченні та аналізі джерел права (статутів, грамот, універсалів та ін.). ), ВС35098 Проблеми вищої юридичної освіти: Тези доп. та наук. повідомл. наук.-метод. конф. (м.Харків, 21 квіт. 2000 р.) / Ред.: В.В. Комаров; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2000. — 122 с - (Висвітлено актуальні проблеми вищої юридичної освіти. Досліджено тенденції розвитку юридичної освіти. Охарактеризовано проблеми впровадження в навчальний процес міжнародних стандартів з прав людини. Відображено проблеми гуманітаризації вищої юридичної освіти в Україні. Описано проблеми викладання гуманітарних та соціально-економічних дисциплін у системі юридичної освіти. Розкрито деякі аспекти удосконалення навчальних планів з правничих спеціалізацій. Викладено концептуальні засади підготовки магістрів права. Висвітлено новітні технології навчання в процесі підготовки спеціалістів з вищою юридичною освітою. Проаналізовано проблеми впровадження нових інформаційних технологій у систему вищої юридичної освіти. Описано рейтинго-модульну систему викладання та оцінки знань студентів. Охарактеризовано методику проведення семінарських занять з курсу економічної теорії у вищих навчальних закладах. Розкрито зміст та структуру навчального курсу з політології у системі юридичної освіти.), ВА681076 Професійні навички юриста: Навч. посіб. / Ж.В. Завальна, М.В. Старинський; Міжнар. фонд "Відродж.", Асоц. юрид. клінік України. — Суми: ВТД "Унів. кн.", 2006. — 159 с. - (Розглянуто актуальні проблеми вищої юридичної освіти в Україні. Проаналізовано основні тенденції розвитку законодавства про вищу освіту. Наведено характеристику навчальної дисципліни "Професійні навички юриста". Висвітлено питання формування економічної й етичної культури працівників юридичної сфери. Визначено професійні обов'язки адвоката на підприємстві, сформульовано правила юридичної техніки. Висвітлено історію становлення юридичної клінічної освіти. Охарактеризовано різні види юридичних клінік, показано особливості їх організації та функціонування. Викладено інтерактивні методики юридичної освіти, розглянуто різні способи відпрацювання професійних навичок юриста (інтерв'ювання, консультування, збір і аналіз доказів, підготовка справи, виступ у суді). Наведено відомості про альтернативні засоби вирішення спорів - переговори та медіацію.), Ж14597 Юридична освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Х.В. Хачатурян // Наука та наукознавство. — 2000. — N 1-2. — С. 100-103. — укp. - (Розглянуто проблеми юридичної освіти в Україні, особливо з погляду існування недержавних вищих навчальних закладів. Доведено необхідність конкуренції у наданні юридичної та іншої освіти.) ПРАВОВА І ЮРИДИЧНА ОСВІТА У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ: ПРО СУТНІСТЬ ТЕРМІНІВ ТА ПРАВОМІРНІСТЬ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ, Проблеми розвитку юридичної освіти у вітчизняних університетах (1863-1917 рр.), ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ, РОЗВИТОК ПРАВОВОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ НА ЮРИДИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ ЛЬВІВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЗА ЧАСІВ АВСТРІЇ ТА АВСТРО-УГОРЩИНИ, ГУМАНІСТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОГО ЮРИДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ, ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЮРИДИЧНИХ КАДРІВ, Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців- юристів в Україні, Німеччині та США, СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ В УКРАЇНІ, Новітня історія юридичної освіти і науки на Півдні України
|
| 15. |
Запитує: юлія (03.12.2011) Тема запиту: Доброго дня.Допоможіть знайти джерела до курсової. Особистісно-орієнтоване виховання як психолого педагогічна проблема. Теоретичні основи особистісно-орієнтованого виховання Ціннісно-ставленнєвий підхід до визначення змісту ООВ,ставлення особистості до себе,Батьківщини,природи. |
Ключові слова: особистість -- особистісно орієнтований підхід -- психолого-педагогічний процес -- виховання
Добрий день! Радимо звернутись до наступних матеріалів: Видання є в НБУВ: ВА708715 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К. : Либідь, 2008. — 848с, В347213 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: У 2 кн. — К. : Либідь, 2003. Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. — К. : Либідь, 2003 — 280с. , В347213 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: У 2 кн. — К. : Либідь, 2003. Кн. 2 : Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. — К. : Либідь, 2003 — 344с. , ВА586442 Бех Іван Дмитрович. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково- метод. посібник / Інститут змісту і методів навчання. — К., 1998. — 204с., ВА654054 Виховні технології / В. Варава (упоряд.), В. Зоц (упоряд.). — К. : Редакції загальнопед. газет, 2004. — 120с. , ВА624381 Психология личности: Сб. статей / А.Б. Орлов (сост.). — М. : ООО "Вопросы психологии", 2001. — 192с., Ж22868 Міжособистісна взаємодія педагога та вихованця у процесі особистісного орієнтованого виховання / Н. Савінова // Нова пед. думка. — 2007. — N 2. — С. 92-94, ВА662758 . Особистісно орієнтоване виховання старшокласників у процесі позакласної роботи: Навч.-метод. посіб. / Н.С. Тимощук; Наук.-метод. центр серед. освіти. — Рівне, 2004. — 281 с - (На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень і досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів Волинщини, Рівненщини та Хмельниччини розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованого виховання (ООВ). Наведено структурно-логічну модель та організаційно-функціональну структуру процесу ООВ старшокласників у позакласній роботі.), Ж22469 Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах / С. Крайник // Рідна шк. — 2006. — N 11. — С. 57-58. - (Висвітлено проблему розвитку особистості дітей дошкільного віку. Розглянуто й охарактеризовано освітній, оздоровчий та культурологічний компоненти особистісного розвитку дошкільника. Проаналізовано наявні педагогічні методики в галузі навчання й виховання дошкільнят.), ВА711222 Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах: кол. моногр. / В.П. Андрущенко, Н.О. Дівінська, Б.І. Корольов, М.М. Левшин, В.І. Луговий, О.П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. — К.: Пед. думка, 2008. — 254 с., Ж69411 Особистісно-орієнтований підхід у вихованні / А.М. Третяк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2005. — N 10. — С. 119-121, Ж69411 Особливості функціонування особистісно орієнтованої технології виховання / А.Л. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2005. — N 20. — С. 71-82. ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІЙ СИТУАЦІЇ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СКЛАДОВА ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯМОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ У ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА БАЗІ ШКОЛИ-ДИТСАДКА МОНТЕССОРІ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДИТИНИ ДО СЕБЕ, ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ, ТЕОРЕТИЧНІ ТАМЕТОДОЛОГІЧНІАСПЕКТИОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГОНАВЧАННЯ, ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ, ПАРАМЕТРИ ВИМІРУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
|
| 16. |
Запитує: dealekx (19.12.2011) Тема запиту: как просмотреть?ВА736912 Антонюк, Тетяна Миколаївна. Українська мова (за професійним спрямуванням) [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ 1-2 рівнів акредитації / Т. М. Антонюк, Л. М. Борис, О. С. Стрижаковська. - Чернівці : Місто, 2010. - 248 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 240-243. - 1000 экз. - ISBN 978-966-2951-83-7 Рубрикатор НБУВ: Ш141.14-923 Тематичні рубрики: Підручники та навчальні посібники для вищої школи <укр. мова> Дод. точки доступу: Борис, Людмила Миколаївна; Стрижаковська, Ольга Степанівна Видання зберігається у : Основни |
| 17. |
Запитує: Литовченко Варвара (23.03.2012) Тема запиту: Здравствуйте, помогите,пожалуйста найти литературу! Моя дипломная работа называется - "Основні тенденції формування бібліотечного фонду бібліотеки ( на прикладі Центральної бібліотеки ім.Короленко)" |
Примітка: литература Ключові слова: бібліотечні фонди -- комплектування -- інтернет - ресурси
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні джерела. Також рекомендуємо відвідати Читальний зал бібліотекознавчої літератури Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського( див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА664302 Бібліотекознавство України (1996 - 2000): Наук.-допоміж. бібліограф. покажч. / Ред.: М.В. Геращенко; Уклад.: О.О. Гриценко; Нац. парламент. б-ка України. — К., 2004. — 290 с. — укp. - (Наведено бібліографічні відомості про наукові монографії, підручники, популярні видання, статті з наукових збірників, журналів і газет, автореферати дисертацій, рецензії з питань бібліотекознавства, що вийшли друком протягом 1996 - 2000 рр. Матеріали видання сформовано на підставі вивчення "Літопису книг", "Літопису журнальних статей", бібліографічних посібників, фондів Національної парламентської бібліотеки України та Харківської державної наукової бібліотеки ім. В.Г.Короленка. Матеріали систематизовано за такими напрямами: загальні питання розвитку та політика держави у галузі бібліотечної справи, історія бібліотекознавства, проблеми реституції культурних цінностей та діяльності бібліотек за нових умов господарювання. Наведено відомості про видання Національної парламентської бібліотеки України, Національної бібліотеки України ім. В.І.Вернадського НАН України, а також спеціалізованих, шкільних і бібліотек вищих і середніх учбових закладів. Подано матеріали про науково-методичну та науково-дослідну роботу бібліотек, комплектування та зберігання бібліотечних фондів, формування каталогів і картотек, бібліотечну класифікацію, стародруки, рідкісні видання, колекції, архіви, матеріально-технічне забезпечення, автоматизацію та механізацію бібліотечно-бібліографічних процесів і міжнародне співробітництво у галузі бібліотечної справи.), ВА695708 Проблеми формування та використання бібліотечних фондів публічних бібліотек України: зб. наук. ст. Всеукр. наук.-практ. конф. дир. держ. та обл. універс. наук. б-к, 3 - 7 верес., 2007 р., Севастополь / Ред.: Т. Вилегжаніна; Нац. парлам. б-ка України. — К., 2006. — 104 с. - (Висвітлено актуальні проблеми управління бібліотечними фондами в Україні. Розкрито питання кадрового забезпечення, формування, використання, збереження бібліотечних ресурсів. Наведено результати досліджень повноти надходження українських видань, особливостей комплектування документами національними мовами та краєзнавчими виданнями фондів публічних бібліотек, забезпечення доступу читачів до ресурсів мережі Інтернет. Висвітлено досвід створення страхового фонду у науковій бібліотеці. Охарактеризовано тенденції розвитку та можливості удосконалення інформаційного ринку та нових технологій комплектування бібліотек. ), ВА601248 Актуальні питання розвитку бібліотечної справи: Матеріали наук.-практ. конф., Київ, 5 - 6 жовт. 2000 р. / Ред.: Р.І. Павленко; Держ. наук. мед. б-ка. — К., 2000. — 140 с. — укp., Ж70113 Електронні інформаційні ресурси у сучасній бібліотеці / Н. Вітушко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І.Вернадського. — 2007. — Вип. 18. — С. 13-25. — Бібліогр.: 12 назв. — укp., Ж14595 Бібліотечні електронні інноваційні технології / Л. Костенко // Бібл. вісн. — 2003. — N 6. — С. 36-38. — укp., Ж70113 Стратегія розвитку комплектування бібліотечних фондів / Л.П. Карпова, О.Г. Кириленко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. — К., 2000. — Вип. 5. — С. 86-90. — ISBN 966-02-1575-5. — укp., Ж14595 Сучасна бібліотека в системі соціальних комунікацій: [за матеріалами Міжнар. наук. конф. "Еволюція структури і функцій бібліотекознавства під впливом сучасних інформаційних технологій", 5 - 6 жовт. 2010 р., Київ] / Т. Гранчак // Бібл. вісн. — 2010. — N 6. — С. 55-58. — укp. - (Висвітлено проблеми виконання бібліотеками ролі універсальних інформаційних центрів у системі соціальних інформаційних комунікацій, забезпечення ними необхідного інформаційного супроводу суспільних перетворень в Україні. Увагу приділено необхідності підвищення наукового рівня інформаційно-аналітичних продуктів бібліотек, посиленню їх ефективності, організації оптимального доступу до бібліотечного інформаційного ресурсу у контексті розвитку інформаційно-телекомунікаційних технологій. Проаналізовано особливості комплектування фондів бібліотек за умов надшвидкого виробництва інформації.), Ж70113 Комунікативні зв'язки в аспекті комплектування бібліотечних фондів / Л. Карпова, Н. Солонська // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І.Вернадського. — 2003. — Вип. 11. — С. 134-142. — Бібліогр.: 22 назв. — укp., Ж15184 Комплектування бібліотечних фондів масових бібліотек - державна справа / Л. Мельник // Вісн. Кн. палати. — 2003. — N 6. — С. 13-14. — укp., Ж16550 Селективний моніторинг використання бібліотечних фондів / Ю.В. Яковлєва // Реєстрація, зберігання і оброб. даних. — 2002. — 4, N 1. — С. 89-96. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. - (Розглянуто питання системного підходу до управління бібліотекою. Досліджено зв'язки та функції бібліотечного фонду як основного елементу системи "бібліотека". Обгрунтовано виняткове значення аналізу інформації в технологічному циклі формування бібліотечного фонду. Обговорено проблему наявності видань підвищеного попиту. Запропоновано використання аналізу відповідей книгосховища на запити читачів для оптимізації топології зберігання фондів і вироблення політики комплектування.), Ж16548 Поточне комплектування - один із аспектів управління формуванням бібліотечного фонду / Т. Вилегжаніна // Бібл. планета. — 2007. — N 4. — С. 4-7. — Бібліогр.: 4 назв. — укp. - (Розглянуто бібліотечний фонд як один з елементів системи "Бібліотека". Акцентовано увагу на принципі управління формуванням даного фонду. Висвітлено проблеми і джерела поточного комплектування в бібліотеках України.), Ж14595 Організація фонду онлайнових документів / О. Баркова // Бібл. вісн. — 2003. — N 4. — С. 8-17. — Бібліогр.: 19 назв. — укp. Бібліотечно - інформаційні ресурси країни: формування та забезпечення доступу., Інтернет-ресурси як джерело формування бібліотечних фондів, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНДІВ НАУКОВИХ БІБЛІОТЕК (НА ПРИКЛАДІ ЦНБ НАН БІЛОРУСІ), ЗБЕРЕЖЕННЯ БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ: НОВА ПОЛІТИКА І НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, Біблітотекознавча спадщина: формування електронних ресурсів, Читальний зал бібліотекознавчої літератури
|
| 18. |
Запитує: Сергій (26.03.2012) Тема запиту: Прошу Вас підібрати список літератури за темою "Історія створення українського гімну,питання змісту". |
Ключові слова: гімн -- український гімн
Доброго дня! Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: Ж71480 Гимны в революциях на примере "Интернационала" и гимна Украины / О.В. Новикова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — 2005. — N 2. — С. 165-173., Ж69683 Національна символіка незалежної України / М.І. Бушин, Ю.М. Вовкотруб, І.Ю. Мащенко // Зб. наук. пр. НаУКМА. (Миколаїв. філ.). Іст. науки. — Т. 10 — С. 114-119. , РА363389 Трансформація української національної ідентичності в умовах глобалізації: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.05 / Н.Є. Пелагеша; Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького НАН України. — К., 2009. — 20 с. , ВА641331 Трембіцький, Володимир. Національний гімн "Ще не вмерла Україна..." та інші українські гімнові пісні [Текст] / В. Трембіцький ; Наукове товариство ім. Шевченка. - 2. вид., перероб. і доп. - Л. : [б.в.], 2003. - 174 с. ГІМН ЯК СИМВОЛ ДЕРЖАВНОГО СУВЕРЕНІТЕТУ: ІСТОРИКО-ПОЛІТОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО СВІТОГЛЯДУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ, ПІСЕННО-ПОЕТИЧНА ТА МУЗИЧНА ФОРМА ЕТНОУТВЕРДЖЕННЯ У СПАДЩИНІ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: 60-80-і роки ХХ ст., Історія створення Гімну "Ще не вмерли України", Гімн України, Володимир Сиротенко (Вербицький): Історія створення сучасного Українського Гімну
|
| 19. |
Запитує: Ірина (21.05.2012) Тема запиту: Державотворчі тенденції УРСР в період перебудови. Декларація про державний суверенітет 16 липня 1990 року |
Ключові слова: Перебудова -- Україна -- Державний суверенітет
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА633231 Україна в 1985 - 1991 рр. Основні тенденції суспільно-політичного розвитку: Моногр. / О.Д. Бойко; НАН України. Ін-т політ. і етнонац. дослідж. — К., 2002. — 305 с. - (Проаналізовано суспільно-політичні трансформації, що відбувалися в Україні у 1985 - 1991 рр. Наведено характеристику феномену перебудови, розкрито суть та етапи розвитку. Описано характерні риси та особливості процесів розгортання національного відродження, зародження та становлення народної опозиції. Висвітлено еволюцію неформальних організацій та зародження багатопартійної системи, причини кризи пануючого режиму та обставини проголошення незалежності України.), ВА732004 Декларація про державний суверенітет України - передумова її незалежності та демократичного розвитку: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 16 черв. 2010 р., Харків / Ред.: Ю. П Битяк; І. В Яковюк; Г. В Чапала; НДІ держ. буд-ва та місц. самоврядування Нац. акад. прав. наук України, Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2010. — 160 с. — укp. - (Розглянуто сучасний стан і перспективи державно-правового розвитку України. Увагу приділено Декларації про державний суверенітет України (1990 р.) та її впливу на процес формування української держави. Розкрито проблеми реалізації позаблокового статусу країни. Вивчено традиції прямої та представницької влади в Україні. Визначено соціальні умови утвердження верховенства права в державі. Розглянуто питання щодо законодавчого закріплення вітчизняної парламентської виборчої системи. Висвітлено актуальні проблеми інтерпретації норм права.), Р113573 Процес перебудови в СРСР. Україна на шляху до незалежності (1985 - 1991): матеріали / С.В. Набока; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К.: Наук. світ, 2008. — 24 с. — Бібліогр.: с. 22-23. — укp. - (Висвітлено особливості реалізації в Україні процесу перебудови. Увагу приділено економічній кризі "перебудовного" періоду, погіршенню життєвого рівня населення республіки. Розглянуто питання зростання політичної активності суспільства, суверенізації УРСР, спроби державного перевороту у СРСР, проголошення незалежності України.), Ж27630 Спроби протидії КДБ УРСР становленню та функціонуванню Народного руху України за перебудову / О.Г. Бажан // Укр. іст. журн. — 2010. — N 1. — С. 35-41. — укp. - (Розкрито тактику та стратегію боротьби республіканської спецслужби із неформальними організаціями в період горбачовської "перебудови".), Ж69395 Декларація про державний суверенітет України - початок новітнього конституціоналізму в Україні / П.А. Рудик // Держава і право. Юрид. і політ. науки: Зб. наук. пр. — 2007. — Вип. 35. — С. 132-139. , Ж16653 Історичні обставини прийняття Декларації про державний суверенітет України / О. Бойко // Людина і політика. — 2002. — N 4. — С. 63-70. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. Ю.В. Діденко Історіографія дослідження державотворчої діяльності Народного руху України., Набока С.В. Розвиток суспільно-політичних процесів в Україні в 1985-1991 р.р., Ю.Ю. Федчик Суспільно-політичні зміни в Україні в період перебудови, О. М. Наконечна СУЧАСНА ВІТЧИЗНЯНА ІСТОРІОГРАФІЯ ПРО НАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В УРСР У РОКИ ПЕРЕБУДОВИ (1985–1991 рр.), Н. В. МАКОВСЬКА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДЕРЖАВНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ УКРАЇНИ, Декларація про державний суверенітет України, Декларація про державний суверенітет України як основний чинник формування інституту глави держави
|
| 20. |
Запитує: Ірина (29.05.2012) Тема запиту: Підкажіть, будь ласка, матеріал до теми: "Проблема профілактики травматизму та професійні захворювання в галузі освіти". |
Ключові слова: професійні захворювання -- травматизм -- освіта -- ОХОРОНА ПРАЦІ
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією: Видання є в НБУВ: В352376/1 Охорона праці в галузі освіти. Ч. 1 / Н. М. Семенець, Н. В. Сисоєнко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Каф. вікової фізіології та валеології. — Черкаси, 2010. — 132 с(Досліджено законодавчі акти та нормативні документи охорони праці в галузі освіти. Визначено гарантії та права на охорону праці учасників навчально-виховного процесу. Розглянуто організацію роботи з охорони праці в галузі освіти та науки. Висвітлено організацію проведення інструктажів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності. Встановлено проблеми профілактики травматизму та професійної захворюваності в даній галузі.), ВА585590 Охорона праці в навчальних закладах освіти / П.Г. Чурко; Ін-т змісту і методів навчання. — К., 1998. — 142 с.( Детально розглянутий Закон України "Про охорону праці". Автор пропонує методику організації роботи, внутрішнього контролю та відповідальності за порушення правил з охорони праці; надає орієнтований навчальний план і програму "Безпеки життєдіяльності" для керівних кадрів та спеціалістів навчальних закладів, навчальний план і програму навчання правилам безпеки користування газом (кодекс законів про працю України)., В350348/1 Охорона праці в галузі освіти. Ч. 1. Організація охорони праці в галузі освіти / Н.М. Семенець, Н.В. Сисоєнко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2007. — 92 с.( Наведено перелік і характеристику законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці в галузі освіти. Розглянуто питання організації роботи з охорони праці в галузі освіти та науки, зокрема, в Міністерстві освіти і науки України, Міністерстві освіти Автономної Республіки Крим, управліннях освіти та науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та районних (міських) управліннях освіти місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Висвітлено проблеми профілактики травматизму та профзахворюваності в галузі освіти, проведено оцінку стану травматизму, описано порядок розслідування нещасних випадків у навчально-виховних закладах.), СТ3850 Cистема стандартів безпеки праці [Текст]. - Системи управління охороною праці. Загальні вимоги (ГОСТ 12.0.230-2007, IDT). - Вид. офіц. - Чинний від 2008-10-01. - К. : Держспоживстандарт України, 2008. - III, IV, 15 с. - (Національний стандарт України)., Ж14958 Професійні ризики захворюваності вчителів / Т.М. Петрова // Освіта на Луганщині. — 2010. — N 2. — С. 252-256.( Розглянуто професійні захворювання педагогічних працівників та шляхи їх профілактики.), Ж14958 Професійні ризики захворюваності вчителів / Т.М. Петрова // Освіта на Луганщині. — 2011. — N 1. — С. 248-253., Ж14958 Система професійного розвитку працівників галузі освіти у напрямку охорони праці та безпеки життєдіяльності / М.С. Астахова, Г.Ю. Кравченко // Освіта на Луганщині. — 2009. — N 1. — С. 51-54. Г. Л. Воскобойнікова ІННОВАЦІЙНО ЗОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ І МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, Г. М. Мешко КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ПРОФЕСІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ВЧИТЕЛІВ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ, Патькова Н.Ю. ПРО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ'Я ВЧИТЕЛЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ, В. М. Успенська ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ЯК ВИЗНАЧАЛЬНА ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ, Рамзані Е. В. НАВИЧКИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРЯННЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК СКЛАДОВА ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА, Латіна Г.О. ВИРОБНИЧА ГІМНАСТИКА ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, С. Микитюк ФІЗІОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГА
|
| | |
|
|