Ключові слова: хімія --
біологія
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ.
Видання є в НБУВ: ВА687466 Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 18 - 19 квіт., 2007 р., Суми / ред.: В. Ф. Живодьор; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, Сум. обл. ін- т післядиплом. пед. освіти, Ін-т вищ. освіти АПН України, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка, "Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка", Всеукраїнська науково-практична конференція (2007+ Суми). - Суми : ВТД "Унів. кн.", 2007. - 144 c. (Висвітлено психолого-педагогічні проблеми сучасних освітніх інновацій, ноосферний аспект змісту освітніх програм, роль мотиваційного компонента у процесі адаптації студентів до майбутньої професії, особливості педагогічного менеджменту, можливості застосування здоров'язберігальних заходів в системі освіти. Розглянуто методики використання комп'ютера як засобу навчання на уроках хімії, інтерактивних технологій на уроках "Веселої математики". Проаналізовано можливості розвитку творчої особистості учня на заняттях гуртка "Навколишній світ" за інноваційною освітньою технологією "Екологія та розвиток", а також проблеми гуманістичного виховання дітей засобами природи.),
РА329130 Арестенко В. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до використання нових інформаційних технологій на уроках хімії : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. В. Арестенко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2004. - 20 c. (Розглянуто питання теоретичного обгрунтування, розробки та впровадження системи підготовки майбутніх учителів до застосування нових інформаційних технологій на уроках хімії. Висвітлено основні підходи щодо вирішення проблеми комп'ютерної грамотності та визначення понять "інформаційні технології", "система", "модель", "метод моделювання". Запропоновано систему формування професійно-педагогічних умінь і навичок студентів до використання нових інформаційних технологій у школі, встановлено системотвірний фактор, елементи, їх взаємозв'язок, організаційні засади та методику її впровадження в навчальний процес. Експериментально перевірено і доведено ефективність її використання, розроблено навчальні комп'ютерні програми та електронний посібник.),
Ж21367 Заволочко Т. П. Впровадження методу проектів при вивченні хімії в 9-му класі / Т. П. Заволочко // Нaша шк. - 2009. - № 3. - С. 65-69. (Розглянуто проблему підготовки учнів до життя в динамічному світі, що включає в себе озброєння їх не тільки необхідними знаннями, а й засобами оволодіння ними. Висвітлено застосування вчителями методів проектів (дослідницьких, ігрових, прикладних, інформаційних). Відмічено, що вчитель перетворюється з носія готових знань в організатора пізнавальної діяльності учнів, впроваджує різноманітні форми самостійної роботи. Вміщено приклад розробки методу проектів на уроках хімії у ХІ класі.),
Ж22620 Кравцов І. Технологія класичного і сучасного уроку : комплексне використання засобів навчання на уроках хімії / І. Кравцов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 93-97. (Розглянуто застосування на уроках хімії для одержання високого навчального результату модульно-розвивального навчання, актуальність якого полягає в тому, що це навчання дозволяє переглянути підходи до освітніх цілей, цілеспрямовано оновити зміст навчання, свідомо вибрати відповідно до змісту освіти технології, методики, засоби навчання й кардинально змінити підходи до оцінювання результатів навчання. Доведено високу ефективність інтегрованої контрольно-тестової системи, призначеної для проведення тестування учнів з метою виявлення рівня їх знань. Увагу приділено опорно-інформаційним схемам, які є одним з різновидів дійового схематичного уточнення. Акцентовано увагу на інноваційно-трансформаційному підході до вивчення нового матеріалу як одного з формувальних факторів компетентнісної моделі особистості. Вміщено індивідуальну програму для вивчення нового матеріалу та приклад семінарського заняття для VII класу.),
Ж22469 Міронець Л. Створення та використання комп'ютерних презентацій під час навчання біології / Л. Міронець // Рідна шк. - 2008. - № 1/2. - С. 40-42. (Зазначено переваги комп'ютерних презентацій перед традиційними засобами наочності. Визначено порядок створення комп'ютерної презентації: складання плану дотримання певних вимог щодо інформації, тексту та оформлення. Розглянуто можливості її використання на уроках біології. Акцентовано увагу на активнішому використанні тематичних презентацій у позаурочній та позашкільній діяльності учнів.)
Кліменко Т. О. Віртуальна лабораторія в системі хімічної освіти в школі / Т. О. Кліменко, Т. М. Гранкіна, Т. І. Нарожна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 41-44.,
Ліцман Ю. В. Використання електронних засобів навчання на уроках хімії основної школи / Ю. В. Ліцман, Л. І. Марченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 383-391.,
Підгорна Т. В. Вивчення хімічних редакторів у школі / Т. В. Підгорна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 7. - С. 3-8.,
Матяш Н. Ю. Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп'ютерного тестування / Н. Ю. Матяш, Л. П. Міронець // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 21-23.,
Зайшлий Ю. О. Використання комп’ютерних технологій на уроках біології в 9 класі / Ю. О. Зайшлий // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 2. - С. 127-133.,
Валюк В. Особливості використання комп’ютерних технологій при вивченні хімічних дисциплін / В. Валюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2011. - Ч. 3. - С. 24-29.,
Наукова періодика України,
Реферативна база даних