Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=НАВЧАНН$<.>+<.>K=СТУДЕНТІВ$<.>+<.>K=ВНЗ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 159
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: КАТЯ (11.04.2011) Тема запиту: допоможіть будь-ласка знайти інформацію по темі ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ(МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 10-11 КЛАСАХ) |
Ключові слова: діалог- дискусія -- методика викладання англійської мови -- інтерактивні методи навчання
Перегляньте наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА589844 Педагогіка, мистецтвознавство та культура: Зб. наук. пр. / Ред.: Г.Є. Гребенюк; Харк. облдержадмін. упр. культури, Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. — К., 1998. — 51 с., ВА581497 Ващенко, Григорій. Загальні методи навчання [Текст] : підручник для педагогів / Г. Ващенко ; Всеукраїнське Педагогічне Товариство ім. Г.Ващенка. - К. : [б.в.], 1997. - 410 с, ВА573919 Настольная книга преподавателя иностранного языка [Текст] : справ. пособие / Е. А. Маслыко [и др.]. - 2.изд., перераб. и доп. - Минск : Вышейшая шк., 1996. - 522 с., ВА636948 Мисечко, Ольга Євгенівна.Методика навчання англійської мови в середній школі [Текст] : посібник-практикум для студ. вищ. навч. закладів / О. Є. Мисечко ; Житомирський держ. педагогічний ун-т ім. І.Я.Франка. - Житомир : Полісся, 2002. - 256 с., ВА574748 Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах [Текст] / підгот. Н. К. Скляренко [та ін.] ; ред. С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 1996. - 96 с. Сучасні технології формування англомовної компетенції в говорінні в учнів основної і старшої школи, КРЕАТИВНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови, ТЕХНОЛОГІЇ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, РОЛЬ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 2. |
Запитує: Оксана (22.04.2011) Тема запиту: Чи не могли б Ви мені допомогти знайти інформацію по темі "Етапи навчання діалогічного мовлення в школі".(бажано не книжні джерела)Щиро дякую!Зі святом! |
Ключові слова: діалогічне мовлення
Шановна Оксано! Сподіваємось, підібрані нами матеріали Вам допоможуть. Дякуємо за привітання! Звертайтеся до нас надалі. Успіхів! Видання є в НБУВ: РА323683 Ляшкевич, Антоніна Іванівна. Наступність і перспективність формування діалогічного мовлення учнів початкових і 5 класів загальноосвітньої школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ляшкевич Антоніна Іванівна ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2003. - 18 с., ВА641805 Палихата, Елеонора Ярославівна. Методика навчання українського усного діалогічного мовлення учнів основної школи [Текст] / Е. Я. Палихата. - Т. : ТДПУ ім. Володимира Гнатюка, 2002. - 272 с. РОЗВИТОК НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНШОМОВНІЙ АУДИТОРІЇ, СИТУАТИВНІСТЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ АСПЕКТІ, Врахування індивідуальних особливостей учнів у навчанні діалогічного мовлення в умовах сільської школи, РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ, НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Внутрішня контрастивність діалогічного мовлення: до вибору параметрів аналізу , ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО ТА МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Діалогічне мовлення, Особливості діалогічного мовлення та його функції
|
| 3. |
Запитує: Івнова Світлана (27.04.2011) Тема запиту: Організаційно-педагогічні умови формування емоційно-вольової готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
Примітка: навчальна Ключові слова: емоційно-вольова сфера -- дитина дошкільного віку
Добрий день! Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: РА376109 Замрозевич, Світлана Романівна. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Замрозевич Світлана Романівна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2010. - 21 с, ВА692332 Сисоєнко, Надія Василівна. Методика визначення функціональної готовності дітей до навчання в школі [Текст] : навч.-метод. посібник для мед.-пед. персоналу шкіл та студентів / Н. В. Сисоєнко, Л. В. Сєрих ; Черкаський національний ун-т ім. Б.Хмельницького. Кафедра вікової фізіології та валеології, Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзеєва. - Черкаси ; К. : [б.в.], 2007. - 52 с., РА300295 Ле Тхань Ван Педагогічні умови формування функціональної готовності дітей старшого шкільного віку до початку систематичного навчання у школі [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ле Тхань Ван ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 с., РА320616 Прокопенко, Валентина Іванівна. Підготовка дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності у школі (на матеріалі роботи навчально-виховного комплексу дошкільний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Прокопенко Валентина Іванівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 с., Ж70586 . Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини, як умова готовності до школи / Н. С. Славіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 170-172.( - Зазначено, що в дошкільному віці починає реально формуватись особистість дитини, даний процес тісно пов'язаний з розвитком емоційно-вольової сфери. Наголошено, що у дитини в процесі виховання і навчання, під впливом вимог дорослих і дітей формується можливість підкоряти свої дії тій чи іншій задачі, досягати цілі. Доведено, що оволодіння дитиною умінням довільно керувати своїми рухами та діями є найбільш суттєвим показником її загального розвитку і свідчить про готовність дитини до навчання у школі.), ВА653567 Вікова психологія: Курс лекцій / Е.У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. — Кіровоград, 2004. — 187 с. , Ж14642 Розвиток емоційно-вольової регуляції в дошкільників / Н.В. Сидячева // Педагогіка і психологія. — 2007. — N 4. — С. 100-105. (Наведено результати апробації розробленої психокорекційної програми розвитку вольової та емоційної сфер дошкільнят. Розкрито мету та завдання експерименту. Розглянуто ігри, завдання та вправи, використані під час виконання програми.), ВА688360 Основи психології та педагогіки: конспект лекцій та навч.-метод. забезп. / С.М. Білоус; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. — К., 2007. — 240 с. (Викладено питання розвитку психіки та свідомості, психології пізнавальних процесів особистості, емоційно-вольової сфери особистості, психології спілкування) Психологічні особливості мотиваційної готовності до школи дитини старшого дошкільного віку, Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі, Психолого-педагогічна корекція низького рівня шкільної готовності старших дошкільників, ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОСТІ І НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
|
| 4. |
Запитує: Василь Суходольський (28.04.2011) Тема запиту: У бібліотеці є ця дисертація у електронному варіанті? - Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 |
Ключові слова: Хом'як Іван Миколайович
Добрий день! На жаль у фондах НБУВ дисертації у електронному вигляді не зберігаються. Ознайомитися з оригіналом дисертації Ви можете тільки у читальному залі обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського . Це спеціалізований зал Бібліотеки, з правилами роботи якого ознайомтесь за наступним посиланням: Видання є в НБУВ: ДС75247 Хом'як, Іван Миколайович. Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 5. |
Запитує: Наталія (04.05.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть знайти інформацію з питань розвитку засобів навчання на Україні. Дякую |
Ключові слова: розвиток засобів навчання
Добрий день! Зверніть увагу на наступні джерела. Видання є в НБУВ: РА376437 Міщенко, Ольга Анатоліївна. Розвиток мультимедійних засобів навчання в загальноосвітній школі [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Міщенко Ольга Анатоліївна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 с., ВА607503 Засоби навчання загальноосвітніх навчальних закладів (теоретико-методологічні основи) [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закл. та слухачів системи післядипломної освіти / А. М. Гуржій [и др.] ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : [б.в.], 2001. - 96 с., ВА693636 Бонч-Бруєвич, Г. Ф. Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій [Текст] : навч. посібник / Г. Ф. Бонч-Бруєвич ; Київський міський педагогічний ун-т ім. Б.Д.Грінченка. Кафедра інформатики та фізико-математичних дисциплін. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2007. - 64 с., ВА641147 Візуальні та аудіовізуальні засоби навчання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів, вчителів та слухачів системи підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти / А. М. Гуржій [и др.] ; Інститут педагогіки АПН України. Науково-методичний центр організації розробки та виробництва засобів навчання, Переяслав-Хмельницький педагогічний ун-т ім. Г.Сковороди. - К. : [б.в.], 2002. - 173 с., РА315198 Радельчук, Галина Іванівна. Засоби, моделі та технологія автоматизованого групового навчання [Текст] : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Радельчук Галина Іванівна ; НАН України, Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. - К., 2001. - 19 с.: рис. ЕВОЛЮЦІЯ ЗАСОБІВ ТА ПІДХОДІВ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ЗНАННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ, РІВНИЙ ДОСТУП ДО ІКТ В ОСВІТІ – СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, Засоби організації процесу навчання., ІНФОРМАЦІЙНО-ПРЕДМЕТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ, ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ АВТОМАТИЗАЦІЇ НАВЧАННЯ, РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ, Н. П. Волкова Педагогіка Засоби навчання
|
| 6. |
Запитує: Валентин (08.05.2011) Тема запиту: Смалько О.А. Комп'ютеризована підтримка факультативних та позакласних занять з математики в старшій школі//Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: Збірник наукових праць.-К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003.-Вип. 6. |
Примітка: шифр
Шановний Валентин, цей збірник є у фонді НБУВ. Скористайтесь наступною інформацією. Видання є в НБУВ: ВА604744 Смалько О. А. Використання комп'ютера на уроках математики в школі : Метод. рек. / О. А. Смалько. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2000. - 118 с., Ж70520/2003/6 Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання [Текст] : збірник наукових праць/ Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003, Вип. 6 Адреса збірника "Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання" в Електронному каталозі НБУВ
|
| 7. |
Запитує: Тимчук Тетяна Василівна (01.06.2011) Тема запиту: література по темі |
| 8. |
Запитує: Ярослава (21.06.2011) Тема запиту: Доброго дня! Я шукаю зразки та примірники документів, що мають бути надані міністерству освіти і науки України щодо наданння ліцензії на професійно-технічне навчання зварників(можна за іншими професіями). Я вам буду дуже і дуже вдячна!!+)) |
| 9. |
Запитує: dealekx (19.12.2011) Тема запиту: как просмотреть?ВА736912 Антонюк, Тетяна Миколаївна. Українська мова (за професійним спрямуванням) [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ 1-2 рівнів акредитації / Т. М. Антонюк, Л. М. Борис, О. С. Стрижаковська. - Чернівці : Місто, 2010. - 248 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 240-243. - 1000 экз. - ISBN 978-966-2951-83-7 Рубрикатор НБУВ: Ш141.14-923 Тематичні рубрики: Підручники та навчальні посібники для вищої школи <укр. мова> Дод. точки доступу: Борис, Людмила Миколаївна; Стрижаковська, Ольга Степанівна Видання зберігається у : Основни |
| 10. |
Запитує: Ірина (17.02.2012) Тема запиту: Навчання продуктивним видам діяльності як засіб корекційно-педагогічної роботи для дітей з обмеженими можливостями |
Ключові слова: корекційно-педагогічна робота -- продуктивна діяльність -- обмежені можливості
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА694382 Холковська, Ірина Леонідівна. Корекційна педагогіка [Текст] / І. Л. Холковська ; Вінницький держ. педагогічний ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : ВДПУ, 2007. - 328 с. , Ж72350 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. пр. Вип. 1(3) / Ред.: П.М. Таланчук; Відкр. Міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ін-т вищ. освіти АПН України, Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 580 с. , ВА665945 Корекційна робота в системі освіти дітей з вадами розумового розвитку: Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М.П. Матвєєва, С.П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. — Кам'янець-Поділ., 2005. — 164 с. , ВА739525 Основи корекційної педагогики: навч.-метод. посіб. / О. В. Мартинчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Пед. ін-т. — К., 2010. — 287 с. , ВА691012 Основи соціально-педагогічної діяльності: навч. посіб. / С.А. Литвиненко; Півден. наук. центр АПН України. — О., 2007. — 187 с., ВА746127 Педагогічна практика у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для глухих дітей: навч. посіб. / Г. Г. Маланчук, І. Б. Грибовська; Ред.: О. Борис; Є. Лупиніс. — Л.: ЛДУФК, 2011. — 136 с., Ж15708 Програма з трудового навчання для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції / О. Чеботарьова // Дефектологія. — 2008. — N 4. — С. 3-8. — укp., Ж71961 Формування графо-моторних навичок у дітей з церебральним паралічем / Ю. Лянной, Н. Кукса // Гуманіт. вісн. Д ВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб. — 2008. — Вип. 14. — С. 296-299. ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЇ В ГРОМАДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ, ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ СТОСУНКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ З ОТОЧЕННЯМ, ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЙНО- ВИХОВНОЇ РОБОТИ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ ЗОРУ В ІНТЕГРОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ, РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ТЕМАТИЧНИМ МАЛЮНКОМ, ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ З ДЕПРИВАЦІЯМИ ЗОРУ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
|
| 11. |
Запитує: Олена (05.03.2012) Тема запиту: Формування граматичних навичок в учнів 5-9 класів за допомогою комп'ютерних технологій. |
Ключові слова: мультимедіа -- мультимедійні засоби навчання -- комп'ютерізація навчання -- інформатизація навчання -- граматичні навички -- технічні засоби навчання
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами стосовно Вашої теми: Видання є в НБУВ: ВА614944 Коджаспирова, Галина Михайловна. Технические средства обучения и методика их использования [Текст] : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Г. М. Коджаспирова, К. В. Петров. - М. : ACADEMIA, 2001. - 255 с., ВС39859 Сучасні тенденції комп'ютерізації процесу навчання іноземних мов: Зб. наук. пр. / Ред.: О.П. Голубенко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля, Донбас. гірн.-металург. ін-т, Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. — Луганськ, 2004. — 190 с. — укp. - (Рассмотрены особенности дидактического и методического оформления учебного материала для дистанционного обучения, а также использования возможностей мультимедиа на занятиях по латинскому языку. Охарактеризованы современные тенденции в компьютеризированном обучении иностранным языкам. Показана роль компьютерных технологий в учебном процессе. Освещены проблемы "Групп риска" в работе социальных педагогов, а также дистанционной и заочной форм образования в США. Описаны традиционные и эвристические методы обучения иностранному языку.), ВА743506 Інформаційні технології та технічні засоби навчання: курс лекцій / О. П. Буйницька; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — Кам'янець-Поділ., 2010. — 180 с., ВА644526 Современные образовательные технологии: Учеб. пособие / Ред.: М.А. Хайруддинов; Э.Р. Аметова. — Симф.: Тарпан, 2003. — 127 с. , ВА693636 Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій: навч. посіб. / Г.Ф. Бонч-Бруєвич; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К., 2007. — 64 с. — Бібліогр.: с. 52. — укp., Ж15708 Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О.Б. Качуровська // Дефектологія. — 2006. — N 2. — С. 46-49. — укp. - (Наголошено на психологічних особливостях дітей з тяжкими вадами мовлення (ТВМ) та своєрідності формування у них мовленнєвих висловлювань. Охарактеризовано наявні комп'ютерно-розвивальні програми. Визначено місце комп'ютерних засобів у процесі навчання та сім їх основних функціональних можливостей: інформаційно-довідковий засіб; пакет програмних засобів моделюючого типу та інші. Звернено увагу на доцільність застосування комп'ютерних програм на різних етапах уроку залежно від дидактичної мети заняття. Наведено вимоги щодо безпеки роботи за комп'ютером, метою яких є зниження його негативного впливу на психічне і фізичне здоров'я дітей. Обгрунтовано часові, технічні та організаційні умови досягнення позитивного ефекту використання інформаційних технологій. Проаналізовано результати дослідження застосування інформаційних технологій у школах для дітей з ТВМ за напрямами: наявність комп'ютерного класу; рівень (новітність) комп'ютерів; чинники, що перешкоджають впровадженню комп'ютерних технологій тощо.), Ж21367 Использование интерактивных технологий для развития творческих способностей учащихся на уроках русского языка / С. С. Якимчук // Нaша шк. — 2009. — N 3. — С. 49-53. — рус., Ж14441 Использование компьютерных средств коммуникации при обучении правилам переписки на английском языке / О. Фесенко // Київ. старовина. — 2006. — N 2. — рус. Балуєва Ю., Нікітіна А. Психолого-педагогічні чинники застосування мультимедійних засобів навчання української мови у старших класах, ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ И МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ В ПРЕПОДАВАНИИ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ В РАМКАХ ШКОЛЬНОЙ ПРОГРАММЫ, Степаненко Д. О. INTERNET-ТЕХНОЛОГИИ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА, ПРИМЕНЕНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ, ДОСЛІДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КОМП'ЮТЕРИЗОВАНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ, ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, АЛГОРИТМ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ, Ю. Балуєва ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ТА ЇХ УПРОВАДЖЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 12. |
Запитує: Аронова Ріма Семенівна (12.03.2012) Тема запиту: Управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання ВНЗ І-ІІ р.а. |
Примітка: перелік періодичних фахових та наукових видань з теми Ключові слова: самостійна робота студента -- заочна форма навчання
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВО134988 Руфин И.И. О самостоятельной работе студента , Ж14683 Активізація самостійної роботи студентів-стоматологів за допомогою комп'ютерного програмного забезпечення / Л.Д. Чулак, В.Г. Шутурмінський, А.О. Бас, В.В. Вальда // Вісн. стоматології. — 2005. — N 2. — С. 92-94., Ж23380 Аналіз сучасного стану сформованості вмінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх інженерів / М. Гордієнко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. — 2007. — N 3/4. — С. 70-88., ВА711388 Бібліотечно-інформаційне забезпечення самостійної роботи студентів / Н.П. Пасмор. — К.: Кондор, 2007. — 116 с., Ж69358 Вибір шкали оцінок знань при контролі самостійної роботи студентів / Н.В. Скробач // Галиц. лікар. вісн. — 2003. — 10, N 1, [ч. 1]. — С. 116-117., Ж69411 Визначення сутності та змісту самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / А.В. Котова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2008. — N 3. — С. 92-95., ВА674238 Використання комп'ютерних технологій в самостійній роботі студентів / Л.І. Титова // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики: Зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. — К., 2006. — С. 173-176. — укp., Ж71542 "Вільна діяльність" як основа ініціативності студентів / Н.С. Журавська // Пробл. інж.-пед. освіти. — 2007. — N 16. — С. 333-346. — Бібліогр.: 19 назв. — укp., В351840/7 Густосологія: навч. посіб: в 10 т. Т. 7. Самостійна робота - потужний засіб сучасної освіти і виховання / Н.Г. Калашник, В.Л. Вертегел; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. — Х.: Колегіум, 2009. — 318 с., Ж22469 Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко // Рідна шк. — 2006. — N 5. — С. 68-70., Ж22469 Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. Петрова // Рідна шк. — 2006. — N 7. — С. 16-19., Ж69299 Дистанційне навчання як сфера самостійної роботи студентів / В.Л. Левченко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. — 2001. — Вип. 27. — С. 200-203. , Ж23773 Керування тематичною самостійною роботою студентів / М. Чепига // Вища шк. — 2008. — N 5. — С. 25-32. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ, УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ», Деякі питання організації самостійної роботи студентів заочної форми навчання, ОРГАНІЗАЦІЯ І СТИМУЛЮВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ, ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ ДИСЦИПЛІНОЮ "ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ", ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ, РА324243 Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук / І.М. Шимко; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с., Ж69411 Досвід організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульного навчання / С.М. Шевченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2007. — N 2. — С. 149-152., Ж69411 Курсова і дипломна робота як засіб залучення до самостійної діяльності, активізації та реалізації наскрізної програми студентського наукового товариства в вищому навчальному закладі / М.І. Томашевський, В.О. Мітюков, О.М. Кириллов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2006. — N 10. — С. 65-68.
|
| 13. |
Запитує: Марина (11.04.2012) Тема запиту: формування громадянських цінностей студентів мистецьких спеціальностей |
Примітка: статті, першоджерела Ключові слова: громадянськість -- студенти мистецьких спеціальностей
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні джерела: Видання є в НБУВ: ВА594775 Анненков, В. П. Особливості формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді [Текст] / В. П. Анненков. - К. : [б.в.], 1999. - 138 с., ВА722756 Організація процесу соціалізації студентської молоді мистецько-педагогічних спеціальностей у позанавчальній діяльності: навч. посіб. / Г.Е. Овчаренко; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка". — Луганськ, 2009. — 165 с. , Ж28852/пед. Формування індивідуального стилю музично-педагогічної діяльності студентів вищих навчальних закладів у системі розвитку демократичних цінностей / Ю. Найда // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед. — 2006. — Вип. 21, ч. 2. — С. 247-250. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. - (Зазначено, що у сучасній методиці важливу роль відіграє процес формування індивідуального стилю музично-педагогічної діяльності з метою підвищення професіоналізму студентів. Це питання розглянуто в системі розвитку демократичних цінностей громадянського суспільства.), Ж28852/пед. Громадянські й особистісні цінності студентів: педагогічний аспект розв'язання конфлікту / Т. Равчина // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед. — 2006. — Вип. 21, ч. 2. — С. 3-15. — Бібліогр.: 9 назв. — укp., Ж22868 До питання сприйняття творів духовної музики студентами мистецьких вузів / Л. Радковська // Нова пед. думка. — 2010. — N 4. — С. 116-118. — Бібліогр.: 4 назв. — укp. - (Розглянуто проблеми сприйняття творів духовної музики студентами мистецьких вузів. Запропоновано результати власного спостереження та експериментального дослідження цієї проблеми. Зроблено висновок, що використання творів духовної музики у практиці вищої школи стане новим поштовхом у вивченні цього пласту музичної культури, сприятиме формуванню мислення та музичного сприйняття у студентів мистецьких спеціальностей.) Бірюков М. Ю. СТАН ТА ЗНАЧУЩІСТЬ ХУДОЖНЬОГО СМАКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ МУЗИКИ, КРИТЕРІЇ СОЦІАЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА, КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ ОСОБИСТОСТІ, ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ, Залучення студентів до громадянських цінностей свого народу, СОЦІАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКО–ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, ІСНУЮЧІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ СТАНУ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВИХОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ, Формування гуманістичних цінностей студентів культурно-мистецьких спеціальностей у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук / В.В. Ципко; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp., Формування національної самосвідомості студентів мистецько-педагогічних спеціальностей засобами театралізації народних свят: Автореф. дис... канд. пед. наук / Р.П. Береза; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.
|
| 14. |
Запитує: Стешенко Наталія Леонідівна (23.04.2012) Тема запиту: РОЛЬ ДИСЦИПЛІН ВІЛЬНОГО ВИБОРУ СТУДЕНТІВ У РОЗВИТКУ ГУМАНІТАРНОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО ВИШУ:СОЦІОЛОГІЧНЕ ОПИТУВАННЯ СТОСОВНО ПРОБЛЕМИ. |
Примітка: література, інтернет ресурси стосовно соціологічного опитування студентів з проблеми Ключові слова: дисципліни вільного вибору -- технічна освіта -- гуманітарне середовище
Доброго дня! На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної служби не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і потребує глибокого наукового дослідження. Деяка інформація міститься у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: Ж15641 Потенційні можливості соціально-гуманітарних дисциплін в естетичному розвитку учнів ПТНЗ / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. — 2007. — N 3. — С. 21-35. - (Досліджено, яким чином соціально-гуманітарні дисципліни можуть впливати на естетичний розвиток учнів та слухачів професійно-технічних учбових закладів.), Ж69802 Особистісно-орієнтований підхід в управлінні гуманітарною підготовкою у вищих навчальних закладах технічного профілю / О.Ю. Шевченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. — 2010. — Вип. 7. — С. 138-142. - (Розглянуто проблему поєднання гуманітарної підготовки з професійною кваліфікацією майбутніх спеціалістів, головні структурні елементи гуманітарної освіти. Відзначено вплив гуманітарної освіти на процес становлення особистості майбутнього фахівця, розвиток його творчих здібностей та його подальшу соціалізацію в суспільстві. Зауважено нагальну потребу у створенні цільової програми управління підготовкою майбутніх фахівців, яка посилювала б зв'язок між фундаментальною та гуманітарною складовою вищої технічної освіти та стимулювала розвиток професійної свідомості та самосвідомості студента.), Ж23569 Теорія та практика гуманітаризації вищої технічної освіти: новий етап і нові проблеми / О. Бобіна // Вища освіта України. — 2006. — N 2. — С. 45-48. - (Визначено поняття "гуманітаризація". Зроблено історичний огляд розвитку технічної освіти в царській Росії та СРСР та її співвідношення на різних етапах з гуманітарною освітою. Розглянуто місце та роль системи гуманітарної освіти в 1950 - 1980-х рр. та причини її занепаду. Охарактеризовано сутність змін в першій половині 1990-х рр. Наголошено на особливостях формування системи гуманітарної освіти з середини 1990-х рр. Розкрито завдання, що стоять перед гуманітарними науками на глобальному і державному рівнях. Проаналізовано фактори, які визначають ці завдання. Представлено систему гуманітарної освіти Національного університету кораблебудування. Висвітлено досвід становлення, місце і роль циклу гуманітарних дисциплін.), ВА640824 Теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах / Ред.: Г.П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. — Л.: Укр. технології, 2003. — 220 с - (Висвітлено теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах. У контексті гуманістичної парадигми та філософії освіти проаналізовано особливості формування моральної культури педагога, розглянуто питання його духовної творчості. Показано роль вітчизняної та світової культури у формуванні національної свідомості та самосвідомості. У контексті сучасного українознавства проаналізовано можливість формування духовного світу особистості.), ВА695246 Соціологія: загальна теорія, історія розвитку, спеціальні та галузеві теорії: навч. посіб. / Є.В. Сірий. — 2-ге вид. — К.: Атіка, 2007. — 480 с. МІЖКАФЕДРАЛЬНА СИНЕРГІЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО ВЖИТКУ, Вивчення соціології як науки та навчальної дисципліни у сучасному українському суспільстві
|
| 15. |
Запитує: Наталія Леонідівна (08.06.2012) Тема запиту: Необхідна інформація щодо гуманітарних дисциплін за вибором студента та ВНЗ. Наказ 2009 р. і його обговорення зрозумілі.Потрібна нормативна база новітня. А також література чи статті за наявності.Дякую. |
Примітка: накази, акти, листи МОН, обговорення проблеми в наукових журналах тощо. Ключові слова: гуманітарні дисципліни -- вища освіта -- нормативна база
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА726078 Приходько, Володимир Васильович. Інноваційна реформа вищої освіти в сучасній Україні [Текст] : монографія / В. В. Приходько. - Д. : Пороги, 2010. - 454 с. , Ж14474/2010/13 Костенко О. Про підвищення ролі суспільних наук у модернізації України // Віче. — 2010. — № 13. — С. 25–27. Удосконалення гуманітарної підготовки студентів аграрних вищих навчальних закладів, МІСЦЕ ДИСЦИПЛІН ТЕОРЕТИКО-ЕКОНОМІЧНОГО ЦИКЛУ В КОМПЕТЕНТНІСНІЙ ОСВІТІ, ПРОБЛЕМИ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, Роль гуманітарних знань у ході розбудови громадського суспільства України, ГУМАНІТАРНА ОСВІТА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ ПРОФІЛЬНИХ ВНЗ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, ПРО ЗНАЧУЩІСТЬ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, СУСПІЛЬНІ НАУКИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, Роль гуманітарних знань у ході розбудови громадянського суспільства в Україні
|
| 16. |
Запитує: Лылыя (10.09.2012) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть у пошуку матеріалу на тему: "Охарактерезуйте роль і значення науково-дослідницьких робіт студентів у підвищенні ефективності процесу викладання економічних дисциплін". Потрібні підручники, періодика. Щиро вдячна!!! |
Ключові слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА СТУДЕНТІВ -- ВИКЛАДАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН -- НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією: Видання є в НБУВ: ВА641580 Спіцин, Є. С. Методика організації науково-дослідної роботи студентів у вищому закладі освіти [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. С. Спіцин ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К. : Видавничий центр КНЛУ, 2003. - 120 с., ВА724332 Види навчально- та науково-дослідної роботи студентів [Текст] : навч.-метод. посіб. щодо написання реф., курс., диплом. робіт, наук. ст. і тез. доп. з дисциплін циклу проф.-практ. підгот. / Бєляєв С. Б. [та ін.] ; за заг. ред. І. П. Репко ; Харк. обл. рада, Голов. упр. освіти і науки Харк. обл. держ. адміністрації, Харк. гуманіт.-пед. ін-т. - 2-е вид., випр. і допов. - Х. : Видавець СПД-ФО Захаренко В. В., 2010. - 116 с., ВА603358 Артемчук, Галік Ісакович. Методика організації науково- дослідної роботи [Текст] : навч. посібник для студ. та викл. вищих навч. закл. / Г. І. Артемчук [та ін] ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К. : Форум, 2000. - 270 с. , ВА708403 Вілкова, Олена Юріївна. Основи науково-дослідної роботи студентів [Текст] : опорний конспект лекцій / О. Ю. Вілкова ; Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості України. - К. : ІПК ДСЗУ, 2008. - 74 с., ВА655969 Набока, Л. Я. Науково-методична робота у вищому закладі освіти І-ІІ рівня акредитації [Текст] : метод. рек. / Л. Я. Набока ; Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти. Кафедра теорії і методики післядипломної освіти. - К. : Міленіум, 2003. - 52 с., ВА737080 Методика викладання економічних дисциплін у вищій школі: навч. посіб. / Н. О. Терентьєва, В. В. Кузьменко. — Херсон: РІПО, 2010. — 150 с. (Висвітлено питання професійної підготовки викладачів ВНЗ, нормативно-правового забезпечення організації навчального процесу у ВНЗ та викладання економічних дисциплін, підготовки та проведення навчальних занять, організації самостійної та науково-дослідницької роботи, методів навчання, контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів.), ВА634642 Методика викладання фінансово-економічних дисциплін: Навч. посіб. / І.М. Найдьонов, А.І. Ігнатюк. — К.: Вид-во Купріянов О.О., 2002. — 384 с. ( Розглянуто теоретичні засади та специфіку методики викладання фінансово-економічних дисциплін у вищій школі. Запропоновано методики спілкування у процесі викладацької діяльності, а також проведення семінарських і практичних занять. Розглянуто особливості методичного керівництва науково-дослідницькою роботою студентів. Проаналізовано положення про освітньо-кваліфікаційний рівень, а також організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах.), ВА711129 Методологія соціально-економічного дослідження: навч. посіб. / В.І. Ганін, Н.В. Ганіна, К.Д. Гурова; Харк. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. — К.: Центр учб. л-ри, 2008. — 224 с. ( Проаналізовано особливості організації наукової діяльності в Україні, висвітлено методологічні основи соціально-економічного дослідження, зокрема, розглянуто евристичні методи, техніку, процедури науково-дослідної роботи, запропоновано методику формулювання робочих гіпотез. Розкрито роль наукової інформації у проведенні наукових досліджень, описано техніку роботи зі спеціальною літературою. Наведено загальну характеристику науково-дослідної діяльності студентів як одного з найважливіших засобів підвищення якості підготовки та виховання спеціалістів з вищою освітою, описано систему її організації у ВНЗ України й обгрунтовано рекомендації щодо оформлення результатів наукового дослідження.), ВА676653 Основи економічної теорії: Навч.-метод. посіб. / П.І. Пушкаренко. — Суми: ВВП "Мрія-1" ТОВ, 2006. — 276 с. (Представлено інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення поглибленого вивчення економічної теорії на базі кредитно-модульної системи. Розроблено плани лекцій, семінарів, навчальні завдання, комп'ютерні тести, задачі, бібліографічні списки навчальної та наукової літератури. Висвітлено форми активізації самостійної та науково-дослідної роботи, порядок поточного, модульного та підсумково-рейтингового контролю, а також критерії оцінювання знань студентів за кредитно-модульною системою. Наведено методику виконання курсових і контрольних робіт.), ВА645758 Основи наукових досліджень: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г.С. Цехмістрова; Київ. ун-т туризму, економіки і права. — К.: Слово, 2003. — 240 с. ( Розглянуто предмет і сутність науки як сфери людської діяльності. Запропоновано класифікацію наук, розкрито суть поняття про наукову інформацію та її роль у проведенні наукових досліджень. Наведено вимоги до науково-дослідної роботи студентів у вищому навчальному закладі, а також рекомендації з методології написання творчих робіт студентів, курсової, дипломної робіт. ), ДС98899 Нічуговська, Лілія Іванівна. Науково-методичні основи математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Нічуговська Лілія Іванівна ; Полтавський ун-т споживчої кооперації України. - Полтава, 2004. - 470 арк. , РА385502 Формування професійних умінь студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Жукович-Дородних; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с. ( Теоретично обгрунтовано сутність і структуру професійних умінь (організаційні, облікові, аналітичні, комунікативні, інформаційні) і визначено особливості їх формування як складника професійної підготовки студентів економічних спеціальностей. За результатами діагностики, на основі розроблених критеріїв і показників, встановлено рівні сформованості професійних умінь студентів економічних коледжів. Розроблено та науково обгрунтовано педагогічну технологію формування професійних умінь студентів економічних спеціальностей ВНЗ I - II рівнів акредитації в процесі фахової підготовки. ), Ж22469 Методи та форми управління науково-дослідною діяльністю студентів вищих навчальних закладів / В. Степашко // Рідна шк. — 2008. — N 12. — С. 3-6. ( Запропоновано обгрунтований й апробований метод автоматизованого проектування, планування та програмування управлінської діяльності, який містить оригінальну технологію щодо розробки проекту дидактичних заходів із організації науково-дослідної діяльності студентів, комплексу алгоритмів процесу прийняття управлінських рішень, моделей автоматизованого управління цим видом діяльності, комплексних планів науково-дослідної роботи, програмного забезпечення автоматизованої системи управління, програми організаційних заходів. У процесі дослідження виявлено умови та правила застосування методів управління в конкретній ситуації. Виділено форми управлінських рішень та сучасної діяльності. Акцентовано увагу на поширення нетрадиційних форм організації науково-методичної роботи: фестиваль науково-педагогічних ідей, знахідок і раціоналізаторських пропозицій; панорама наукових новинок; клуби творчих студентів тощо. Зазначено важливі форми організації науково-дослідної роботи студентів у ВНЗ.), Ж69408 Методичні аспекти управління самостійно-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів економічного профілю / В.О. Степашко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 142. — С. 130-140. ( Обгрунтовано ідею комплексного характеру управлінської діяльності; представлено технологію управління самостійно-пізнавальною діяльністю студентів. Її складовою є розроблений автором комплексно-індивідуальний план навчально-наукової та науково-дослідної роботи студентів вищого закладу освіти економічного профілю.)
|
| 17. |
Запитує: Тетяна (25.09.2012) Тема запиту: Методика навчання фізичним вправам школярів молодших класів. |
Ключові слова: фізичні вправи -- початкова школа -- методика навчання
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА585721 Вільчковський Е. С. Система фізичного виховання молодших школярів: Навч.-метод. посіб.для викл. та студ. вузів / Е.С. Вільчковський, М.П. Козленко, С.Ф. Цвек / Ін-т змісту і методів навчання. — К., 1998. — 230 с. ( Висвітлюється мета, завдання, засоби, методи і форми фізичного виховання учнів молодших класів, розкривається роль занять фізичними вправами в організації раціонального режиму дня в школі і вдома. Наведено рекомендації щодо методики вивчення програмного матеріалу, організації уроків фізкультури і заходів з фізичного виховання в режимі навчального дня, позакласної і позашкільної фізкультурно-масової роботи, а також фізичного виховання дітей в сім'ї. Належне місце відводиться висвітленню прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів на заняттях фізкультурою, а також розкриттю прийомів підготовки їх до самостійного використання засобів фізичного виховання у повсякденному житті.), ВА632915 Шандригось В. І. Використання комп'ютера у підготовці вчителя фізичної культури до уроку: Метод. рек. на допомогу вчителям фіз. культури / В.І. Шандригось / Терноп. обл.ін-т післядиплом. освіти, Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т.: ТДПУ, 2002. — 91 с. ( Висвітлено проблему організації навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютерної технології. Визначено рівень дозування фізичних навантажень на заняттях з учнями перших класів. Описано розроблену комп'ютерну програму "Здоров'я дитини", розраховану для використання вчителями фізичної культури, інспекторами з фізичного виховання, науковцями в галузі фізичної культури та спорту за умов екологічно чистих регіонів і зон радіаційного забруднення. Розглянуто її призначення, функції, структуру, зміст і методологію.), ДС116815 Чопик, Роман Володимирович. Методика навчання фізичних вправ молодших школярів у процесі занять баскетболом [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чопик Роман Володимирович ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2009. - 259 арк., РА326339 Фролова Н. О. Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.О. Фролова / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.( Визначено суть та зміст поняття "особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні". Обгрунтовано та впроваджено педагогічну систему реалізації даного підходу у фізичному вихованні молодших школярів. Розроблено методику підходу складання індивідуальних програм їх занять фізичними вправами відповідно до психофізичного розвитку. За результатами дослідження розкрито специфіку змісту та методику впровадження особистісно зорієнтованого підходу до фізичного виховання даних школярів. Експериментально перевірено ефективність впливу даного підходу на захворюваність, успішність у навчанні, психофізичний розвиток та соціалізацію особистості молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи.), РА388499 Хрипко І. В. Вплив програм з традиційними та інноваційними засобами фізичного виховання на фізичний стан молодших школярів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І. В. Хрипко / Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2012. — 20 с. ( Уперше розроблено технологію оцінювання ефективності інноваційних програм з фізичного виховання, яка передбачає та дозволяє вчителю вибрати оптимальний варіант для певного контингенту дітей та умов матеріально-технічної бази школи. Уперше визначено характер впливу традиційних та інновайних засобів рухової активності на розвиток фізичних здібностей та пізнавальну, мотиваційну сферу молодших школярів, який залежить від спрямованості засобів фізичного виховання. ), Ж21367 Фідірко М. О. Формування фізичних і психологічних якостей молодших школярів засобами рухливих ігор / М. О. Фідірко // Наша шк . — 2009. — N 5 . — С. 97-99. , Ж16225 Іванніков С. І. Індивідуально-диференційований підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів до фізичного виховання учнів / С. І. Іванніков // Наука і освіта . — 2010. — N 8. — С. 170-172.( Розглянуто стан фізичного виховання учнів в системі освіти. Обгрунтовано ідею та шляхи реалізації індивідуально-диференційованого підходу як принципу підготовки майбутніх учителів початкової школи до ефективного фізичного виховання і укріплення здоров'я молодших школярів. Визначено завдання, яких вимагає упровадження індивідуально-диференційованого підходу в теорію і практику підготовки майбутніх вчителів початкової школи до фізичного виховання учнів. Зауважено, що навчання майбутніх учителів початкової школи спеціальних фізичних вправ, ігор може відбуватись не тільки під час вивчення методик фізичного виховання, воно може враховуватись й у змісті інших приватних методик.), Ж70281 Слобожанський науково-спортивний вісник. Вип. 8 / Харк. держ. акад. фіз. культури / Ред.: М.О. Олійник. — Х., 2005. — 329 с.( Розглянуто питання фізичного виховання населення, удосконалення підготовки спортсменів різної кваліфікації. Проаналізовано вплив аквааеробіки на фізичний стан людей різного віку, ефективність застосування позаурочних форм занять фізичними вправами з учнями молодшого шкільного віку. Розкрито дидактичні основи методики навчання та формування ведення здорового способу життя школярів, філософсько-педагогічні засади гармонійного виховання молоді., Ж73685 Дитина. Освіта. Соціум : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 18 лют. 2010 р., Київ / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова / Ред.: В.П. Андрущенко. — К., 2010. — 188 с. — (Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філос. Педагогіка. Психологія; Вип. 7). ( Розглянуто питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дитини, дидактичних ігор і комп'ютера у навчанні математики, текстових задач у розвитку логічного мислення молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні засади формування духовності у дошкільному віці. Проаналізовано вплив сім'ї на формування самооцінки дитини старшого дошкільного віку. Описано інтерактивні форми методичного керівництва фізкультурно-оздоровчою роботою в дошкільному навчальному закладі. Наведено вимоги до підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти)., Ж69411 Мацкевич Н. Особливості фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі / Н. Мацкевич // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2004. — N 19. — С. 42-46. ( Висвітлено питання врахування особливостей організму, розвитку фізичних якостей, формування рухових умінь молодших школярів в процесі організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі.), Ж69411 Дейнеко А. Х. Активизация занятий по физической культуре школьников 7 - 11 лет с помощью оздровительных видов гимнастики / А.Х. Дейнеко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2007. — N 5. — С. 59-62 . ( Исследовано отношение к занятиям физической культурой детей в возрасте 7 - 11 лет, определено их физическое состояние. Предложено проводить дополнительные уроки по физической культуре с использованием элементов спортивных и народных танцев, аэробики и фитнеса как оздоровительных видов гимнастики.), Ж69802 Денисовець Т. М. Експериментальне дослідження ефективності упровадження методики виховання здорового способу життя у загальноосвітніх навчальних закладах / Т.М. Денисовець // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол . — 2011. — Вип. 10. — С. 174-179., Ж69873 Чепурина О. Е. Использование средств и методов художественной гимнастики на уроках "Основы здоровья и физической культуры" в младших классах средней школы / О.Е. Чепурина, И.П. Закорко, А.В. Журавель, Г.Н. Будагьянц // Физ. воспитание студ. творч. спец . — Х., 2002. — N 4. — С. 86-97. ( Розглянуто проблеми вдосконалення навчального процесу з дисципліни "Основи здоров'я і фізичної культури" в молодших класах середньої школи, запропоновано один з шляхів їх подолання - використання на уроках засобів і методів художньої гімнастики.), Ж69028 Дикий О. Ю. Інноваційні технології на уроках фізичної культури / О. Ю. Дикий // Пед. пошук . — 2011. — N 2. — С. 17-18. ( Обгрунтовано необхідність пошуку новітніх оптимальних та ефективних систем фізичного виховання й оздоровлення молодого покоління. У ході проведеного дослідження визначено сутність понять теорії інноваційної педагогіки, виокремлено та проаналізовано можливості використання інноваційних технологій у галузі фізичного виховання за умов сучасної школи. ) Вплив спеціальних вправ на рівень фізичної підготовленості школярів молодшого шкільного віку, Кожевнікова Л. Оновлення змісту навчання і виховання учнів молодших класів на уроках фізичної культури в умовах особистісно орієнтованого навчання / Л.Кожевнікова // Спортивна наука України. - 2010. - №1 (30). - С. 53-63., Кліш і. С. Удосконалення фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку / І. С. Кліш // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2010. - № 23. - С. 156-159, Остапенко О. І. Особливості фізичного виховання учнів початкових класів у системі " родина - школа " / О. І. Остапенко // Вісник Кам’янець Подільського національного університету. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. - Кам’янець - Подільський. - 2008. - Вип. 1. - С. 219-226., Шамардіна Галина. Формування рухових умінь та навичок учнів початкової школи з використанням тенісу на уроках фізичної культури / Г. Шамардіна , Л. Шуба . // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2011. - № 3 (5). - С. 36-41.
|
| 18. |
Запитує: Руслана (19.10.2012) Тема запиту: Доброго дня.Я працюю логопедом в садочку.Чи є у вас в бібліотеці книга Рібцун Ю. В. "Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ", видання: Київ, "Освіта України", 2011 рік? Це єдина корекційна програма в Україні, рекомендована Міністерством і дуже мені потрібна для роботи. Чекатиму на вашу відповідь. Дякую! |
| 19. |
Запитує: Ольга (23.10.2012) Тема запиту: Прошу вашої допомоги у написанні дисертаційного дослідження на тему "Формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до використання авторських технологій навчання", де ключовими словами є "авторські технології навчання". |
Ключові слова: авторські технології навчання -- підготовка вчителів
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами, також радимо самостійно попрацювати з систематичним картковим каталогом НБУВ ( проспект 40 - річчя Жовтня, 3). Видання є в НБУВ: ВА676059 Сучасні технології навчання в початковій освіті [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-практич. конф., 13-14 квітня 2006 р. / ред. З. Ф. Сіверс [та ін.] ; Київський міський педагогічний ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2006. - 160 с., ВА712425 Інноваційні технології в початковій школі [Текст] / упоряд. О. Кондратюк. - К. : Шкільний світ, 2008. - 112 с. - Основний фонд, ВА690543 Новітні форми і технології організації навчального процессу в початковій школі [Текст] : матеріали студ. регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 50-річчю педагогічного факультету / ред. кол. Г. С. Демидчик [та ін.] ; Глухівський держ. педагогічний ун-т. - Глухів : РВВ ГДПУ, 2006. - 131 с. - Основний фонд, ВА684625 Інтерактивні технології навчання в початковій школі [Текст] : посібник для студ. вищих пед. навч. закл. та вчителів загальноосвіт. шк. / О. А. Біда [та ін.] ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - Умань : Софія, 2007. - 209 с. , ВА609716 Іванчук, Марія Григорівна Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі [Текст] : навч.- метод. посіб. / М. Г. Іванчук ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2001. - 98 с. , ВА736124 Комар, Ольга Анатоліївна. Інтерактивна технологія в підготовці майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика [Текст] : монографія / Комар Ольга Анатоліївна. - Умань : [Жовтий], 2010. - 326 с. , ВА661621 Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання у малокомплектній початковій школі [Текст] : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., м.Умань, 15-16 жовтня 2004р. / голов. ред. Н. С. Побірченко ; Інститут педагогіки АПН України, Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини, Управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації, Черкаський обласний ін-т післядипломної освіти педагогічних працівників. - К. : Науковий світ, 2004. - 130 с., ВА633645 Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання в сільській початковій школі [Текст] / О. А. Біда [та ін.] ; заг. ред. О. М. Побірченко ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - К. : Науковий світ, 2002. - 230 с, ВА652212 Підготовка майбутніх учителів до застосування нових технологій навчання у початковій малокомплектній школі [Текст] / Н. Г. Баліцька [та ін.] ; заг. ред. Н. С. Побірченко ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - К. : Науковий світ, 2004. - 126 с., ВА637425 Автомонов П.П. Технологія педагогічного успіху: Навч. посіб. / П.П. Автомонов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 180 с. — Бібліогр.: 74 назв. — укp. , ДС122962 Бєкірова, Лємара Енверівна. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Бєкірова Лємара Енверівна ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. - К., 2010. - 374 арк., ДС117796 Конкіна, Олена Юріївна. Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Конкіна Олена Юріївна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2009. - 226 арк. - Бібліогр.: арк. 172-186. ., РА367139 Конкіна, Олена Юріївна. Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Конкіна Олена Юріївна ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 21 с. , РА321002 Острянська О.А. Формування комплексних педагогічних умінь у майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Острянська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp., Ж21367 Мірошниченко О. М. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках в початковій школі (З досвіду роботи) / О. М. Мірошниченко // Наша шк . — 2010. — N 1/2. — С. 55-60. — укp., Ж70936 Голобородько Є. П. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти / Є. П. Голобородько // Педагогіка вищ. та серед. шк.: зб. наук. пр . — 2010. — Вип. 28. — С. 3-9. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. Новак Ольга Сутнісні характеристики авторських освітніх технологій / Ольга Новак // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2012. - Вип. 24. - С. 239-242., Примакова В. В. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ / Примакова В. В. // ТАВРІЙСЬКИЙ ВІСНИК ОСВІТИ. – 2011. – №4 (36). - С. - 19 - 24., Шапран Ольга СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ: РІЗНОВИДИ ТА ПРАКТИКА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ / Ольга Шапран // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2009. - Вип. 18. - С. 268-272.
|
| 20. |
Запитує: Анна (29.10.2012) Тема запиту: Порадьте, будь ласка, найновішу вітчизняні дослідження у сфері освітнього менеджменту. зокрема цікавить питання управління навчально-виховним та іншими процесами у ВНЗ. |
Примітка: цікавлять підручники, посібники, монографії тощо Ключові слова: ВНЗ -- навчально-виховні процеси
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді Видання є в НБУВ: Ж16225 Атаманчук Ю. М. Теоретичні аспекти інформатизації управління навчально-виховним процесом / Ю. М. Атаманчук // Наука і освіта . — 2010. — N 7. — С. 19-24., Ж69408 Бондар Т.І. Досвід залучення студентського самоврядування до управління навчально-виховним процесом у вищих навчальних закладах Європи, США й України / Т.І. Бондар // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки . — 2010. — Вип. 189, ч. 2. — С. 91-96. , Ж23569 Тимошенко О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи / О. Тимошенко // Вища освіта України . — 2010. — N 1. — С. 60-66., Ж23773 Сергієнко В. Проблеми виховання студентської молоді / В. Сергієнко, В. Костін // Вища шк . — 2010. — N 7/8. — С. 75-79., Ж69955 Гуманізація навчально-виховного процесу: наук.-метод. зб. Вип. 47 / Слов'ян. держ. пед. ун-т / Ред.: В.І. Сипченко. — Слов'янськ, 2009. — 205 с. , В353688/1 Педагогічна і психологічна науки в Україні: зб. наук. праць: в 5 т. Т. 1. Загальна педагогіка та філософія освіти / НАПН України / Ред.: О. В Сухомлинська; І. Д Бех; В. І Бондар. — К.: Пед. думка, 2012. — 366 с. Вернидуб Р.М. Застосування інформаційних технологій в управлінні навчально-виховним процесом у ВНЗ / Р.М. Вернидуб // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. К, - 2012. - Вип. 59. , Галус О. М. ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ПРОЦЕСАМИ У СТУПЕНЕВОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ [ Електронний ресурс ] / О. М. Галус . - режим доступу: URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2010_3/10gomvnz.pdf . - назва з екрану. , Сопівник Р.В. Досвід організації системи управління культурно-виховною роботою у ВНЗ / Р.В. Сопівник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 159, ч.3 . , Перчук О. В. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ У ВНЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ / О. В.Перчук // Економічний вісник університету: збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2011. - Вип. 17/2 . , Попович А. І. УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЯК НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА / А. І. Попович // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. - Хмельницький, 2010. - Вип. 52. - С. 85 - 89. - (педагогічні та психологічні науки). , МЕЛЬНИК О. Ф. УПРАВЛІНСЬКИЙ ДИСКУРС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ / О. Ф. МЕЛЬНИК // Витоки педагогічної майстерності: збірник наукових праць . - Полтава, 2011. - Вип. 8, Ч. 1 . - С. 234 - 238. , ЗІНЧЕНКО В.О. МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ / В.О. ЗІНЧЕНКО // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі. – 2011. – Вип. 15. - С. 289 - 299., Камишин В. НЕЧІТКА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ / В. Камишин // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика: збірник наукових праць. - К, 2011. - Вип. 6 . - С. 94 - 100.
|
| | |
|
|