Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (137)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Антонова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ващенко І. В. 
Конфлікт. Посттравматичний стрес: шляхи їх подолання : Навч. посіб. / І. В. Ващенко, О. Г. Антонова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Знання, 1998. - 289 c. - Бібліогр.: 143 назв. - укp.

Розглядаються причини виникнення конфліктів, стресів, посттравматичних стресів, способи їх розв'язання та прогнозування, шляхи подолання стресів і посттравматичних стресів; запропоновано тренінг-семінари і психологічний дебрифінг з цих питань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 я73 + Ю954.04-69 я73 + Р357.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогічний пошук молодих дослідників України : Зб. наук. пр. студ.-учасн. Всеукр. студ. олімпіади з педагогіки 2002 р. Вип. 2 / ред.: О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2003. - 248 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічний аспект духовного розвитку старшокласників під час вивчення німецької мови. Проаналізовано розвиток обдарованої дитини за умов експериментальної програми "Росток". Досліджено використання структурно-логічних схем як засобу інтерактивного навчання на уроках географії, а також формування мотивації студентів до педагогічної діяльності у непрофільному вищому навчальному закладі. Розкрито особливості використання методу дидактичних ігор на уроках іноземної мови у початковій школі. Акцентовано увагу на удосконаленні процесу диференціації навчання молодших школярів використанням передового педагогічного досвіду учителів, діагностиці рівнів розвитку пізнавального інтересу в учнів до української літератури. Висвітлено історію розвитку освіти на Чернігівщині, а також дошкільне виховання в Галичині в 1920 - 1930 рр. у контексті завдань сучасного українського виховання.

Рассмотрен психолого-педагогический аспект духовного развития старшеклассников в процессе изучения немецкого языка. Проанализировано развитие одаренного ребенка в условиях экспериментальной программы "Росток". Исследовано использование структурно-логических схем как способа интерактивного обучения на уроках географии, а также формирование мотивации студентов к педагогической деятельности в непрофильном высшем учебном заведении. Раскрыты особенности использования метода дидактических игр на уроках иностранного языка в начальной школе. Акцентировано внимание на усовершенствовании процесса диференциации обучения младших школьников с помощью использования передового педагогического опыта учителей, диагностики уровней развития познавательного интересса у учеников к украинской литературе. Освещена история развития образования в Черниговской области, а также дошкольное воспитание в Галиции 1920 - 1930 гг. в контексте заданий современного украинского воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дубасенюк О. А. 
Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності : Моногр. / О. А. Дубасенюк, Т. В. Семенюк, О. Є. Антонова; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2003. - 192 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто проблему розробки та впровадження у навчально-виховний процес вищого педагогічного навчального закладу нових технологій професійної підготовки майбутнього педагога. Проаналізовано проблему підготовки вчителя-вихователя у теорії та практиці роботи педагогічного вузу. Описано динаміку розвитку професійно-педагогічної спрямованості майбутніх педагогів. Розкрито зміст професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя, сутність та специфіку його виховної діяльності. Висвітлено цілісні педагогічні технології контекстового навчання у процесі викладання педагогічних дисциплін.

Рассмотрена проблема разработки и внедрения в учебно-воспитательный процесс высшего педагогического учебного заведения новых технологий профессиональной подготовки будущего учителя. Проанализирована проблема подготовки учителя-воспитателя в теории и практике работы педагогического вуза. Описана динамика развития профессионально-педагогической направленности будущих педагогов. Раскрыты содержание профессионально-педагогической подготовки будущего учителя, сущность и специфика его воспитательной деятельности. Освещены целостные педагогические технологии контекстового обучения в процессе преподавания педагогических дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Антонова О. Є. 
Базові знання з педагогіки: становлення, розвиток, технологія формування / О. Є. Антонова; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2003. - 208 c. - Бібліогр.: с. 161-173. - укp.

Висвітлено проблеми розробки та впровадження у навчально-виховний процес вищого педагогічного навчального закладу нових технологій професійної підготовки майбутнього педагога. Розглянуто історію становлення та розвитку базових педагогічних знань. Проаналізовано особливості базової педагогічної підготовки майбутнього вчителя у теорії та практичній діяльності педагогічного ВНЗ.

Освещены проблемы разработки и внедрения в учебно-воспитательный процесс высшего педагогического учебного заведения новых технологий профессиональной подготовки будущего учителя. Рассмотрена история становления и развития базовых педагогических знаний. Проанализированы особенности базовой педагогической подготовки будущего учителя в теории и практической деятельности педагогического ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дрешпак В. М. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення органів місцевої влади : навч. посіб. / В. М. Дрешпак, Т. М. Брус, О. В. Тинкован, В. Є. Романов, О. В. Антонова; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. - Д., 2007. - 160 c. - Бібліогр.: с. 143-148. - укp.

Розкрито суть основних понять інформаційно-аналітичної роботи, проаналізовано її етапи. Наведено методи та прийоми збирання й обробки інформації. Визначено критерії й обмеження взаємозв'язку систем державного управління та місцевого самоврядування із соціальним середовищем. Висвітлено проблеми організації системи інформаційно-аналітичного забезпечення органів місцевої влади. Описано механізм забезпечення інформаційно-аналітичної діяльності. Охарактеризовано основні принципи діяльності неурядових дослідних організацій (НДО). Особливу увагу приділено виникненню та розвитку НДО США, Центральної та Східної Європи, зокрема України. Розкрито роль бібліотек у сучасному суспільстві. Запропоновано класифікацію інформаційно-аналітичних документів.

Раскрыта сущность основных понятий информационно-аналитической работы, проанализированы ее этапы. Приведены методы и приемы сбора и обработки информации. Определены критерии и ограничения взаимосвязи систем государственного управления и местного самоуправления с социальной средой. Освещены проблемы организации системы информационно-аналитического обеспечения органов местной власти. Описан механизм обеспечения информационно-аналитической деятельности. Охарактеризованы основные принципы деятельности неправительственных исследовательских организаций (НИО). Особое внимание уделено возникновению и развитию НИО США, Центральной и Восточной Европы, в частности Украины. Раскрыта роль библиотек в современном обществе. Предложена классификация информационно-аналитических документов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-82 ф.я73 + Х849(4УКР)021 я73 + Ч239.9:Х

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дубасенюк О. А. 
Методика викладання педагогіки : навч. посіб. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2008. - 492 c. - Бібліогр.: с. 480-482. - укp.

В контексті особистісно-зорієнтованого та технологічного підходів розкрито особливості викладання у педагогічному ВНЗ основних розділів курсу "Педагогіка": теорій виховання, навчання, керівництва й управління школою. Охарактеризовано організаційні форми та методи навчання педагогіки, особливості проведення лекційних і семінарських занять, студентських олімпіад. Запропоновано технологію навчання педагогічно обдарованого студента.

В контексте личностно-ориентированного и технологического подходов раскрыты особенности преподавания в педагогическом ВУЗ основных разделов курса "Педагогика": теорий воспитания, обучения, руководства и управления школой. Охарактеризованы организационные формы и методы обучения педагогике, особенности проведения лекционных и семинарских занятий, студенческих олимпиад. Предложена технология обучения педагогически одаренного студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31р30

Шифр НБУВ: ВА698040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Антонова О. Є. 
Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу : Моногр. / О. Є. Антонова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 458 c. - Бібліогр.: с. 431-456. - укp.

Розглянуто існуючі теоретико-методичні підходи щодо вивчення проблеми обдарованості особистості, розкрито зміст базових понять досліджуваного питання. Проаналізовано філософсько-педагогічні системи Давнього світу, виховні теорії Середньовіччя та епохи Відродження щодо визначення творчого потенціалу людини. Висвітлено погляди видатного чеського педагога Я.А.Коменського на природу людських здібностей, наведено огляд праць провідних діячів Нового часу (Дж.Локка, Ж.Ж.Руссо, К.А.Гельвеція, Д.Дідро, Й.Г.Песталоцці, Г.Сковороди) присвячених вивченню феномену обдарованості особистості, викладено різні концепції виховання талановитих дітей. Розглянуто сучасні підходи щодо визначення сутності обдарованості, охарактеризовано її найвідоміші моделі. Висвітлено досвід розвинених країн світу в організації навчання та виховання обдарованих дітей (на прикладі США, Великобританії, Франції, Японії, Німеччини, Ізраїлю, Російської Федерації). Обгрунтовано шляхи розв'язання проблеми виявлення та розвитку творчих здібностей підростаючого покоління в Україні за сучасних умов.

Рассмотрены существующие теоретико-методические подходы к изучению проблемы одаренности личности, раскрыто содержание базовых понятий данного исследования. Проанализированы философско-педагогические системы Древнего мира, воспитательные теории Средневековья и эпохи Возрождения, посвященные изучению творческого потенциала человека. Освещены взгляды выдающегося чешского педагога Я.А.Коменского относительно природы человеческих способностей, приведен обзор трудов известных деятелей Нового времени (Дж.Локка, Ж.Ж.Руссо, К.А.Гельвеция, Д.Дидро, Й.Г.Песталоцци, Г.Сковороды), посвященных изучению феномена одаренности личности, изложены различные концепции воспитания талантливых детей. Рассмотрены современные подходы к определению сущности одаренности, охарактеризованы ее наиболее известные модели. Освещен опыт развитых стран мира по организации обучения и воспитания одаренных детей (на примере США, Великобритании, Франции, Япониии, Германии, Израиля, Российской Федерации). Обоснованы пути решения проблемы выявления и развития творческих способностей подрастающего поколения в Украине в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дубасенюк О. А. 
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : Моногр. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвіцька, Н. Г. Сидочук, О. М. Спірін; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. - 321 c. - (Наук. шк. "Проф.-пед. підготов. майбут. учителів"). - укp.

Розглянуто сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку національних освітніх систем, визначено особливості та закономірності їх функціонування. Проведено компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноєвропейських країн, США та України. На підставі використання системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, інноваційного, компетентнісного підходів і полікультурної парадигми розкрито особливості педагогічної діяльності та розроблено моделі професійної підготовки майбутніх учителів. Розглянуто факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи. Наведено характеристику педагогічної освіти як процесу професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога за умови прискореної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Висвітлено теоретичні підходи щодо створення моделі педагогічної обдарованості.

Рассмотрены современные концептуальные модели и тенденции развития национальных образовательных систем, показаны их особенности и закономерности функционирования. Проведен компаративный анализ моделей многоуровневой системы педагогического образования западноевропейских стран, США и Украины. На основе использования системного, деятельностного, личностно-ориентированного, культурологического, инновационного, компетентностного подходов и поликультурной парадигмы раскрыты особенности педагогической деятельности и разработаны модели профессиональной подготовки будущих учителей. Рассмотрены факторные модели продуктивной профессиональной воспитательной деятельности педагога общеобразовательной и профессиональной школы. Приведена характеристика педагогического образования как процесса профессионального и социального становления личности будущего педагога в условиях ускоренной глобальной интеграции в мировое сообщество. Освещны теоретические подходы к созданию модели педагогической одаренности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Антонова О. Є. 
Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів : моногр. / О. Є. Антонова. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. - 472 c. - Бібліогр.: с. 442-471. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади вивчення проблеми обдарованості особистості, зокрема педагогічної обдарованості майбутнього вчителя. Проаналізовано філософську, історичну, психологічну та педагогічну літературу з даної проблеми, здійснено порівняльний аналіз реалізації проблеми навчання та виховання обдарованих дітей і молоді у найрозвиненіших країнах світу. Визначено основні тенденції, підходи, форми та методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично обгрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано методику навчання педагогічно обдарованих студентів.

Освещены теоретико-методологические основы изучения проблемы одаренности личности, в частности педагогической одаренности будущего учителя. Проанализирована философская, историческая, психологическая и педагогическая литература по данной проблеме, осуществлен сравнительный анализ реализации проблемы обучения и воспитания одаренных детей и молодежи в наиболее развитых странах мира. Определены основные тенденции, подходы, формы и методы целенаправленной работы с одаренной личностью. Теоретически обоснована модель педагогической одаренности, предложена методика обучения педагогических одаренных студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Я489.511.203 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дубасенюк О. А. 
Житомирська науково-педагогічна школа "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів": здобутки та перспективи : зб. наук. пр. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвицька, Н. Г. Сидорчук, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 432 c. - укp.

Висвітлено історію становлення, здобутки та перспективи Житомирської наукової педагогічної школи, заснованої доктором педагогічних наук, професором О.А. Дубасенюк у 1998 р. при кафедрі педагогіки Житомирського державного педагогічного інституту ім. І. Франка. Розглянуто методологічні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано актуальні проблеми її організації за умов ступеневої освіти, запропоновано методики розвитку педагогічної обдарованості та творчості майбутніх учителів, формування гуманістичної спрямованості та моральних цінностей у студентської та учнівської молоді. Досліджено особливості реалізації та самореалізації особистості у різих типах навчальних закладів. Проаналізовано стан підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл до використання індивідуального підходу у навчальному процесі. Визначено умови й особливості диференціації самостійної роботи студентів у технічних коледжах. Досліджено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів (на прикладі Канади та Великобританії).

Освещена история становления, достижения и перспективы Житомирской научной педагогической школы, основанной доктором педагогических наук, профессором А.А. Дубасенюк в 1998 г. при кафедере педагогики Житомирского государственного педагогического института им. И. Франко. Рассмотрены методологические основы профессионально-педагогической подготовки будущих учителей. Проанализированы актуальные проблемы ее организации в условиях поэтапного образования, приведены методики развития педагогической одаренности и творчества будущих учителей, формирования гуманистической направленности и моральных ценностей у студенческой и учащейся молодежи. Исследованы особенности реализации и самореализации личности в различных типах учебных заведений. Проанализировано состояние подготовки учителей общеобразовательных школ к использованию индивидуального подхода в учебном процессе. Определены условия и особенности дифференциации самостоятельной работы студентов в технических колледжах. Исследован зарубежный опыт профессионально-педагогической подготовки будущих учителей (на примере Канады и Великобритании).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЖИТ)718 я43 + Ч489.51 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дубасенюк О. А. 
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвіцька, Н. Г. Сидорчук, О. М. Спірін, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 396 c. - укp.

Проаналізовано сучасні концепутальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентісного підходів, полікультурної парадагми розкрито особливості педагогічної діяльності. Педагогічну освіту розглянуто як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога за умов глобалізації.

Проанализированы современные концептуальные модели и тенденции развития в педагогическом образовании. На основе системного, деятельностного, личностно-ориентированного, культурологического, компетентностного подходов, политкультурной парадигмы раскрыты особенности педагогической деятельности. Педагогическое образование рассмотрено как процесс профессионального и социального становления будущего педагога в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Костюк Г. И. 
Исследование динамики сил резания при чистовом точении стали 30Х14А РИ из твердого сплава Т15К6 с покрытием 0,8 ZrN + 0,2 HfN / Г. И. Костюк, О. О. Антонова, В. Н. Жиленков // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2008. - Вып. 4. - С. 31-34. - рус.

Проведено исследование динамики сил резания при чистовом точении стали 30Х14А РИ из твердого сплава Т15К6 с покрытием 0,8 ZrN + 0,2HfN.


Індекс рубрикатора НБУВ: К632-122

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Костюк Г. И. 
Исследование шероховатости деталей из стали 30Х14А при чистовом точении РИ из твердого сплава T15K6 с покрытием 0,8 ZrN + 0,2 HfN / Г. И. Костюк, О. О. Антонова, Л. В. Лобанова // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2008. - Вып. 3. - С. 41-44. - рус.

Проведено исследование шероховатости деталей из стали 30Х14А при чистовом точении РИ из твердого сплава T15K6 с покрытием 0,8 ZrN + 0,2 HfN.


Індекс рубрикатора НБУВ: К632-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Антонова О. Л. 
Рання діагностика та профілактика невиношування вагітності на фоні урогенітальних інфекцій та дизбіозів піхви : Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / О. Л. Антонова; Ін-т педіатрії, акушерства та гінекології АМН України. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Вивчено особливості клінічного перебігу вагітності та пологів у жінок зі зміною мікробіоценозу піхви з використанням клініко-лабораторних, мікробіологічних та функціональних методів дослідження. Показано роль порушень мікробіоценозу піхви в розвитку невиношування вагітності, акушерських та перинатальних ускладнень у жінок цієї групи. Запропоновано методи діагностики змін мікробіоценозу піхви. Розроблено та впроваджено практичні рекомендації щодо зниження частоти невиношування вагітності, акушерських та перинатальних ускладнень на фоні синдрому дефіциту лактобацил на підставі місцевого використання субіотиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.59-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Антонова О. В. 
Середовище вироблення державної політики (теоретико-методологічні аспекти) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр. / О. В. Антонова; Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Д., 2005. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблеми впливу фактора середовища у процесі розробки державної політики. З використанням визначеної методології розкрито основні науково-теоретичні підходи до ідентифікації впливів під час взаємодії суб'єктів розробки державної політики. Визначено функції й основні інструменти структурування впливів середовища. Розроблено дескриптивну модель середовища розробки державної політики. Проаналізовано особливості застосування даної моделі у країнах розвинутої демократії та в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01-9 + Ф03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Антонова О. Є. 
Теоретико-методологічні засади навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах : автореф. дис... д-ра пед. наук / О. Є. Антонова; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорос. - К., 2008. - 44 c. - укp.

Визначено теоретико-методологічні засади вивчення природи обдарованості. На підставі контент-аналізу обгрунтовано поняття "обдарованість". Проаналізовано концептуальні моделі обдарованості у працях вітчизняних і зарубіжних дослідників. Наведено результати вивчення історичного аспекту проблеми навчання та виховання обдарованої особистості. Виділено його основні етапи. Здійснено порівняльний аналіз підходів до навчання обдарованих дітей і молоді у розвинених країнах світу. Висвітлено основні тенденції розвитку навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах. Проаналізовано особливості розбудови системи даного навчання в Україні та досвід у цій сфері. Обгрунтовано робочу модель педагогічної обдарованості як основи формування творчої особистості майбутнього вчителя. Розроблено концепцію роботи ВНЗ з обдарованими студентами. Визначено зміст кожного компонента робочої моделі педагогічної обдарованості та критерії їх оцінювання. Запропоновано методику навчання таких студентів. Висвітлено діяльність науково-методичного центру роботи з обдарованою студентською молоддю Житомирського державного університету. Узагальнено досвід організації та проведення Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки як ефективної форми розвитку одарованості майбутнього вчителя (викладача) до роботи з даною молоддю. Розроблено програму спецкурсу щодо підготовки викладачів педагогічного університету до роботи з обдарованими студентами. Здійснено преревірку ефективності моделі навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах. Проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту. Визначено

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ч489.511.203 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Антонова О. Є. 
Формування у майбутніх учителів базових знань з педагогіки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Є. Антонова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2000. - 21 c. - укp.

Розглянуто питання змісту й організації процесу засвоєння студентами вищих навчальних педагогічних закладів основ педагогічних знань. Встановлено, що ефективність процесу формування у майбутніх вчителів базових знань з педагогіки зростає за умов збагачення їх мотиваційної та аксіологічної сфер, структурування та систематизації змісту навчального матеріалу, підвищення рівня розвитку операційно-діяльнісного компонента професійно-педагогічної діяльності, спрямованої на оволодіння системою педагогічних знань. Розроблено теоретичну модель базової педагогічної підготовки майбутнього вчителя (аспект сформованості базових знань з педагогіки) та технологію навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів, ефективність якої обгрунтовано й перевірено за допомогою методів математичної статистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Андрущенко В. П. 
Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Житомирська область / В. П. Андрущенко, І. Ф. Андрущенко, О. Є. Антонова, В. Ю. Арешонков, Н. І. Астрахан, Н. А. Басюк, Н. Д. Борисенко, В. А. Бурлака, В. А. Васильчук, А. П. Вискушенко; АПН України, Асоц. ректорів пед. ун-тів, Ін-т вищ. освіти. - К. : Знання України, 2009. - 492 c. - Бібліогр.: 81 назв. - укp.

Проаналізовано історичні та природні умови розвитку Житомирщини, її науково-освітній та культурний потенціал, педагогічні здобутки. Розкрито специфіку підготовки педагогічних кадрів у Житомирському державному університеті імені І.Франка, коледжах та ліцеях Житомирської області. Висвітлено особливості Болонських інновацій в педагогічній освіті (ПО) Житомирщини, описано систему післядипломної ПО.

Проанализированы исторические и природные условия развития Житомирской области, её научно-образовательный и культурный потенциал, педагогические достижения. Раскрыта специфика подготовки педагогических кадров в Житомирском государственном университете имени И.Франко, колледжах и лицеях Житомирской области. Освещены особенности Болонских инноваций в педагогическом образовании (ПО) Житомирской области, описана система последипломного ПО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЖИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48389 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Хожило І. І. 
Державне управління в соціально-гуманітарній сфері: теорія та практика : навч. посіб. / І. І. Хожило, О. Ю. Бобровська, Б. П. Колесніков, О. В. Антонова, Н. Г. Сорокіна; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. - Д. : ДРІДУ НАДУ, 2011. - 176 c. - Бібліогр.: с. 162-172. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади формування та реалізації державної соціальної політики, історичні, правові й організаційні засади державного управління соціальним і гуманітарним розвитком, методи та технології роботи цих органів та органів місцевого самоврядування. Визначено сучасний стан і пріоритетні проблеми розвитку етнополітики в Україні. Показано основні напрями реалізації державної мовної політики та політики щодо релігії та церкви.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)13 я73 + С4(4УКР) я73 + Ф3(4УКР)4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Саух П. Ю. 
Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи : монографія / П. Ю. Саух, О. Є. Антонова, О. С. Березюк, С. С. Вітвицька, О. М. Власенко; ред.: П. Ю. Саух. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 443 c. - укp.

Проаналізовано загальні інноваційні тенденції в контексті євроінтеграційних і глобалізаційних світових процесів у сфері вищої, зокрема й педагогічної, освіти у напрямах оновлених теоретичних парадигм. Наведено наукові та практичні здобутки Житомирської філософської та науково-педагогічної шкіл Поліського регіону. Висвітлено концептуальні засади та методологічні підходи до вищої освіти за умов інформаційного суспільства. Розглянуто практику впровадження освітніх інновацій в системі професійної освіти майбутніх фахівців. Розкрито інноваційні методологічні аспекти підготовки студентів у вищий школі. Проаналізовано загальні інноваційні процеси в освітній галузі, що спираються на сучасні методологічні підходи. Охарактеризовано особливості розробки та впровадження у навчальну діяльність інноваційних технологій професійного становлення сучасного фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51612 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського