1. |
Гавра Д. П. Соціальні комунікації: результати досліджень - 2011 : колект. моногр. / Д. П. Гавра, А. С. Савицька, С. В. Дзенник, О. М. Холод, О. О. Шевченко; ред.: О. М. Холод; Київ. міжнар. ун-т, Ін-т журналістики. - К. : КиМУ, 2012. - 439 c. - укp. - рус.Наведено результати досліджень ділових ЗМІ за умов міждержавних конфліктів, іміджмейкінгу українського політикуму через маркетингові комунікації у галузі політичних PR. Досліджено періодизацію та сутність технологій соціалізації особистості, увагу приділено розробці соціально-комунікаційних технологій, подоланню кризових ситуацій у клубній культурі. Запропоновано соціально-комунікаційний підхід до теоретичного вивчення телерепортажу як інструменту інмутації сприйняття реальності засудженими. Розкрито теоретичні основи дослідження менеджменту формування творчого колективу в телевізійних ЗМІ. Розглянуто українську проторекламу, її сутність, витоки, функції в історичному аспекті аналізу рекламних комунікацій. Висвітлено історію та сучасність преси України. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752463 Пошук видання у каталогах НБУВ
|