Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Гаміна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Гаміна Т. С. Історія педагогіки : Навч.-метод. посіб. Ч. 1. Історія зарубіжної педагогіки / Т. С. Гаміна, А. Б. Рацул, А. Л. Турчак. - Кіровоград : Полігр.-вид. центр ТОВ "Імекс ЛТД", 2003. - 132 c. - укp.Розглянуто зміст та особливості виховання й освіти підростаючого покоління від найдавніших часів до сучасності. Проаналізовано педагогічну систему Я.А.Коменського (1592 - 1670) - видатного чеського педагога, основоположника педагогіки як науки. Проаналізовано педагогічні погляди Дж.Локка, Ж.-Ж.Руссо, Й.Г.Песталоцці, А.Дістервега, Л.Толстого. Висвітлено діяльність зарубіжної школи та педагогіки наприкінці ХІХ - початку ХХ ст. Рассмотрено содержание и особенности воспитания и образования подрастающих поколений с древнейших времен до современности. Проанализирована педагогическая система Я.А.Коменского (1592 - 1670 гг.) - великого чешского педагога, основоположника педагогики как науки. Проанализированы педагогические взгляды Дж.Лока, Ж.-Ж.Руссо, Й.Г.Песталоции, А.Диснервега, Л.Толстого. Освещена деятельность зарубежной школы и педагогики ХІХ - начала ХХ вв. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В346867 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Харченко С. Я. Організація вільного часу школярів : навч.-метод. посіб. / С. Я. Харченко, І. В. Белецька, Т. С. Гаміна; Н.-д. центр з пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України та Луган. нац. пед. ун-ту ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 303 c. - Бібліогр.: с. 159-166. - укp.Розкрито основні положення теорії та методики організації вільного часу учнівської молоді. Розкрито сутність, принципи та особливості культурно-дозвіллєвої діяльності. Висвітлено питання управління та самоуправління вільним часом, проаналізовано зарубіжний досвід організації дозвілля школярів, визначено пріоритетні напрямки навчально-виховної роботи культурно-дозвіллєвих комплексів і центрів. Розглянуто основні методи та форми організації вільного часу в зарубіжних країнах. Показано роль гри у структурі дозвілля, встановлено її вплив на формування духовних потреб і розкриття творчого потенціалу особистості учня, наведено огляд сучасних ігрових технології. Проаналізовано актуальні проблеми професійної підготовки фахівця сфери дозвілля, розкрито значення педагогічної майстерності в управлінні та організації культурно-дозвіллєвої діяльності. Раскрыты основные положения теории и методики организации свободного времени учащейся молодежи. Раскрыты сущность, принципы и особенности досуга как вида культурной деятельности. Освещены вопросы управления и самоуправления свободным временем, проанализирован зарубежный опыт организации досуга школьников, определены приоритетные направления учебно-воспитательной работы культурных комплексов и центров. Рассмотрены основные методы и формы организации свободного времени в зарубежных странах. Показана роль игры в структуре досуга, установлено ее влияние на формирование духовных потребностей и раскрытие творческого потенциала личности ученика, осуществлен обзор современных игровых технологий. Проанализированы актуальные проблемы профессиональной подготовки специалиста сферы досуга, раскрыто значение педагогического мастерства в управлении и организации культурного досуга. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.8 я7 + Ю983.612 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА690586 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Гаміна Т. С. Професійна готовність спеціаліста соціальної роботи / Т. С. Гаміна, В. О. Кратінова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 1. - С. 163-170. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто основи професійної готовності фахівця соціальної сфери: розкрито поняття "професійна готовність", "психологічна готовність спеціаліста"; складові професійної готовності. Визначено основні компоненти професійної готовності психіки, свідомості соціального працівника; психологічні передумови досягнення професійного успіху. Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Гаміна Т. С. Спілкування батьків з дітьми - основа сімейного виховання / Т. С. Гаміна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 16. - С. 82-91. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Висвітлено проблему спілкування в сім'ї як специфічний засіб взаємодії та взаємовпливу людей. Розкрито зміст поняття спілкування, зони сприйняття та несприйняття батьками своїх дітей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|