Грибинюк М. Б. Можливості використання педагогічних ідей Ж.-Ж. Руссо у початковій школі на прикладі роману "Еміль, або Про виховання" / М. Б. Грибинюк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 1. - С. 228-237. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Розглянуто можливість використання педагогічних ідей Ж.-Ж. Руссо в сучасній початковій школі. Враховуючи його основну ідею про принцип природовідповідності відзначено активну роботу вчителя з учнем, яка допомагає дитині стати суб'єктом пізнання. Запропоновані рекомендації можна використовувати вчителями в навчально-виховальному процесі початкової школи для формування мотиваційного компоненту в молодших школярів до пізнання навколишнього світу.