Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Лосєва Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лосєва Н. М. 
Самореалізація викладача: теоретичний аспект : Моногр. / Н. М. Лосєва; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2004. - 387 c. - (Освіт. обрії). - Бібліогр.: 520 назв. - укp.

Проаналізовано феномен самореалізації особистості у психологічному та філософському аспектах, розкрито історичні витоки проблеми. Висвітлено педагогічні концепції та технології, спрямовані на самореалізацію особистості. Розглянуто питання становлення професіоналізму та індивідуально-професійного розвитку самореалізації викладача, систематизації установки педагога на самореалізацію в професійній діяльності.

Проанализирован феномен самореализации личности в психологическом и философском аспектах, раскрыты исторические истоки проблемы. Освещены педагогические концепции и технологии, направленные на самореализацию личности. Рассмотрены вопросы становления профессионализма и индивидуально-профессионального развития самореализации преподавателя, систематизации установки педагога на самореализацию в профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лосєва Н. М. 
Фізичне здоров'я - умова самореалізації особистості / Н. М. Лосєва // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 13. - С. 21-27. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Доведено, що фізичне виховання є важливою умовою самореалізації особистості. Зауважено, що бути здоровим - це природне прагнення людини.

Доказано, что физическое воспитание выступает важным условием самореализации личности. Показано, что быть здоровым - это природное стремление человека.

Is proved, that the physical education acts by the important condition of self-realization of the person. Is shown what to be healthy is a natural aspiration of the man.


Ключ. слова: самореалізація, особистість, фізичне здоров'я
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51в01

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лосєва Н. М. 
Самовдосконалення викладача : Навч.-метод. посіб. / Н. М. Лосєва; Донец. нац. ун-т. - 2-е вид., переробл. - Донецьк, 2004. - 300 c. - Бібліогр.: 91 назв. - укp.

Наведено психолого-педагогічні характеристики процесу самовдосконалення та висвітлено шляхи удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладача, його самореалізації в педагогічній діяльності. Подано рекомендації щодо вдосконалення педагогічних умінь, проведення лекцій та практичних занять. Запропоновано варіанти творчих розробок для викладача математики.

Приведены психолого-педагогические характеристики процесса самосовершенствования и освещены пути усовершенствования профессионально-педагогического мастерства преподавателя, его самореализации в педагогической деятельности. Представлены рекомендации по усовершенствованию педагогических умений, проведению лекций и практических занятий. Предложены варианты творческих разработок для преподавателя математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)3 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лосєва Н. М. 
Самореалізація викладача-куратора : Навч.-метод. посіб. / Н. М. Лосєва; Донец. нац. ун-т. - 2-е вид., переробл. - Донецьк, 2004. - 227 c. - (Освіт. обрії). - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Розглянуто питання виховної роботи в контексті сприяння становленню особистості студента та самореалізації викладача під час роботи куратором студентської групи. Висвітлено творчі можливості особистісно-діяльнісного підходу до навчання та виховання, надано прикладний матеріал щодо вдосконалення майстерності викладача в сфері виховання, описано різні способи організаційної роботи куратора зі студентською групою у певні періоди, запропоновано різноманітні методичні матеріали.

Рассмотрены вопросы воспитательной работы в контексте содействия становлению личности студента и самореализации преподавателя во время работы куратором студенческой группы. Освещены творческие возможности личностно-деятельностного подхода к обучению и воспитанию, представлен прикладной материал относительно усовершенствования мастерства преподавателя в сфере воспитания, описаны разные способы организационной работы куратора со студенческой группой в определенные периоды, предложены разнообразные методические материалы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 я7 + Ч481.43 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лосєва Н. М. 
Саморозвиток викладача вищої школи : Навч. посіб. / Н. М. Лосєва; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2003. - 336 c. - Бібліогр.: с. 320-332. - укp.

У контексті саморозвитку викладача висвітлено проблеми, що стосуються вищої школи. Визначено функції професійно-педагогічної культури викладача ВНЗ, наведено основні характеристики його саморозвитку. Запропоновано методики вивчення особистості педагога та його діяльності, проаналізовано особливості вивчення типології особистості за допомогою психогеометричних тестів, зокрема, рівня діловитості. Наведено методи діагностики рівня емоційного вигорання.

В контексте саморазвития преподавателя освещены проблемы высшей школы. Определены функции профессионально-педагогической культуры преподавателя ВУЗ, приведены основные характеристики саморазвития. Предложены методики изучения личности педагога и его деятельности, проанализированы особенности изучения типологии личности с помощью психогеометрических тестов, в частности, уровня деловитости. Приведены методы диагностики уровня эмоционального выгорания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Якісна освіта XXI століття: проблеми і пошуки : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф., 14 берез. 2009 р.: у 2 т. Т. 1. Природничо-математичні науки / ред.: Н. М. Лосєва; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2009. - 469 c. - укp. - рус.

Освещены философско-математические традиции обоснования в контексте инженерно-технического образования. Рассмотрены соотношение логического и интуитивного компонентов в математическом мышлении как проблема когнитивной психологии, роль учителя как организатора работы учащихся над созданием учебного процесса, математический диктант как форма организации контроля знаний. Внимание уделено вопросам создания университетских комплексов. Проанализированы особенности использования возможностей учебного курса "Информационные технологии" в профессиональной подготовке педагога нового типа. Раскрыты содержательный и методический аспекты вводной лекции по высшей математике для экономических специальностей ВУЗ. Показана роль математики в образовании современных биологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351339/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Якісна освіта XXI століття: проблеми і пошуки : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф., 14 берез. 2009 р.: у 2 т. Т. 2. Гуманітарні науки / ред.: Н. М. Лосєва; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2009. - 378 c. - укp. - рус.

Раскрыт философский аспект изучения курса "Человек и общество". Освещены особенности использования мультимедийных интерактивных технологий при изучении иностранных языков в общеобразовательной школе. Предложены инновационные подходы к проектированию содержания дисциплины "Основы информационных технологий" для студентов социально-гуманитарных специальностей. Внимание уделено продуктивному обучению на уроках географии на основе альтернативных форм работы с учебной литературой. Рассмотрена лабораторная работа на уроках русского языка как способ формирования познавательных и творческих способностей учащихся, исследовательская деятельность студентов как средство повышения качественных показателей подготовки будущего педагога-музыканта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351339/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лосєва Н. М. 
Самореалізація особистості викладача вищого навчального закладу як загальнопедагогічна проблема : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н. М. Лосєва; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 43 c. - укp.

Комплексно проаналізовано проблему самореалізації викладача ВНЗ у професійно-педагогічній діяльності. Розвинуто теоретичні положення щодо суті даного процесу. Розроблено, обгрунтовано й експериментально апробовано концептуальну модель самореалізації викладача вищої школи, яка має здійснюватися у аспектах - аксіологічному, інформаційно-гносеологічному, діяльнісному. Її складовими є цільовий, особистісний, змістовний, операційно-діяльнісний, результативно-рефлексивний. Обгрунтовано умови, що сприяють самореалізації викладача ВНЗ у педагогічній діяльності. Розроблено й апробовано науково-методичне забезпечення дослідженого процесу. Запропоновано ефективні форми актуалізації прагнення до самореалізації. Визначено методи діагностування його рівня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч481.43 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Скафа О. І. 
Наукові засади методичного забезпечення кредитно-модульної системи навчання у вищій школі : монографія / О. І. Скафа, Н. М. Лосєва, О. В. Мазнєв. - Донецьк : Донец. нац. ун-т, 2009. - 379 c. - Бібліогр.: 329 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні передумови підвищення ефективності навчання студентів, активізації їх навчально-пізнавальної діяльності для якісної підготовки сучасних фахівців у контексті тенденцій розвитку ВНЗ за умов реалізації положень Болонської декларації. Розкрито роль професійно-педагогічної діяльності викладача як головного чинника формування майбутнього фахівця. Зазначено, що самореалізація викладача взаємозв'язана зі становленням його професіоналізму та індивідуально-професійним розвитком. Описано систему настанов педагога на самореалізацію у професійній діяльності. Викладено організаційно-методичний інструментарій кредитно-модульної системи навчання у ВНЗ за результатами дослідження наукової організації і планування навчального процесу за сучасних умов.

Рассмотрены психолого-педагогические предпосылки повышения эффективности обучения студентов, активизации их учебно-познавательной деятельности для качественной подготовки современных специалистов в контексте тенденций развития ВУЗ в условиях реализации положений Болонской декларации. Раскрыта роль профессионально-педагогической деятельности преподавателя как главного фактора формирования будущего специалиста. Указано, что самореализация преподавателя взаимосвязана со становлением его профессионализма и индивидуально-профессиональным развитием. Описана система наставлений педагога на самореализацию в профессиональной деятельности. Представлен организационно-методический инструментарий кредитно-модульной системы обучения в ВУЗ по результатам исследования научной организации и планирования учебного процесса в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лосєва Н. М. 
Реалізація ідей особистісно зорієнтованого навчання математики / Н. М. Лосєва, Д. Є. Губар // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 162. - С. 90-99. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Підкреслено необхідність упровадження ідей особистісно зорієнтованого навчання у вищій школі, а також проаналізовано основні вимоги до застосування подібних технологій навчання. Деякі можливі прийоми особистісно зорієнтованого підходу до навчання проілюстровано зошитами самореалізації та індивідуально зорієнтованими завданнями з курсу "Аналітична геометрія", розробленими для студентів-першокурсників ДонНУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + В181.13 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лосєва Н. М. 
Інтерактивні технології навчання математики : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ / Н. М. Лосєва, Т. В. Непомняща, А. Ю. Панова. - К. : Кафедра, 2012. - 227 c. - Бібліогр.: с. 221-226 - укp.

Розкрито сутність і призначення активних методів навчання, психолого-педагогічні аспекти їх застосування. Описано інтерактивні методи навчання та досвіду упровадження їх у навчальний процес ВНЗ. Наведено сценарії навчальних вправ, ситуацій, дидактичних ігор з математичних дисциплін вищої школи, що сприяють формуванню та розвитку професійно значущих якостей особистості, навичок і умінь, коригують професійну поведінку та удосконалюють компетентність майбутнього фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лосєва Н. М. 
Питання самореалізації в історії вітчизняної педагогіки (Київська Русь - XIX ст.) / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 4. - С. 83-92. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проанализированы взгляды отечественных педагогов со времен Киевской Руси до конца XIX в. на проблему самореализации личности в процессе обучения и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лосєва Н. М. 
Питання самореалізації дитини в зарубіжній педагогіці XVIII - XIX ст. / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 1. - С. 108-118. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рассмотрен вопрос самореализации личности в работах педагогов Я.-А. Коменского, Д. Локка, Ж.-Ж. Руссо, И. Песталоцци, А. Дистервега и других прогрессивных мыслителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лосєва Н. М. 
Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студентів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 4. - С. 57-65. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто принципи роботи навчальної лабораторії ВНЗ, завдання якої - підвищення професійної майстерності викладачів, вчителів і студентів (майбутніх викладачів). Визначено функції навчальної лабораторії, індикатори оцінювання її роботи.

Рассмотрены принципы работы учебной лаборатории ВУЗ, задача которой - повышение профессионального мастерства преподавателей, учителей и студентов (будущих преподавателей). Определены функции учебной лаборатории, индикаторы оценивания ее работы.

This article deals with basic principles of study rooms work in higher establishments in order to improve teacher's proficiency and student's skills in their future profession. The functions of these study rooms and indicators for assessing work in them are clearly defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лосєва Н. М. 
Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва, Е. К. Степаненко // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено особистісно-професійний розвиток керівників освіти, який потребує розроблення теоретико-методологічних основ такої галузі, як акмеологія управління освітою. Визначено її завдання та принципи саморозвитку. Виокремлено рівні управлінської діяльності, серед яких репродуктивний, адаптивний, локально-моделювальний, системно-моделювальний, інноваційно-творчий. Висвітлено методологічні підходи до визначення менеджерських якостей керівника освіти та опанування ним творчого інноваційно-дослідницького стилю діяльності. Представлено головні напрямки роботи кафедри управління освітою факультету перепідготовки й підвищення кваліфікації керівних педагогічних кадрів і консорціуму математичного факультету "Університет-школа" Донецького національного університету. Зроблено висновок про умови стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності та його особистісного зростання, яке неодмінно супроводжується і професійним зростанням.

Исследовано личностно-профессиональное развитие руководителей образования, которое требует разработки теоретико-методологических основ такой отрасли, как акмеология управления образованием. Определены ее задачи и принципы саморазвития. Выделены уровни управленческой деятельности, среди которых репродуктивный, адаптивный, локально-моделирующий, системно-моделирующий, инновационно-творческий. Освещены методологические подходы к определению менеджерских качеств руководителя образования и овладению им творческого инновационно-исследовательского стиля деятельности. Представлены главные направления работы кафедры управления образованием факультета переподготовки и повышения квалификации руководящих педагогических кадров и консорциума математического факультета "Университет-школа" Донецкого национального университета. Сделан вывод об условиях устойчивого положительного отношения руководителя образования к своей профессиональной деятельности и его личностного роста, который непременно сопровождается и профессиональным ростом.

Studied personal-professional development of educational leaders, which requires the development of theoretical and methodological foundations of such industries as acmeology management education. Defined its objectives and principles of self-development. Marked levels of management, including reproductive, adaptive, locally-modeling, system-modeling, innovation and creativity. Highlight the methodological approaches to the definition of managerial qualities of the head of education and mastery of creative innovation and research style of activity. Presented the main directions of work of the department of education management faculty retraining and guidance of teaching staff and a consortium of Mathematics Faculty "University - School" of Donetsk National University. Concluded that the conditions for sustainable positive attitude director of education for his career and his personal growth, which certainly accompanied and professional growth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бовт Д. 
Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету / Д. Бовт, Н. Лосєва // Вища освіта України. - 2010. - № 1. - С. 54-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано нетрадиційну модель методичної служби ВНЗ, яка використовує ідеї синергетики та методику модерації (ММ), надає можливість докорінно змінити підходи до визначення цілей, завдань і змісту вищої освіти, а також змістити акценти викладачів і студентів з безпосереднього одержання знань у бік професійного становлення і розвитку. Ідеї апробовано в навчальній лабораторії "Моделювання педагогічної діяльності" математичного факультету Донецького національного університету. Висвітлено спосіб застосування ММ у роботі навчальної лабораторії ВНЗ для підвищення професійної компетенції сучасних і майбутніх педагогів. Зазначено, що функція модератора - бути посередником між педагогами та змістом інформації, між людьми різних поглядів на навчальний процес, між експертами та дилетантами, встановлювати зв'язки, уміти провести бесіду (дискусію), фокусуючи її навколо актуальних питань, уміти управляти рухом на межі з хаосом. Висвітлено характерні особливості діяльності модератора. Наголошено, що в ММ необхідно використовувати візуалізацію, яка допомагає учасникам стежити за перебігом бесіди та підсумовувати результати, що на практиці можна використовувати великі аркуші паперу, фломастери та паперові картки формату А5. Розглянуто ММ для розв'язання проблем викладачів або студентів, для вивчення і творчого застосування сучасних педагогічних ідей. Зауважено, що центром, який координує всю методичну роботу у ВНЗ, є методична рада, до складу якої входять досвідчені викладачі.

Предложена нетрадиционная модель методической службы ВУЗ, которая использует идеи синергетики и методику модерации (ММ), дает возможность коренным образом изменить подходы к определению целей, задач и содержания высшего образования, а также сместить акценты преподавателей и студентов из непосредственного получения знаний в сторону профессионального становления и развития. Идеи апробированы в учебной лаборатории "Моделирование педагогической деятельности" математического факультета Донецкого национального университета. Освещены способ применения ММ в работе учебной лаборатории ВУЗ для повышения профессиональной компетенции современных и будущих педагогов. Указано, что функция модератора - быть посредником между педагогами и содержанием информации, между людьми разных взглядов на учебный процесс, между экспертами и дилетантами, устанавливать связи, проводить беседу (дискуссию), фокусируя ее вокруг актуальных вопросов, уметь управлять движением на границе с хаосом. Освещены характерные особенности деятельности модератора. Отмечено, что в ММ необходимо использовать визуализацию, которая помогает участникам следить за ходом беседы и суммировать результаты, что на практике для этого можно использовать большие листы бумаги, фломастеры и бумажные карточки формата А5. Представлена ММ для решения проблем преподавателей или студентов, для изучении и творческого использования современных педагогических идей. Отмечено, что центром, который координирует всю методическую работу в ВУЗ, является методический совет, в состав которой входят опытные преподаватели.

A methodological alternative model of service institution that uses the ideas of synergetic and the method of moderation (MM) provides an opportunity to fundamentally change approaches to defining the goals, objectives and content of higher education,as well as to shift the focus of teachers and students from the immediate gain knowledge in the direction of professional development and development. Ideas are tested in a training laboratory simulation of teaching ", Faculty of Mathematics, Donetsk National University. When covering a way to use MM in the university laboratory high school to improve the professional competence of current and future teachers. It is indicated that the function of the moderator - to mediate between teachers and the content of information between people of different views on the learning process between experts and amateurs, and establish relations, to hold a conversation (discussion), focusing it around topical issues, be able to control the movement on the border of chaos. When covering the characteristics of the moderator. It is noted that the MM must use visualization, which helps participants to follow a conversation and summarize the results of that in practice, and you can use large sheets of paper, pens and paper cards A5 format. Submitted by MM to solve the problems of teachers or students to study and creative use of modern pedagogical ideas, etc. It is noticed that the center, which coordinates all the methodological work in universities, is an advisory board, composed of experienced teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лосєва Н. М. 
Активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії / Н. М. Лосєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29. - С. 29-34. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Представлен опыт использования деловой игры на занятиях по курсу аналитической геометрии.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.13 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лосєва Н. М. 
Виховання прагнення до саморозвитку учнів засобами стереометрії / Н. М. Лосєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17. - С. 50-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Лосєва Н. М. 
Евристична компонента у педагогічній діяльності викладачів вищого навчального закладу / Н. М. Лосєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 19. - С. 31-43. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні ситуації, що створюють умови для евристичної діяльності в математичних курсах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лосєва Н. М. 
Інтеграція навчальних знань як спосіб самореалізації у навчальному процесі викладача і студента / Н. М. Лосєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 21. - С. 25-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Показано можливість самореалізації викладача математики у навчальному процесі шляхом організації особистісно-значущого навчання студентів через інтегрування знань з різних навчальних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського