Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990/Пед.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2001. - 225 с. - (Сер. Пед. науки; Вип. 32, ч. 1). - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади психолого-педагогічного проектування як умову та засіб забезпечення особистісно-розвивального підходу у виховуванні підростаючого покоління. Визначено сутність, місце, роль, принципи та об'єкти психолого-педагогічного проектування. Розкрито структурні компоненти його системи. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реформування змісту традиційної природничо-наукової освіти в напрямку її особистісної орієнтованості, цілісності, герменевтичності. Здійснено порівняльний аналіз тенденцій розвитку національних систем освіти Литви та України. Досліджено проблему формування уявлень дітей старшого дошкільного віку про історію України. Змодельовано етапи та методи впровадження ідей народної педагогіки, розвинутих видатним педагогом В.О.Сухомлинським, у практику середньої загальноосвітньої школи. Наведено результати дослідження впливу активних методів психокорекції на розвиток особистісних якостей практичних психологів. На основі всебічного аналізу педагогічних праць В.О.Сухомлинського визначено зміст соціально-педагогічної діяльності вчителя-вихователя у сім'ї та школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Засоби реалізації сучасних технологій / ред.: С. П. Величко. - Кіровоград, 2001. - 247 с. - (Наук. зап. Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В.Винниченка. Пед. науки; Вип. 34). - укp.

Показано шляхи застосування сучасних технологій навчання у розвитку пошуково-орієнтаційних навичок учнів. Наведено особистісно-типологічний підхід до реформування природничої галузі освіти. Проаналізовано роль інформаційних технологій у процесі формування критичного мислення учнів за умов здійснення інтегративних процесів в освіті. Розкрито деякі аспекти сучасних технологій навчання та перевірки знань школярів з математики. Розглянуто питання термінології у навчальному фізичному експерименті. Висвітлено інноваційні методи організації самостійної експериментальної діяльності учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я54(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Засоби реалізації сучасних технологій навчання / ред.: В. М. Манакін. - Кіровоград, 2001. - 180 с. - (Наук. зап. Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В.Винниченка. Сер. Пед. науки; Вип. 38). - укp.

Розглянуто формування в учнів початкових класів загальнопізнавальних умінь та навичок як компонента їх критичного мислення на підставі розвитку вміння аудіювати. Розкрито сутність критичного мислення як важливого компонента розвиваючого навчання та особливості його формування у молодших школярів. Висвітлено питання навчання англійського писемного мовлення школярів початкової школи з поглибленим вивченням англійської мови. Наведено результати експериментального навчання, що складається з етапів ознайомлення, керованого, контрольованого та вільного письма з подальшою організацією листування в межах групи. Акцентовано увагу на важливих питаннях удосконалення методичної роботи у сучасній загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2001. - 219 с. - (Пед. науки; Вип. 32, ч. 2). - укp.

Розглянуто умови та визначено способи підготовки вчителів образотворчого мистецтва до художньо-естетичного виховання учнів. Наведено основні прийоми методичного керівництва рухливими іграми. Обгрунтовано інтегративну роль педагогіки у формуванні особистості майбутнього фахівця. Простежено історичний розвиток ідей інтеграції освіти з інноваційними процесами. Висвітлено систематичний, особистісно-діяльнісний, етнопедагогічний, сутнісний, акмеологічний підходи до створення засад інноваційної педагогіки. Проаналізовано систему засобів управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів у процесі навчання. Викладено теоретичні та методичні основи побудови програми духовного розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2001. - 180 с. - (Пед. науки; Вип. 36). - укp.

Наведено результати досліджень наукових розробок теоретичних та методичних аспектів педагогічних проблем. Розглянуто етапи розвитку компаративізму, шляхи використання компаративного аналізу на уроках літератури. Висвітлено значення інструментальної фахової методики для формування естетичної культури майбутнього вчителя музики. Розкрито роль вчителя музики у підготовці молодших школярів до цілісного сприймання музичних творів засобами художньо-педагогічного аналізу та музичної образотворчості. Проаналізовано роль мистецтва у формуванні особистісних якостей майбутнього вчителя музики. Запропоновано приклади естетизації процесу навчання майбутніх вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2002. - 169 с. - (Пед. науки; Вип. 41). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми модернізації освіти України в контексті реалізації стратегічних завдань у контексті Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ ст. Проаналізовано соціально-педагогічні аспекти формування ціннісних орієнтацій та соціального розвитку учнівської молоді у сучасному освітньому просторі. Викладено концептуальні підходи до формування правової культури освітян за умов демократизації суспільства. Висвітлено проблеми психологічної підготовки педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. Описано психолого-педагогічні засади розвитку творчих здібностей молодшого школяра на підгрунті особистісно-орієнтованого навчання. Розкрито особливості, завдання та етапи екологічного виховання школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: С. П. Величко. - Кіровоград, 2002. - 263 с. - (Пед. науки; Вип. 42). - укp.

Висвітлено інноваційні підходи щодо реформування шкільної фізичної освіти. Розглянуто роль позакласної роботи за умов гуманізації та диференціації навчання. Проаналізовано структурні компоненти творчих здібностей як продукт творчої навчальної роботи під час навчання фізики. Описано методику педагогічної оцінки динаміки розвитку творчих здібностей у процесі творчої навчальної діяльності на основі еталонного підходу. Запропоновано варіант розв'язання проблеми розвитку пізнавальної активності під час навчання фізики на основі модульної технології. Розкрито зміст основних складових елементів системи роботи вчителя фізики з розвитку пізнавальної активності - підсистеми цілей, засобів і результатів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2002. - 189 с. - (Пед. науки; Вип. 45, ч. 1). - укp.

Розглянуто питання розробки ефективних засобів контролю знань, умінь та навичок у навчальному процесі з фізики, проблему поліфункціональної підготовки вчителя-музиканта. Наведено дидактичні вимоги до оцінювання знань у технологіях навчання. Проаналізовано взаємодію моралі та права у вихованні правової культури майбутніх учителів, описано технологію формування їх естетичної культури, інноваційні технології розвитку естетичних смаків учителів музики. Висвітлено психолого-педагогічні проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів, розвиток творчого мислення у старших дошкільників та молодших школярів як передумову формування творчої особистості. Розкрито теоретичні особливості вивчення самореалізації особистості.

Рассмотрены вопросы разработки эффективных средств контроля знаний, умений и навыков в учебном процессе по физике, проблема полифункциональной подготовки учителя-музыканта. Приведены дидактические требования к оценке знаний в технологиях обучения. Проанализировано взаимодействие морали и права в воспитании правовой культуры будущих учителей, описаны технология формирования их эстетической культуры, инновационные технологии развития эстетических вкусов учителей музыки. Освещены психолого-педагогические проблемы подготовки будущего учителя начальных классов, развитие творческого мышления у старших дошкольников и младших школьников как предпосылка формирования творческой личности. Раскрыты теоретические особенности изучения самореализации личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2002. - 184 с. - (Пед. науки; Вип. 45, ч. 2). - укp.

Розглянуто питання підготовки майбутнього вчителя до національного виховання молодших школярів засобами хореографії. Проаналізовано рівні сформованості музичного мислення майбутніх учителів, особливості інтелектуальної активності як основи їх творчої діяльності. Описано специфіку викладання англійської мови як спеціальності за допомогою Інтернету та електронної пошти. Розкрито соціально-педагогічні передумови підготовки учнівської молоді до підприємницької діяльності. Висвітлено формування естетичної культури учнівської молоді як пріоритетне завдання реформи школи.

Рассмотрены вопросы подготовки будущего учителя к национальному воспитанию младших школьников средствами хореографии. Проанализированы уровни сформированности музыкального мышления будущих учителей, особенности интеллектуальной активности как основы их творческой деятельности. Описана специфика преподавания английского языка как специальности с помощью Интернета и электронной почты. Раскрыты социально-педагогические предпосылки подготовки ученической молодежи к предпринимательской деятельности. Освещено формирование эстетической культуры ученической молодежи как приоритетное задание реформы школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Щ30я54(4Укр-2Кір)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2003. - 254 с. - (Пед. науки; Вип. 52, ч. 2). - укp.

Проаналізовано досвід професійної підготовки вчителя на особистісному рівні. Описано засоби емоційно-естетичного розвитку особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, правову культуру вчителя та висвітлено напрями його самоосвітньої діяльності. Розглянуто актуальні питання формування особистості вчителя в педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Розкрито вплив культурологічних факторів на розвиток особистості учня сільської школи.

Проанализирован опыт профессиональной подготовки учителя на личностном уровне. Описаны средства эмоционально-эстетического развития личности детей дошкольного и младшего школьного возраста, правовая культура учителя и освещены направления его самообразовательной деятельности. Рассмотрены актуальные вопросы формирования личности учителя в педагогическом наследии В.Сухомлинского. Изучено влияние культурологических факторов на развитие личности ученика сельской школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2003. - 265 с. - (Пед. науки; Вип. 52, ч. 1). - укp.

Викладено культурологічний підхід В.Сухомлинського до організації художньо-естетичної освіти молоді, проаналізовано роль вчителя у моральному вихованні учнів. Висвітлено розвиток методології науки як актуальну проблему підготовки педагогічних працівників. Розглянуто питання професійно-педагогічної підготовки вчителів за умов особистісно-орієнтованого навчання. Описано систему педагогічних принципів перспективного управління процесом навчання у ВНЗ.

Изложен культурологический подход В.Сухомлинского к организации художественно-эстетического образования молодежи, проанализирована роль учителя в моральном воспитании учеников. Освещено развитие методологии науки как актуальная проблема подготовки педагогических работников. Рассмотрены вопросы профессионально-педагогической подготовки учителей в условиях личностно-ориентированного обучения. Описана система педагогических принципов перспективного управления процессом обучения в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: С. П. Величко. - Кіровоград, 2003. - 229 с. - (Пед. науки; Вип. 51, ч. 2). - укp.

Проаналізовано роль комп'ютеризації у процесі підготовки спеціалістів з міжнародної економіки. Розглянуто питання реалізації комп'ютерної технології навчання та контролю знань учнів з використанням гіпертекстової інформаційної моделі. Розкрито логіко-теоретичні основи модельно-символічної технології у професійній підготовці майбутніх вчителів інформатики, концептуальні засади запровадження спектрального методу дослідження у навчальний процес з фізики. Висвітлено проблеми дидактики фізики у ВНЗ, історію фізики та методику її навчання. Досліджено вплив біоритмів на працездатність людини у системі підготовки сучасного вчителя. Проаналізовано розвиток пізнавальної активності студентів за умов комп'ютерного забезпечення навчального процесу.

Проанализирована роль компьютеризации в процессе подготовки специалистов по международной экономике. Рассмотрены вопросы реализации компьютерной технологии обучения и контроля знаний учеников с использованием гипертекстовой информационной модели. Раскрыты логико-теоретические основы модельно-символической технологии в профессиональной подготовке будущих учителей информатики, концептуальные основы внедрения спектрального метода исследований в учебный процесс по физике. Освещены проблемы дидактики физики в ВУЗ, история физики и методика её обучения. Описаны свойства тепловых волн с помощью термоэлектрического эффекта. Изучено влияние биоритмов на трудоспособность человека в системе подготовки современного учителя. Проанализировано развитие познавательной активности студентов в условиях компьютерного обеспечения учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2003. - 191 с. - (Пед. науки; Вип. 49, ч. 2). - укp.

Розглянуто педагогічні умови формування у підлітків естетичного ставлення до музичного мистецтва, питання гуманізації інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів як фактора позитивних змін. Проаналізовано роль мистецтва у підготовці майбутнього вчителя до національного виховання молодших школярів, формування здорового способу життя учнівської молоді як пріоритетне завдання реформи школи. Описано способи формування мотивації навчання студентів. Визначено основні напрямки професійної підготовки майбутнього вчителя до формування естетичних орієнтацій дітей та молоді на цінності українського народного мистецтва. Розкрито історичні передумови виникнення соціально-виховної роботи з молоддю в Україні. Викладено інтегрований підхід до формування знань молодших школярів.

Рассмотрены педагогические условия формирования у подростков эстетического отношения к музыкальному искусству, вопросы гуманизации инновационной деятельности общеобразовательных учебных заведений как фактора позитивных изменений. Проанализированы роль искусства в подготовке будущего учителя к национальному воспитанию младших школьников, формирования здорового образа жизни ученической молодежи как приоритетное задание реформы школы. Описаны способы формирования мотивации учения студентов. Определены основные направления профессиональной подготовки будущего учителя к формированию эстетических ориентаций детей и молодежи на ценности украинского народного искусства. Раскрыты исторические предпосылки возникновения социально-воспитательной работы с молодежью в Украине. Изложен интегративный подход к формированию знаний младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: В. В. Радул. - Кіровоград, 2003. - 189 с. - (Пед. науки; Вип. 49, ч. 1). - укp.

Викладено концепцію системно-методологічного підходу до розуміння педагогічного процесу. Розглянуто проблему виховання та соціального розвитку молоді, питання самопрограмування та самоорганізації особистості як складові процесу самовиховання. Проаналізовано формування у вчителя професійної майстерності, стилі міжособистісної взаємодії та управління педагогічним процесом як факторів формування моральної відповідальності майбутніх учителів. Розкрито психолого-педагогічні аспекти формування в учнів інтересу до підприємницької діяльності. Висвітлено становлення педагогічної культури молодого вчителя як освітній пріоритет, формування педагогічної майстерності вчителів музичних спеціалізацій. Описано дидактичні особливості застосування новітніх інформаційних технологій у процесі формування мовленнєвих умінь і навичок студентів технічних ВНЗ, методичні особливості навчання комбінаторики в класах з поглибленим вивченням математики.

Изложена концепция системно-методологического подхода к пониманию педагогического процесса. Рассмотрены проблема воспитания и социального развития молодежи, вопросы самопрограммирования и самоорганизации личности как составные процесса самовоспитания. Проанализированы формирование у учителя профессионального мастерства, стили межличностного взаимодействия и управления педагогическим процессом как факторов формирования моральной ответственности будущих учителей. Раскрыты психолого-педагогические аспекты формирования в учеников интереса к предпринимательской деятельности. Освещены становление педагогической культуры молодого учителя как образовательный приоритет, формирование педагогического мастерства учителей музыкальных специализаций. Описаны дидактические особенности применения новейших информационных технологий в процессе формирования речевых умений и навыков студентов технических ВУЗ, методические особенности обучения комбинаторики в классах с углублённым изучением математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: С. П. Величко. - Кіровоград, 2003. - 219 с. - (Пед. науки; Вип. 51, ч. 1). - укp.

Викладено інноваційні підходи реформування природничої освіти, історико-методологічний підхід до формування структури та змісту шкільного курсу фізики. Розкрито теоретичні засади інтеграції елементів фізичних та астрономічних знань в загальноосвітній школі. Висвітлено сучасні тенденції гуманітаризації навчання природничих дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах. Описано сучасні технології у навчанні природничо-математичних дисциплін, технологію проведення уроку фізики в системі особистісно-орієнтованого навчання, конструктивні особливості сучасних узагальнених технологій навчання фізики. Наведено основні вимоги до формулювання задач з інформатики. Проаналізовано досвід перевірки ефективності використання міжпредметних задач у процесі навчання фізики в загальноосвітній школі.

Изложены инновационные подходы реформирования природоведческого образования, историко-методологический подход к формированию структуры и содержания школьного курса физики. Раскрыты теоретические основы интеграции элементов физических и астрономических знаний в общеобразовательной школе. Освещены современные тенденции гуманитаризации обучения природоведческих дисциплин в общеобразовательных учебных заведениях. Описаны современные технологии в обучении природоведческо-математических дисциплин, технология проведения урока физики в системе личностно-ориентированного обучения, конструктивные особенности современных обобщенных технологий обучения физики. Приведены основные требования к формулированию задач по информатике. Проанализирован опыт проверки эффективности использования межпредметных задач в процессе обучения физики в общеобразовательной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: С. П. Величко. - Кіровоград, 2005. - 378 с. - (Пед. науки; Вип. 60, ч. 2). - укp.

Описано інноваційні технології навчання фізики за умов гуманізації освітнього процесу. Розглянуто питання реалізації методу наукового пізнання на уроках фізики. Розкрито психологічний аспект становлення особистості старшокласника за умов моделювання пошуково-творчих схем навчання фізики. Наведено дидактичні вимоги до створення програмно-методичного забезпечення з фізики. Проаналізовано діагностичну діяльність вчителя-дослідника як передумову реалізації сучасних технологій у навчанні. Визначено своєрідність сучасних технологій соціально-педагогічної роботи у навчанні та вихованні учнівської молоді. Висвітлено проблеми діагностики творчих здібностей учнів у загальноосвітній школі, підготовки викладача ВНЗ на основі новітніх технологій навчання.

Представлены инновационные технологии обучения физике в условиях гуманизации образовательного процесса. Рассмотрены вопросы реализации метода научного познания на уроках физики. Раскрыт психологический аспект становления личности старшеклассника в условиях моделирования поисково-творческих схем обучения физике. Приведены дидактические требования к созданию программно-методического обучения по физике. Проанализирована диагностическая деятельность учителя-исследователя как предпосылка реализации современных технологий в обучении. Определено своеобразие современных технологий социально-педагогической работы в обучении и воспитании ученической молодежи. Освещены проблемы диагностики творческих способностей учеников в общеобразовательной школе, подготовки преподавателя ВУЗ на основе новейших технологий обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського