Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди. Психологія. Вип. 5 / ред.: Т. Б. Хомуленко. - Х., 2001. - 207 с. - укp.

Наведено результати психологічних досліджень з питань підвищення ефективності навчально-виховного процесу у вузі та середній школі. Висвітлено проблему конфлікту в контексті історії розвитку західної системи соціально-психологічних знань. Охарактеризовано вплив сімейного конфлікту на криміногенне становище у суспільстві. Детально проаналізовано рівень конфліктності та ступінь емоційного напруження у студентів молодших курсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди. N 4 / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 1998. - 104 с. - (Соціологія; Вип. 1). - рус.

Викладені окремі проблеми та положення загальної соціологічної теорії. Докладно аналізуються такі соціальні інститути, як освіта, культура, економіка, політика, розглядається феномен професійної культури на сучасному рівні розвитку суспільства. Наведено соціологічний аспект гуманітаризації освіти як засіб формування гуманітарної культури студентства, висвітлено професійні проблеми молоді у посттоталітарний період, а також перспективи еволюції міжнародного становища України в контексті політичної творчості. Досліджуються регіональні конфлікти 90-х років в системі сучасних міжнародних відносин. Охарактеризовані деякі перспективи культурної та освітньої самореалізації жінок у посттоталітарній Україні та аспекти процесів дезінтеграції суспільного життя у посткомуністичному просторі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5я5(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психологія. Вип. 4 / ред.: С. П. Бочарова. - Х., 2000. - 143 с. - (Вісн. Харк. держ. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди; N 13). - рус.

Розглянуто питання формування правової свідомості на різних етапах вікового розвитку особистості, пізнавальних психічних процесів у молодших школярів завдяки мовленнєвій діяльності, діагностики та корекції недоліків психічного розвитку дітей раннього віку за умов закритого дошкільного закладу. Висвітлено соціально-перцептивні процеси за екстремальних умов діяльності, роль функціональних механізмів пам'яті в структурі іномовних здібностей, особливості довільної регуляції психічних процесів і станів у випадку хронічної психічної напруги. Визначено психологічну структуру процесів творення мовних висловлювань, чинники ефективності рухової короткочасної пам'яті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2004. - 183 с. - (Психологія; Вип. 12). - укp.

Розглянуто проблеми підвищення навчально-виховного процесу у ВНЗ та середній школі, а також поведінки та діяльності людини. Висвітлено аспекти професійної підготовки психологів у системі післядипломної освіти. Проаналізовано сучасні соціально-психологічні концепції конфлікту, вплив позитивної Я-концепції на процес оптимізації психологічної адаптації першокурсників до учбової діяльності, функціональне значення біографічної пам'яті.

Рассмотрены проблемы повышения учебно-воспитательного процесса в ВУЗ и средней школе, а также поведения и деятельности человека. Освещены аспекты профессиональной подготовки психологов в системе последипломного образования. Проанализированы современные социально-психологические концепции конфликта, влияние положительной Я-концепции на процесс оптимизации психологической адаптации первокурсников к учебной деятельности, функциональное значение биографической памяти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2004. - 151 с. - (Психологія; Вип. 13, ч. 1). - укp.

Проаналізовано формування інтелектуальних вмінь молодших школярів у процесі роботи з комп'ютером, шляхи розвитку творчих здібностей у обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто питання професійної орієнтації як системи підготовки старшокласників до свідомого професійного самовизначення. Висвітлено особливості формування професійної мотивації в процесі навчання студентів.

Проанализированы формирование интеллектуальных умений младших школьников в процессе работы с компьютером, пути развития творческих способностей у одарённых детей младшего школьного возраста. Рассмотрены вопросы профессиональной ориентации как системы подготовки старшеклассников к сознательному профессиональному самоопределению. Освещены особенности формирования профессиональной мотивации в процессе обучения студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2005. - 150 с. - (Психологія; Вип. 13, ч. 2). - укp.

Проаналізовано роль ціннісно-мотиваційного компонента у формуванні музично-педагогічної компетентності вихователя дошкільного закладу, гендерні особливості становлення статусу дітей старшого дошкільного віку та першокласників. Висвітлено особливості функціонування емоційної пам'яті в старшому шкільному віці. Розглянуто проблеми самоактуалізації та соціально-психологічної адаптації студентів-психологів.

Проанализированы роль ценностно-мотивационного компонента в формировании музыкально-педагогической компетентности преподавателя дошкольного заведения, гендерные особенности становления статуса детей старшего дошкольного возраста и первоклассников. Освещены особенности функционирования эмоциональной памяти в старшем школьном возрасте. Рассмотрены проблемы самоактуализации и социально-психологической адаптации студентов-психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2005. - 222 с. - (Психологія; Вип. 14). - укp.

Розглянуто питання мотивації навчальної діяльності студентів-психологів. Проаналізовано співвідношення структурних компонентів психологічної самосвідомості у студентів-психологів, організаційно-управлінські особливості виховання сучасної молоді, чинники успішності професійної реалізації суб'єкта правоохоронної діяльності. Викладено підходи до діагностики професійної компетентності персоналу. Висвітлено методологічні засади гендерно-орієнтованих досліджень в психології.

Рассмотрены вопросы мотивации учебной деятельности студентов-психологов. Проанализированы соотношения структурных компонентов психологического самосознания у студентов-психологов, организационно-управленческие особенности воспитания современной молодежи, факторы успешности профессиональной реализации субъекта правоохранительной деятельности. Представлены подходы к диагностике профессиональной компетентности персонала. Освещены методологические основы гендерно-ориентированных исследований в психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2002. - 227 с. - (Психологія; Вип. 8). - укp.

Висвітлено результати психологічних досліджень проблеми підвищення навчально-виховного процесу у вузі та середній школі, а також поведінки та діяльності людини. Розкрито шляхи активізації літературно-творчої діяльності за рахунок раціонального використання продуктивних функцій пам'яті школярів на уроках розвитку мовлення. Проаналізовано аспекти готовності майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії. Описано систему засобів роботи вчителя, що підвищують рівень засвоєння учнями знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди. Психологія. Вип. 6 / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2001. - 207 с. - укp.

Розглянуто питання вікової педагогічної та загальної психології. Досліджено умови, що впливають на сприйняття колірної символіки. Визначено фактори розвитку продуктивності пізнавальних здібностей у старшокласників. Проаналізовано вплив емоцій на організацію мотиваційної сфери навчально-пізнавальної діяльності старшокласників. Висвітлено особливості індивідуального досвіду студентів з різним рівнем успішності розв'язання мисленнєвих задач, а також індивідуальні особливості розв'язання задач учнями з різним рівнем самооцінки. Описано ідентифікаційні процеси у розвитку професійно-мобільних якостей особистості майбутніх вчителів. Відображено питання про визначення нормативів концентрації уваги людини. Викладено психолого-педагогічні основи пізнавальної активності учнів. Наведено гуманістичний підхід у вивченні проблем соціальної реабілітації засуджених жінок; сучасні підходи до класифікації стресу. Розроблено методику оцінки травматичного професійного досвіду пожежних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2002. - 226 с. - (Психологія; Вип. 9). - укp.

Викладено психолого-педагогічні аспекти розвитку творчих здібностей. Висвітлено психолінгвістичний метод дослідження особливостей писемного мовлення підлітків. Описано особливості емоційного відношення до навчання у школярів та студентів. Проаналізовано вплив особливостей мислення на процес психологічної адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі, а також гендерних установок на розвиток і становлення особистості.

Изложены психолого-педагогические аспекты развития творческих способностей. Освещен психолингвистический метод исследования особенностей письменной речи подростков. Описаны особенности эмоционального отношения к обучению у школьников и студентов. Проанализированы влияние особенностей мышления на процесс психологической адаптации студентов к обучению в высшем учебном заведении, а также гендерных установок на развитие и становление личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2003. - 226 с. - (Психологія; Вип. 10). - укp.

Визначено статеворольові чинники формування алкогольної адиктивної поведінки, а також умови формування розумових операцій у дошкільників під час проведення дидактичних ігор і занять. Проаналізовано особливості кримінального конфікту, а також актуалізації емоційних переживань у процесі сприйняття музики. Розглянуто пізнавальну задачу як компонент інтелектуальної готовності старших дошкільників до навчання у школі. У контексті різних теоретичних підходів охарактеризовано феномен психологічної казки.

Определены полоролевые факторы формирования алкогольного адиктивного поведения, а также условия формирования умственных операций у дошкольников при проведении дидактических игр и занятий. Проанализированы особенности криминального конфликта, а также актуализации эмоциональных переживаний в процессе восприятия музыки. Рассмотрена познавательная задача как компонент интеллектуальной готовности старших дошкольников к обучению в школе. В контексте различных теоретических подходов охарактеризован феномен психологической сказки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр) + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2003. - 259 с. - (Психологія; Вип. 11). - укp.

Висвітлено роль психоаналізу у розвитку зарубіжної та української етнопсихології, зв'язок атрибутивних процесів з поведінковими стратегіями особистості у разі конфлікту. Розглянуто проблему розвитку спілкування дітей з однолітками у дошкільному віці. Описано особливості структури негативної особистісної ідентичності підлітків, специфіку взаємозв'язку форм прояву агресії та психічних станів у них, вікову динаміку формування особистісної ідентичності у підлітковому віці.

Освещены роль психоанализа в развитии зарубежной и украинской этнопсихологии, связь атрибутивных процессов со стратегиями поведения личности в конфликте. Рассмотрена проблема развития общения детей со сверстниками в дошкольном возрасте. Описаны особенности структуры отрицательной личностной идентичности подростков, специфика взаимосвязи форм проявления агрессии и психических состояний у них, возрастная динамика формирования личностной идентичности в подростковом возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2005. - 195 с. - (Психологія; Вип. 15, ч. 1). - укp.

Наведено результати психологічних досліджень проблеми підвищення ефективності навчально-виховного процесу у ВНЗ та середній школі. Розкрито психологічний аспект мислення психолога у контексті професійного становлення фахівця. Розглянуто психологічні способи формування професійних якостей психологів. Проаналізовано особливості чоловічого та жіночого інтелекту, місце і роль емоційної пам'яті в структурі особистості. Висвітлено психологічні проблеми суїцидальної поведінки у підлітків.

Приведены результаты психологических исследований проблемы повышения эффективности учебно-воспитательного процесса в ВУЗ и средней школе. Раскрыт психологический аспект мышления психолога в контексте профессионального становления специалиста. Рассмотрены психологические способы формирования профессиональных качеств психологов. Проанализированы особенности мужского и женского интеллекта, место и роль эмоциональной памяти в структуре личности. Освещены психологические проблемы суицидального поведения у подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2005. - 200 с. - (Психологія; Вип. 15, ч. 2). - укp.

Розкрито гендерний аспект успішності ріелторської діяльності, наведено результати дослідження мотивації вибору професії психолога. Охарактеризовано процеси інтерференції та переносу під час навчання студентів іноземних мов, наведено основні напрямки дослідження тривожності у вітчизняній та зарубіжній психології. Показано значення креативності в освітньому процесі, роль прострової орієнтації в підготовці спортсмена. Запропоновано деякі концепції сприйняття музики.

Раскрыт гендерный аспект успешности риелторской деятельности, приведены результаты исследования мотивации выбора профессии психолога. Охарактеризованы процессы интерференции и переноса в процессе обучения студентов иностранным языкам, приведены основные направления исследования тревожности в отечественной и зарубежной психологии. Показано значение креативности в образовательном процессе, роль пространственной ориентации в подготовке спортсмена. Предложены некоторые концепции восприятия музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2006. - 187 с. - (Психологія; Вип. 16). - укp.

Висвітлено особливості українського психоаналізу в контексті національної ментальності, психолого-педагогічні особливості управління процесом професійного становлення особистості інженера-педагога за умов ступеневої освіти. Розглянуто питання формування професійного мислення практичного психолога у ВНЗ. Визначено перспективи застосування ситуаційного підходу до дослідження самосвідомості особистості. Викладено наукові підходи до дослідження онтогенезу політичних уявлень у школярів. Розкрито аспекти особистісної компетентності психолога в контексті професійного становлення фахівця.

Освещены особенности украинского психоанализа в контексте национальной ментальности, психолого-педагогические особенности управления процессом профессионального становления личности инженера-педагога в условиях ступенчатого образования. Рассмотрены вопросы формирования профессионального мышления практического психолога в ВУЗ. Определены перспективы применения ситуационного подхода к исследованию самосознания личности. Изложены научные подходы к исследованию онтогенеза политических представлений у школьников. Раскрыты аспекты личностной компетентности психолога в контексте профессионального становления специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю52.2 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2006. - 175 с. - (Психологія; Вип. 17). - укp.

Висвітлено особливості семантичної інтерпретації соціальних відносин у ранньому юнацькому віці. Викладено теоретичні підходи до аналізу підліткової алкогольної адикції. Розглянуто норми поведінки сучасної молоді за умов системних змін. Визначено типологію як метод психологічного дослідження особистості. Наведено результати досліджень етнопсихологічних особливостей американських та українських студентів.

Освещены особенности семантической интерпретации социальных отношений в раннем юношеском возрасте. Изложены теоретические подходы к анализу подростковой алкогольной адикции. Рассмотрены нормы поведения современной молодежи в условиях системных изменений. Определена типология как метод психологического исследования личности. Приведены результаты исследований этнопсихологических особенностей американских и украинских студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + С5*423.122

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2006. - 199 с. - (Психологія; Вип. 18). - укp.

Наведено результати дослідження ціннісно-особистісної сфери у юнацькому віці. Проаналізовано особливості Я-концепції учнів коледжів, модель розвиваючої взаємодії в системі "психолог (учитель) - підліток" як інструментарій формування самосвідомості. Визначено рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі. Розглянуто методи дослідження психологічних передумов організації самостійної роботи студентів. Розкрито роль пам'яті в навчанні іноземних мов.

Приведены результаты исследования ценностно-личностной сферы в юношеском возрасте. Проанализированы особенности Я-концепции учеников колледжей, модель развивающего взаимодействия в системе "психолог (учитель) - подросток" как инструментарий формирования самосознания. Определены уровни реализации духовного самосознания личности в филогенезе и онтогенезе. Рассмотрены методы исследования психологических предпосылок организации самостоятельной работы студентов. Раскрыта роль памяти в обучении иностранным языкам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2006. - 191 с. - (Психологія; Вип. 19). - укp.

Визначено психологічні умови формування особистісної зрілості, зокрема, психологічні особливості розвитку моральної поведінки молодших школярів, взаємозв'язок індивідуально-психологічних властивостей особистості з різним рівнем мотивації досягнення. Розглянуто питання профілактики та подолання протиправної поведінки підлітків. Проаналізовано роль емпатії у формуванні навичок спілкування у сліпих старшокласників. Описано методи діагностики іншомовних та мнемічних здібностей в системі досліджень психології навчання іноземних мов. Наведено результати дослідження динаміки становлення професійності практичних психологів у процесі фахової підготовки.

Определены психологические условия формирования личностной зрелости, в частности, психологические особенности развития морального поведения младших школьников, взаимосвязь индивидуально-психологических свойств личности с разным уровнем мотивации достижения. Рассмотрены вопросы профилактики и преодоления противоправного поведения подростков. Проанализирована роль эмпатии в формировании навыков общения у слепых старшеклассников. Описаны методы диагностики иноязычных и мнемических способностей в системе исследований психологии обучения иностранных языков. Приведены результаты исследования динамики становления профессионаллизма практических психологов в процессе специальной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2006. - 192 с. - (Психологія; Вип. 20). - укp.

Викладено питання організації соціально-психологічної служби в педагогічному ВУЗ. Проаналізовано проблеми спілкування у вітчизняній психології, роботи практичного психолога в органах внутрішніх справ, психічної ригідності в психологічній науці. Показано роль динаміки соціальної ситуації розвитку у становленні особистості дошкільника. Описано психологічні особливості розв'язання професійних задач практичними психологами. Висвітлено місце психолого-педагогічної діагностики в системі проектування особистісного розвитку учня. Розглянуто рефлексивний тренінг-практикум як інноваційну технологію формування готовності студентів до адаптації в іншомовному середовищі.

Изложены вопросы организации социально-психологической службы в педагогическом ВУЗ. Проанализированы проблемы общения в отечественной психологии, работы практического психолога в органах внутренних дел, психической ригидности в психологической науке. Показана роль динамики социальной ситуации развития в становлении личности дошкольника. Описаны психологические особенности решения профессиональных задач практическими психологами. Освещено место психолого-педагогической диагностики в системе проектирования личностного развития ученика. Рассмотрен рефлексивный тренинг-практикум как инновационная технология формирования готовности студентов к адаптации в иноязычной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Х., 2007. - 203 с. - (Психологія; Вип. 21). - укp.

Проаналізовано особливості навчання дітей іноземної мови в початковій школі з урахуванням їх психофізіологічних факторів. Наведено результати дослідження самосвідомості як одного з факторів оптимізації процесу психологічної адаптації особистості, визначено компоненти її психологічної культури. Висвітлено проблему саморозвитку особистості у вітчизняній психології. Викладено психолого-педагогічні аспекти формування творчої особистості вчителів музики. Розкрито роль музичного виховання у формуванні позитивної мотивації студентів до навчання.

Проанализированы особенности обучения детей иностранному языку в начальной школе с учётом их психофизиологических факторов. Приведены результаты исследования самосознания как одного из факторов оптимизации процесса психологической адаптации личности, определены компоненты её психологической культуры. Освещена проблема саморазвития личности в отечественной психологии. Изложены психолого-педагогические аспекты формирования творческой личности учителей музыки. Раскрыта роль музыкального воспитания в формировании положительной мотивации студентов к обучению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69964 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського