Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70879<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. світ, 2001. - 346 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів професійної школи у вищих навчальних закладах освіти. Значну увагу приділено проблемам правового виховання майбутніх майстрів виробничого навчання, а також формам та методам позааудиторної роботи з креслення. Детально висвітлено особливості організації навчально-виховного процесу за умов ступеневої професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203я43

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Н. В. Абашкіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. світ, 2002. - 297 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів професійної школи у вищих навчальних закладах освіти. Проаналізовано досвід впровадження інноваційних технологій профнавчання. Висвітлено проблеми правового виховання майбутніх майстрів виробничого навчання. Описано особливості організації навчально-виховного процесу за умов ступеневої професійної освіти, наведено форми та методи позааудиторної роботи з креслення.

Рассмотрены теоретико-методологические и методические аспекты подготовки будущих педагогов профессиональной школы в высших учебных заведениях образования. Проанализирован опыт внедрения инновационный технологий профобучения. Освещены проблемы правового воспитания будущих мастеров производственного обучения. Описаны особенности организации учебно-воспитательного процесса в условиях ступенчатого профобразования, приведены формы и методы внеаудиторной работы по черчению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: Н. В. Абашкіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Київ. проф.-пед. коледж ім. А.Макаренка. - К. : Наук. світ, 2003. - 198 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади підготовки педагога, а також методичні засади організації роботи учнів з підручником біології. Висвітлено проблеми порівняльної професійної педагогіки. Запропоновано системно-розвивальну концепцію підготовки сучасного педагога. Наведено основні педагогічні критерії політехнологічного навчання в професійній школі. Проаналізовано особливості організації самостійної роботи студентів за допомогою компьютера.

Рассмотрены теоретико-методологические основы подготовки педагога, а также методические основы организации работы учеников с учебником биологии. Освещены проблемы сравнительной профессиональной педагогики. Предложена системно-развивающая концепция подготовки современного педагога. Приведены основные педагогические критерии политехнологического обучения в профессиональной школе. Проанализированы особенности организации самостоятельной работы студентов с помощью компьютера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: Н. Г. Ничкало; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Київ. проф.-пед. коледж ім. А.Макаренка. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2004. - 276 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів професійної школи у ВНЗ різних рівнів акредитації. Наведено критерії визначення рівнів професійної компетентності викладачів професійної школи. Проаналізовано досвід впровадження інноваційних технологій професійного навчання, роль інформаційно-комунікативних технологій під час вивчення економічних дисциплін. Описано особливості управління навчально-виховним процесом за умов ступеневої професійної освіти. Розглянуто проблеми науково-методичного забезпечення професійно-педагогічної освіти та висвітлено досвід підготовки педагогів професійної школи у зарубіжних країнах.

Освещены теоретико-методологические и методические аспекты подготовки будущих педагогов профессиональной школы в ВУЗ разных уровней аккредитации. Приведены критерии определения уровней профессиональной компетентности преподавателей профессиональной школы. Проанализированы опыт внедрения инновационных технологий профессионального обучения, роль информационно-коммуникативных технологий при изучении экономических дисциплин. Описаны особенности управления учебно-воспитательным процессом в условиях ступенчатого профессионального образования. Рассмотрены проблемы научно-методического обеспечения профессионально-педагогического образования и освещен опыт подготовки педагогов профессиональной школы в зарубежных странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Київ. проф.-пед. коледж ім. А.Макаренка. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2006. - 281 с. - укp.

Розглянуто питання підготовки педагогів професійної школи за умов інформаційно-технологічного розвитку, дистанційного підвищення кваліфікації педагогів за допомогою Internet-технологій. Наведено рекомендації до освітнього рівня інженерно-педагогічних кадрів для професійно-технічних навчальних закладів. Висвітлено теоретичні засади підготовки інженерів-педагогів до виховної діяльності, особливості багаторівневої підготовки інженерно-педагогічних кадрів. Викладено особистісно-орієнтований підхід в економічній освіті майстрів виробничого навчання, педагогічні аспекти проектування динамічної моделі їх професійної компетентності. Визначено роль мультимедіа в інформатизації освіти, дидактичні особливості їх застосування в навчальному процесі.

Рассмотрены вопросы подготовки педагогов профессиональной школы в условиях информационно-технологического развития, дистанционного повышения квалификации педагогов с помощью Internet-технологий. Приведены рекомендации к образовательному уровню инженерно-педагогических кадров для профессионально-технических учебных заведений. Освещены теоретические основы подготовки инженеров-педагогов к воспитательной деятельности, особенности многоуровневой подготовки инженерно-педагогических кадров. Изложены личностно-ориентированный подход в экономическом образовании мастеров производственного обучения, педагогические аспекты проектирования динамической модели их профессиональной компетентности. Определена роль мультимедиа в информатизации образования, а также дидактические особенности их применения в учебном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Київ. проф.-пед. коледж ім. А.Макаренка. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2007. - 292 с. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти застосування компетентнісного підходу у професійній підготовці фахівців сфери послуг і туризму. Розглянуто проблему професійної підготовки спеціалістів-менеджерів у педагогічній теорії та практиці. Проаналізовано особливості підготовки педагогів професійного навчання. Описано інноваційні методи навчання у підготовці студентів до професійної діяльності. Розкрито сутність та структуру сучасних педагогічних технологій. Визначено взаємодію вчителя та учня у профільному навчанні в приватних школах, шляхи удосконалення перевірки та оцінювання знань.

Освещены теоретические и практические аспекты применения компетентностного подхода в профессиональной подготовке специалистов сферы услуг и туризма. Рассмотрена проблема профессиональной подготовки специалистов-менеджеров в педагогической теории и практике. Проанализированы особенности подготовки педагогов профессионального обучения. Описаны инновационные методы обучения в подготовке студентов к профессиональной деятельности. Раскрыты сущность и структура современных педагогических технологий. Определены взаимодействие учителя и ученика в профильном обучении в частных школах, пути усовершенствования проверки и оценки знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.11 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського