Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71152<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Актуальні питання масової комунікації. Вип. 3, ч. 1 / ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2002. - 63 с. - укp.

Розглянуто питання підготовки репортерів, розвитку регіональної української періодики, "матеріалів на замовлення" як явища сучасної української преси. Акцентовано увагу на різних теоретичних питаннях масово-комунікаційного процесу, методиках його дослідження. Розкрито етичні засади діяльності журналістів. Проаналізовано роль масової інформації в житті студентів Київського національного університету ім. Т.Шевченка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні питання масової комунікації. Вип. 4 / ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2003. - 65 с. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми теорії та практики журналістики, самоідентифікації журналістів, їх зв'язок з іншими соціальними науками, проаналізовано роль консультантів у передвиборчих кампаніях. Описано особливості та природу інформації у журналістиці, специфіку відображення екологічної тематики на сторінках газет. Розглянуто особливості рекламної комунікації, преси Франції та Канади, проблеми інтерпретації у мас-медіа.

Освещены актуальные проблемы теории и практики журналистики, самоидентификации журналистов, их связь с другими социальными науками, проанализирована роль консультантов в предвыборных кампаниях. Описаны особенности и природа информации в журналистике, специфика отражения экологической тематики на страницах газет. Рассмотрены особенности рекламной коммуникации, прессы Франции и Канады, проблемы интерпретации в масс-медиа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні питання масової комунікації : наук. журн. Вип. 9 / ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2008. - 56 с. - укp.

Визначено ідеологічні та ціннісні контексти медіа в теоріях комунікації. Проаналізовано розвиток теорії моніторингових досліджень засобів масової комунікації в Україні та світі в історичному аспекті. Описано механізм стереотипотворення у мас-медіа, структурну модель текстової сугестивності за матеріалами рекламних слоганів і замовлянь. Висвітлено перспективи дослідження медіа-формату.

Определены идеологические и ценностные контексты медиа в теориях коммуникации. Проанализировано развитие теории мониторинговых исследований средств массовой коммуникации в Украине и мире в историческом аспекте. Описаны механизм стереотипообразования в масс-медиа, структурная модель текстовой суггестивности по материалам рекламных слоганов и заговоров. Освещены перспективы исследования медиа-формата.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71152 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського