Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786/С.14<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
| | | | |
1. |
Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2004. - 284 с. - (Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 1(6)). - укp.Проаналізовано пріоритетні напрямки розвитку сучасної мистецької освіти, особливості реалізації її принципів у системі професійної підготовки фахівців. Розглянуто питання розробки стратегії мистецької освіти в Україні на основі європейського досвіду, становлення загальної музичної освіти у навчальних закладах. Розкрито методичні засади формування національної самосвідомості у підлітків на уроках музики. Висвітлено зміст та завдання методичної підготовки вчителя образотворчого мистецтва, проблеми формування професійної майстерності фахівців мистецького профілю у ВНЗ. Проанализированы приоритетные направления развития современного художественного образования, особенности реализации его принципов в системе профессиональной подготовки специалистов. Рассмотрены вопросы разработки стратегии художественного образования в Украине на основе европейского опыта, становления общего музыкального образования в учебных заведениях. Раскрыты методические основы формирования национального самосознания у подростков на уроках музыки. Освещены содержание и задания методической подготовки учителя изобразительного искусства, проблемы формирования профессионального мастерства специалистов художественного профиля в ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)31-3я43 + Ч489.518.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Гуманістичні орієнтири мистецької освіти : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 квіт. 2007 р., Київ / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 194 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 4(9)). - укp.Розкрито психолого-педагогічні аспекти формування особистості вчителів музики, теоретичні засади підготовки вчителів початкових класів до художньо-естетичного виховання школярів. Розглянуто питання модернізації фахової мистецької освіти у контексті сучасних гуманістичних ідей. Визначено дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів, гуманістичні цінності музично-педагогічної освіти. Описано феномен художньої ментальності в професійній підготовці студентів-хореографів педагогічних ВНЗ. Висвітлено сучасні мистецько-педагогічні парадигми підготовки вчителів образотворчого мистецтва. Раскрыты психолого-педагогические аспекты формирования личности учителей музыки, теоретические основы подготовки учителей начальных классов к художественно-эстетическому воспитанию школьников. Рассмотрены вопросы модернизации профессионального художественного образования в контексте современных гуманистических идей. Определены дидактические условия формирования содержания художественно-эстетического образования школьников, гуманистические ценности музыкально-педагогического образования. Описан феномен художественной ментальности в профессиональной подготовке студентов-хореографов педагогических ВУЗ. Освещены современные художественно-педагогические парадигмы подготовки учителей изобразительного искусства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431(0)
Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2006. - 142 с. - (Сер. 14. Теорія і методика мистец. освіти; Вип. 3(8)). - укp.Висвітлено проблеми педагогіки мистецтва, науково-методичні засади підготовки вчителів. Розглянуто питання розвитку музично-педагогічної освіти в центральному та північному регіонах України в історичному аспекті. Розкрито освітню значущість хореографічного мистецтва в зарубіжній та вітчизняній науці, теоретичні основи готовності вчителів музики до концертних виступів. Описано теоретико-методичну модель формування концертмейстерської компетентності вчителів музики. Проаналізовано шляхи формування художньої культури молоді, ефективність художньо-творчої самореалізації підлітків, психофізіологічний механізм розвитку вокального слуху молодших школярів. Освещены проблемы педагогики искусства, научно-методические основы подготовки учителей. Рассмотрены вопросы развития музыкально-педагогического образования в центральном и северном регионах Украины в историческом аспекте. Раскрыты образовательная значимость хореографического искусства в зарубежной и отечественной науке, теоретические основы готовности учителей музыки к концертным выступлениям. Описана теоретико-методическая модель формирования концертмейстерской компетентности учителей музыки. Проанализированы пути формирования художественной культуры молодежи, эффективность художественно-творческой самореализации подростков, психофизиологический механизм развития вокального слуха младших школьников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2005. - 153 с. - (Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 2(7)). - укp.Розглянуто проблеми педагогіки мистецтва, висвітлено науково-методичні засади підготовки вчителів, проаналізовано шляхи формування художньої культури молоді. Розкрито засади впровадження модульної технології навчання в систему музично-педагогічної освіти, сутність і термінологічну характеристику інтерпретаційного процесу за умов художньо-педагогічної діяльності. Викладено компетентнісний підхід щодо предметної детермінованості художнього світовідношення музикантів-педагогів. Визначено аксіологію як методологічну основу гуманізації музичного навчання і виховання, основні компоненти педагогічної діяльності в системі методичної підготовки вчителів музики, педагогічні умови та етапи формування професіоналізму музикантів-педагогів. Рассмотрены проблемы педогогики искусства, освещены научно-методические основы подготовки учителей, проанализированы пути формирования художественной культуры молодежи. Раскрыты основы внедрения модульной технологии обучения в систему музыкально-педагогического образования, сущность и терминологическая характеристика интерпретационного процесса в условиях художественно-педагогической деятельности. Изложен компетентностный подход относительно предметной детерминированности художественного мироотношения музыкантов-педагогов. Определены аксиология как методологическая основа гуманизации музыкального обучения и воспитания, основные компоненты педагогической деятельности в системе методической подготовки учителей музыки, педагогические условия и этапы формирования профессионализма музыкантов-педагогов. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3я54 + Ч489.518.5я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Гуманістичні орієнтири мистецької освіти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 квіт. 2009 р., Київ / ред.: О. П. Щолокова. - К., 2009. - 256 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 7(12)). - укp.Висвітлено проблеми розвитку мистецької освіти (МО), теоретико-методологічні засади її модернізації. Розглянуто питання інструментально-виконавської підготовки в теорії та практиці МО, національного відродження України та виховання молоді засобами народної пісенної творчості. Проведено експертно-аналітичний аналіз формування фахової майстерності учителів музики, розкрито зміст і структуру їх музично-виконавської компетенції. Визначено педагогічні умови застосування гуманістично-орієнтованих технологій у загальній музичній освіті школярів. Описано особливості особистісно-зорієнтованих технологій музичного навчання і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Освещены проблемы развития художественного образования (ХО), теоретико-методологические основы его модернизации. Рассмотрены вопросы инструментально-исполнительской подготовки в теории и практике ХО, национального возрождения Украины и воспитания молодежи с помощью народного песенного творчества. Проведен экспертно-аналитический анализ формирования профессионального мастерства учителей музыки, раскрыты содержание и структура их музыкально-исполнительской компетенции. Определены педагогические условия применения гуманистическо-ориентированных технологий в общем музыкальном образовании школьников. Описаны особенности личностно-сориентированных технологий музыкального обучения и воспитания учеников общеобразовательных учебных заведений. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03р(4Укр)я431(0) + Ч489.518.5я431(0)
Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2008. - 107 с. - (Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 6(11)). - укp.Розглянуто питання наступності в професійній підготовці вчителів музики, розкрито зміст і структуру їх комунікативних умінь, проаналізовано особливості формування гармонічного слуху в процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін. Висвітлено педагогічні умови формування творчого мислення учнів початкових шкіл у процесі мистецької діяльності, специфіку комунікативних процесів у музично-естетичному навчанні та вихованні учнів. Описано особливості виховання естетичного смаку у старшокласників у процесі мистецької діяльності. Рассмотрены вопросы преемственности в профессиональной подготовке учителей музыки, раскрыты содержание и структура их коммуникативных умений, проанализированы особенности формирования гармонического слуха в процессе изучения музыкально-теоретических дисциплин. Освещены педагогические условия формирования творческого мышления учеников начальных школ в процессе художественной деятельности, специфика коммуникативных процессов в музыкально-эстетическом обучении и воспитании учеников. Описаны особенности воспитания эстетического вкуса у старшеклассников в процессе художественной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Гуманістичні орієнтири мистецької освіти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 квіт. 2009 р., Київ / ред.: О. П. Щолокова. - К., 2009. - 241 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 8(13)). - укp.Описано форми організації спільної діяльності викладачів і студентів за умов музично-педагогічної освіти. Визначено методологічні напрямки процесу підготовки магістрів мистецтва. Розкрито концептуальні засади професійного виховання музиканта як особистості. Проаналізовано музичну діяльність молодшого школяра у творчому розвитку його особистості в контексті комплексного підходу, українську народну музичну творчість як чинник виховання національної самоідентифікації молоді. Розкрито сутність образотворчої підготовки фахівців вищої архітектурної освіти. Описано нові педагогічні технології у діагностиці стану сформованості художньо-образного мислення студентів-вокалістів. Розглянуто питання діагностики сформованості фахових музичних компетенцій студентів педагогічних ВНЗ, стимулювання механізмів творчої самореалізації майбутнього вчителя музики в процесі виконавської діяльності. Висвітлено педагогічні умови виховання творчої самостійності учнів у процесі музично-виконавської підготовки, культурно-гуманістичну концепцію дошкільного музичного виховання. Описаны формы организации общей деятельности преподавателей и студентов в условиях музыкально-педагогического образования. Определены методологические направления процесса подготовки магистров искусства. Раскрыты концептуальные основы профессионального воспитания музыканта как личности. Проанализированы музыкальная деятельность младшего школьника в творческом развитии его личности в контексте комплексного подхода, украинское народное музыкальное творчество как фактор воспитания национальной самоидентификации молодежи. Раскрыта сущность изобразительной подготовки специалистов высшего архитектурного образования. Описаны новые педагогические технологии в диагностике состояния сформированности художественно-образного мышления студентов-вокалистов. Рассмотрены вопросы диагностики сформированности профессиональных музыкальных компетенций студентов педагогических ВУЗ, стимулирования механизмов творческой самореализации будущего учителя музыки в процессе исполнительской деятельности. Освещены педагогические условия воспитания творческой самостоятельности учеников в процессе музыкально-исполнительской подготовки, культурно-гуманистическая концепция дошкольного музыкального воспитания. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355.2я54 + Щ31р.я54(4Укр)3 + Щ31р.я431(0)
Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|