1. |
Ігор Стравинський: дискурс творчості (до 125-річчя з дня народження) / ред.: О. І. Коменда; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - Луцьк : РВВ "Вежа", 2008. - 200 с. - (Музикознав. студії: зб. наук. пр.; Вип. 2). - укp.Висвітлено творчість найвидатнішого композитора ХХ ст. - І.Стравинського (1882 - 1971 рр.). Розглянуто питання символіки молитовного тексту в творі композитора "Отче наш". Проаналізовано тенденції відновлення функцій літературного жанру у балеті І.Стравинського "Весна священна". Визначено вплив творчості композитора на діяльність видатних представників західноукраїнської композиторської школи М.Колесси та М.Скорика, особистості і творчої спадщини І.Стравинського на виховання юних музикантів. Освещено творчество выдающегося композитора ХХ ст. - И.Стравинского (1882 - 1971 гг.). Рассмотрены вопросы символики молитвенного текста в произведении композитора "Отче наш". Проанализированы тенденции восстановления функций литературного жанра в балете И.Стравинского "Весна священная". Определены влияние творчества композитора на деятельность выдающихся представителей западноукраинской композиторской школы Н.Колессы и М.Скорика, личности и творческого наследия И.Стравинского на воспитание юных музыкантов. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4Рос)6-81,Стравинський,І.
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73318 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського державного університету ім. Л.Українки та Національної музичної академії України ім. П.І.Чайковського : зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: М. А. Давидов, О. І. Коменда. - Луцьк : РВВ "Вежа", 2007. - 232 с. - укp.Висвітлено теоретичні, історичні, соціологічні, філософські проблеми сучасного музикознавства, а також питання виконавства, фольклористики та музичної педагогіки. Проаналізовано особливості формування науково-творчих парадигм у музиці ХХ ст., творчість М.Лисенка в контексті українського музичного модернізму 1920 - 1930 рр. Розкрито аспекти жанрово-стильового діалогу в сучасному українському органному мистецтві, естетико-композиційні засади електронної музики та їх втілення в українській музичній культурі. Розглянуто питання розвитку тези і антитези мистецтва bel canto в еволюції оперного вокального мистецтва. Визначено тенденції сольно-інструментального бандурного виконавства в контексті становлення і розвитку сонатного жанру. Освещены теоретические, исторические, социологические, философские проблемы современного музыковедения, а также вопросы исполнительства, фольклористики и музыкальной педагогики. Проанализированы особенности формирования научно-творческих парадигм в музыке ХХ ст., творчество М.Лысенко в контексте украинского музыкального модернизма 1920 - 1930 гг. Раскрыты аспекты жанрово-стилевого диалога в современном украинском органном искусстве, эстетико-композиционные основы электронной музыки и их воплощения в украинской музыкальной культуре. Рассмотрены вопросы развития тезиса и антитезиса искусства bel canto в эволюции оперного вокального искусства. Определены тенденции сольно-инструментального бандурного исполнительства в контексте становления и развития сонатного жанра. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310г(4Укр)я43 + Щ313(4Укр)я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73318 Пошук видання у каталогах НБУВ
|