Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Молодь і ринок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1646
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Скотний В. 
Аксеологічні орієнтири особистості: суперечності плюралізму / В. Скотний // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 10-15. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Зазначено, що проблема раціонального й ірраціонального в освіті та вихованні була постійно актуальною упродовж усієї тривалої історії генези філософії. Вміщено матеріали про наукові, освітянські, релігійні проблеми, які є дуже близькими. Наголошено, що всі зусилля церкви й освіти спрямовані на один об'єкт - людину у всіх її вимірах і багатоаспектності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скотний В. 
Аксіологічні орієнтири особистості: суперечності плюралізму / В. Скотний // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 7-15. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Наголошено, що проблема раціонального та ірраціонального в освіті і вихованні була постійно актуальною упродовж тривалої історії генези філософії. Наукові, освітянські, релігійні проблеми сутнісно спрямовані на один об'єкт - людину у всіх її вимірах і багатоаспектності. Відзначено, що сучасні освітні трансформації є об'єктивним домінуючим чинником морально-релігійного виховання, яке є головним у формуванні особистості. В контексті сказаного констатовано, що ефективність протистояння проникненню поглядів різних окультних організацій у систему освіти залежатиме від своєчасного запровадження вивчення основ релігієзнавства в навчальних закладах, що впливатиме формування духовних цінностей особистості, прискорить процес самовизначення молоді. Резюмовано, що морально-релігійне виховання та вивчення основ релігієзнавства - це основні фактори становлення істинної національної самосвідомості та культурної самоідентичності як основи формування аксіологічної сфери особистості.

Отмечено, что проблема рационального и иррационального в образовании и воспитании была постоянно актуальной на протяжении длительной истории генезиса философии. Научные, религиозные проблемы являются по существу направленными на один объект - человека - во всех его измерениях и многоаспектности. Отмечено, что современные образовательные трансформации в условиях информационного общества являются объективным доминирующим фактором морально-религиозного воспитания, которое является стержневым в формировании личности. В контексте сказанного констатировано, что эффективность противостояния проникновению взглядов различных оккультных организаций в системе образования будет зависеть от своевременного введения изучения основ религиоведения. Резюмировано, что морально-религиозное воспитание и изучение основ религиоведения - это основные факторы становления истинного национального самосознания и культурной самоидентичности как основы формирования аксиологической сферы личности.

It is expounded in the real article testifies that problem rational and irrational in education and education there was permanent actual during all protracted history of genesis of philosophy. Scientific, elucidative, religious problems are very near.In fact all efforts of church and education are philosophy. Scientific, elucidative, religious problems are very near. In fact all efforts of church and education are sent to one object - man in all her measuring and multidimensionalness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.4 + Ч311.02 + Э211.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сидоренко В. 
Аналіз тенденцій, що впливають на зміни характеру праці в постіндустріальному суспільстві / В. Сидоренко // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 16-21. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сутнісні характеристики змін праці в постіндустріальному суспільстві. Проаналізовано трансформації трудового процесу на рівні трьох його складових: структурної, змістової, особистісної. Доведено, що децентралізація виробництва, котра знаходить прояв у трансформації великих підприємств в мережу невеликих організаційних структур з гнучкою, горизонтальною формою управління, призводить до зміни соціально-економічних характеристик найманих працівників; зменшується кількість постійних працівників, а гнучкість виробництва досягається за рахунок використання робочої сили, що часто змінюється залежно від потреб виробничої ситуації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-640 + У9(4УКР)290-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сліпчишин Л. 
Взаємодія професійно-технічних і позашкільних навчальних закладів з розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Сліпчишин // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 33-36. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Показано можливості професійно-технічного навчального та позашкільного закладів (ПЗ) у формуванні творчої особистості учнів ПТНЗ. Акцентовано увагу на те, що процес соціалізації учня як майбутнього фахівця є важливим для майбутнього професійного фаху, в якому повинні враховуватись як суб'єктивні, так і об'єктивні чинники. Відзначено зростання значення діяльності позашкільних закладів як важливого компоненту освітньої та культурної сфери, навчальний процес в яких грунтується на принципах гуманістичної особистісно орієнтованої педагогіки. Розглянуто особливості педагогічного процесу такого ПЗ як Будинок техніки. З огляду на досвід функціонування гуртків технічної творчості та наявність проблем, які виникли вже за сучасних умов, запропоновано щляхи їх розв'язання і визначено перспективність напряму дослідження, пов'язаного з такою формою організації як мала технічна академія для учнів професійних шкіл і розробкою необхідного методичного і навчально-методичного забезпечення для її функціонування.

Показаны возможности профессионально-технического учебного и внешкольного заведений (ВЗ) в формировании творческой личности учащихся ПТУ. Акцентировано внимание на том, что процесс социализации ученика как будущего специалиста является важным для профессионального становления, в нем (процессе) должны учитываться как субъективные, так и объективные факторы. Отмечен рост значения деятельности внешкольных учреждений как важного компонента образовательной и культурной сферы, учебный процесс в которых основывается на принципах гуманистической личностно ориентированной педагогики. Рассмотрены особенности педагогического процесса такого ВЗ как Дом техники. Учитывая опыт функционирования кружков технического творчества и наличие проблем, которые возникли уже в современных условиях, предложены пути их решения и определена перспективность направления исследования, связанного с такой формой организации как малая техническая академия для учащихся профессиональных школ и разработкой необходимого методического и учебно-методического обеспечения для ее функционирования.

In the article the important aspects of co-operation and out-of-school educational establishments are examined from development of creative capabilities of students. Certainly role of out-of-school educational establishment in co-ordination of work ofgroups of technical creation, which operate on the base of professional schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.6 + Ч421.385.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Батієвська Т. 
Вивчення основ комп'ютерного дизайну у процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Т. Батієвська // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 149-154. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність упровадження та вивчення комп'ютерно-орієнтованих дисциплін мистецького спрямування (дисциплін з інформаційно-графічних та арт-технологій) як одного з напрямів проектування навчального процесу на основі інформаційних технологій у процесі фахової підготовки студентів художньо-педагогічних спеціальностей. Зауважено, що поряд з тенденцією широкого осучаснення та інноватизації професійної освіти постає питання про необхідність збереження самобутності та унікальності української культури в стрімкому потоці суспільних та освітніх реформ. Стверджено, що на сьогодні система освіти в Україні не повною мірою спроможна підготувати фахівця нового століття через гальмування процесу розвитку системи підготовки компетентного фахівця традиційною моделлю навчання. Наведено авторський курс "Комп'ютерний дизайн", розкрито його завдання, тематичний план тощо. Відзначено, що курс успішно апробовано у Полтавському національному педагогічному університеті.

Обоснована необходимость внедрения и изучения компьютерно-ориентированных дисциплин художественного направления (дисциплин по информационно-графическим и арт-технологиям) как одного из направлений проектирования учебного процесса на основе информационных технологий в процессе профессиональной подготовки студентов художественно-педагогических специальностей. Отмечено, что наряду с тенденцией инноватизации профессионального образования встает вопрос сохранения самобытности украинской культуры в стремительном потоке общественных и образовательных реформ. Утверждается, что на сегодня система образования в Украине не в полной мере способна подготовить специалиста нового столетия из-за торможения процесса развития системы подготовки компетентного специалиста традиционной моделью обучения. Представлен авторский курс "Компьютерный дизайн", раскрыты его задачи, тематический план и т.д. Отмечено, что курс успешно апробирован в Полтавском национальном педагогическом университете.

The article is devoted to the question of study the basis of computer design within the determined educational as one of the direction of the practical solving the problem of the projecting the educational process on the base of information technologies in the process of professional preparation of the future teachers of Arts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Щ10 р(4УКР)3:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Приступа В. 
Визначення сутності економічної соціалізації як інтегральної компоненти економічної компетентності / В. Приступа // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 129-133. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сутність, структуру економічної соціалізації (ЕС) як процесу формування економічної компетентності. У дослідженні проблеми ЕС виділено її складові, а також базові форми: цілеспрямована ЕС, стихійна ЕС, самовиховання. Виокремлено етапи ЕС, критерії і показники, які дозволяють виявити динаміку цього процесу, шляхи її оптимізації, конкретизовано умови, за яких процес ЕС буде успішним: направленість процесу економічної освіти на формування економічного мислення; виховання економічної культури; орієнтованість форм і методів роботи на реалізацію суб'єктної позиції учасників навчального процесу; економічна складова всіх навчальних предметів. Підсумовано, що ЕС - процес присвоєння особистістю соціально-економічного досвіду та її індивідуальний розвиток, процес розвитку економічної компетентності фахівця, який сприяє ефективній взаємодії особистості із соціальним середовищем.

Проанализированы сущность, структура экономической социализации (ЭС) как процесса формирования экономической компетентности. В исследовании проблемы ЭС выделены ее составляющие, а также базовые формы: целенаправленная ЭС, стихийная ЭС, самовоспитание. Выделены этапы ЭС, критерии и показатели, которые позволяют выявить динамику этого процесса, пути ее оптимизации, конкретизированы условия, при которых процесс ЭС будет успешным: направленность процесса экономического образования на формирование экономического мышления; воспитание экономической культуры; ориентированность форм и методов работы на реализацию субъектной позиции участников учебного процесса, экономическая составляющая всех предметов. Подытожено, что ЕС - процесс присвоения личностью социально-экономического опыта и ее индивидуальное развитие, процесс развития экономической компетентности специалиста, который способствует эффективному взаимодействию личности с социальной средой.

The notion of economic socialization its essence and structure, ways of development are outlined in the article. The problem of socialization is considered as an integral part of economic competence. The conditions of economic socialization are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Городиська В. 
Використання еколого-естетичного потенціалу природничого циклу дисциплін у школах Західної України (кінець XIX - початок XX ст.) / В. Городиська // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 96-99. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано природничий цикл предметів досліджуваного періоду, їх зміст і вплив на еколого-естетичне виховання учнівської молоді. За матеріалами архівних даних, історико-педагогічних джерел з'ясовано значення викладання ботаніки, зоології, підкреслено, що основним способом отримання знань з цих дисциплін було спостереження та вивчення природних явищ, вміння розрізняти красу рослинного царства, знаходження відмінностей між свійськими та дикими тваринами, використання зоологічного атласу як ефективного засобу впливу на розвиток естетичних почуттів учнів. Констатовано, що природничий цикл дисциплін у школах Західної України був формувальним чинником еколого-естетичного виховання школярів, що на сучасному етапі розвитку освіти є актуальним і необхідним досвідом для використання в школах.

Охарактеризованы естественный цикл предметов исследуемого периода, его содержание и влияние на эколого-эстетическое воспитание учащейся молодежи. По материалам архивных данных, историко-педагогических источников выяснено значение преподавания ботаники, зоологии, подчеркнуто, что основным способом получения знаний по этим дисциплинам было наблюдение и изучение природных явлений, умение различать красоту растительного царства, умение отличать домашних и диких животных, использование зоологического атласа как эффективного средства воздействия на развитие эстетических чувств учащихся. Констатировано, что естественный цикл дисциплин в школах Западной Украины был формирующим фактором эколого-эстетического воспитания школьников, что на современном этапе развития образования является актуальным и необходимым.

This article deals with the subjects of the natural cycle closely (nature studies, biology) the contents of which foresees the ecology-aesthetical upbringing the youth and helps to form the ecology-aesthetical potential of individuality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР3) + Ч421.355 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Задорожний Ю. 
Використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці економістів / Ю. Задорожний // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 157-161. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції та перспективи розвитку ІТ у професійній освіті. Уточнено сутність визначення понять "інформаційні технології", "мережева технологія навчання ". Виокремлено та охарактеризовано наступні програмні засоби для організації мережевого навчання: авторські програмні продукти, системи управління контентом, навчанням, навчальним контентом. Обгрунтовано вибір платформи для впровадження дистанційних технологій: для формування професійної компетентності (ПК) економістів широкі можливості надає інформаційне середовище Moodle, особливістю якого є те, що довкола нього сформувалося міжнародне мережеве співтовариство розробників і користувачів, які діляться досвідом роботи на платформі. Креативністю цього проекту є реалізація принципу конструктивізму, який є інноваційним напрямом в розвитку методики навчання та потребує подальшого дослідження в аспекті розробки психолого-педагогічних умов формування ПК та відповідного методичного забезпечення.

Проанализированы тенденции и перспективы развития ИТ в профессиональном образовании. Уточнена сущность понятий "информационные технологии", "сетевая технология обучения". Выделены и охарактеризованы следующие программные средства для организации сетевого обучения: авторские программные продукты, системы управления контентом, обучением, учебным контентом. Обоснован выбор платформы для внедрения дистанционных технологий: для формирования профессиональной компетентности (ПК) экономистов широкие возможности предоставляет информационная среда Moodle, особенностью которой является то, что вокруг нее сформировалось международное сетевое сообщество разработчиков и пользователей, которые делятся опытом работы на платформе. Креативностью этого проекта является реализация принципа конструктивизма, являющегося инновационным направлением в развитии методики обучения и требующего дальнейшего исследования в аспекте разработки психолого-педагогических условий формирования ПК исоответствующего методического обеспечения.

The article analyses the main trends of development and use of modern information technology in training future economists, considered approach to the interpretation of related concepts made their clarification and theoretical study. Expediency priority use of LMS Moodle.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р30-253

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Стьопіна О. 
Вища освіта в умовах глобалізації / О. Стьопіна // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 58-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено роль і місце освіти в сучасному світі, проаналізовано напрями її реформування за складних умов сьогодення, розглянуто питання збереження національної культури і відродження традиційних для українського суспільства духовно-моральних цінностей. Акцентовано увагу на тому, що глибоке вивчення національного характеру українців може стати основою для відродження ефективної виховної системи, зберегти набутки національної освіти, протистояти загрозам уніфікації і культурного колапсу. Відзначено, що для створення ефективної в подоланні негативних наслідків глобалізації суспільства, необхідно всебічне вивчення національного характеру, визначення традиційних національних цінностей, дослідження світосприйняття і психологічних особливостей українців, вивчення традицій української народної педагогіки та православної системи виховання, створення національної школи, відкритої для осягнення здобутків світової культури.

Определена роль и место образования в современном мире, проанализированы направления его реформирования в сложных условиях, рассмотрены вопросы сохранения национальной культуры и возрождения традиционных для украинского общества духовно-нравственных ценностей. Акцентировано внимание на том, что глубокое изучение национального характера украинцев может стать основой для возрождения эффективной воспитательной системы, способствовать сохранению достижений национального образования, способности противостоять угрозам унификации и культурного коллапса. Отмечено, что для создания эффективной в преодолении негативных последствий глобализации общества необходимо всестороннее изучение национального характера, определение традиционных национальных ценностей, исследование мировосприятия и психологических особенностей украинского народа, изучение традиций украинской народной педагогики и православной системы воспитания, создание национальной школы, открытой для достижений мировой культуры.

The article is devoted to the problem of determination of role and place of higher education in the modern world, and also to the analysis of possible directions of reformation of the educational system of institutes in the conditions of globalization; the questions of maintenance of the national culture and revival of the traditional for the Ukrainian society spiritual and moral values are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч484(4/8) + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гуцал Л. 
Внесок А. Сосновського в розвиток методики навчання математики (початок XX століття) / Л. Гуцал // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 132-137. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зроблено науковий аналіз та систематизовано погляди А. Сосновського на проблему розвитку шкільної математичної освіти. Зазначено, що на підставі аналізу методів навчання арифметики вчений вказував на необхідність посилити розвиток пізнавальної активності та самостійності дитини в процесі навчання в початковій школі, що досягається не лише накопиченням фактичних знань, а шляхом формування в учнів умінь використовувати ці знання на практиці, в житті. Відображено загальні тенденції пошуку нових шляхів навчання, які були б характерними для школи в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426.24

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наливайко Н. 
Вплив гендеру та гендерних ролей на якість вивчення іноземної мови / Н. Наливайко // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 117-121. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Враховано гендерні аспекти, які можуть побічно впливати на якість вивчення іноземної мови. Визначено основні види такого впливу та проаналізовано можливості його врахування в педагогічній діяльності. Зроблено висновок, що глобалізація, інтенсивне проникнення глобальної мережі Інтернет, зростання прозорості кордонів вимагає від сучасної людини знання кількох іноземних мов, вивчення яких можна визначити як одне з пріоритетних завдань на шляху розвитку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Будівництво   
12.

Коваленко С. 
Графічна підготовка майбутніх інженерів-будівельників у логіці компетентісного підходу / С. Коваленко // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 127-132. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано графічну діяльність інженерів-будівельників (ІБ), стан графічної підготовки студентів у технічних ВНЗ, відповідну науково-педагогічну та методичну літературу. Поняття "графічна компетентність майбутнього ІБ" дефінійовано як готовність виконувати графічну діяльність у галузі будівельного виробництва на достатньо високому рівні вихованості графічної й інформаційної культури, що забезпечує саморозвиток і творче розв'язання професійно-орієнтованих графічних задач ручними способами та з використанням засобів інформаційних технологій (ЗІТ). Подано загальну схему структури графічної компетентності ІБ та охарактеризовано її компоненти: когнітивну, аксіологічну, комунікативну, соціально-психологічну компетентності та професійний досвід. Актуалізовано необхідність розробки системи формування графічної компетентності студентів інженерно-будівельних спеціальностей та ефективної методики навчання студентів розв'язання професійно-орієнтованих графічних задач ЗІТ.

Проанализирована графическая деятельность инженеров-строителей (ИС), состояние графической подготовки студентов в технических вузах, соответствующая научно-педагогическая и методическая литература. Понятие "графическая компетентность будущего ИС" дефинировано как готовность выполнять графическую деятельность в области строительного производства на достаточно высоком уровне воспитанности графической и информационной культуры, что обеспечивает саморазвитие и творческое решение профессионально-ориентированных графических задач ручными способами и с использованием средств информационных технологий (СИТ). Представлена общая схема структуры графической компетентности ИС и охарактеризованы ее компоненты: когнитивная, аксиологическая, коммуникативная, социально-психологическая компетентности и профессиональный опыт. Актуализирована необходимость разработки системы формирования графической компетентности студентов инженерно-строительных специальностей и эффективной методики обучения студентов решению профессионально-ориентированных графических задач СИТ.

In the article lighted up separate aspects of forming of graphic competence of future engineers-builders. And also analysis of the state of graphic preparation of students of technical institutes of higher


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вербицька П. 
Громадянське виховання особистості як інструмент забезпечення якості освіти / П. Вербицька // Молодь і ринок. - 2009. - № 9. - С. 27-32. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні і практичні аспекти технології самооцінювання школи як необхідної умови забезпечення результативності громадського виховання молодого покоління та демократизації школи як освітньої інституції. Запропоновано запроваджувати ефективну систему громадянського виховання, яка супроводжується системними демократичними змінами у практиці навчального закладу.

Проанализированы теоретические и практические аспекты технологии самооценивания школы как необходимого условия обеспечения результативности гражданского воспитания молодого поколения и демократизации школы как образовательной институции. Предложено вводить эффективную систему гражданского воспитания, которое сопровождается системными демократическими изменениями в практике учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Малик Л. 
Демографічні та соціолого-екологічні проблеми маркетингу в сфері послуг туристичної індустрії / Л. Малик // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 68-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано специфіку туристичної індустрії, яка відіграє велике значення у сфері маркетингу, зокрема, розглянуто демографічні та соціально-економічні проблеми маркетингу. Акцентовано увагу на свідченнях локальних, регіональних і глобальних змін у біосфері, про які повинні знати сучасні маркетологи. Стверджено, що проблема маркетингу в господарській діяльності людини зумовила пошкодження та вичерпування природних ресурсів, що призводить до деформації сформованого протягом мільйонів років природного кругообігу речовин та енергетичних потоків на планеті, внаслідок чого руйнування біосфери Землі може набувати характеру незворотних процесів. Указано на демографічні проблеми України, які повинні розв'язувати маркетологи. Висвітлено просвітницьку та правничу роботу з охорони та збереження вікових дерев.

Актуализирована специфика туристической индустрии, которая играет большую роль в сфере маркетинга, в частности, рассмотрены демографические и социально-экономические проблемы маркетинга. Акцентировано внимание на показаниях локальных, региональных и глобальных изменений в биосфере, о которых должны знать современные маркетологи. Утверждается, что проблема маркетинга в хозяйственной деятельности человека стала причиной повреждения и истощения природных ресурсов, что привело к деформации сложившегося в течение миллионов лет естественного круговорота веществ и энергетических потоков на планете, в результате чего разрушение биосферы Земли может приобретать характер необратимых процессов. Указаны демографические проблемы Украины, которые должны решать маркетологи. Освещена просветительская и правовая работа по охране и сохранению вековых деревьев.

The specific of tourist industry plays a large value in the sphere of marketing. In particular the demographic are included and socially economic problems of marketing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1 + У9(4УКР)441.358 + С73(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Клим М. 
Деякі аспекти використання досвіду антропософії Рудольфа Штайнера / М. Клим // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 134-138. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Творчо осмислено здобутки Р. Штайнера стосовно виховання дітей. Простежено вплив його педагогічних поглядів на формування сучасної виховної компетенції батьків. Обгрунтовано сутність тілесної, душевної та духовної організацій дитини, відзначено необхідність удосконалення системи відносин батьків з дітьми, поступово активізуючи "початковий капітал" новонародженої дитини. В контексті дослідження даної проблематики викладено основні принципи концепції проекту "Вальдорфська педагогіка в Україні". Наведено приклади застосування принципу зв'язку виховання з життям, доступність якого, безсумнівно, визначається обставинами сімейного устрою. Визначено характер родинних відносин у антропософії, найбільш наближений до сучасного трактування науковцями - оптимальна дистанція; конкретизовано перспективи подальшої розробки аналогічних закладів, необхідність визнання державою пріоритетності створення антропософських товариств, проектування виховних програм в межах антропософії.

Творчески осмысленны достижения Р. Штайнера относительно воспитания детей. Прослежено влияние его педагогических взглядов на формирование современной воспитательной компетенции родителей. Обоснована сущность телесной, душевной и духовной организаций ребенка, отмечена необходимость усовершенствования системы отношений родителей с детьми, постепенно активизируя "начальный капитал" новорожденного ребенка. В контексте исследования данной проблематики изложены основные принципы концепции проекта "Вальдорфская педагогика в Украине". Приведены примеры применения принципа связи воспитания с жизнью, доступность которого, несомненно, определяется обстоятельствами семейного устройства. Определен характер семейных отношений в антропософии, наиболее приближенный к современной трактовке учеными - оптимальная дистанция; конкретизированы перспективы дальнейшей разработки аналогичных учреждений, необходимость признания государством приоритетности создания антропософских обществ, проектирование воспитательных программ в рамках антропософии.

The article analyzes the abstract terms of character of education, the essence of child's physical, mental and spiritual organizations. The necessity of improving of relations between parents and children is considered. The examples of the educationalprinciple of connection with life were scrutinized in the light of family situations and circumstances.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Удріс Н. 
Дизайн рекламної комунікації: етнічний аспект / Н. Удріс // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 73-78. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито соціокультурні аспекти дизайну рекламної комунікації. Визначено актуальність та вагомість врахування етнічних аспектів на противагу поширеним думкам щодо глобалізаційних тенденцій. Увагу акцентовано на обов'язковій обізнаності дизайнерів (особливо початківців) про наявність етнічної складової в дизайні рекламної комунікації та необхідності її врахування. Визначено фактори, що формують характеристики етносу (особливості нашарування природного середовища та соціальної історії розвитку етнічної групи). Уточнено поняття "дизайн" та "етнос". Підсумовано, що для багатьох фірм провідною філософією підприємництва стає глобальна перспектива - корпоративна філософія, що спрямовує виробництво продукції та рекламну діяльність більшою мірою на світову перспективу, що досягнення міжнародних перспектив соціокультурної адаптації продукції до місцевих соціокультурних моделей та їх розвиток забезпечується рекламною комунікацією, яка відповідає етнічній картині світу реципієнтів.

Раскрыты социокультурные аспекты дизайна рекламной коммуникации в целом. Определена актуальность и важность учета этнических аспектов в противовес распространенным мнениям относительно глобализационных тенденций. Внимание акцентировано на обязательной осведомленности дизайнеров (особенно начинающих) о наличии этнической составляющей в дизайне рекламной коммуникации и необходимости ее учета. Определены факторы, формирующие характеристики этноса (особенности наслоения среды и социальной истории развития этнической группы). Уточнено понятие "дизайн" и "этнос". Подытожено, что для многих фирм ведущей философией предпринимательства становится глобальная перспектива - корпоративная философия, направляющая производство продукции и рекламной деятельности в большей степени на мировую перспективу, а достижение международных перспектив социокультурной адаптации продукции к местным социокультурным моделям и их развитие обеспечивается рекламной коммуникацией, соответствующей этнической картине мира реципиентов.

The article is sanctified to the analysis of some aspects of design of advertising communication from the point of view of construction of co-operating with recipients and organization of their behavior. The shirt review of scientific positions of thelast years is done on globalization and balance comes to light between intensity of globalization and maintenance of national models in outer communicative space on the modern stage of development of society.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Худзей О. 
Діагностика обдарованості особистості як важливе завдання сучасного педагога / О. Худзей // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 140-142. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито основні принципи та методи діагностики обдарованості особистості за умов учнівського колективу. Конкретизовано зміст поняття "обдарованість" та його взаємозв'язок зі здібностями, виділено структуру здібностей, запропоновано характеристику типів обдарованих дітей та виокремлено їх категорії. Сформульовано тезу про домінування в структурі обдарованості такого компоненту як креативність. Доведено, що діагностика дозволяє на ранніх етапах виявляти обдарованих дітей та будувати навчальну й виховну роботу з ними, спрямовану на розвиток їх здібностей з застосуванням комплексу різних методів.

Раскрыты основные принципы и методы диагностики одаренности личности в условиях ученического коллектива. Конкретизировано содержание понятия "одаренность" и его взаимосвязь со способностями, выделена структура способностей, предложена характеристика типов одаренных детей и выделены их категории. Сформулирован тезис о доминировании в структуре одаренности такого компонента как креативность. Доказано, что диагностика позволяет на ранних этапах выявлять одаренных детей и строить учебную и воспитательную работу с ними в целях развития их способностей с использованием комплекса различных методов.

The analyses of methods of diagnostics of gift of personality are carried out in the article. It is well-proven that for authentication of gift it necessary to draw on the whole complex of diagnostic methods, own which not only a school psychologist but also teachers must.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Маркова Л. 
Діяльність народних шкіл Східної Галичини в оцінці І.Франка / Л. Маркова // Молодь і ринок. - 2009. - № 9. - С. 98-103. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Проаналізовано положення народної освіти і школи у Східній Галичині у другій половині XIX - на початку XX ст. за науковою спадщиною І. Франка. Розкрито дослідницьку спадщину поета щодо розвитку народних шкіл та освіти у Східній Галичині у даний період. Подано статистичні дані відносно досліджуваної проблеми. Зроблено висновок про антинародну політику в Австро-Угорській державі у галузі освіти і школи, спрямовану на обмеження доступу дітей у середні школи.

Проанализировано положение народного образования и школы в Восточной Галиции во второй половине XIX - начала XX ст. на основе научного наследия И. Франко. Сделан вывод о главной цели образовательной политики Австро-Венгерского государства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Логвиненко Т. 
Діяльність соціальних служб сім'ї, дітей та молоді в Італії: сучасний досвід / Т. Логвиненко // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 67-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито особливості діяльності соціальних служб (СС) сім'ї, дітей та молоді в Італії. Відзначено актуальність створення Парламентської Комісії у справах неповнолітніх і національної Обсерваторії захисту прав дитини для організації соціальної роботи з дітьми та молоддю. Відзначено внесок у розвиток соціальної політики прийняття ряду законів, які стосувалися усиновлення й опіки неповнолітніх. Зазначено про креативність створення так званих "професійних сімей" в даному секторі роботи. Проаналізовано види допомоги, що надаються СС та ресурси, необхідні для цього. Звернено увагу на існування великої кількості різних типів структур для проживання дітей та молоді; на роль школи в соціально-педагогічній роботі, зокрема створення та реалізацію пізнавальних і виховних проектів. Підсумовано, що багатоаспектна діяльність СС в Італії грунтується на широкій законодавчій базі, де співпрацюють як державні, так і приватні організації.

Раскрыты особенности деятельности социальных служб семьи, детей и молодежи в Италии. Отмечена актуальность создания Парламентской Комиссии по делам несовершеннолетних и Национальной Обсерватории защиты прав ребенка для организации социальной работы с детьми и молодежью. Отмечен важный вклад в развитие социальной политики принятия ряда законов, касающихся усыновления и опеки несовершеннолетних. В контексте сказанного освещена креативность создания так называемых "профессиональных семей" в данном секторе работы. Выделены и проанализированы виды помощи, предоставляемые социальными службами и ресурсы, необходимые для этого. Обращено внимание на существование большого количества различных типов структур для проживания детей и молодежи, на роль школы в социально-педагогической работе, в частности, создание и реализацию познавательных и воспитательных проектов.

The article is sacred to opening of features of realization of social work with families, children and young people in Italy. The legislative base of socialpedagogical activity is analyzed, stages of her development, value of certain laws for becomingof social work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4ІТА) + С4(4ІТА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Титаренко О. 
До питання про дослідницьку діяльність студентів як науково-методичну проблему / О. Титаренко // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 59-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито процес формування готовності майбутніх учителів до педагогічної дослідницької діяльності, який забезпечується цілісною системою умов і засобів комплексної організації самостійної діяльності студентів, взаємозв'язку теоретичного та практичного навчання, його змісту, форм і методів. Відзначено, що перш, ніж перейти до формування дослідницьких умінь, студенти повинні вивчити методологію педагогічних досліджень. Наголошено, що дослідницька робота сприяє розвитку креативності студентів, виявленню їх нахилів і здібностей, спостереження спонукає до творчого мислення та дій. Підкреслено, що особливо сприяють розвитку пізнавальної активності студентів практичні, лабораторні роботи та такі досліди з рослинами та тваринами, які дають відносно швидкі результати. Дане дослідження в галузі теорії та методики технологічної освіти проводиться в Полтавському національному педагогічному університеті на базі факультету технологій та дизайну.

Раскрыт процесс формирования готовности будущих учителей к педагогической исследовательской деятельности, который обеспечивается целостной системой условий и средств комплексной организации самостоятельной деятельности студентов, взаимосвязи теоретического и практического обучения, его содержания, форм и методов. Отмечено, что прежде, чем перейти к формированию исследовательских умений, студенты должны изучить методологию педагогических исследований. Отмечено, что исследовательская работа способствует развитию креативности студентов, выявлению их склонностей и способностей, а наблюдение побуждает к творческому мышлению и действиям. Подчеркнуто, что особенно способствуют развитию познавательной активности студентов практические, лабораторные работы, опыты с растениями и животными, дающие относительно быстрые результаты. Данное исследование в области теории и методики технологического образования проводится в Полтавском национальном педагогическом университете на базе факультета технологии и дизайна.

In this article the features of pedagogical work are examined in the process of researcher, and also elements of methods of carrying out tests from bases of modern agricultural production and recommendation in relation to practical application of thismethods.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського