ВА852976
Єрмошенко, Микола Миколайович.
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Єрмошенко М. М., Нестеренко О. В., Штулер І. Ю. ; Нац. акад. упр. - Київ : Нац. акад. упр., 2021. - 141 с. : рис. - Бібліогр.: с. 140-141. - 350 прим.

Тематичний рубрикатор:

Аннотация: Посібник призначений для підтримки вивчення навчальної дисципліни «Маркетингові інформаційні системи в управлінні підприємствами» для студентів, що навчаються на магістерських програмах за спеціальністю «Маркетинг». Крім того, посібник може використовуватись студентами, що вивчають дисципліни з економіки, бізнесу, менеджменту та адміністрування. Інформаційні технології аналізу даних, з урахуванням сучасних тенденцій вдосконалення управління підприємствами та можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, є перспективним напрямом автоматизації управлінської праці та маркетингової діяльності. У посібнику викладено основні відомості про інформаційні чинники маркетингової діяльності на підприємстві, організації даних та знань, застосування моделей аналізу даних, щодо особливостей архітектури інтелектуальних систем управління. Наведено огляд деяких програмних продуктів з аналізу даних, що пропонуються на ринку. Крім студентів та викладачів це видання може бути корисним й для керівників і фахівців фінансово-економічної сфери, державних службовців, а також для науковців, яких цікавлять проблеми створення інформаційних систем в сфері управління та маркетингу.Посібник призначений для підтримки вивчення навчальної дисципліни «Маркетингові інформаційні системи в управлінні підприємствами» для студентів, що навчаються на магістерських програмах за спеціальністю «Маркетинг». Крім того, посібник може використовуватись студентами, що вивчають дисципліни з економіки, бізнесу, менеджменту та адміністрування. Інформаційні технології аналізу даних, з урахуванням сучасних тенденцій вдосконалення управління підприємствами та можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, є перспективним напрямом автоматизації управлінської праці та маркетингової діяльності. У посібнику викладено основні відомості про інформаційні чинники маркетингової діяльності на підприємстві, організації даних та знань, застосування моделей аналізу даних, щодо особливостей архітектури інтелектуальних систем управління. Наведено огляд деяких програмних продуктів з аналізу даних, що пропонуються на ринку. Крім студентів та викладачів це видання може бути корисним й для керівників і фахівців фінансово-економічної сфери, державних службовців, а також для науковців, яких цікавлять проблеми створення інформаційних систем в сфері управління та маркетингу.

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Нестеренко, Олександр Васильович; Штулер, Ірина Юріївна; Національна академія управління (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд