ВА860953
Тадеєва, Марія Іванівна.
Реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки в руслі Загальноєвропрейських рекомендацій з мовної освіти [Текст] : монографія / М. І. Тадеєва, Л. В. Годунко. - Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2022. - 295 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 250-292. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:

Аннотация: У монографії досліджуються теоретико-методологічні засади й практика реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки (Польщі, Словаччині, Угорщині та Чехії) впродовж останніх двадцяти років з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Проаналізовано соціокультурні та організаційно-педагогічні засади модернізації змісту навчання іноземних мов у початковій, середній і старшій школі; розкрито сутність актуальних концепцій теорії і практики шкільної іншомовної освіти під впливом трансформації цілей, форм і методів навчання у рамках мультилінгвізму й полікультурності. Схарактеризовано шляхи вдосконалення навчальних програм, шкільних підручників та впровадження Європейського мовного портфоліо. Проаналізовано особливості підготовки вчителів іноземних мов в умовах полілінгвального середовища, глобалізаційних та інтеграційних процесів. Запропоновано низку рекомендацій щодо використання зарубіжного досвіду в шкільній іншомовній освіті України. Для здобувачів закладів вищої освіти, вчителів різних типів шкіл, викладачів та науковців, що займаються проблемами мовної педагогіки та полікультурного вихованняУ монографії досліджуються теоретико-методологічні засади й практика реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки (Польщі, Словаччині, Угорщині та Чехії) впродовж останніх двадцяти років з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Проаналізовано соціокультурні та організаційно-педагогічні засади модернізації змісту навчання іноземних мов у початковій, середній і старшій школі; розкрито сутність актуальних концепцій теорії і практики шкільної іншомовної освіти під впливом трансформації цілей, форм і методів навчання у рамках мультилінгвізму й полікультурності. Схарактеризовано шляхи вдосконалення навчальних програм, шкільних підручників та впровадження Європейського мовного портфоліо. Проаналізовано особливості підготовки вчителів іноземних мов в умовах полілінгвального середовища, глобалізаційних та інтеграційних процесів. Запропоновано низку рекомендацій щодо використання зарубіжного досвіду в шкільній іншомовній освіті України. Для здобувачів закладів вищої освіти, вчителів різних типів шкіл, викладачів та науковців, що займаються проблемами мовної педагогіки та полікультурного виховання

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Годунко, Людмила Володимирівна; Павлович, Юдіта Павлівна

Видання зберігається у :
Основний фонд