Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 492
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Логачева Л. Н. Производственный риск: Экономические механизмы предупреждения и компенсации (на примере предприятий угольной промышленности) : Дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Логачева Людмила Николаевна ; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1996. - 215 с. (Шифр: ДС50324)
2.Бурдяк О. М. Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств : Дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Бурдяк Олег Мирославович ; Чернівецький держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 1997. - 159 с.: табл. (Шифр: ДС53947)
3.Данько Н. И. Модели оценки и выбора целевого сегмента рынка в маркетинговой системе предприятия : Дис... канд. экон. наук: 08.03.02 / Данько Наталия Ивановна ; Харьк. гос. экон. ун-т. - 162 c. (Шифр: ДС53924)
4.Марущенко В. А. Маркетинговое обеспечение деятельности предприятия в условиях перехода к рынку : Дис... канд. экон. наук / Марущенко Виктор Андреевич ; Харьковский гос. экономический ун-т. - Х., 1996. - 176 с. (Шифр: ДС51989)
5.Рыжкова Г. А. Организационно-экономический механизм управления маркетинговыми коммуникациями : Дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Рыжкова Галина Анатольевна ; Днепропетровский ун-т экономики и права. - Д., 2006. - 176 л.: табл. (Шифр: ДС95271)
6.Михайловська-Ясюченко Л. В. Управління маркетинговим ризиком підприємства : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Михайловська-Ясюченко Леся Валентинівна ; Європейський ун-т. - К., 2005. - 196 , [29]арк.: рис., табл. (Шифр: ДС92628)
7.Зиновьева Л. А. Использование стратегического маркетинга на предприятиях военно-промышленного комплекса в условиях конверсии и перехода к рынку : Дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Зиновьева Лариса Анатольевна ; Харьковский гос. технический ун-т радиоэлектроники. - Х., 1997. - 179 с. (Шифр: ДС56327)
8.Северин А. С. Совершенствование управления предприятиями на основе маркетинга : Дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Северин Александр Степанович ; Донецкий гос. коммерческий ин-т. - Донецк, 1998. - 238 л. (Шифр: ДС61663)
9.Дубницкий В. И. Научно-методические основы развития маркетинга промышленного комплекса региона (на примере Донецкой области) : Дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Дубницкий Владимир Иванович ; НАН Украины, Ин-т экон.-прав. исслед. - Донецк, 1997. - 198 л. (Шифр: ДС56264)
10.Куденко Н. В. Маркетингове стратегічне планування : Дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Куденко Наталія Володимирівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 503 арк.: рис. (Шифр: ДС79611)
11.Вітлінський В. В. Оцінка, моделювання та оптимізація управління економічним ризиком : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.03.02 / Вітлінський Вальдемар Володимирович ; Київський держ. економічний ін-т. - К., 1996. - 24 с. (Шифр: РА292926)
12.Герасимчук В. Г. Маркетинг і розвиток підприємства : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.03 / Герасимчук Василь Гнатович ; Київський держ. економічний ін-т. - К., 1996. - 35 с. (Шифр: РА292781)
13.Бурдяк О. М. Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Бурдяк Олег Мирославович ; Державний ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 1997. - 19 с. (Шифр: РА296515)
14.Михайловська-Ясюченко Л. В. Управління маркетинговим ризиком підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Михайловська-Ясюченко Леся Валентинівна ; Європейський ун-т. - К., 2005. - 20 с. (Шифр: РА339128)
15.Рижкова Г. А. Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Рижкова Галина Анатоліївна ; Дніпропетровський ун-т економіки та права. - Д., 2006. - 18 с. (Шифр: РА344982)
16.Полонець В. М. Формування маркетингових стратегій росту підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Полонець Володимир Миколайович ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2009. - 20 с. (Шифр: РА363628)
17.Логачева Л. Н. Производственный риск: экономические механизмы предупреждения и компенсации ( на примере предприятий угольной промышленности) : Автореф. дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Логачева Людмила Николаевна ; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1996. - 29 с. (Шифр: РА291705)
18.Зінов"єва Л. А. Використання стратегічного маркетингу на підприємствах військово-промислового комплексу в умовах конверсії та переходу до ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Зінов"єва Лариса Анатоліївна ; Харківський держ. економічний ун-т. - Х., 1997. - 16 с. (Шифр: РА298455)
19.Северін О. С. Вдосконалення управління підприємствами на основі маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Северін Олександр Степанович ; Донецький держ. комерційний ін-т. - Донецьк, 1998. - 16 с. (Шифр: РА301070)
20.Данько Н. І. Моделі оцінки та вибору цільового сегмента ринку в маркетинговій системі підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Данько Наталя Іванівна ; Харківський держ. економічний ун-т. - Х., 1997. - 17 с.: рис. (Шифр: РА296553)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського