Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (3)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Lash L. M. The complete guide to customer service / L. M. Lash. - New York[etc.] : Wiley, 1989. - XVII, 216 p. - (Wiley series in training and development) (Шифр: ІВ195743)
2.Mason J. B. Modern retailing : Theory and practice / J. B. Mason [a.o.]. - Homewood, Illinois ; Boston, Massachusetts : Irwin, 1993. - xxiii, 793 p.: ill. (Шифр: ІВ202972)
3.Расширение ассортимента товаров и услуг : Учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 64 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе) (Шифр: ВС31707)
4.Продажа Продажа : Учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 72 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе) (Шифр: ВС31706)
5.Dörtelmann T. Marke und Markenführung. Eine institutionstheoretische Analyse / T. Dörtelmann ; Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss. - Bochum : [б.в.], 1997. - 161, L-10 S.: Fig. (Шифр: ІВ195484)
6.Food packaging : reference book for trainers / International Trade Centre UNCTAD/WTO. - Geneva : ITC, 1998. - xii, 230 p. - (Trade Support Services) (Шифр: UN/764.20.3)
7.Sharma V. Developing e-commerce sites: an integrated approach / V. Sharma, R. Sharma. - Boston[etc.] : Addison-Wesley, 2000. - XVIII, 617 p.: fig.+ CD-ROM (Шифр: ІВ208027/CDR650)
8.Sales force management / G. A. Churchill [a.o.]. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - XXIV, 727p.: fig.+ 1 CDR. - (The Irwin/McGraw-Hill series in marketing) (Шифр: ІВ205964/CDR427)
9.Sales force management / G. A. Churchill [a.o.] ; prep. N. M. Ford, M. W. Johnston. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - 1 CDR (Шифр: CDR427/ІВ205964)
10.Networks and markets / ed. J. E. Rauch, A. Casella. - New York : Russell Sage Foundation, 2001. - VIII, 346 p.: fig. (Шифр: ІВ207120)
11.ACT! Express TM. - [s. l.] : Interact Commerce Corporation, 2001. - 1 CDR (Шифр: CDR484/ІВ206209)
12.Futrell C. M. Fundamentals of selling : Customers for life / C. M. Futrell. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2002. - XXIII, 577p.: ill. + 1 CDR. - (The Irwin /Mcgraw-Hill series in marketing) (Шифр: ІВ206209)
13.Д'Алессандро Д. Ф. Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер") (Шифр: ВА648203)
14.Траут Д. Большие бренды - большие проблемы! Учитесь на чужих ошибках! / Д. Траут ; пер. с англ. Ю. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 240 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер") (Шифр: ВА647717)
15.Гамс М. Продажи. Базовый курс. Ч. 7:Торговля на выставке & работа на ярмарке / М. Гамс. - М. : [б.и.], 2002. - 87 с. (Шифр: С10281/Ч. 7)
16.Эллвуд Я. 100 приемов эффективного брендинга / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов") (Шифр: ВА648211)
17.ЛеПла Д. Ф. Интегрированный брендинг / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с.: рис. - (Современный бизнес) (Шифр: ВС38527)
18.Эльбрюнн Б. Логотип / Б. Эльбрюнн ; пер. с фр. Н. М. Баженова. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 128 с.: ил. - (Школа бизне$а) (Шифр: ВА642834)
19.Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 240 арк.: рис. (Шифр: ДС82003)
20.Уолтон С. Сделано в Америке. Как я создал Wal-Mart : [учеб. по ведению торг. бизнеса] / Сэм Уолтон [при участи Джона Хьюи] ; пер. с англ. [Х. Новак]. - Москва : Альпина Паблишер, 2003. - 223 с. (Шифр: ВА858276)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського