Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (3)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 240 арк.: рис. (Шифр: ДС82003)
2.Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 20 с.: рис., табл. (Шифр: РА328656)
3.Воркут Т. А. Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань : автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.22 / Воркут Тетяна Анатоліївна ; Національний транспортний ун-т. - К., 2007. - 39 с. (Шифр: РА351718)
4.Гамс М. Продажи. Базовый курс. Ч. 7:Торговля на выставке & работа на ярмарке / М. Гамс. - М. : [б.и.], 2002. - 87 с. (Шифр: С10281/Ч. 7)
5.Эльбрюнн Б. Логотип / Б. Эльбрюнн ; пер. с фр. Н. М. Баженова. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 128 с.: ил. - (Школа бизне$а) (Шифр: ВА642834)
6.ЛеПла Д. Ф. Интегрированный брендинг / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с.: рис. - (Современный бизнес) (Шифр: ВС38527)
7.Брендинг в управлении маркетинговой активностью / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.: рис. - (Деловая активность) (Шифр: ВА644404)
8.Шульц Д. Стратегические бренд-коммуникационные кампании / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации") (Шифр: ВС38616)
9.Рэнделл Д. Брендинг : Краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса) (Шифр: ВА645429)
10.Хейг М. Крупнейшие ошибки брендинга : 100 самых громких провалов в истории торговых марок / М. Хейг ; пер. с англ. А. В. Козлов, Л. Е. Ордановская. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 191 с. - (Современный бизнес) (Шифр: ВА646332)
11.Траут Д. Большие бренды - большие проблемы! Учитесь на чужих ошибках! / Д. Траут ; пер. с англ. Ю. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 240 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер") (Шифр: ВА647717)
12.Эллвуд Я. 100 приемов эффективного брендинга / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов") (Шифр: ВА648211)
13.Д'Алессандро Д. Ф. Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер") (Шифр: ВА648203)
14.Тимм П. Р. 50 идей, необходимых для удержания клиентов : Человек, который не прочитал эту книгу, не должен открывать магазин / П. Р. Тимм ; пер. с англ. Е. Минеева, О. Цветкова. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 208 с.: ил., табл. - (Серия "Деловой бестселлер") (Шифр: ВА654249)
15.Анхолт С. Брендинг: дорога к мировому рынку : Учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. (Шифр: ВА654189)
16.Варлей Р. Управление розничными продажами : Мерчандайзинг: Учебник: [Пер. с англ.] / Р. Варлей. - М. : Проспект, 2004. - 271 с.: рис., табл. (Шифр: ВА654195)
17.Мерчандайзинг в розничной торговле : Пособие / С. Эстерлинг [и др.] ; пер. с англ. С. Лукин. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 299 с.: табл. (Шифр: ВА654194)
18.Салливан М. Маркетинг в розничной торговле : Секреты успеха магазина XXI века / М. Салливан, Д. Эдкок ; пер. с англ. А. А. Романов ; науч. ред. пер. Л. Л. Никитина. - СПб. : Издательский дом "Нева", 2004. - 381 с.: рис., табл. - (Серия "Современный бизнес") (Шифр: ВС39648)
19.Шумський О. В. Товарознавство непродовольчих товарів. Ч. 5-6:Товарна інформація (Ч. 5). - [Б. м.] : [б.в.], 2003. - 122 с.: іл. (Шифр: В347780/Ч. 5-6)
20.Сидоров Д. В. Розничные сети : секреты эффективности и типичные ошибки при работе с ними / Д. В. Сидоров. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 318 с. (Шифр: ВА689009)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського