Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (3)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  CDR484/ІВ206209

ACT! Express TM [Text]. - [s. l.] : Interact Commerce Corporation, 2001. - 1 CDR.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
2.
  
  ІВ195484
Dörtelmann, Thomas.
Marke und Markenführung. Eine institutionstheoretische Analyse [Text] / T. Dörtelmann ; Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss. - Bochum : [б.в.], 1997. - 161, L-10 S.: Fig. - Бібліогр.: v kinci diss.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss.

Видання зберігається у :
3.
  
  UN/764.20.3

Food packaging [Text] : A reference book for trainers / International Trade Centre UNCTAD/WTO. - Geneva : ITC, 1998. - xii, 230 p. - (Trade Support Services).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
International Trade Centre UNCTAD/WTO

Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН
4.
  
  ІВ206209
Futrell, Charles M..
Fundamentals of selling [Text] : customers for life / C. M. Futrell. - 7. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2002. - XXIII, 577p.: ill. + 1 CDR. - (The Irwin /Mcgraw-Hill series in marketing).

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
5.
  
  ІС14571
Ilieva, Lyuba.
Essays on bidding behavior in auctions [Text] : diss. / Lyuba Ilieva ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - IV, 122 p. : fig. - Бібліогр.: с. 114-122.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ІВ195743
Lash, Linda M..
The complete guide to customer service [Text] / L. M. Lash. - New York[etc.] : Wiley, 1989. - XVII, 216 p. - (Wiley series in training and development).

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
7.
  
  ІВ202972
Mason, J. Barry.
Modern retailing [Text] : theory and practice / J. B. Mason [a.o.]. - 6. ed. - Homewood, Illinois ; Boston, Massachusetts : Irwin, 1993. - xxiii, 793 p.: ill.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Mayer, Morris L.; Wilkinson, J.B.

Видання зберігається у :
8.
  
  ІВ207120

Networks and markets [Text] / ed. J. E. Rauch, A. Casella. - New York : Russell Sage Foundation, 2001. - VIII, 346 p.: fig. - Бібліогр.: v kinci st.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Rauch, James E. (ed.); Casella, Alessandra (ed.)

Видання зберігається у :
9.
  
  CDR427/ІВ205964

Sales force management [Text] / G. A. Churchill [a.o.] ; prep. N. M. Ford, M. W. Johnston. - 6. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - 1 CDR.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Churchill, Gilbert A.; Ford, Neil M.; Walker, Orville C.; Johnston, Mark W.; Tanner, John F.; Ford, Neil M. (prep.); Johnston, Mark W. (prep.)

Видання зберігається у :
10.
  
  ІВ205964/CDR427

Sales force management [Text] / G. A. Churchill [a.o.]. - 6. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - XXIV, 727p.: fig.+ 1 CDR. - (The Irwin/McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Churchill, Gilbert A.; Ford, Neil M.; Walker, Orville C.; Johnston, Mark W.; Tanner, John F.

Видання зберігається у :
11.
  
  CDR650/ІВ208027
Sharma, Vivek.
Developing e-commerce sites: an integrated approach: [Elektronnyj resurs] [Text] / V. Sharma, R. Sharma. - [Boston][etc.] : Addison-Wesley, [2000]. - 1 elektron. opt. dysk CD-ROM.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Sharma, Raijv

Видання зберігається у :
12.
  
  ІВ208027/CDR650
Sharma, Vivek.
Developing e-commerce sites: an integrated approach [Text] / V. Sharma, R. Sharma. - Boston[etc.] : Addison-Wesley, 2000. - XVIII, 617 p.: fig.+ CD-ROM.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Sharma, Rajiv

Видання зберігається у :
13.
  
  ІВ210065
Stiller, Michael.
Kundenberatung im persönlichen Verkauf. Ein problemlösungsorientierter Ansatz für den stationären Einzelhandel [Text] : Diss. / M. Stiller ; Die Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Rheinisch-Westfälischen Technischen Hochschule Aachen. - Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verl., 2006. - IV, 178 S.: Abb., Tab. - Бібліогр.: S. 153-176.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Die Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Rheinisch-Westfälischen Technischen Hochschule Aachen

Видання зберігається у :
14.
  
  ІВ228979
Świerczyńska-Kaczor, Urszula.
Wirtualny rynek. Inwestorzy. Przedsiębiorstwa. Klienci [Text] / Urszula Świerczyńska-Kaczor, Paweł Kossecki. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008. - 179 s. : rys., tab. - Бібліогр.: с. 163-173.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Kossecki, Paweł

Видання зберігається у :
Основний фонд
15.
  
  ВС70685

Анатомія ритейлу. Як стати лідером роздрібного ринку [Текст] : поради від менеджменту "Наш Край"/ SPAR + 77 відеолекцій : [колект. монографія] / за ред. Корсака В., Корсака Р. - Дрогобич : Коло, 2021. - 808, [7] с. : іл., фот. - (Із циклу "Онтологія менеджменту"). - Бібліогр.: с. 797-802. - 2000 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Корсак, Віктор (ред.); Корсак, Роман (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
16.
  
  ВА654189
Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Алабина, Ю. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
17.
  
  РА328656
Безрукова, Наталія Валеріївна.
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 20 с.: рис., табл.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
18.
  
  ДС82003
Безрукова, Наталія Валеріївна.
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 240 арк.: рис. - арк. 210-222.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
19.
  
  ВС71032
Берман, Барри.
Розничная торговля. Стратегический подход [Текст] / Б. Берман, Дж. Эванс ; [пер. с англ.: Т. В. Клекоты и др. ; под ред. С. Г. Тригуб]. - 8-е изд. - Киев ; Санкт-Петербург ; Москва : Вильямс, 2008. - 1181 с. : табл., рис. - Пер. изд. : Retail Management. A Strategic Apprpoach. - 8th ed. - Upper Saddle River, New Jersey, 2001. - 1000 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Эванс, Джоэл Р.; Evans, Joel R.; Тригуб, С. Г. (ред.); Клекота, Т. В. (пер.); Левенко, А. В. (пер.); Пелявский, О. Л. (пер.); Тригуб, С. Г. (пер.); Berman, Barry

Видання зберігається у :
Основний фонд
20.
  
  ВА856057

Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний [Текст] = Zarządzanie marką: globalny wymiar, lokalny wybór : міжнар. колект. монографія / [J. W. Wiktor та ін.] ; за ред. д-ра наук з держ. упр., проф. Є. В. Ромата ; Ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка [та ін.]. - Київ : Студцентр, 2021. - 256 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Wiktor, Jan W. ; Sobura, Joana ; Sanak-Kosmowska, Katarzyna; Багорка, Марія Олександрівна; Білявська, Юлія Вікторівна; Білявський, Валентин Миколайович; Брінь, Павло Володимирович; Гаврилюк, Алла Михайлівна; Доценко, Катерина Олексіївна; Задорожна, Руслана Павлівна; Іванець, Тетяна Олександрівна; Кадирус, Ірина Григорівна; Калініна, Марина Петрівна; Кепко, Валентина Миколаївна; Курбацька, Лариса Миколаївна; Кушнір, Мирослава Анатоліївна; Ліпич, Любов Григорівна; Малімон, Віталій Іванович; Меченкова, Наталія Михайлівна; Пилявська, Дар'я Олегівна; Підгурська, Вікторія Олександрівна; Решетілова, Тетяна Борисівна; Ромат, Євгеній Вікторович; Сатир, Лариса Михайлівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Федоришина, Ірина Леонідівна; Федоришина, Катерина Олександрівна; Хілуха, Оксана Анатоліївна; Шабліовський, Володимир Євгенович; Шевченко, Олена Леонідівна; Щегельська, Юлія Павлівна; Яцюк, Дмитро Васильович; Ромат, Євгеній Вікторович (ред.); Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ). Інститут журналістики; Краківський економічний університет; Об'єднання маркетологів України; Спілка рекламістів України

Видання зберігається у :
Основний фонд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського