Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120-803.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  ВА648211
Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Каптуревский, Ю. Н. (ред.); (ред.пер.); Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд
2.
  
  CDR484/ІВ206209

ACT! Express TM [Text]. - [s. l.] : Interact Commerce Corporation, 2001. - 1 CDR.

Тематичний рубрикатор:
  


Видання зберігається у :
3.
  
  UN/764.20.3

Food packaging [Text] : A reference book for trainers / International Trade Centre UNCTAD/WTO. - Geneva : ITC, 1998. - xii, 230 p. - (Trade Support Services).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
International Trade Centre UNCTAD/WTO

Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН
4.
  
  ІВ206209
Futrell, Charles M..
Fundamentals of selling [Text] : customers for life / C. M. Futrell. - 7. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2002. - XXIII, 577p.: ill. + 1 CDR. - (The Irwin /Mcgraw-Hill series in marketing).

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
5.
  
  ІВ210065
Stiller, Michael.
Kundenberatung im persönlichen Verkauf. Ein problemlösungsorientierter Ansatz für den stationären Einzelhandel [Text] : Diss. / M. Stiller ; Die Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Rheinisch-Westfälischen Technischen Hochschule Aachen. - Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verl., 2006. - IV, 178 S.: Abb., Tab. - Бібліогр.: S. 153-176.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Die Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Rheinisch-Westfälischen Technischen Hochschule Aachen

Видання зберігається у :
6.
  
  ІВ195484
Dörtelmann, Thomas.
Marke und Markenführung. Eine institutionstheoretische Analyse [Text] / T. Dörtelmann ; Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss. - Bochum : [б.в.], 1997. - 161, L-10 S.: Fig. - Бібліогр.: v kinci diss.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss.

Видання зберігається у :
7.
  
  ІВ207120

Networks and markets [Text] / ed. J. E. Rauch, A. Casella. - New York : Russell Sage Foundation, 2001. - VIII, 346 p.: fig. - Бібліогр.: v kinci st.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Rauch, James E. (ed.); Casella, Alessandra (ed.)

Видання зберігається у :
8.
  
  CDR427/ІВ205964

Sales force management [Text] / G. A. Churchill [a.o.] ; prep. N. M. Ford, M. W. Johnston. - 6. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - 1 CDR.

Тематичний рубрикатор:
  


Дод. точки доступу:
Churchill, Gilbert A.; Ford, Neil M.; Walker, Orville C.; Johnston, Mark W.; Tanner, John F.; Ford, Neil M. (prep.); Johnston, Mark W. (prep.)

Видання зберігається у :
9.
  
  ІВ205964/CDR427

Sales force management [Text] / G. A. Churchill [a.o.]. - 6. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - XXIV, 727p.: fig.+ 1 CDR. - (The Irwin/McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Churchill, Gilbert A.; Ford, Neil M.; Walker, Orville C.; Johnston, Mark W.; Tanner, John F.

Видання зберігається у :
10.
  
  ІВ195743
Lash, Linda M..
The complete guide to customer service [Text] / L. M. Lash. - New York[etc.] : Wiley, 1989. - XVII, 216 p. - (Wiley series in training and development).

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
11.
  
  ІВ228979
Świerczyńska-Kaczor, Urszula.
Wirtualny rynek. Inwestorzy. Przedsiębiorstwa. Klienci [Text] / Urszula Świerczyńska-Kaczor, Paweł Kossecki. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008. - 179 s. : rys., tab. - Бібліогр.: с. 163-173.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Kossecki, Paweł

Видання зберігається у :
Основний фонд
12.
  
  ВА746086
Траут, Джек.
Большие бренды - большие проблемы! [Текст] : учитесь на чужих ошибках! : [пер. с англ.] / Джек Траут. - СПб. [и др.] : Питер, 2009. - 251 с. - (Деловой бестселлер). - Дод. тит. арк. англ. - 3000 прим.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
13.
  
  ВА647717
Траут, Джек.
Большие бренды - большие проблемы! Учитесь на чужих ошибках! [Текст] / Д. Траут ; пер. с англ. Ю. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 240 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер").

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Каптуревский, Ю. Н. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
14.
  
  ВА856057

Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний [Текст] = Zarządzanie marką: globalny wymiar, lokalny wybór : міжнар. колект. монографія / [J. W. Wiktor та ін.] ; за ред. д-ра наук з держ. упр., проф. Є. В. Ромата ; Ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка [та ін.]. - Київ : Студцентр, 2021. - 256 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Wiktor, Jan W. ; Sobura, Joana ; Sanak-Kosmowska, Katarzyna; Багорка, Марія Олександрівна; Білявська, Юлія Вікторівна; Білявський, Валентин Миколайович; Брінь, Павло Володимирович; Гаврилюк, Алла Михайлівна; Доценко, Катерина Олексіївна; Задорожна, Руслана Павлівна; Іванець, Тетяна Олександрівна; Кадирус, Ірина Григорівна; Калініна, Марина Петрівна; Кепко, Валентина Миколаївна; Курбацька, Лариса Миколаївна; Кушнір, Мирослава Анатоліївна; Ліпич, Любов Григорівна; Малімон, Віталій Іванович; Меченкова, Наталія Михайлівна; Пилявська, Дар'я Олегівна; Підгурська, Вікторія Олександрівна; Решетілова, Тетяна Борисівна; Ромат, Євгеній Вікторович; Сатир, Лариса Михайлівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Федоришина, Ірина Леонідівна; Федоришина, Катерина Олександрівна; Хілуха, Оксана Анатоліївна; Шабліовський, Володимир Євгенович; Шевченко, Олена Леонідівна; Щегельська, Юлія Павлівна; Яцюк, Дмитро Васильович; Ромат, Євгеній Вікторович (ред.); Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ). Інститут журналістики; Краківський економічний університет; Об'єднання маркетологів України; Спілка рекламістів України

Видання зберігається у :
Основний фонд
15.
  
  ВА645429
Рэнделл, Джеффри.
Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Захарчева, Р. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
16.
  
  ВА644404

Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.: рис. - (Деловая активность).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Моисеева, Нина Константиновна; Рюмин, Михаил Юрьевич; Слушаенко, Михаил Викторович; Будник, Андрей Владимирович; Моисеева, Нина Константиновна (ред.); Международная академия менеджмента

Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
17.
  
  ВА654189
Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Алабина, Ю. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
18.
  
  ВА802604
Ткаченко, Тетяна Іванівна.
Виставковий бізнес [Текст] : монографія / Т. І. Ткаченко, Т. П. Дупляк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2016. - 243 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-196. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Дупляк, Тетяна Петрівна; Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
19.
  
  ВА648203
Д'Алессандро, Дэвид Ф..
Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки [Текст] / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер").

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
20.
  
  ВА867256
Росс, Марія.
Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху. Правила гри для брендів, лідерів і команд [Текст] / Марія Росс ; пер. з англ. Наталії Валевської. - Київ : Yakaboo Publishing, 2021. - 229, [1] с. - Назва обкл. : Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху. - Бібліогр.: с. 212-216. - Пер. изд. : The Empathy Edge: Harnessing the Value of Compassion as an Engine for Success / Maria Boss. - 2021. - 1500 прим.

Тематичний рубрикатор:
Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь – брак емпатії. Бути емпатійними на роботі означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими. Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних лю¬дей, щоб виховувати більш емпатійну – та інноваційну – робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Валевська, Наталія (пер.); Boss, Maria

Видання зберігається у :
Основний фонд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського