Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=У549.760$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.Product placement в средах массовой информации. Новые направления в теории и практике маркетинга, тенденции развития и эволюция этики : Пер. с англ. / ред. М. Галисиан. - М. : An Amedia Book, et cetra Prodaction, 2004. - 336 с. (Шифр: ВС41408)
2.Kiefer M. L. Medienökonomik : Einführung in eine ökonomische Theorie der Medien / M. L. Kiefer. - München ; Wien : Oldenbourg, 2001. - 492 S. - (Lehr- und Handbücher der Kommunikationswissenschaft) (Шифр: ІВ199715)
3.Данильченко А. В. Информационный рынок и единое информационное пространство: мировой контекст и белорусский опыт / А. В. Данильченко, К. В. Якушенко, А. В. Потребин ; Белорус. гос. ун-т. - Минск : БГУ, 2015. - 341, [2] с. : рис., табл. (Шифр: ВА807180)
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського