Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (186)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 226
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Алексійчук В. М. Удосконалення господарського механізму сільскогосподарських підприємств в умовах реформування власності : Дис...канд.екон.наук:08.00.05 / Алексійчук Володимир Миколайович ; УААН, Ін-т аграр. економіки. - К. : [б. в.], 1994. - 159 л. (Шифр: ДС44806)
2.Лисовина Е. Н. Политэкономические аспекты маркетинга: особенности эффективного использования в Украине : Дис... канд. экон. наук: 08.01.01 / Лисовина Елена Николаевна ; Донецкий национальный технический ун-т. - Донецк, 2003. - 179 л. (Шифр: ДС81658)
3.Дубищев В. П. Методологические основы формирования хозяйственного механизма региона : Дис... д-ра экон. наук: 08.10.01 ; 08.01.01 / Дубищев Виктор Петрович ; НАН Украины, Ин-т экон.-прав. исслед. - Донецк, 1998. - 454 л. (Шифр: ДС65247)
4.Буняк Н. М. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації : Дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Буняк Надія Михайлівна ; Луцький держ. технічний ун-т. - Луцьк, 2006. - 214 арк.: табл. (Шифр: ДС94537)
5.Лисенко В. П. Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу : Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Лисенко Вадим Петрович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 240 арк.: рис., табл. (Шифр: ДС90738)
6.Мозгова Г. В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу : Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 249 арк.: рис., табл. (Шифр: ДС93001)
7.Демидова Е. Н. Механизм управления организационным потенциалом субъектов реального сектора экономики : дис... канд. экон. наук: 08.00.03 / Демидова Елена Николаевна ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2008. - 224 л. (Шифр: ДС108243)
8.Федорченко А. В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) : Дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Федорченко Андрій Васильович ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 202 арк. (Шифр: ДС68049)
9.Орленко Н. С. Методи і моделі та комп'ютеризовані засоби підтримки прийняття рішень в маркетингу : Дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Орленко Наталія Станіславівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 251 арк. (Шифр: ДС67060)
10.Лисенко В. П. Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Лисенко Вадим Петрович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 21 с. (Шифр: РА338018)
11.Буняк Н. М. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Буняк Надія Михайлівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2006. - 20 с. (Шифр: РА344160)
12.Мозгова Г. В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 с.: рис. (Шифр: РА345144)
13.Носова Є. А. Статистичне забезпечення маркетингових досліджень : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.10 / Носова Євгенія Анатоліївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 24 с. (Шифр: РА363826)
14.Дубіщев В. П. Методологічні основи формування господарського механізму регіону : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.10.01 ; 08.01.01 / Дубіщев Віктор Петрович ; НАН України, Ін-т екон.-прав. дослідж. - Донецьк, 1998. - 38 с. (Шифр: РА302229)
15.Федорченко А. В. Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Федорченко Андрій Васильович ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 19 с. (Шифр: РА311792)
16.Орленко Н. С. Методи і моделі та комп'ютерізовані засоби підтримки прийняття рішень в маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Орленко Наталія Станіславівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2000. - 20 с. (Шифр: РА310884)
17.Лісовіна О. М. Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Лісовіна Олена Миколаївна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2003. - 19 с. (Шифр: РА328212)
18.Дейнека О. І. Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / Дейнека Олена Іванівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2008. - 20 с. (Шифр: РА356695)
19.Демідова О. М. Механізм управління організаційним потенціалом суб'єктів реального сектору економіки : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Демідова Олена Миколаївна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2008. - 20 с. (Шифр: РА358151)
20.Дейнека О. І. Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Дейнека Олена Іванівна ; НАН України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2008. - 223, [4] арк. : рис., табл. (Шифр: ДС109302)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського