Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (188)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 225
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  Р122929
"Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", міжнародна науково-практична конференція (3 ; 2013 ; Луганськ).
Програма III Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", 28-29 березня 2013 р. [Текст] / Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ : [б. в.], [2013]. - 8 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :

2.
  
  ВС71573

Маркетинг. Світовий досвід та український вимір [Текст] : підручник / [А. О. Старостіна та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. А. О. Старостіної. - Вид. 2-ге, допов. та перероб. - Київ : Ліра-К, 2024. - 483 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 478-483.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Старостіна, А. О.; Адамі, Карло; Біловодська, О. А.; Бочко, О. Ю.; Бугров, В. А.; Буднікевич, І. М.; Дьоміна, О. М.; Дербеньова, Я. В.; Длігач, А. О.; Журило, В. В.; Ігнатюк, А. І.; Ілляшенко, С. М.; Ілляшенко, Н. С.; Каніщенко, О. Л.; Коваленко, Д. П.; Кочкіна, Н. Ю.; Кравченко, В. А.; Кравченко, О. В.; Крикавський, Є. В.; Мандич, О. В.; Момот, В. Є.; Нагачевська, Т. В.; Пащук, Л. В.; Перерва, П. Г.; Пригара, О. Ю.; Ромат, Є. В.; Руденко, Н. В.; Ситницький, М. В.; Суворов, О. С.; Тєлєтов, О. С.; Циганкова, Т. М.; Шипуліна, Ю. С.; Чичуліна, К. В.; Ярош-Дмитренко, Л. О.; Старостіна, А. О. (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
3.
  
  ВА857899
Гегедош, Крістіан Володимирович.
Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Текст] : монографія / Крістіан Гегедош. - Київ : Кондор, 2022. - 190 с. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
4.
  
  ВА857674
Угоднікова, Олена Ігорівна.
Механізми публічного маркетингу у сфері обслуговування: теорія, методологія, практика [Текст] : монографія / Угоднікова Олена Ігорівна ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім О. М. Бекетова, 2022. - 502 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 363-365. - 16 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Видання зберігається у :
Основний фонд
5.
  
  ВА856547

Маркетингові комунікації в сучасному мінливому середовищі [Текст] = Komunikacja marketingowa w nowoczesnym zmieniajacym sie otoczeniu : міжнар. колект. монографія / [Jan W. Wictor та ін.] ; за заг. ред. В. Ф. Іванова та Ромата Є. В. ; Навч.-наук. ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка, Краків. екон. ун-т, Спілка рекламістів України. - Київ : Студцентр, 2022. - 212 с. : табл., рис. - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Wictor, Jan W. ; Sobura, Joana ; Bajak, Maria; Chlipala, Pawel; Olchawa, Tomasz; Sanak-Kosmowska, Katarzyna; Zbikowska, Agnieszka; Багорка, Марія Олександрівна; Гаврилечко, Юрій Володимирович; Гаврилюк, Алла Михайлівна; Іванов, Валерій Феліксович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кадирус, Ірина Григорівна; Катруліна , Анна Олександрівна; Колядюк, Роман Іванович; Курбацька, Лариса Миколаївна; Мішустіна, Тетяна Сергіївна; Ромат, Євгеній Вікторович; Сосновський , Дмитро Олексійович; Тараненко, Ірина Всеволодівна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Щегельська, Юлія Павлівна; Яременко, Світлана Степанівна; Іванов, Валерій Феліксович (ред.); Ромат, Євгеній Вікторович (ред.); Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут журналістики; Краківський економічний університет; Спілка рекламістів України

Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ВА865293

Маркетинг і цифрові технології [Текст] = Marketing and Digital Technologies : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 верес. 2022 р. / Нац. ун-т "Одес. політехніка" [та ін.]. - Одеса : ТЕС, 2022. - 137 с. : рис., табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
"Одеська політехніка", національний університет; Університет прикладних наук (Аусбург); Вища школа управління і адміністрації (Ополє); Вища школа технічна (Катовіце); Вища школа туризму та готельного менеджменту (Гданськ); Вища школа економіки, менеджменту та адміністрування (Братислава); Комратський державний університет; "Маркетинг та цифрові технології", журнал; "Маркетинг і цифрові технології", міжнародна науково-практична конференція (5 ; 2022 ; Одеса)

Видання зберігається у :
Основний фонд
7.
  
  РА450104
Робул, Юрій Володимирович.
Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Робул Юрій Володимирович ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2021. - 40, [1] с. : рис., табл.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Видання зберігається у :
Основний фонд
8.
  
  ВА856055

Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти [Текст] : [колект.] монографія / [Бабаченко Л. В. та ін.] ; за ред. д-ра наук з держ. упр., проф.: Ромата Є. В., д-ра екон. наук, проф. Смерічевського С. Ф. ; Нац. авіац. ун-т [та ін.]. - Київ : Студцентр, 2021. - 309 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Бабаченко, Лариса Валентинівна; Багорка, Марія Олександрівна; Білоткач, Ігор Анатолійович; Бойко, Світлана Володимирівна; Бондаренко, Світлана Анатоліївна; Борисенко, Олена Сергіївна; Бочко, Олена Юріївна; Буднік, Ольга Миколаївна; Бур'ян, Анна Сергіївна; Власенко, Олена Павлівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Гирман, Юлія Миколаївна; Гребінська, Світлана Іванівна; Довгунь, Оксана Степанівна; Дронова, Тетяна Сергіївна; Дубницький, Володимир Іванович; Дьоміна, Оксана Миколаївна; Забаштанська, Тетяна Володимирівна; Зіновчук, Віталій Володимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кадирус, Ірина Григорівна; Каніщенко, Олена Леонідівна; Курбацька, Лариса Миколаївна; Ларіна, Ярослава Степанівна; Литвин, Оксана Миколаївна; Макаренко, Ліна Миколаївна; Мащак, Наталія Михайлівна; Мінакова, Світлана Михайлівна; Мінакова, Олена Олександрівна; Мокляк, Мирослава Володимирівна; Полоус, Ольга Вікторівна; Радченко, Ганна Анатоліївна; Ромат, Євгеній Вікторович; Смерічевський, Сергій Францевич; Тарасович, Людмила Валеріївна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Тодорова, Оксана Володимирівна; Хомич, Светлана Русланівна; Хурдей, Вікторія Дмитрівна; Федоришина, Ірина Леонідівна; Чуприна, Наталія Миколаївна; Шевченко, Анна Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Янковська, Галина Вікторівна; Яцюк, Дмитро Васильович; Ромат, Євгеній Вікторович (ред.); Смерічевський, Сергій Францович (ред.); Національний авіаційний університет (Київ); Об'єднання маркетологів України; Спілка рекламістів України; Редакція журналу "Маркетинг і реклама"

Видання зберігається у :
Основний фонд
9.
  
  ВА863950

Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. XVI міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 груд. 2021 р., [м. Хмельницький] / [редкол.: Карпенко В. Л. (відп. ред.), Ковальчук С. В., Кравчик Ю. В.] ; Хмельниц. нац. ун-т [та ін.]. - Хмельницький : ХНУ, 2021. - 158 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Карпенко, В. Л. (ред.); Ковальчук, С. В. (ред.); Кравчик, Ю. В. (ред.); Хмельницький національний університет; Українська асоціація маркетингу; Спілка економістів УкраїниАкадемія економічних наук України (Донецьк); Гальбронський університет (Гальброн); Університет прикладних наук Оствестфален-Ліппе (Лемго); Суспільна академія наук (Лодзь); Технологічно-природний університет (Бидгощ); Університет Жиліна; Ризька міжнародна вища школа економіки та управління RISEBA; Нижньодунайський університет (Галац); Батумський державний університет (Батумі); "Маркетинг в Україні", журнал; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; "Львівська політехніка", національний університет; Одеський національний політехнічний університет; "Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України", міжнародна науково-практична конференція (16 ; 2021 ; Хмельницький)

Видання зберігається у :
Основний фонд
10.
  
  ВА848935
Ілляшенко, С. М.
Вступ до спеціальності "Маркетинг" [Текст] : навч. посіб. / Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Райко Д. В. - Суми : Триторія, 2020. - 123 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 123.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Шипуліна, Ю. С.; Райко, Д. В.

Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  ВА850709
Робул, Юрій Володимирович.
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу [Текст] : монографія / Юрій Робул ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Дніпро : Журфонд, 2020. - 315 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-310. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
12.
  
  ВА843572

Сучасні технології маркетингового менеджменту [Текст] : монографія / [М. М. Іванов та ін. ; за ред. д-ра екон. наук., проф. М. М. Іванова] ; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2020. - 183 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Іванов, Микола Миколайович; Корінєв, Валентин Леонідович; Терент'єва, Наталія Валеріївна; Малтиз, Вікторія Віталіївна; Іванов, Сергій Миколайович; Іванов, Микола Миколайович (ред.); Запорізький національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
13.
  
  ВА841730
Діб, Аллан.
Маркетинговий план на одну сторінку. Час знаходити нових клієнтів, заробляти більше грошей і бути унікальним [Текст] / Аллан Діб ; [пер.з англ. М. Черник]. - Харків : Віват, 2020. - 285, [1] с. : іл. - (Бізнес). - Назва на корінці : Маркетинговий план на одну сторінку. - Пер. изд. : The 1-page marketing plan: get new customers, make more money, and stand out from the crowd / Allan Dib. - Miami, 2018. - 2500 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Черник, Марина (пер.); Dib, Allan

Видання зберігається у :
Основний фонд
14.
  
  ВА843540

Стратегічний менеджмент [Текст] : навч. посіб. / Гудзинський О. Д. [та ін.] ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ ; Тернопіль : Паляниця В. А., 2020. - 313 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 301-303. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Гудзинський, Олексій Дмитрович; Судомир, Світлана Михайлівна; Гуренко, Тамара Олексіївна; Гудзинська, Юлія Сергіївна; Судомир, Марія Романівна; Національний університет біоресурсів і природокористування України

Видання зберігається у :
Основний фонд
15.
  
  ВА851779

Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. XV міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 листоп. 2020 р. / [редкол.: С. В. Ковальчук, В. Л. Карпенко, Ю. В. Кравчик] ; Хмельниц. нац. ун-т [та ін.]. - Хмельницький : ХНУ, 2020. - 179 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Ковальчук, С. В. (ред.); Карпенко, В. Л. (ред.); Кравчик, Ю. В. (ред.); Хмельницький національний університет; Українська асоціація маркетингу; Спілка економістів УкраїниАкадемія економічних наук України (Донецьк); Гальбронський університет (Гальброн); Університет прикладних наук Оствестфален-Ліппе (Лемго); Суспільна академія наук (Лодзь); Технологічно-природний університет (Бидгощ); Університет Жиліна; Ризька міжнародна вища школа економіки та управління PISEBA; Нижньодунайський університет (Галац); Батумський державний університет (Батумі); "Маркетинг в Україні", журнал; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; "Львівська політехніка", національний університет; Одеський національний політехнічний університет; "Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України", міжнародна науково-практична конференція (15 ; 2020 ; Хмельницький)

Видання зберігається у :
Основний фонд
16.
  
  ВА835188

Словник термінів із маркетингу [Текст] / [Майовець Є. Й. та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. Майовця Є. Й. ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2019. - 227 с. - Бібліогр.: с. 190-191. - 100 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Майовець, Євген Йосифович; Голубка, Степан Михайлович; Голубка, Михайло Михайлович; Городняк, Ірина Василівна; Кушнір, Тарас Михайлович; Сохецька, Анна Володимирівна; Кузик, Олег Володимирович; Гнилякевич-Проць, Ірина Зіновіївна; Чуба, Надія Вікторівна; Бортнік, Надія Василівна; Фещур, Ірина Володимирівна; Зіньцьо, Юлія Володимирівна; Майовець, Євген Йосифович (ред.); Львівський національний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд
17.
  
  ВА838243

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики [Текст] : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (25 жовт. 2019 р.) : [зб. доп.] / [редкол.: Ю. О. Нестерчук та ін.] ; Уман. нац. ун-т садівництва, [Каф. маркетингу], Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Умань : Сочінський М. М. [вид.], 2019. - 136 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Нестерчук, Ю. О. (ред.); Пенькова, О. Г. (ред.); Зіновчук, В. В. (ред.); Семенда, О. В. (ред.); Уманський національний університет садівництва. Кафедра маркетингу; Житомирський національний агроекологічний університет; "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики", всеукраїнська науково-практична конференція (2019 ; Умань)

Видання зберігається у :
Основний фонд
18.
  
  ВА838762

Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства [Текст] : [колект.] монографія / за наук. ред. канд. екон. наук, проф. Пилипчука В. П. ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2019. - 463 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Пилипчук, В. П. (ред.); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Видання зберігається у :
Основний фонд
19.
  
  РА441305
Гоголь, Ірина Олександрівна.
Формування культури професійного спілкування майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Гоголь Ірина Олександрівна ; Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - 20 с. : рис., табл.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Українська інженерно-педагогічна академія (Харків)

Видання зберігається у :
Основний фонд
20.
  
  ВА831904

Маркетинг [Текст] : метод. рек. для диплом. проектування для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спец. 075 "Маркетинг" / [уклад.: А. В. Шевченко, Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін] ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2019. - 54, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. [55]. - 50 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Шевченко, Анна Валеріївна (уклад.); Князєва, Тетяна В'ячеславівна (уклад.); Колбушкін, Юрій Петрович (уклад.); Національний авіаційний університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського