Книжкові видання Журнали та продовжувані видання Зарубіжна україніка Картографічні видання Стародруковані карти Рукописні карти Електронна колекція карт Ноти та музичні видання Підручний фонд відділу стародруків Інкунабули Палеотипи Кириличні стародруки Видання гражданського друку Листівки періоду (1880-1945 рр.) Рідкісні видання Цифрова бібліотека
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Книжкові видання Розширений пошук |
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 225
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Р122929 "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", міжнародна науково-практична конференція (3 ; 2013 ; Луганськ). Програма III Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика", 28-29 березня 2013 р. [Текст] / Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ : [б. в.], [2013]. - 8 с.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Видання зберігається у :
| 2. | ВС71573 Маркетинг. Світовий досвід та український вимір [Текст] : підручник / [А. О. Старостіна та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. А. О. Старостіної. - Вид. 2-ге, допов. та перероб. - Київ : Ліра-К, 2024. - 483 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 478-483.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Старостіна, А. О.; Адамі, Карло; Біловодська, О. А.; Бочко, О. Ю.; Бугров, В. А.; Буднікевич, І. М.; Дьоміна, О. М.; Дербеньова, Я. В.; Длігач, А. О.; Журило, В. В.; Ігнатюк, А. І.; Ілляшенко, С. М.; Ілляшенко, Н. С.; Каніщенко, О. Л.; Коваленко, Д. П.; Кочкіна, Н. Ю.; Кравченко, В. А.; Кравченко, О. В.; Крикавський, Є. В.; Мандич, О. В.; Момот, В. Є.; Нагачевська, Т. В.; Пащук, Л. В.; Перерва, П. Г.; Пригара, О. Ю.; Ромат, Є. В.; Руденко, Н. В.; Ситницький, М. В.; Суворов, О. С.; Тєлєтов, О. С.; Циганкова, Т. М.; Шипуліна, Ю. С.; Чичуліна, К. В.; Ярош-Дмитренко, Л. О.; Старостіна, А. О. (ред.)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 3. | ВА857899 Гегедош, Крістіан Володимирович. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Текст] : монографія / Крістіан Гегедош. - Київ : Кондор, 2022. - 190 с. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 4. | ВА857674 Угоднікова, Олена Ігорівна. Механізми публічного маркетингу у сфері обслуговування: теорія, методологія, практика [Текст] : монографія / Угоднікова Олена Ігорівна ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім О. М. Бекетова, 2022. - 502 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 363-365. - 16 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 5. | ВА856547 Маркетингові комунікації в сучасному мінливому середовищі [Текст] = Komunikacja marketingowa w nowoczesnym zmieniajacym sie otoczeniu : міжнар. колект. монографія / [Jan W. Wictor та ін.] ; за заг. ред. В. Ф. Іванова та Ромата Є. В. ; Навч.-наук. ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка, Краків. екон. ун-т, Спілка рекламістів України. - Київ : Студцентр, 2022. - 212 с. : табл., рис. - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Wictor, Jan W. ; Sobura, Joana ; Bajak, Maria; Chlipala, Pawel; Olchawa, Tomasz; Sanak-Kosmowska, Katarzyna; Zbikowska, Agnieszka; Багорка, Марія Олександрівна; Гаврилечко, Юрій Володимирович; Гаврилюк, Алла Михайлівна; Іванов, Валерій Феліксович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кадирус, Ірина Григорівна; Катруліна , Анна Олександрівна; Колядюк, Роман Іванович; Курбацька, Лариса Миколаївна; Мішустіна, Тетяна Сергіївна; Ромат, Євгеній Вікторович; Сосновський , Дмитро Олексійович; Тараненко, Ірина Всеволодівна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Щегельська, Юлія Павлівна; Яременко, Світлана Степанівна; Іванов, Валерій Феліксович (ред.); Ромат, Євгеній Вікторович (ред.); Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут журналістики; Краківський економічний університет; Спілка рекламістів України
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 6. | ВА865293 Маркетинг і цифрові технології [Текст] = Marketing and Digital Technologies : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 верес. 2022 р. / Нац. ун-т "Одес. політехніка" [та ін.]. - Одеса : ТЕС, 2022. - 137 с. : рис., табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: "Одеська політехніка", національний університет; Університет прикладних наук (Аусбург); Вища школа управління і адміністрації (Ополє); Вища школа технічна (Катовіце); Вища школа туризму та готельного менеджменту (Гданськ); Вища школа економіки, менеджменту та адміністрування (Братислава); Комратський державний університет; "Маркетинг та цифрові технології", журнал; "Маркетинг і цифрові технології", міжнародна науково-практична конференція (5 ; 2022 ; Одеса)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 7. | РА450104 Робул, Юрій Володимирович. Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Робул Юрій Володимирович ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2021. - 40, [1] с. : рис., табл.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 8. | ВА856055 Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти [Текст] : [колект.] монографія / [Бабаченко Л. В. та ін.] ; за ред. д-ра наук з держ. упр., проф.: Ромата Є. В., д-ра екон. наук, проф. Смерічевського С. Ф. ; Нац. авіац. ун-т [та ін.]. - Київ : Студцентр, 2021. - 309 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Бабаченко, Лариса Валентинівна; Багорка, Марія Олександрівна; Білоткач, Ігор Анатолійович; Бойко, Світлана Володимирівна; Бондаренко, Світлана Анатоліївна; Борисенко, Олена Сергіївна; Бочко, Олена Юріївна; Буднік, Ольга Миколаївна; Бур'ян, Анна Сергіївна; Власенко, Олена Павлівна; Вовчанська, Ольга Михайлівна; Гирман, Юлія Миколаївна; Гребінська, Світлана Іванівна; Довгунь, Оксана Степанівна; Дронова, Тетяна Сергіївна; Дубницький, Володимир Іванович; Дьоміна, Оксана Миколаївна; Забаштанська, Тетяна Володимирівна; Зіновчук, Віталій Володимирович; Іванова, Лілія Омелянівна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кадирус, Ірина Григорівна; Каніщенко, Олена Леонідівна; Курбацька, Лариса Миколаївна; Ларіна, Ярослава Степанівна; Литвин, Оксана Миколаївна; Макаренко, Ліна Миколаївна; Мащак, Наталія Михайлівна; Мінакова, Світлана Михайлівна; Мінакова, Олена Олександрівна; Мокляк, Мирослава Володимирівна; Полоус, Ольга Вікторівна; Радченко, Ганна Анатоліївна; Ромат, Євгеній Вікторович; Смерічевський, Сергій Францевич; Тарасович, Людмила Валеріївна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Тодорова, Оксана Володимирівна; Хомич, Светлана Русланівна; Хурдей, Вікторія Дмитрівна; Федоришина, Ірина Леонідівна; Чуприна, Наталія Миколаївна; Шевченко, Анна Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Янковська, Галина Вікторівна; Яцюк, Дмитро Васильович; Ромат, Євгеній Вікторович (ред.); Смерічевський, Сергій Францович (ред.); Національний авіаційний університет (Київ); Об'єднання маркетологів України; Спілка рекламістів України; Редакція журналу "Маркетинг і реклама"
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 9. | ВА863950 Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. XVI міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 груд. 2021 р., [м. Хмельницький] / [редкол.: Карпенко В. Л. (відп. ред.), Ковальчук С. В., Кравчик Ю. В.] ; Хмельниц. нац. ун-т [та ін.]. - Хмельницький : ХНУ, 2021. - 158 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Карпенко, В. Л. (ред.); Ковальчук, С. В. (ред.); Кравчик, Ю. В. (ред.); Хмельницький національний університет; Українська асоціація маркетингу; Спілка економістів УкраїниАкадемія економічних наук України (Донецьк); Гальбронський університет (Гальброн); Університет прикладних наук Оствестфален-Ліппе (Лемго); Суспільна академія наук (Лодзь); Технологічно-природний університет (Бидгощ); Університет Жиліна; Ризька міжнародна вища школа економіки та управління RISEBA; Нижньодунайський університет (Галац); Батумський державний університет (Батумі); "Маркетинг в Україні", журнал; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; "Львівська політехніка", національний університет; Одеський національний політехнічний університет; "Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України", міжнародна науково-практична конференція (16 ; 2021 ; Хмельницький)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 10. | ВА848935 Ілляшенко, С. М. Вступ до спеціальності "Маркетинг" [Текст] : навч. посіб. / Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Райко Д. В. - Суми : Триторія, 2020. - 123 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 123.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Шипуліна, Ю. С.; Райко, Д. В.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 11. | ВА850709 Робул, Юрій Володимирович. Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу [Текст] : монографія / Юрій Робул ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Дніпро : Журфонд, 2020. - 315 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-310. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| 12. | ВА843572 Сучасні технології маркетингового менеджменту [Текст] : монографія / [М. М. Іванов та ін. ; за ред. д-ра екон. наук., проф. М. М. Іванова] ; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2020. - 183 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Іванов, Микола Миколайович; Корінєв, Валентин Леонідович; Терент'єва, Наталія Валеріївна; Малтиз, Вікторія Віталіївна; Іванов, Сергій Миколайович; Іванов, Микола Миколайович (ред.); Запорізький національний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| 13. | ВА841730 Діб, Аллан. Маркетинговий план на одну сторінку. Час знаходити нових клієнтів, заробляти більше грошей і бути унікальним [Текст] / Аллан Діб ; [пер.з англ. М. Черник]. - Харків : Віват, 2020. - 285, [1] с. : іл. - (Бізнес). - Назва на корінці : Маркетинговий план на одну сторінку. - Пер. изд. : The 1-page marketing plan: get new customers, make more money, and stand out from the crowd / Allan Dib. - Miami, 2018. - 2500 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Черник, Марина (пер.); Dib, Allan
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 14. | ВА843540 Стратегічний менеджмент [Текст] : навч. посіб. / Гудзинський О. Д. [та ін.] ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ ; Тернопіль : Паляниця В. А., 2020. - 313 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 301-303. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Гудзинський, Олексій Дмитрович; Судомир, Світлана Михайлівна; Гуренко, Тамара Олексіївна; Гудзинська, Юлія Сергіївна; Судомир, Марія Романівна; Національний університет біоресурсів і природокористування України
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 15. | ВА851779 Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. XV міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 листоп. 2020 р. / [редкол.: С. В. Ковальчук, В. Л. Карпенко, Ю. В. Кравчик] ; Хмельниц. нац. ун-т [та ін.]. - Хмельницький : ХНУ, 2020. - 179 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Ковальчук, С. В. (ред.); Карпенко, В. Л. (ред.); Кравчик, Ю. В. (ред.); Хмельницький національний університет; Українська асоціація маркетингу; Спілка економістів УкраїниАкадемія економічних наук України (Донецьк); Гальбронський університет (Гальброн); Університет прикладних наук Оствестфален-Ліппе (Лемго); Суспільна академія наук (Лодзь); Технологічно-природний університет (Бидгощ); Університет Жиліна; Ризька міжнародна вища школа економіки та управління PISEBA; Нижньодунайський університет (Галац); Батумський державний університет (Батумі); "Маркетинг в Україні", журнал; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; "Львівська політехніка", національний університет; Одеський національний політехнічний університет; "Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України", міжнародна науково-практична конференція (15 ; 2020 ; Хмельницький)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 16. | ВА835188 Словник термінів із маркетингу [Текст] / [Майовець Є. Й. та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. Майовця Є. Й. ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2019. - 227 с. - Бібліогр.: с. 190-191. - 100 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Майовець, Євген Йосифович; Голубка, Степан Михайлович; Голубка, Михайло Михайлович; Городняк, Ірина Василівна; Кушнір, Тарас Михайлович; Сохецька, Анна Володимирівна; Кузик, Олег Володимирович; Гнилякевич-Проць, Ірина Зіновіївна; Чуба, Надія Вікторівна; Бортнік, Надія Василівна; Фещур, Ірина Володимирівна; Зіньцьо, Юлія Володимирівна; Майовець, Євген Йосифович (ред.); Львівський національний університет імені Івана Франка
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 17. | ВА838243 Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики [Текст] : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (25 жовт. 2019 р.) : [зб. доп.] / [редкол.: Ю. О. Нестерчук та ін.] ; Уман. нац. ун-т садівництва, [Каф. маркетингу], Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Умань : Сочінський М. М. [вид.], 2019. - 136 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Нестерчук, Ю. О. (ред.); Пенькова, О. Г. (ред.); Зіновчук, В. В. (ред.); Семенда, О. В. (ред.); Уманський національний університет садівництва. Кафедра маркетингу; Житомирський національний агроекологічний університет; "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики", всеукраїнська науково-практична конференція (2019 ; Умань)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 18. | ВА838762 Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства [Текст] : [колект.] монографія / за наук. ред. канд. екон. наук, проф. Пилипчука В. П. ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2019. - 463 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Пилипчук, В. П. (ред.); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 19. | РА441305 Гоголь, Ірина Олександрівна. Формування культури професійного спілкування майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Гоголь Ірина Олександрівна ; Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - 20 с. : рис., табл.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Українська інженерно-педагогічна академія (Харків)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 20. | ВА831904 Маркетинг [Текст] : метод. рек. для диплом. проектування для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спец. 075 "Маркетинг" / [уклад.: А. В. Шевченко, Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін] ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2019. - 54, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. [55]. - 50 прим.
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Шевченко, Анна Валеріївна (уклад.); Князєва, Тетяна В'ячеславівна (уклад.); Колбушкін, Юрій Петрович (уклад.); Національний авіаційний університет (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
| |
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
|
|
|