Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (2)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=Ф055.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 100
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Шовкун І. В. Політична реклама як комунікативний процес : Дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Шовкун Ігор Васильович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2004. - 185 арк. (Шифр: ДС80816)
2.Ворначева Т. Р. Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : Дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2006. - 212 арк. (Шифр: ДС94642)
3.Ільницька У. В. Паблік рилейшнз Збройних сил як фактор демократизації та оптимізації цивільно-військових відносин : Дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ільницька Уляна Вікторівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2006. - 213 арк. (Шифр: ДС92604)
4.Бабак М. П. Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Бабак Марина Петрівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2006. - 205 арк. (Шифр: ДС105511)
5.Холод О. М. Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків : дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Холод Олександр Михайлович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2007. - 546 арк. (Шифр: ДС105598)
6.Лютко Н. В. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лютко Наталія Віталіївна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2008. - 212 арк. (Шифр: ДС107991)
7.Корнієнко В. О. Політичний ідеал: проблеми еволюції та втілення в умовах сучасного суспільного розвитку : Дис... д-ра політ. наук: 23.00.03 / Корнієнко Валерій Олександрович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 413 арк. (Шифр: ДС72311)
8.Лясота Л. І. Формування системи політичних цінностей у сучасному соціумі : Дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лясота Людмила Іванівна ; Одеський держ. економічний ун-т. - О., 2002. - 205 арк.: табл. (Шифр: ДС75083)
9.Кривошеїн В. В. Політичне світосприйняття як система: структурно-компонентний аналіз : Дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / Кривошеїн Віталій Володимирович ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2002. - 187 арк. (Шифр: ДС77504)
10.Лікарчук Н. В. Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії : Дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лікарчук Наталія Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 173 арк. (Шифр: ДС79496)
11.Старовойтенко Р. В. Імідж політичної партії як чинник електорального вибору : Дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Старовойтенко Руслан Віталійович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 181 арк. (Шифр: ДС79417)
12.Джига Т. В. Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії) : Дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Джига Тетяна Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 295 арк. (Шифр: ДС79558)
13.Яковлєва Ю. О. Маркетингові засоби формування іміджу політичного лідера у трансформаційному суспільстві: політологічний аналіз : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Яковлєва Юлія Олександрівна ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2006. - 219 арк. (Шифр: ДС99106)
14.Луценко К. В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Луценко Катерина Володимирівна ; Рівненський держ. гуманітарний ун-т. - Рівне, 2005. - 207 арк. (Шифр: ДС101069)
15.Бабак М. П. Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.П.Бабак ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2007. - 20 с. (Шифр: РА349597)
16.Луценко К. В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Луценко Катерина Володимирівна ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2006. - 18 с. (Шифр: РА342652)
17.Ворначева Т. Р. Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2006. - 19 с. (Шифр: РА344495)
18.Ільницька У. В. Паблік рилейшнз Збройних сил як фактор демократизації та оптимізації цивільно-військових відносин : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ільницька Уляна Вікторівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2006. - 20 с. (Шифр: РА345254)
19.Яковлєва Ю. О. Маркетингові засоби формування іміджу політичного лідера у трансформаційному суспільстві: політологічний аналіз : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Яковлєва Юлія Олександрівна ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2007. - 18 с. (Шифр: РА349216)
20.Лікарчук Н. В. Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Лікарчук Наталія Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 21 с. (Шифр: РА326000)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського