Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (130)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=Ч62 в05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 519
Представлено документи з 1 до 20
...
1.20 questions about youth & the media / ed. S. R. Mazzarella. - New York[etc.] : Peter Lang, 2007. - XII, 316 p. (Шифр: ІВ209670)
2.Tischauser J. Anti-Arab and anti-Muslim bias in American newspapers : how they reported the 2006 Israeli-Hezbollah and Israeli-Hamas wars / Jeff Tischauser. - Lewiston, New York : The Edwin Mellen press, 2010. - 192 p. (Шифр: ІВ215651)
3.Halloran J. D. Demonstrations and communication: a case study / J. D. Halloran [та ін.]. - Sofia : Penguin books, [s. a.]. - 330 p. - (A Penguin special) (Шифр: ІА23550)
4.Dziennikarstwo. Media. Społeczeństwo / red. E. Mocek ; Polska akademia nauk. Instytut studiów politycznych, Collegium Civitas press. - Warszawa : Instytut studiów politycznych PAN, 2005. - 364 s. (Шифр: ІВ205989)
5.Cutlip S. M. Effective public relations / S. M. Cutlip [та ін.]. - Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Prentice Hall, 2006. - XVIII, 485 p.: fig. (Шифр: ІВ208091)
6.Goros A. Entwicklungen von public Relations in Deutschland während der Kaiserzeit und der Weimarer Republic (1871-1935) : Diss. / A. Goros ; Westfälische Wilhelms-Universität zu Münster. Philos. Fak. - Münster : [б.в.], 1998. - 350 S.: Abb. (Шифр: MFI3917/1-4)
7.Europa în context : Identităţi şi practici discursivei / [Ecaterina Balica [et al.] ; Camelia Beciu, Nicolae Perpelea (coord.). - Bucureşti : Ars Docendi, 2011. - 244 p. : tab. (Шифр: ІВ215970)
8.Forschungslogik und -design in der kommunikationswissenschaft. Bd.1:Einführung, Problematisierungen und Aspekte der Methodenlogik aus kommunikationswissenschaftlicher Perspektive. - 2004. - 272 S.: Abb. (Шифр: Österr.bibl./№5107/Bd.1)
9.Freedom of the media - freedom through media? / Ralf Hohlfeld, Ralf Kendlbacher, Oliver Hahn (eds.). - Bochum ; Freiburg : Projekt Verlag, 2015. - 384 p. - (Global journalism research ser., ISSN 1865-1615 ; Vol. 4) (Шифр: ІВ222576)
10.Iletişim olayları ve türk basınının sorunları : Gazeteciler Cemiyeti ve I.Ü. Işletme Fakültesi Ortak Semineri 12-13-14-Mayıs 1983. - Aralik : Gazeteciler Cemiyeti Yayinlari, 1984. - (Gazeteciler Cemiyeti yayınları ; 17) (Шифр: ІВ216401)
11.Information Warfare : die Rolle der Medien (Literatur, Kunst, Photographie, Film, Fernsehen, Theater, Presse, Korrespondenz) bei der Kriegsdsrstellung u. -deutung / Hrsg. C. Glunz [u.a.]. - Göttingen : V & R unipress ; [Osnabrück?] : Universitätsverlag Osnabrück, 2007. - 636 S. - (Schriften des Erich Maria Remarque-Archivs, ISSN 0935-9060 ; Bd. 22) (Krieg und Literatur/War and literature ; vol. 12 (2006)) (Шифр: ІВ210326)
12.Pricopie V. Irak! Războiul mediatic / Valentina Pricopie ; cuvănt înainte de Marian Petcu. - Bucureşti : Printech, 2005. - 178, [5] p. : tab. (Шифр: ІВ215966)
13.Oleinik A. Knowledge and networking : on communication in the social sciences / Anton Oleinik. - New Brunswick ; London : Transaction publ., 2014. - 238 p. : fig., tab. (Шифр: ІВ222730)
14.Emundts R. Kunst- und Kulturförderung-Symbol der Unternehmenskultur? Eine interdisziplinäre Untersuchung : Diss. / R. Emundts ; Hamburger Universität für Wirtschaft und Politik. - Berlin : Rhombos-Verlag, 2003. - 290 S. (Шифр: ІВ205094)
15.Cabrera S. La agenda informativa de la television Venezolana durante el golpe de estado de abril del 2002. Un analisis bajo la dimensión informativa del proceso de Agenda-Setting : diss. / Silva Cabrera ; der Wirtschafts- und Sozialwiss. Fak. der Univ. Rostock. - Berlin : [s. n.], 2010 . - 270 p. : il., tab. (Шифр: ІВ215282)
16.Lebenslanges Lernen als selbstverantwortliches Berufshandeln : Reflexionen zu Bildung, Lernen und "Neuen Medien" / mit Beitr. W. Lenz [u.a.] ; hrsg. M. Prisching [u.a.]. - Wien : Verlag Österreich, 2003. - 267 S.: Abb. - (Schriften zum Bildungsrecht und zur Bildungspolitik ; Bd. 6) (Шифр: Österr.bibl./№5080)
17.Lokalny, narodowy, ponadnarodowy wymiary świata kreowanego przez media / red. A. Szpociński. - Warszawa : Instytut studiów politycznych PAN, 2002. - 145 s.: rys. (Шифр: ІВ200986)
18.Many Voices, One World: Communication and Society Today and Tomorrow : Towards a new more just and more efficient world information and communication order / S. MacBride [etc] ; International Commission for the Study of Communication Problems. - Paris : UNESCO ; London : Kogan Page, 1980. - xx, 312 p. (Шифр: U/640)
19.Мельник Г. С. Mass Media: Психологические процессы и эффекты / Г. С. Мельник ; Санкт-Петербургский гос. ун-т. - С.Пб. : [б.и.], 1996. - 160 с. (Шифр: ВА591391)
20.Media and democracy. - Strasbourg : Council of Europe publishing, 1998. - 174 p.: fig., phot. (Шифр: ІВ200848)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського