Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (1)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 120
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Чор Т. Впевнений сервіс : кн.-тренінг / Тетяна Чор. - Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2023. - 182 с. : іл. (Шифр: ВА867844)
2.Психологія реклами та зв'язки з громадськістю : метод. рек. до самост. роботи для здобувачів вищ. освіти ОС "Бакалавр" спец. 053 "Психологія" / [уклад.: А. М. Кокарєва, Л. О. Хоменко-Семенова] ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2023. - 18, [1] с. (Шифр: Р141848)
3.Ibrahimova D. R. Fashion as a socio-psychological factor that forms lifestyle and expresses social changes : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 6114.01 / Diyana Rashid Ibrahimova ; [Baku State Univ., Dep. of "Social a. Ped. Psychology"]. - Baku, 2022. - 25 p. : tab. (Шифр: ІР9786)
4.Саєнко О. Математика грошей, або Чому гроші не можна рахувати на калькуляторі / Олександр Саєнко ; іл. Наталі Лісовської. - Київ : Н. О. Вінокурова [вид.], 2022. - 146 с. : кольор. іл. (Шифр: ВА858109)
5.Фландерс К. Рік без шопінгу. Як я перестала купувати, роздала речі та дізналася, що найціннішого в магазині не знайдеш / Кейт Фландерс ; [пер. з англ. Наталії Сліпенко]. - Київ : Артбукс, 2022. - 229, [1] с. - (Читати – класно!) (Шифр: ВА860418)
6.Клафф О. Змініть звичний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю / Орен Клафф ; [пер. з англ. В. Ярмольчук]. - Харків : Віват, 2021. - 220, [2] с. - (Бізнес) (Шифр: ВА852327)
7.Мюнстер М. А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі / Мортен Мюнстер ; [пер. з дан. С. Смілян]. - Харків : Фоліо, 2021. - 269, [1] с. : іл. - (Шедеври нон-фікшн) (Шифр: ВС68267)
8.Мілютіна К. Л. Психологія сучасного бізнесу : навч. посіб. / К. Л. Мілютіна, А. Ю. Трофімов ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ф-т психології. - Київ : Ліра-К, 2020. - 167 с. : іл., рис., табл. (Шифр: ВА847930)
9.Сазерленд Р. Алхімія. Як народжуються шалені ідеї / Рорі Сазерленд ; пер.з англ. Антоніна Ящук. - Київ : Наш формат, 2019. - 359, [3] с. - (Open mind library) (Шифр: ВА839840)
10.Гаркуша М. І. Наукове обґрунтування системи соціально-психологічних характеристик фахівців фармації в умовах пацієнтоорієнтованого простору : автореф. дис. ... канд. фармацевт. наук : 15.00.01 / Гаркуша Мар'яна Іванівна ; Нац. фармацевт. ун-т. - Харків, 2019. - 24, [1] с. : рис., табл. (Шифр: РА442963)
11.Скалацька О. В. Простір моди у соціально-філософському вимірі : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.03 / Скалацька Олена Віталіївна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2018. - 31 с. (Шифр: РА433165)
12.Городняк І. В. Поведінка споживача : навч. посіб. / Городняк І. В. ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. - 255 с. : рис., табл. (Шифр: ВА820991)
13.Поведінка споживачів : навч. посіб. / Замкова Н. Л. [та ін.] ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вінниц. торг.-екон. ін-т. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2018. - 200 с. : рис., табл. (Шифр: ВА835239)
14.Поведінка споживачів у реально-віртуальному середовищі : кол. монографія / [Л. В. Капінус та ін.] ; Нац. ун-т харч. технологій, ННІ економіки і упр. - Київ : Сердюк, 2017. - 189 с. : рис., табл. (Шифр: ВА821046)
15.Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller) (Шифр: ВА811722)
16.Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 груд. 2017 р. / Рівнен. держ. гуманітар. ун-т [та ін.]. - Рівне : О. Зень, 2017. - 251 с. : рис., табл. (Шифр: СО35952)
17.Скалацька О. В. Мода як соціальний феномен: перформативно-просторовий підхід : монографія / О. В. Скалацька. - Одеса : Печатный дом, 2016. - 240 с. (Шифр: ВА808757)
18.Психологія реклами : навч. посіб. для студентів ВНЗ / [О. В. Зазимко та ін.] ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2016. - 383 с. : іл. (Шифр: ВА802597)
19.Нєізвєстна О. В. Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу : монографія / Нєізвєстна О. В., Скринько Н. В. ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2016. - 215 с. : рис., табл. (Шифр: ВА803176)
20.Іваненко Л. М. Поведінка споживачів : навч. посіб. / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко ; Донец. нац. ун-т ім. Василя Стуса, Екон. ф-т, Каф. маркетингу. - Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2016. - 255 с. : рис., табл. (Шифр: ВА811000)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського