Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (1)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=ВАРДЕВАНЯН$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.
  
  РА355493
Вардеванян, Світлана Іванівна.
Міфологема Каїна в українській літературі ХІХ-ХХ століть [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Вардеванян Світлана Іванівна ; Прикарпатський національний ун-т ім. Василя Стефаника. - Івано-Франківськ, 2008. - 19 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
2.
  
  ДС110730
Вардеванян, Світлана Іванівна.
Міфологема Каїна в українській літературі ХІХ-ХХ століть [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Вардеванян Світлана Іванівна ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2007. - 229 арк. - Бібліогр.: арк. 206-229.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
3.
  
  РА374333
Вардеванян, Татевик Карапетовна.
Задачи внедрения и развития институтов коллективного инвестирования в Армении [Text] : автореф. дис. ... канд. экон. наук : 08.00.02 / Вардеванян Татевик Карапетовна. - Ереван, 2010. - 18 с. - На арм. яз.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
4.
  
  РА407094
Вардеванян, Вардан Альбертович.
Формування та підтримка іміджу підприємства на ринку меблів [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Вардеванян Вардан Альбертович ; Держ. ВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород, 2014. - 24 с. : рис.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
"Ужгородський національний університет", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд
5.
  
  ВА813880

Рекламний менеджмент і рекламний менеджмент в інноваційній діяльності [Текст] : метод. забезпечення курсів / Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича ; уклад.: І. М. Буднікевич, В. А. Вардеванян. - Чернівці : Рута, 2017. - 57 с. : іл. - Бібліогр.: с. 34-36. - 50 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. М. (уклад.); Вардеванян, В. А. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  СО36296

Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посіб. / [уклад. І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2018. - 395 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 392-395. - 70 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. М. (ред., уклад.); Вардеванян, В. А. (уклад.); Кифяк, О. В. (уклад.); Крупенна, І. А. (уклад.); Черданцева, І. Г. (уклад.); Бабух, І. Б. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
7.
  
  СО36622

Маркетинг для бакалаврів [Текст] : робочий зошит / уклад.: І. Буднікевич [та ін.] ; [за заг. ред. І. М. Буднікевич] ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2019. - 207 с. : іл. - Бібліогр.: с. 202-204. - 100 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. (уклад., ред.); Вардеванян, В. (уклад.); Кифяк, О. (уклад.); Крупенна, І. (уклад.); Черданцева, І. (уклад.); Бабух, І. (уклад.); Зрибнєва, І. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
8.
  
  СО37740

Маркетинг для бакалаврів: практичний курс [Текст] : навч. посіб. для практ. занять / [уклад.: І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Вид. 2-ге, перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 251 с. : табл. - Назва обкл. : Маркетинг для бакалаврів. - Бібліогр.: с. 243-247. - 50 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. М. (уклад., ред.); Вардеванян, В. (уклад.); Кифяк, О. (уклад.); Крупенна, І. (уклад.); Черданцева, І. (уклад.); Бабух, І. (уклад.); Бурдяк, О. (уклад.); Венгер, Є. (уклад.); Зрибнєва, І. (уклад.); Філіпчук, Н. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
9.
  
  СО37742

Маркетинг для бакалаврів [Текст] : навч. посіб. / [уклад.: І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 357 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 354-357. - 100 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. М. (уклад., ред.); Вардеванян, В. (уклад.); Кифяк, О. (уклад.); Крупенна, І. (уклад.); Черданцева, І. (уклад.); Бабух, І. (уклад.); Зрибнєва, І. (уклад.); Тафій, Н. (уклад.); Бурдяк, О. (уклад.); Філіпчук, Н. (уклад.); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
10.
  
  ДС143265
Вардеванян, Вардан Альбертович.
Формування та підтримка іміджу підприємства на ринку меблів [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Вардеванян Вардан Альбертович ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2013. - 250, [4] арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 194-221.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  ВА862805

Організація власного бізнесу [Текст] : навч. посіб. / [Є. Ткач та ін.] ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ : Рута, 2023. - 263 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим.

Тематичний рубрикатор:
Видання присвячене питанням пов’язаним з визначенням ролі соціально відповідального га інноваційно активного власного мікро-, малого та середнього бізнесу в економіці держави; пояснює інституційне середовище, елементи ринкової інфраструктури та чинники, які впливають на розвиток підприємництва; аналізує алгоритми започаткування власного бізнесу, методики пошуку і вибору бізнес-ідей; поняття стратегування, лідерства, менеджменту, тимбілдингу, HR- технологій, бізнес-моделі і бізнес-планування, маркетингу та брендинга у світі стартапів; особливості оцінки ризиків, правові аспекти та оподаткування малого бізнесу, показує джерела фінансування малих підприємств, особливості і принципи презентацій бізнес ідей та стартапів. Для студентів, аспірантів, викладачів економічного та фінансового напрямку та всіх тих, хто цікавиться проблематикою організації власного бізнесу в сучасних умовах.

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Ткач, Євген; Нікіфоров, Петро; Грешко, Роман; Харабара, Віолетта; Ткачук, Ірина; Бак, Наталія; Лопатинський, Юрій; Кравчук, Ірина; Кифяк, Вікторія; Кіндзерський, Віталій; Водянка, Любов; Галушка, Зоя; Заволічна, Тетяна; Поченчук, Галина; Лусте, Олена; Бурдяк, Олег; Клипач, Андрій; Венгер, Євген; Вардеванян, Вардан; Білоскурський, Руслан; Вінничук, Ігор; Михайлина, Діана; Косташ, Тетяна; Білоскурська, Олена; Івасюк, Галина; Грохолінська, Ірина; Єремія, Ганна; Паламарюк, Марія; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського