Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=С5*421.253*333.73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.
  
  РА388299
Ожийова, Олена Миколаївна.
Шкільне насильство: сутність, види, профілактика [Текст] : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Ожийова Олена Миколаївна ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2012. - 20 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет внутрішніх справ

Видання зберігається у :
Основний фонд
2.
  
  СО36794

Булінг. Управлінський аспект [Текст] / [В. Кириченко та ін. ; упоряд. Н. Харченко]. - Київ : Шкільний світ, 2019. - 118 с. : іл., табл. - (Серія "Бібліотека "Шкільного світу") (Управління освітою. Бібліотека) (Директор школи. Бібліотека) (Сучасна школа України. Бібліотека) (Класний керівник. Бібліотека). - Бібліогр.: с. 76. - 700 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Кириченко, Валентина Іванівна; Ковганич, Галина Григорівна; Калуга-Семенкова, Леся Петрівна; Безрук, Катерина Олександрівна; Харченко, Наталія Вікторівна (упоряд.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
3.
  
  ВА847865

Булінг та кібербулінг як соціальна проблема в Україні [Текст] : навч. посіб. / [уклад.: Н. М. Коляда та ін.] ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини, Ф-т соц. та психол. освіти. - Умань : Сочінський М. М. [вид.], 2020. - 152 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 146-152. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Коляда, Н. М. (уклад.); Кравченко, О. О. (уклад.); Албул, І. В. (уклад.); Песоцька, Ю. Ю. (уклад.); Підвальна, Ю. В. (уклад.); Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти

Видання зберігається у :
Основний фонд
4.
  
  ДС151025
Ожийова, Олена Миколаївна.
Шкільне насильство: сутність, види, профілактика [Текст] : дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Ожийова Олена Миколаївна ; Харків. гуманітар. ун-т "Нар. укр. акад.". - Харків, 2012. - 228 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 195-210.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія" (Харків)

Видання зберігається у :
Основний фонд
5.
  
  ВС71674

Протидія булінгу у шкільному середовищі [Текст] : метод. посіб. для пед. працівників / [кол. авт.: Н. Н. Крестовська та ін. ; за заг. ред. Н. Н. Крестовської, Т. В. Прокопенко]. - Одеса : Гельветика, 2019. - 152 с. : іл. - Бібліогр.: с. 147.

Тематичний рубрикатор:
Методичний посібник «Протидія булінгу у шкільному середовищі» призначено для надання методичної допомоги закладам освіти та педагогічним працівникам в організації профілактики булінгу та протидії булінгу в освітньому середовищі. Він містить теоретичні матеріли щодо психологічних та правових аспектів булінгу, правового регулювання антибулінгової діяльності у закладах освіти та практичні інструменти педагогічного впливу та правової протидії булінгу. Посібник створено в рамках проєкту «Протидія булінгу у шкільному середовищі», який реалізується громадською організацією «Правозахисний ромський центр» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги за підтримки українсько-канадського проєкту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Крестовська, Наталя Н.; Прокопенко, Тетяна В.; Шимко, В.; Щур, Н.; Бойчук, Т.; Крестовська, Н. Н. (ред.); Прокопенко, Т. В. (ред.); "Протидія булінгу у шкільному середовищі", проєкт громадської організації "Правозахисний ромський центр"; "Доступна та якісна правова допомога", україно-канадський проєкт

Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ВА870284
Мельниченко, Анастасія Андріївна.
Зрозуміти (і здолати) булінг [Текст] / Настя Мельниченко ; [наук. ред. О. Западнюк]. - Харків : Віват, 2024. - 300, [2] с. : іл. - (Актуальна тема). - Бібліогр. в кінці розд. - 4100 прим.

Тематичний рубрикатор:
Ми звикли розглядати булінг як проблему протистояння двох сторін: «агресивного» булера і «затюканої» жертви. Але булінг — це ціла екосистема, на яку впливають не лише відносини дітей, а Й відносини дітей і батьків, батьків і вчителів, шкільні правила й норми, атмосфера школи, традиції, сучасні історичні події тощо. Тому, щоб зрозуміти природу булінгу, треба зрозуміти, як функціонує група та що є внутрішнім рушієм для учасників цькування. Авторка детально розписує причини й види булінгу, роль кожного учасника групи, а також ролі дорослих, які є модераторами соціальної взаємодії між дітьми. Як учителям працювати з учнями, що мають поведінково-емоційні розлади? Як батькам говорити з дітьми, які є булерами або зазнають булінгу? Чому і яким чином батьки та школа мають співпрацювати, щоб мінімізувати негативний вплив булінгу на життя і здоров’я дітей? Якою має стати школа, аби бути вільною від булінгу? Відповіді та покрокові інструкції – на сторінках книжки, яка назавжди змінить ваше ставлення до цієї проблеми.

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Западнюк, Олена А. (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського