Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У010.342.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.
  
  ВА565847

Аксиомы бизнеса [Текст] : nonfiction (Деловой бестселлер): Пер. с англ. / сост. В. В. Шарпило. - Минск : Paradox, 1995. - 432 с. - (Поле Чудес).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Шарпило, Владимир Васильевич (сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
2.
  
  ВА582148
Орбан, Лидия Эрнестовна.
Социально-психологические аспекты предпринимательства и управления [Текст] / Л. Э. Орбан, Д. Н. Гриджук ; Общество "Знание" Украины. - Ивано-Франковск : [б.в.], 1995. - 163 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Гриджук, Дмитрий Николаевич; Общество "Знание" Украины

Видання зберігається у :
Основний фонд
3.
  
  ВА584261

Практический менеджмент: Методы и приемы деятельности руководителя [Текст] / авт.-сост. Н. Я. Сацков. - Донецк : Сталкер, 1998. - 445 с. - (Деловая литература).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Сацков, Николай Яковлевич (авт.-сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
4.
  
  ВА601161
Гладченко, Наталья.
Мой спонсор [Текст] : сб. ст. / Н. Гладченко. - К. : Логос, 2000. - 99 с.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
5.
  
  ВА698487
Комар, Сергей Григорьевич.
Посредник [Текст] : откровения предпринимателя / С. Г. Комар. - Д. : Журфонд, 2007. - 138 с.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
6.
  
  ВА705235
Менюк, Олег Анатолійович.
Формування правової культури підприємця: теоретичні та прикладні аспекти [Текст] / О. А. Менюк ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. - К. : Оріяни, 2001. - 172 с. - Бібліогр.: с. 153-167.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут держави і права імені В. М. Корецького (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд
7.
  
  ВА733370
Баранівський, Василь Федорович.
Психологія бізнесу [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Баранівський В. Ф., Боднар А. Я., Терещенко Л. Ф. - К. : Інтерсервіс, 2010. - 204 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 193-199. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Боднар, Алла Яківна; Терещенко, Любов Філімонівна

Видання зберігається у :
Основний фонд
8.
  
  ВА843975
Лукомінський, Макс.
Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків [Текст] / Макс Лукомінський. - Харків : Віват, 2021. - 253, [1] с. : іл. - Назва на корінці : Наввипередки. - Бібліогр.: с. 250-251. - 1100 прим.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
9.
  
  ВА854363
Єфімов, Дмитро Володимирович.
Таємниці законів грошей або Блажен, хто виконує закон [Текст] : тести і практ. завдання у дод. / [Єфімов Дмитро Володимирович] ; Університет життя. - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2021. - 171 с. : іл. - 200 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
"Університет життя", спільнота

Видання зберігається у :
Основний фонд
10.
  
  ВА853847
Міллер, Дональд.
Створи Story Brand. Розкажи історію бренду, і тебе почують [Текст] : [7 елементів успіш. історії бренду] / Дональд Міллер ; [пер. з англ. В. Депешко]. - Харків : Віват, 2022. - 236, [2] с. : іл. - (Бізнес). - Бібліогр.: с. 236-[237]. - Пер. изд. : Building a storybrand. Clarify your message so customers will listen / Donald Miller. - New York, 2017. - 2100 прим.

Тематичний рубрикатор:
Дональд Міллер розробив дієвий спосіб просування бренду через використання сторітелінгу та власної унікальної методики під назвою сторібренд (Story Brand). Цей революційний метод допомагає опанувати принципи спілкування з клієнтами, завдяки яким ви зможете переконати будь-кого в перевагах саме вашого продукту, ідеї чи послуги. Ідеться про цілий спектр кроків до розбудови історії бренду: які сім універсальних елементів оповіді здатні викликати реакцію в людей; якими насправді мотивами керуються люди під час здійснення покупок; як звернутися до клієнтів, щоб це спонукало до дії; як створити неповторний ефективний контент для сайтів і соцмереж. Хай ким ви є нині — чи то директор з маркетингу багатомільярдної компанії, чи то власник малого бізнесу, а чи політик або рок-музикант, — ця книжка допоможе знайти власну модель поведінки й досягти успіху.

Файл:  IMG - 0
Дод. точки доступу:
Депешко, Владислав (пер.); Miller, Donald

Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  ВА855037
Сінек, Саймон.
Справжні лідери їдять останніми. Як створити команду мрії [Текст] / Саймон Сінек ; [пер. з англ. О. Старової]. - Харків : Віват, 2022. - 412, [2] с. - (Бізнес). - Назва на корінці : Справжні лідери їдять останніми. - Пер. изд. : Leaders Eat Last. Why Some Teams Pull Together and Others Don`t / Simon Sinek. - New York, 2017. - 1500 прим.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Старова, Олена (пер.); Sinek, Simon

Видання зберігається у :
Основний фонд
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського