Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
  
  ВС38379
Темпорал, Пол.
Эффективный бренд-менеджмент [Текст] / П. Темпорал ; пер. с англ. Т. Виноградова. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 319 с.: ил. - (Современный бизнес).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Виноградова, Т. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
2.
  
  ВА687681
Cартейн, Либби.
Люди - "начинка" бренда [Текст] : восемь осн. требований для установления психол. контакта ваших сотрудников с вашим бизнесом / Л. Cартейн, М. Шуманн ; пер. с англ. О. И. Зорь ; ред. пер. ЕгВ. П. Егоров. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - XVI, 277 c.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Шуманн, Марк; Егоров, В. П. (ред.); (ред.пер.); Зорь, О. И. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
3.
  
  ВС44877
Тангейт, Марк.
Построение бренда в сфере моды: от Armani до Zara [Текст] / М. Тангейт ; пер. с англ. А. Лисицына ; ред. пер. ДрЕ. Дронова ; Zimaletto. - 2-е изд. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 291 с. - Библиогр.: с. 277-278.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Дронова, Е. (ред.); (ред.пер.); Лисицына, А. (пер. с англ.); Zimaletto

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
4.
  
  ВС44905
Зальцман, Мариан.
Пусть о вас заговорят. Как формировать спрос с помощью молвы [Текст] / М. Зальцман [и др.] ; пер. с англ. И. Н. Морозова. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2007. - 218 с. - Библиогр.: в конце глав.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Мататиа, Айра; О'Рейли, Энн; Морозова, И. Н. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд
5.
  
  ВА695590
Шмит, Бернд.
Эстетика маркетинга: стратегия менеджмента, создания брэнда и имиджа компании [Текст] / Б. Шмит, А. Симонсон ; пер. с англ. Е. В. Швец. - М. : АСТ ; М. : Транзиткнига, 2005. - 396 с.: ил.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Симонсон, Алекс; Швец, Е. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
6.
  
  ВА658900
Музыкант, Валерий Леонидович.
Формирование брэнда средствами рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Экономистъ, 2004. - 606 с.: рис., табл. - (Homo Faber). - Альтернативное название : Формирование брэнда средствами PR и рекламы/ Музыкант, В. Л. - Библиогр.: с. 599-606.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
7.
  
  ВС40205
Уиллер, Алина.
Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов [Текст] : пер. с англ. / А. Уиллер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 235 с.: ил.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
8.
  
  ВА668602
Герман, Дан.
Рождение брэнда [Текст] : практ. руководство / Д. Герман ; пер. Е. Крикушенко. - М. : Гелеос, 2004. - 344 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Крикушенко, Е. (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
9.
  
  ВА669936
Тамберг, Виктор.
Бренд: боевая машина бизнеса [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин. - М. : Олимп-Бизнес, 2005. - 238 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Бадьин, Андрей

Видання зберігається у :
Основний фонд
10.
  
  ВА669918
Винсент, Лоуренс.
Легендарные бренды [Текст] : раскрученные рекламные мифы, в которые поверил весь мир / Л. Винсент. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 333 с.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
11.
  
  ВС41591
Дробо, Кевин.
Секреты сильного бренда [Текст] : как добиться коммерческой уникальности / К. Дробо ; пер. с англ. Ю. Орлова. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 274 с. - Библиогр.: с. 273-274.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Орлова, Ю. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
12.
  
  ВА671647
Хилицки, Крис.
Минуточку внимания! [Текст] : будьте собой - и вы станете самым успешным брендом / К. Хилицки ; пер. с англ. В. О. Шагоян ; науч. ред. пер. В. Н. Савченко. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - XXII, 263 с.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Савченко, В. Н. (науч. ред. пер.); Шагоян, В. О. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
13.
  
  ВА678019
Гейер, Геннадий Валерьевич.
Брендинг в инновационной стратегии предприятия [Текст] / Г. В. Гейер, А. В. Ландик ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 с. - Библиогр.: с. 125-136.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Ландик, Андрей Валентинович; Донецкий государственный университет экономики и торговли имени М. Туган-Барановского

Видання зберігається у :
Основний фонд
14.
  
  АО265348

Англо-русский толковый словарь. Маркетинг и торговля [Текст] / лексикографы-сост. Т. Е. Апанасенко [и др.] ; общ. ред. М. А. Сторчевой ; ОЛМА медиагрупп. - М. : Экономическая школа : ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. - 832 с. - (Серия словарей Economicus).

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Сторчевой, М. А. (общ. ред.); Апанасенко, Т. Е (лексикографы-сост.); ОЛМА медиагрупп

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
15.
  
  ВА707656
Мазилкина, Елена Ивановна.
Брендинг [Текст] : учеб.-практ. пособие / Е. И. Мазилкина. - М. : Дашков и Ко, 2008. - 223 с. - Библиогр.: с. 223.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
16.
  
  ВА713160
Бонтур, Анн.
Омоложение бренда [Текст] : как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение: пер. с фр. / А. Бонтур, Ж. Лейю. - К. : Companion Group, 2008. - 320 с. - Библиогр.: с. 297-308.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Лейю, Жан-Марк

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
17.
  
  ВА730361
Трофимов, Ярослав И..
Брендинг и идентификация настоящего и будущего [Текст] / Ярослав Трофимов. - О. : Пласке, 2009. - 95 с. : ил. - 300 прим.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
Основний фонд
18.
  
  Österr.bibl./№5690
Hippel, Stephanie Hedwig.
Mobile Branding: Grundlagen. Erfolgsfaktoren. Kampagnen [Text] / S. H. Hippel. - Berlin : VDM Verlag Dr.Müller, 2005. - 193 S. - Бібліогр.: S. 177-187.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
19.
  
  ІВ205560
Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig.

Тематичний рубрикатор:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G (with.)

Видання зберігається у :
20.
  
  ІВ207880
Calloway, Joe.
Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p.

Тематичний рубрикатор:


Видання зберігається у :
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського