Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Пузынин Р. Г. Основы менеджмента : Конспект лекций / Р. Г. Пузынин ; Киевский международный ун-т гражданской авиации. - К. : [б.в.], 1995. - 88 с. (Шифр: ВА566467)
2.Тимонин А. М. Маркетинг : Учеб. пособие к курсу "Маркетинг" / А. М. Тимонин ; Харьковский гос. экономический ун-т. - Х. : ОКО, 1997. - 214 с. (Шифр: ВА581583)
3.Дайновський Ю. А. Маркетингові прийоми : Навч. посібник для студ. екон. спец. / Ю. А. Дайновський. - К. : А.С.К., 1998. - 111 с. - (Економіка. Фінанси. Право) (Шифр: ВА586553)
4.Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг : Навч. посібник / Н. В. Куденко ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1998. - 151 с. (Шифр: ВА587951)
5.Вступ до маркетингу : Конспект лекцій / О. О. Мамалуй [та ін] ; Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого. - Х. : [б.в.], 1997. - 87 с. (Шифр: ВА588857)
6.Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; пер. В. Б. Боброва ; ред. пер. ПеЕ. М. Пенькова. - СПб. : Коруна : Литера плюс, 1994. - 698 с.: рис. (Шифр: ВА561838)
7.Основы маркетинга : Пер.с англ. / Ф. Котлер [и др.]. - К. : Вильямс ; М. : [б.и.], 1998. - 1055 с. (Шифр: ВС32778)
8.Бровкова Е. Г. Основы маркетинга / Е. Г. Бровкова. - К. : Сирин, 1999. - 118 с. (Шифр: ВА591197)
9.Основы маркетинга : Пер.с англ. / Ф. Котлер [и др.] ; ред. Н. В. Шульпина. - К. : Вильямс ; М. ; С.Пб. : [б.и.], 1999. - 1056 с.: ил. (Шифр: ВА591247)
10.Крылова Г. Д. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций : Учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по эконом. спец. / Г. Д. Крылова, М. И. Соколова. - М. : ЮНИТИ, 1999. - 520 с. (Шифр: ВА592183)
11.Андреева Л. П. Маркетинг. План маркетинга предприятия : Учеб. пособие по курсовому проектированию для студ. спец. 060800, 060500, 260100, 170400, направлений 5215, 5216 всех форм обучения / Л. П. Андреева, Е. Е. Моисеева ; Сибирский гос. технологический ун-т. - Красноярск : Б.и., 2001. - 86 с.: рис. (Шифр: ВА617825)
12.Кулибанова В. В. Сервисная деятельность : Учеб. пособие / В. В. Кулибанова ; Санкт-Петербургский гос. инженерно-экономический ун-т. - СПб. : СПбГИЭУ, 2001. - 70 с. (Шифр: ВА621090)
13.Управление ресурсами в условиях рынка: BZR752: Профессиональный диплом по менеджменту. Кн. 2:Управление маркетингом в организации : Учеб. пособие для использования в учеб. процессе со студ. экон. спец. / подгот. Г. Картер [и др.] ; ред. В. Н. Голубкин. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 121 с.: рис. (Шифр: С10323/Кн. 2)
14.Костина Г. Д. Поведение потребителей : Учеб. пособие / Г. Д. Костина ; ред. Н. К. Моисеева ; Московский гос. ин-т электронной техники (технический ун-т). - М. : МИЭТ, 2001. - 144 с.: рис. (Шифр: ВА629111)
15.Сутягина Т. И. Маркетинг в системе организации и управления коммерческой деятельностью фирмы : Учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по экон. спец. / Т. И. Сутягина ; Курганский гос. ун-т. - Курган : Издательство Курганского ун-та, 2001. - 56 с.: рис. (Шифр: ВА633406)
16.Овечкина Е. А. Маркетинговое планирование : Конспект лекций / Е. А. Овечкина ; Межрегиональная академия управления персоналом (МАУП). - К. : МАУП, 2002. - 260 с. (Шифр: ВА635290)
17.Полторак В. А. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов / В. А. Полторак ; Днепропетровский ун-т экономики и права. - Д. : Издательство ДУЭП, 2002. - 366 с.: рис. (Шифр: ВА637562)
18.Основы маркетингового управления : Учеб. пособие для студ. вузов / М. И. Белявцев [и др.] ; ред. М. И. Белявцев, В. Н. Воробьев ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк : ДонНУ, 2003. - 327 с.: рис. (Шифр: ВА638097)
19.Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - Суми : Університетська книга, 2007. - 281 с.: рис. (Шифр: ВА686932)
20.Верлока В. С. Стратегічний маркетинг : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока [и др.] ; Українська держ. академія залізничного транспорту. - Х. : УкрДАЗТ, 2007. - 289 с. (Шифр: ВА690599)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського