Бази даних

Книжкові видання - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Знайдено в інших каталогах:
Журнали та продовжувані видання (1)
Книжкові видання    Розширений пошук
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 120
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Huth R. Einführung in die Werbelehre / R. Huth, D. Pflaum. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1991. - 265 S. (Шифр: ІВ196672)
2.Ульяновский А. В. Мифодизайн рекламы / А. В. Ульяновский. - СПб. : Ин-т личности, 1995. - 300 с. - (Библиотека альманаха "Петрополь" при участии Фонда рус. поэзии) (Шифр: ВА569527)
3.Лебедев А. Н. Экспериментальная психология в российской рекламе / А. Н. Лебедев, А. К. Боковиков ; РАН, Институт психологии. - М. : Академия, 1995. - 136 с. (Шифр: ВА569765)
4.Шук Р. Как стать профессиональным коммерсантом / Р. Шук. - СПб. : Питер, 1996. - 216 с. - (Бизнес без секретов) (Шифр: ВА574854)
5.Старобинский Э. Е. Самоучитель по рекламе / Э. Е. Старобинский. - М. : [б.в.], 1996. - 224 с. - (Библиотека журнала "Управление персоналом") (Шифр: ВА566810)
6.Рафел М. Как завоевать клиента / М. Рафел, Н. Рафел. - СПб. : Питер, 1996. - 345 с. - (Бизнес без секретов) (Шифр: ВА574855)
7.Крылов И. В. Теория и практика рекламы в России : Учеб.- метод. пособие / И. В. Крылов. - М. : Центр, 1996. - 184 с.: ил. (Шифр: ВА573040)
8.Хопкинс Т. Искусство торговать / Т. Хопкинс. - СПб. : Литера, 1996. - 256 с. (Шифр: ВА573418)
9.Галчанський П. А. Психологічне забезпечення діяльності менеджера у галузі рекламного бізнесу : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанський Петро Анатолійович ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1997. - 24 с. (Шифр: РА297610)
10.Джирард Д. Виртуоз торговли / Д. Джирард ; пер. В. В. Жданович. - Минск : Парадокс, 1997. - 400 с. - (Поле Чудес : бизнес) (Шифр: ВА576791)
11.Галчанский П. А. Психологическое обеспечение деятельности менеджера в области рекламного бизнеса : Дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанский Петр Анатольевич ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского. - О., 1997. - 195 с. (Шифр: ДС54942)
12.Оленина Е. Ю. Реклама как явление художественной культуры : Дис... канд. искусствоведения: 17.00.01 / Оленина Елена Юрьевна ; Харьковский авиационный ин-т им. Н.Е.Жуковского. Кафедра философии. - Х., 1998. - 192 л. (Шифр: ДС63418)
13.Резнік В. С. Теоретично- концептуальне моделювання поведінки покупців у світовій практиці маркетингу / В. С. Резнік ; Подільська держ. аграрно-технічна академія. - Кам'янець-Подільський : МП "Астрея", 1998. - 87 с.: іл. (Шифр: ВА593474)
14.Дмитриева Н. А. Загадки мира моды. Культура моды Евразии / Н. А. Дмитриева. - Донецк : Сталкер, 1998. - 460 с.: ил. - (Загадки мира) (Шифр: ВА600518)
15.Gross T. S. Outrageous!: Unforgettable service ... guilt-free selling / T. S. Gross. - New York[etc.] : AMACOM, 1998. - IX, 287 p. (Шифр: ІВ203711)
16.Оленіна О. Ю. Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Оленіна Олена Юріївна ; Харківська держ. академія культури. - Х., 1998. - 19 с. (Шифр: РА301578)
17.Уэллс У. Реклама: теория и практика / У. Уэллс [и др] ; пер. с англ. М. Артюх [и др]. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 1999. - 735 с. - (Теория и практика менеджмента) (Шифр: ВС33238)
18.Оленина Е. Ю. Реклама как художественно- эстетическая ценность / Е. Ю. Оленина ; Харьковская гос. академия культуры. - Х. : [б.и.], 1999. - 54 с. (Шифр: ВА591090)
19.Фоксолл Г. Р. Поведение потребителя : Практическое руководство / Г. Р. Фоксолл ; пер. с англ. В. С. Глаголев [и др.] ; науч. ред. Р. Ф. Додельцев ; глоссарий С. М. Медведева ; Московский гос. ин-т международных отношений (ун-т) МИД России. - М. : [б.и.], 2000. - 238 с. (Шифр: ВА616546)
20.Феофанов О. А. Реклама: новые технологии в России : Учеб. пособие для подгот. профессионалов в сфере рекламы / О. А. Феофанов. - СПб. : Питер, 2000. - 384 с.: ил. - (Маркетинг для профессионалов) (Шифр: ПпВА797)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського