>
Marketing and management of innovations [Текст] : sci. j./ Sumy State Univ. ; ed. board: O. Lyulyov (ed.-in-chief) [et al.]. - Sumy : Sumy State Univ., 2010 . - з 2023 р. № 4 з'явилася нумерац. томів (Iss.). -Назва на дод.тит.аркуші: Маркетинг і менеджмент інновацій. - Виходить щоквартально.- Отримується з 2010.
ВІДОМОСТІ ПРО ЗМІНИ: Видання
До 2019 р., № 1 див.: Маркетинг і менеджмент інновацій
Ред. : Abazov R.Ред. : Cicea C.Ред. : Danvila del Valle I.Ред. : Dzwigol H.Ред. : Hanaysha J.Ред. : Kar A. K.Ред. : Khan S. A. R.Ред. : Kotowicz J.Ред. : Kwilinski A.Ред. : Li X.Ред. : Lynn G.Голов. ред. : Lyulyov O.Ред. : Muafi M.Ред. : Palos-Sanchez P. R.Ред. : Rozsa Z.Ред. : Santos M. A. D.Ред. : Sarwar S.Ред. : Saura J. R.Ред. : Shiu E.Ред. : Titko J.Ред. : Tiwari A. K.Ред. : Tuckova Z.Ред. : Wirtz J.Ред. : Yang A.Ред. : Zatonatska T.Ред. : Ziemba P.Ред. : Аслан І.Ред. : Бекташ Ч.Ред. : Геєць І.Ред. : Даффі В.Ред. : Длугопольський О.Ред. : Заруба В.Голов. ред. : Ілляшенко С. М.Ред. : Клісіньскі Я.Ред. : Мішенін Є.Ред. : Нагі С.Ред. : Нусір М.Ред. : Перейра О. П.Ред. : Петруня Ю.Ред. : Пімоненко Т.Ред. : Порнпітакпан Ч.Ред. : Прокопенко О.Ред. : Решетнікова І.Ред. : Рєзнік О.Ред. : Солтані А.Ред. : Срока В.Ред. :
Тамбовцева Т.Ред. : Фам К.-Ш.Ред. : Фернандес А.-С.Ред. : Холден Е.Ред. : Чухрай Н.Ред. : Яп К. - ISSN 2218-4511. - ISSN 2227-6718
Анотація: Науковий журнал “Marketing and Management of Innovations” заснований у 2010 році Сумським державним університетом.
Видання присвячене вивченню питань управління інноваціями та їх впровадження в сфері маркетингу.
Журнал охоплює теоретичні, методологічні та практичні аспекти розвитку інновацій.
Сфера наукового видання також охоплює специфіку регіональної динаміки, досліджуючи, як інновації сприймаються в різних культурних та економічних контекстах.
“Marketing and Management of Innovations” вивчає різні рівні складності внутрішніх структур організацій, які впливають на ефективне впровадження інновацій, охоплює різноманітні теми, такі як міжкультурні дослідження, роль соціальних мереж у відносинах з клієнтами та сприйняття інновацій.
Холістичний підхід у розвитку журналу надає можливість дослідникам, практикам та представникам урядових організацій краще розуміти актуальні питання інноваційного маркетингу та управління.
До 2019 р. видання мало назву “Маркетинг і менеджмент інновацій”.
Періодичність: щоквартально.
Мова видання: англійська.
РОКИ: 2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Тематичний рубрикатор: