Книжкові видання Журнали та продовжувані видання Зарубіжна україніка Картографічні видання Стародруковані карти Рукописні карти Електронна колекція карт Ноти та музичні видання Підручний фонд відділу стародруків Інкунабули Палеотипи Кириличні стародруки Видання гражданського друку Листівки періоду (1880-1945 рр.) Рідкісні видання Цифрова бібліотека
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Журнали та продовжувані видання Розширений пошук |
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29393:Прил./2001$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. | Ж29393:Прил./2001/7 Лечебная педагогика и психология [Текст] : приложение к журналу "Дефектология" / Российская академия образования. - М. : "Школа- Пресс", 1969, янв. - . 2001, Вып.7 : Школьные трудности "нестандартных" детей / А. О. Дробинская. - М. : "Школа- Пресс", 2001. - 144 с. (Лечебная педагогика и психология ; 2001, Вып.7).
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Российская академия образования
| 2. | Ж29393:Прил./2001/8 Лечебная педагогика и психология [Текст] : приложение к журналу "Дефектология" / Российская академия образования. - М. : "Школа- Пресс", 1969, янв. - . 2001, Вып.8 : О природе психики : семнадцать уроков по психологии / Е. И. Гарбер. - М. : "Школа- Пресс", 2001. - 112 с.: ил. (Лечебная педагогика и психология ; 2001, Вып.8).
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Российская академия образования
| 3. | Ж29393:Прил./2001/9 Лечебная педагогика и психология [Текст] : приложение к журналу "Дефектология" / Российская академия образования. - М. : "Школа- Пресс", 1969, янв. - . 2001, Вып.9 : Как понять ребенка: дети с гиперактивностью и дефицитом внимания / Заваденко. Николай Николаевич. - Издание 2-е, дополненное. - М. : "Школа- Пресс", 2001. - 128 с. (Лечебная педагогика и психология ; 2001, Вып.9).
Тематичний рубрикатор:
Дод. точки доступу: Российская академия образования
|
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
|
|
|