FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmВА631537
С74
Справочник библиографа / А.Н. Ванеев (ред. кол.). -СПб.: Профессия, 2002.-527с.. -(Серия "Библиотека"). -Библиогр.: в конце разд.. -ISBN 5-93319-015-1: Б.ц.
ББК Ч75я2
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
ВА577586
Аполлон. Изобразительное и декоративное искусство. Архитектура : Терминологический словарь/ В. Г. Арсланов, Т. Л. Астраханцева, А. Л. Баталов, Л. И. Бусева- Давыдова, В. В. Ванслов. -Москва: Эллис Лак, 1997.-735с.. -ISBN 5-7195-0065-0: Б.ц.
ББК Щ10я212
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-196594
Запорожський клад : Комедийо-опера в 3-ох діях : [Мелодії, голос, хор без супр.]/ [Нотний додаток до драми] К. І. Ванченко-Писанецького. -Нью-Йорк: С. Комишевацький, 1920.-40 с.; 27 см. -Б.ц. На звороті видання рекламний проспект видавництва: Партитури українських драматичних творів (30 позиц.). У надзаголовних відомостях зазначено: Партитура.. Пропоноване видання С. Комишевацького є збіркою вокальних номерів до вистави за драмою К. І. Ванченка-Писанецького.. Видання без тит. арк. Описано за обкладинкою.. Обкладинка - друк, нотний текст - літографія.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-213010
М24
Тарас Бульба : [Мелодії, голос, хор без супр.] : Драма в 4-ох діях/ К. Ванченка-Писанецького [? М. Старицького]. -Нью-Йорк: С. Комишевацький, 1919 .-4 с. (обкл.). -На звороті видання рекламний проспект друкарні Павла Петрова. -0.80$ Видання без тит. арк., описано за обкл. Пропоноване видання є збіркою вокальних номерів до вистави. Автора твору, скоріш за все, у виданні зазначено помилково. Автором драми "Тарас Бульба" за сюжетом тв. М. Гоголя є М. Стрицький. У 1883-1891 рр. К. Ванченко-Писанецький виступав як актор у трупі М. Старицького. У подальшому, К. Писанецький очолював власні колективи, написав декілько п'єс, але серед його творів цієї драми знайти не вдалось. Можливо, драму "Тарас Бульба" К. Писанецький ставив й переробляв як режисер.. У надзаголовних відомостях зазначено: Партитура. Обкладинка - друк, нотний текст - літографія
ББК Щ974(4УКР)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-825471
М24
Катерина (Мужичка) : [Мелодії, голос, хор без супр.] : Драма в 4-ох діях/ Ванченка-Писанецького. -Нью-Йорк: С. Комишевацький, 1919 .-5 с. (обкл.). -На звороті видання рекламний проспект друкарні Павла Петрова. -0.80$ Пропоноване видання С. Комишевацького є збіркою вокальних номерів до вистави. Видання без тит. арк., описано за обкл. Обкладинка - друк, нотний текст - літографія. У надзаголовних відомостях зазначено: Партитура
ББК Щ974(4УКР)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-968050
З-11
З піснею в серці : пісні з репертуару Народного чоловічого хору "Орфей": [для чотириголосого чоловічого хору в супр. фп.]/ укл. М. Й. Олійник. -Львів : Нац. університет "Львівська політехніка", 2010.-138, [2] c. :a-фото.цв.; 29 см. -ISBN 978-966-553-902-5; обкладинка: Б.ц.
Содерж.:; Величальна "Львівській політехніці"; ; Отче наш; Хваліте Господа з небес; Богородице, до тебе нині прибігаєм; Богородице Діво; Хваліте ім'я Господнє; Блажен муж; Нехай сповняться; Разбойника благоразумного; Се ныне; Agnus Dei; Kyrie; Тобою радується; ; Хор рицарів; Ревуть, стогнуть гори-хвилі/ Маньківський, О. З.. Гайдамацька пісня; Ой ти, дівчино, з горіха зерня; Як ніч м'я покриє; Баркарола; Серенада; Ой гук, мати, гук; Горіше, горіше; Летіла зозуля; Ой у полі три криниченьки; Ой не світи місяченьку; Ой чий то кінь стоїть; Ой гиля-гиля, гусоньки, на став; Пісня про Олексу Довбуша; Ой у полі жито; ; Сонце заходить; Садок вишневий коло хати; Бандуристе, орле сизий; Дума; Встає хмара з-за Лиману; ; Ой у лузі червона калина; В лісах дрімучих на Волині; Там попід лісом, темним бором; Наш стяг; Збудись, могутня Україно; Не пора; Зродились ми великої години; ; Не громи в степах гудуть; Сурми кличуть в бій; Козацькому роду - нема переводу; Чом, чом, земле моя; Горнусь до тебе, Україно; Виростеш ти, сину; Долиною туман тече; Наливайте, браття, кришталеві чаші; Девіз Каменяра
ББК Щ941.42,8 Щ941.4-045я491 Щ941.4-092я491 Щ941.42-043(4УКР)я43
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
ВА305655
Из истории советского искусствоведения и эстетической мысли 1930-х годов/ Акад. художеств СССР. Научо-исслед. ин-т теории и истории изобразит. искусств; ред.: В. В. Ванслов, Л. Ф. Денисова. -Москва: Искусство, 1977.-416 с.. -Б.ц.
ББК Щ10г(2)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-147318
С 45
Скрипкові ансамблі : Навчально-методичний посібник для вищих музичних навчальних закладів/ упор. О. Спренціс; Міністерство культури і туризму України, Національна музична академія України імені П. І. Чайковського кафедра скрипки. -Київ, 2007.-226 с. :a-фото.цв.; 29 см. -ISBN 978-966-8668-53-1; в обкл.: Б.ц. 300 экз.

ББК Щ952.54(4Укр)я43
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
ВО503195
Проблемы Бетховенского стиля : сборник статей/ ред. Б. С. Пшибышевский ; пер.: А. А. Алявдина, Г. М. Ванькович. -Москва: ОГИЗ, 1932.-364 с.. -Б.ц.
ББК Щ313(4Нім)5-81
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
АО113154
Ванслов В.
Черевички П. Чайковского/ В. Ванслов. -Москва;Л.: Музгиз, 1949.-44 с. :c-портр.. -(Путеводители по русской музыке). -Б.ц.
ББК Щ313(4Рос)51
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
СКУ№1250
Ванслов В. В
Скрипичный концерт Арама Хачатуряна : пояснение/ В. В Ванслов. -Москва;Л.: Музгиз, 1951.-14 с. + ноты. -(В помощь слушателю музыки). -Б.ц.
ББК Щ313(4Рос)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Довженко В.Д. №85
Марксистско- ленинская эстетика : Учеб. пособие/ М. Ф. Овсянников [и др.] ; общ. ред. М. Ф. Овсянников, В. В. Ванслов; НИИ теории и истории изобразительных искусств Академии художеств СССР. -Москва: Искусство, 1966.-442 с.. -Б.ц. Дарчий напис : Дорогим моим папе и матушке. от меня "черствого экономиста" 1965 г. [підпис нерозбірливо]
ББК Ю8 я7
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2006 г., N 50
Интересные статьи:
Левко Колодуб: сторінки творчості
Котляревська, О.Левко Миколайович Колодуб – митець сучасності (стр.7–13)
Колодуб Л. М.Матеріали до "Спогадів" (про Турівку, рід Колодубів) (стр.13–17)
Муха, А.Цілісність багатогранної натури (стр.17–22)
Бедусенко, С.Лев Колодуб – человек и педагог (стр.22–24)
Мій секрет – дохідливість: інтерв’ю з Л. Колодубом (стр.24–27)
Сікорська, І.Діамантове подружжя композиторів (стр.27–29)
Про Л. М. Колодуба (стр.29–31)
Юферова З.Час розквіту (коли майстер у зеніті): авторський вечір академіка Левка Колодуба (стр.31–33)
Музичний світ Левка Колодуба (стр.33–34)
Зосим, О.Культура й влада (стр.34–38)
Афонина, А.Музыка, объединяющая души (стр.38–42)
Бородавко, Р.Музыка должна вносить в мир гармонию (стр.42–44)
Корецька, С.Крізь призму минулого (стр.44–45)
Швачко Т.Про музику і не тільки про неї (стр.45–52)
Некрасова, Н.Його стихія – симфонія і пісня (стр.52–55)
Некрасова, Н.Час життя – час творчості (стр.55–59)
Малышев, Ю.Лев Колодуб (стр.59–63)
Беннігхофф, О.Левко Колодуб (стр.63–64)
Колодуб Л. М.Пам’яті друга (стр.64–69)
Сікорська, І.Музично-театральна творчість Левка Колодуба (стр.69–82)
Бєлік, Н.Оперно-хорова творчість Л. Колодуба (на прикладі з опер "Поет") (стр.82–95)
Румянцева, И. С думой о Тарасе (стр.95–96)
Кузик, В.Шлях до Пророка довжиною у 20 років (стр.96–100)
Про оперу "Поет" (стр.100–101)
Сікорська, І."Поет" – почерком Левка Колодуба (стр.101–104)
Величко, Ю.Присвячено Кобзареві (стр.104–106)
Донник, Л.На сцені ХАБОТ’у (стр.106–108)
Поворознюк, А.Так сталося... (стр.108)
Ніконова, І.Опера Л. Колодуба "Поет"... (стр.108–109)
Міщенко, Н.Опера "Поет" (стр.109)
Литвин, Н.Прослухавши оперний спектакль... (стр.109)
Єрізкіна, О.Коли я згадую спектакль (стр.109–110)
Волосова, О.Поява і сценічне втілення нової української опери... (стр.110)
Про оперу "Незраджена любов" (стр.111)
Опера "Незраджена любов" (бесіда з автором) (стр.111–113)
Загайкевич, М."Незраджена любов" (стр.113–118)
Опера "Незраджена любов" на сцені Донецького академічного російського театру опери та балету (стр.118–119)
Постановочная группа об опере "Верная любов" ("Незраджена любов") (стр.119–120)
Про балет "Вічний вогонь" ("Жовтнева легенда") (стр.120)
Про "Світанкову поему" (стр.121)
Про "Чарівний сон" (стр.121–123)
Загайкевич, М.Новаторські пошуки і звершення Левка Колодуба в жанрі симфонічної музики (стр.123–128)
Працюк, Б.Колокола в творчестве Л. Н. Колодуба (на примере ІІ части V симфонии "Pro memoria") (стр.128–138)
Булаш, О."Pro memoria": П’ята симфонія Левка Колодуба та Четверта симфонія Г. Ляшенка (художнє втілення теми) (стр.138–143)
Бачул, Т.Темброво-оркестрові аспекти симфонії Левка Колодуба "В стилі українського бароко" (стр.143–154)
Горюхіна Н.Первая симфония Л. Колодуба (стр.154–157)
Гордійчук М."Симфонія-дума" (стр.157–162)
Иванченко, В.О "СИмфонии-думе" Л. Колодуба (стр.162–166)
Про другу симфонію Л. Колодуба (стр.166–167)
Балей, В.З листування (стр.167–168)
Иванченко, В.О Третьей симфонии Л. Колодуба (стр.168–169)
Зинкевич Е. С.О Симфонии № 3 ("В стиле украинского барокко") Л. Колодуба (стр.169–174)
Конькова"Симфония в стиле украинского барокко" Л. Колодуба (стр.174–175)
Про Симфонію № 3 ("В стилі українського бароко") (стр.175–176)
Шурова, Н.Левко Колодуб та українське бароко (погляд на музику з точки зору архітектури) (стр.176–178)
Из аннотации фестиваля "Focus" (стр.178–180)
Рябова, Т.Из работы "IV симфонія ’86 року, чорнобильська" Льва Колодуба как художественное отражение современной эпохи (стр.180–186)
Терещенко А.Симфонический вечер в Украинском доме (стр.186–188)
Кузик, В.Симфонія митця, який пережив жахіття 33-го (стр.188–189)
КоньковаПро Шосту симфонію Л. Колодуба (стр.189–190)
Искрова, Л.Три рапсодии для оркестра Л. Колодуба (опыт анализа оркестрово-драматургического развития (фрагменты) (стр.190–193)
Муха, А.Про "Українську карпатську рапсодію" (стр.193–194)
Про Українські карпатські рапсодії (стр.194–196)
Про сюїту "Гуцульські картинки" (стр.196–197)
Берегова, О.Інструментальна творчість Л. Колодуба в контексті сучасних художньо-комунікативних процесів (стр.197–209)
Денисенко, М.Про деякі особливості оркестрового стилю Левка Миколайовича Колодуба (стр.209–213)
Біла, К.Деякі аспекти втілення індивідуальної художньої логіки в межах академічних засад жанрово-стильової моделі інструментального концерту (стр.213–221)
Загайкевич, М.Чи знаєте ви, що таке духовий оркестр? (стр.221–223)
Ван Хай ЛуньКомпозитор и фольклор (фрагмент о "Семи украинских песнях" Л. Колодуба) (стр.223–224)
Про "Троїсті музики" (стр.224–225)
Про "Шість український пісень" (стр.225)
Про "Турівські пісні" та Концерт для скрипки №1 (стр.225)
Про "Турівські пісні" (стр.226)
Про "Турівські пісні" Левка Колодуба (стр.226–229)
Колодуб Л. М.Про "Турівські пісні" (стр.229)
Про Концерт для двох скрипок і симфонічного оркестру (стр.229–231)
Гордійчук М.Музичне слово від народу (стр.232–234)
Антонюк, В.Вокальний цикл Левка Колодуба "Бентежність" (стр.234–242)
Зименко, А.Повторність як музичний феномен (стр.242–254)
Бенч-Шокало, О."Прилуцькі пісні" (стр.254–256)
Про вокальний цикл на вірші Т. Г. Шевченка (стр.256)
Про "Переяслівську Раду" (стр.256–258)
Сюта Б.Глобалізаційні процеси та музична творчість на межі третього тисячоліття (стр.258–277)
Діброва, Ю.Прощання з двадцятим століттям (стр.277–287)
Ван Хай Лунь
Композитор и фольклор (фрагмент о "Семи украинских песнях" Л. Колодуба)/ Хай Лунь Ван // Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2006. -Вип. 50. - C. 223–224 (Шифр Ж70445/2006/50)

Ваньгал Я. К.
Соната : [для бандури]/ [муз.] Я. К. Ваньгала, перекл. С. Овчарової // Перекладання та аранжування для бандури: навчально-методичний посібник/ аранж. С. В Овчарова. -Дніпро: "Ліра". -ISBN 978-966-383-736-9. -2016. - C. 32 (Шифр -770921)


FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm