FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmЖ70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2010 г., N 85
Интересные статьи:
Самойленко, О.. Методологічні інтенції категорії "духовність" і методологічне самовизначеня сучасного музикознавства (стр.С. 7-22)
Ігнатова, Л.Феномен духовності у контексті музичного мистецтва як прояву внутрішньої сутності людини (стр.С. 22-36)
Ластовецька-Соланська, З.Роль традиції та національних цінностей у духовній культурі українців (стр.С. 36-51)
Осадча, С.Релігійно-храмова культура як чинник сучасної гуманітарної системи (стр.С. 51-63)
Марик, В.Явище концепту в національному художньому мисленні (стр.С. 63-81)
Лисенко, О.Формування системи давньоукраїнського професійного музичного виконавства (стр.С. 81-108)
Портянко, О.Жанр стихири у службі руському святому (стр.С. 108-120)
Путятицька, О.До проблеми ладоінтонаційних особливостей догматиків (болгарський та "український" наспіви в Ірмолоях ХVII ст.) (стр.С. 120-138)
Ігнатенко, Є.Рукописи партесних концертів у світлі теоретичних уявлень Миколи Дилецького (стр.С. 138-163)
Кутасевич, А.Степан Дегтярьов. Концерт "Ти моя кріпость, Господи". Питання авторства (стр.С. 163-190)
Тилик І.Світоглядні аспекти хорової творчості Артемія Веделя у проекції на релігійно-філософські ідеї Григорія Сковороди (стр.С. 190-210)
Шуміліна О.Про два музичні тлумачення тексту 68-го псалма (концерт Артемія Веделя №2 "Спаси мя, Боже" та його партесний прототип) (стр.С. 210-227)
Ананьева, Н.Музично-риторична лексика в хорових концертах Артемія Веделя: питання інтонування сокрального слова (стр.С. 227-243)
Кияновська Л. О.Духовна творчість у львівському музичному середовищі на зламі тисячоліть: естетико-психологічний аспект (стр.С. 243-255)
Поставна А.Креативність традицій українського духовного хорового концерту XVIII століття у творчості композиторів Дніпропетровщини на межі XX - XXI століть (стр.С. 255-268)
Рікман, К.Особливості музично-подієвих процесів у концерті №3 для фортепіано з оркестром "Ave Maria" Алемдара Караманова (стр.С. 268-281)
Ільїна, А.Постлюдійність у творчості Валентина Сильвестрова як дзеркало духовного надбаня культурної традиції (стр.С. 281-299)
Галузевська, О.Духовний простір Сходу у творчості Івана Карабиця (стр.С. 299-313)
Янюк, Б."Голосіння" Івана Карабиця у контексті актуалізації ідеї покаяння в музичному мистецтві кінця ХХ століття (стр.С. 313-332)
Скорик, А.Відродження духовної музики на львівському телебаченні (на прикладі телефільму "Симфонія-кантата Віктора Камінського на вірші Ігоря Калинця "Україна. Хресна дорога""") (стр.С. 332-343)
Єфіменко, А.Літургічний жанр як інтеракція: контекст сучасної композиторської творчості (стр.С. 343-357)
Торба, О.Сучасна українська хорова музика: стиль і стильність. "Псалом 50 (51)" Вікторії Польової (стр.С. 357-378)
Денисенко, М.Духовність і символіка деяких старовинних жанрів на зламі століть (стр.С. 378-391)
Грибиненко, Ю.Духовно-культурні передумови полістилістики (стр.С. 391-404)
Грибиненко Ю.
Духовно-культурні передумови полістилістики/ Ю. Грибиненко // Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2010. -Вип. 85(Духовна культура України: традиції та сучасність) (Шифр Ж70445/2010/85)


FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm