FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frm-500472
К76
Кошиць О. А.
Чайка : Дума чорноморська : Про баритона [з супр. фп.]/ Муз. О. Кошица. -Київ: Криниця, [1917].-6 c. :а-іл. -(Музична бібліотека/ [під ред. О. Кошіца]; № 10). -Н. д. 1040: Б.ц. Перед нотним текстом зазначено: Записав і аранжірував О. Кошиць: Мелодія записана на Чорноморії од старого козака Денисенка.
Есть автограф: Чикаленко Л. (власник примірника).
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-646798
К76
Кошиць О. А.
Чайка : Дума черноморська : Про баритона [з супр. фп.]/ Муз. О. Кошица. -2-е вид.. -Київ: Криниця, [1918-1919].-6 c. :а-іл. -Літературний інципіт: "Ой, горе чайці...". -Н. д. 1040: Б.ц. Перед нотним текстом зазначено: Записав і аранжірував О. Кошиць: Мелодія записана на Чорноморії од старого козака Денисенка.
Есть автограф: Покр[а...] М. (власник).
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
2000 г., N 29
Интересные статьи:

Тимошенко, О.Музична освіта країни на сучасному етапі (стр.3)
Пясковський, І.Інтеграційні процеси у взаємодії світової та вітчизняної моделей вузівської музично-теоретичної освіти (стр.9)
Волков, С.Компоративний аналіз систем мистецької освіти в Україні та деяких європейськіх країнах (стр.18)
Кірєєва, Т. І.Музичне виховання і освіта Донбасу кінця ХІХ – початку ХХ століття (в контексті теоретичних і практичних питань культурології) (стр.24)
Ковалик, П.Творча спрямованість диригентсько-хорової підготовки студентів НМАУ (стр.32)
Гребенюк, Н.Значення специфіки фактору спадкоємності у вокально-педагогічній діяльності (стр.39)
Культурологічні аспекти музичної україністики і музикознавчі традиції Одеси (стр.47)

Костюк, Н.Літургія Іоанна Златоустого: еволюція і симантика жанру (стр.52)
Пархоменко, Н.Українська канонічна творчість: рефлексії митця ХХ століття ("догмати" Олександра Кошиця) (стр.64)
Круль, П.Ударні інструменти на історичному тлі української музичної культури (стр.74)
Шолохова, Л. В.Колекція Зиновія Кісельгофа як джерело досліджень з єврейського музичного фольклору (стр.82)
Ржевська, М.Періодизація українського музично-культурного процесу ХХ століття як проблема динаміки культури (стр.94)
Берегова, О.Стильові тенденції в камерній музиці українських композиторів 80–90-х років ХХ сторіччя. Ситуація постмодерну (стр.103)
Марченко, В.Плюралізм інтерпретацій як формування художньої концепції твору (пасакалія твір 19 № 10 В. С. Косенка) (стр.109)
Козаренко, О. В.Музична мова Б. Лятошинського в умовах стратифікації національного музично-семіотичного процесу (стр.116)
Денисенко, М.До питання про комунікативні (формотворчі) властивості тембрового чинника (стр.125)
Данг Нгок Занг КуанаПентатоніка як компонент сучасної музичної мови (на прикладі – частини "в’єтнамської сюїти" Ю. Іщенка) (стр.133)
Мурзина, О.До справи організації науково-дослідних центрів музичного фольклору у Києві (20-ті та 90-ті рр.) (стр.143)

Чижик, І.Ранні форми гармонії (стр.151)
Сакало, О.Романтична драма та романтична опера: Шляхи еволюції... (стр.160)
Рощенко (Аверьянова), Е. Г.Мифологические и литературно-поэтические двойники вагнеровского скиттальца (стр.170)
Каверина, Л.Парадокси Ф. Ліста: від стереотипів до нового прочитання (стр.190)
Карнак, А.Специфіка інтонаційних властивостей музичного матеріалу як джерело нових композиційних рішень на прикладі творів американських композиторів ХХ століття (стр.195)
Макаренко, Г. Г.Місце та роль мистецтва в панестетичному ірраціоналізмі Ніцше (стр.204)
Сердюк, О.Музичний театр К. Пендерецького (стр.211)
Сумарокова, В.Віолончельна музика А. Шнітке у дзеркалі стилістичних пошуків ХХ сторіччя (стр.218)
Середенко, Г.Шимановський Соната d-moll (стр.227)
Гуменюк, Т.Постмодерністська естетика: до визначення питання (стр.236)

Немкович, О.Музично-історична спадщина М. Гордійчука в контексті українського музикознавства Другої половини ХХ ст. (стр.246)
Булибенко, Г.Арсеній Миколайович Котляревський: київський період життя (стр.255)
Димченко, С.Микола Різоль – корифей українського баянного мистецтва (стр.260)
ВА305655
Из истории советского искусствоведения и эстетической мысли 1930-х годов/ Акад. художеств СССР. Научо-исслед. ин-т теории и истории изобразит. искусств; ред.: В. В. Ванслов, Л. Ф. Денисова. -Москва: Искусство, 1977.-416 с.. -Б.ц.
ББК Щ10г(2)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-889221
М 65
Мисюра В. Д.
Стихи и песни/ В. Д. Мисюра. -Х.: Транспорт Украины , 2007.-165 с. :a-цв.ил.. -Б.ц.
ББК Щ94(4Укр)я44
Предметные рубрики:
южная железная дорога; железная дорога
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2010 г., N 85
Интересные статьи:
Самойленко, О.. Методологічні інтенції категорії "духовність" і методологічне самовизначеня сучасного музикознавства (стр.С. 7-22)
Ігнатова, Л.Феномен духовності у контексті музичного мистецтва як прояву внутрішньої сутності людини (стр.С. 22-36)
Ластовецька-Соланська, З.Роль традиції та національних цінностей у духовній культурі українців (стр.С. 36-51)
Осадча, С.Релігійно-храмова культура як чинник сучасної гуманітарної системи (стр.С. 51-63)
Марик, В.Явище концепту в національному художньому мисленні (стр.С. 63-81)
Лисенко, О.Формування системи давньоукраїнського професійного музичного виконавства (стр.С. 81-108)
Портянко, О.Жанр стихири у службі руському святому (стр.С. 108-120)
Путятицька, О.До проблеми ладоінтонаційних особливостей догматиків (болгарський та "український" наспіви в Ірмолоях ХVII ст.) (стр.С. 120-138)
Ігнатенко, Є.Рукописи партесних концертів у світлі теоретичних уявлень Миколи Дилецького (стр.С. 138-163)
Кутасевич, А.Степан Дегтярьов. Концерт "Ти моя кріпость, Господи". Питання авторства (стр.С. 163-190)
Тилик І.Світоглядні аспекти хорової творчості Артемія Веделя у проекції на релігійно-філософські ідеї Григорія Сковороди (стр.С. 190-210)
Шуміліна О.Про два музичні тлумачення тексту 68-го псалма (концерт Артемія Веделя №2 "Спаси мя, Боже" та його партесний прототип) (стр.С. 210-227)
Ананьева, Н.Музично-риторична лексика в хорових концертах Артемія Веделя: питання інтонування сокрального слова (стр.С. 227-243)
Кияновська Л. О.Духовна творчість у львівському музичному середовищі на зламі тисячоліть: естетико-психологічний аспект (стр.С. 243-255)
Поставна А.Креативність традицій українського духовного хорового концерту XVIII століття у творчості композиторів Дніпропетровщини на межі XX - XXI століть (стр.С. 255-268)
Рікман, К.Особливості музично-подієвих процесів у концерті №3 для фортепіано з оркестром "Ave Maria" Алемдара Караманова (стр.С. 268-281)
Ільїна, А.Постлюдійність у творчості Валентина Сильвестрова як дзеркало духовного надбаня культурної традиції (стр.С. 281-299)
Галузевська, О.Духовний простір Сходу у творчості Івана Карабиця (стр.С. 299-313)
Янюк, Б."Голосіння" Івана Карабиця у контексті актуалізації ідеї покаяння в музичному мистецтві кінця ХХ століття (стр.С. 313-332)
Скорик, А.Відродження духовної музики на львівському телебаченні (на прикладі телефільму "Симфонія-кантата Віктора Камінського на вірші Ігоря Калинця "Україна. Хресна дорога""") (стр.С. 332-343)
Єфіменко, А.Літургічний жанр як інтеракція: контекст сучасної композиторської творчості (стр.С. 343-357)
Торба, О.Сучасна українська хорова музика: стиль і стильність. "Псалом 50 (51)" Вікторії Польової (стр.С. 357-378)
Денисенко, М.Духовність і символіка деяких старовинних жанрів на зламі століть (стр.С. 378-391)
Грибиненко, Ю.Духовно-культурні передумови полістилістики (стр.С. 391-404)
Блажков І. І. №9/3
Музыка и современность : сб. ст.. -М. : Музыка. -[19--]
Вып. 3/ [сост. Т. А. Лебедева]. -1965.-325 c. :g-ноты. -4.00 р. 3365 экз.
З дарчим написом.
Есть автограф: Денисов Е. В. /дарувальник/.
ББК Щ313 Щ31г
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2006 г., N 50
Интересные статьи:
Левко Колодуб: сторінки творчості
Котляревська, О.Левко Миколайович Колодуб – митець сучасності (стр.7–13)
Колодуб Л. М.Матеріали до "Спогадів" (про Турівку, рід Колодубів) (стр.13–17)
Муха, А.Цілісність багатогранної натури (стр.17–22)
Бедусенко, С.Лев Колодуб – человек и педагог (стр.22–24)
Мій секрет – дохідливість: інтерв’ю з Л. Колодубом (стр.24–27)
Сікорська, І.Діамантове подружжя композиторів (стр.27–29)
Про Л. М. Колодуба (стр.29–31)
Юферова З.Час розквіту (коли майстер у зеніті): авторський вечір академіка Левка Колодуба (стр.31–33)
Музичний світ Левка Колодуба (стр.33–34)
Зосим, О.Культура й влада (стр.34–38)
Афонина, А.Музыка, объединяющая души (стр.38–42)
Бородавко, Р.Музыка должна вносить в мир гармонию (стр.42–44)
Корецька, С.Крізь призму минулого (стр.44–45)
Швачко Т.Про музику і не тільки про неї (стр.45–52)
Некрасова, Н.Його стихія – симфонія і пісня (стр.52–55)
Некрасова, Н.Час життя – час творчості (стр.55–59)
Малышев, Ю.Лев Колодуб (стр.59–63)
Беннігхофф, О.Левко Колодуб (стр.63–64)
Колодуб Л. М.Пам’яті друга (стр.64–69)
Сікорська, І.Музично-театральна творчість Левка Колодуба (стр.69–82)
Бєлік, Н.Оперно-хорова творчість Л. Колодуба (на прикладі з опер "Поет") (стр.82–95)
Румянцева, И. С думой о Тарасе (стр.95–96)
Кузик, В.Шлях до Пророка довжиною у 20 років (стр.96–100)
Про оперу "Поет" (стр.100–101)
Сікорська, І."Поет" – почерком Левка Колодуба (стр.101–104)
Величко, Ю.Присвячено Кобзареві (стр.104–106)
Донник, Л.На сцені ХАБОТ’у (стр.106–108)
Поворознюк, А.Так сталося... (стр.108)
Ніконова, І.Опера Л. Колодуба "Поет"... (стр.108–109)
Міщенко, Н.Опера "Поет" (стр.109)
Литвин, Н.Прослухавши оперний спектакль... (стр.109)
Єрізкіна, О.Коли я згадую спектакль (стр.109–110)
Волосова, О.Поява і сценічне втілення нової української опери... (стр.110)
Про оперу "Незраджена любов" (стр.111)
Опера "Незраджена любов" (бесіда з автором) (стр.111–113)
Загайкевич, М."Незраджена любов" (стр.113–118)
Опера "Незраджена любов" на сцені Донецького академічного російського театру опери та балету (стр.118–119)
Постановочная группа об опере "Верная любов" ("Незраджена любов") (стр.119–120)
Про балет "Вічний вогонь" ("Жовтнева легенда") (стр.120)
Про "Світанкову поему" (стр.121)
Про "Чарівний сон" (стр.121–123)
Загайкевич, М.Новаторські пошуки і звершення Левка Колодуба в жанрі симфонічної музики (стр.123–128)
Працюк, Б.Колокола в творчестве Л. Н. Колодуба (на примере ІІ части V симфонии "Pro memoria") (стр.128–138)
Булаш, О."Pro memoria": П’ята симфонія Левка Колодуба та Четверта симфонія Г. Ляшенка (художнє втілення теми) (стр.138–143)
Бачул, Т.Темброво-оркестрові аспекти симфонії Левка Колодуба "В стилі українського бароко" (стр.143–154)
Горюхіна Н.Первая симфония Л. Колодуба (стр.154–157)
Гордійчук М."Симфонія-дума" (стр.157–162)
Иванченко, В.О "СИмфонии-думе" Л. Колодуба (стр.162–166)
Про другу симфонію Л. Колодуба (стр.166–167)
Балей, В.З листування (стр.167–168)
Иванченко, В.О Третьей симфонии Л. Колодуба (стр.168–169)
Зинкевич Е. С.О Симфонии № 3 ("В стиле украинского барокко") Л. Колодуба (стр.169–174)
Конькова"Симфония в стиле украинского барокко" Л. Колодуба (стр.174–175)
Про Симфонію № 3 ("В стилі українського бароко") (стр.175–176)
Шурова, Н.Левко Колодуб та українське бароко (погляд на музику з точки зору архітектури) (стр.176–178)
Из аннотации фестиваля "Focus" (стр.178–180)
Рябова, Т.Из работы "IV симфонія ’86 року, чорнобильська" Льва Колодуба как художественное отражение современной эпохи (стр.180–186)
Терещенко А.Симфонический вечер в Украинском доме (стр.186–188)
Кузик, В.Симфонія митця, який пережив жахіття 33-го (стр.188–189)
КоньковаПро Шосту симфонію Л. Колодуба (стр.189–190)
Искрова, Л.Три рапсодии для оркестра Л. Колодуба (опыт анализа оркестрово-драматургического развития (фрагменты) (стр.190–193)
Муха, А.Про "Українську карпатську рапсодію" (стр.193–194)
Про Українські карпатські рапсодії (стр.194–196)
Про сюїту "Гуцульські картинки" (стр.196–197)
Берегова, О.Інструментальна творчість Л. Колодуба в контексті сучасних художньо-комунікативних процесів (стр.197–209)
Денисенко, М.Про деякі особливості оркестрового стилю Левка Миколайовича Колодуба (стр.209–213)
Біла, К.Деякі аспекти втілення індивідуальної художньої логіки в межах академічних засад жанрово-стильової моделі інструментального концерту (стр.213–221)
Загайкевич, М.Чи знаєте ви, що таке духовий оркестр? (стр.221–223)
Ван Хай ЛуньКомпозитор и фольклор (фрагмент о "Семи украинских песнях" Л. Колодуба) (стр.223–224)
Про "Троїсті музики" (стр.224–225)
Про "Шість український пісень" (стр.225)
Про "Турівські пісні" та Концерт для скрипки №1 (стр.225)
Про "Турівські пісні" (стр.226)
Про "Турівські пісні" Левка Колодуба (стр.226–229)
Колодуб Л. М.Про "Турівські пісні" (стр.229)
Про Концерт для двох скрипок і симфонічного оркестру (стр.229–231)
Гордійчук М.Музичне слово від народу (стр.232–234)
Антонюк, В.Вокальний цикл Левка Колодуба "Бентежність" (стр.234–242)
Зименко, А.Повторність як музичний феномен (стр.242–254)
Бенч-Шокало, О."Прилуцькі пісні" (стр.254–256)
Про вокальний цикл на вірші Т. Г. Шевченка (стр.256)
Про "Переяслівську Раду" (стр.256–258)
Сюта Б.Глобалізаційні процеси та музична творчість на межі третього тисячоліття (стр.258–277)
Діброва, Ю.Прощання з двадцятим століттям (стр.277–287)
Денисенко М.
Духовність і символіка деяких старовинних жанрів на зламі століть/ М. Денисенко // Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2010. -Вип. 85(Духовна культура України: традиції та сучасність) (Шифр Ж70445/2010/85)

Денисенко М.
Про деякі особливості оркестрового стилю Левка Миколайовича Колодуба/ М. Денисенко // Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2006. -Вип. 50. - C. 209–213 (Шифр Ж70445/2006/50)

-468829
Г 48
Гимни хвалы для Господней Вечери : нотный сборник/ перекл. з англ. О. Дробко, С. Денисюка. -Ровно: ХМ "Живое слово", 2011.-208 с. :a-цв.ил.. -(Живое слово). -ISBN 978-966-8466-99-1; в пер.: Б.ц. 500 экз.

ББК Щ 91.(2)5
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-275051
Дениско П. В.
Берег кохання : збірник пісень/ Петро Дениско. -Київ: Вадим Карпенко, 2012.-73 с.; в обкл.. -Б.ц.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(2)
-506253
Д 33
Дениско П. В.
Пейзажі душі : вокальний цикл для жіночого голосу в супроводі фортепіано/ Петро Дениско; автор слів поет Микола Маркіянович Боровко. -Київ: ТОВ Задруга, 2014.-108 с. :a-кол.іл.; в обкл.. -Б.ц.
Содерж.:Слова мої, ну що мої слова; Ще не помітно перемін; Надвечір’я; Зустріч; Ластів’їна балада; Чи то сон, чи диво з див; В твоїх очах бринить печаль; Весільний диптих; Доцвітають мальви під вікном; В перелітні дні; Слова твої, мов журавлі; Монолог осені; За частоколами дощів; Скрипаль і мати; Вечорове; Ласкавий погляд лагідних очей; І розчахнулись небеса; Не розчаруй мене, любове; Неопалима купина калини
ББК Щ943.2-42(4УКР)я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-126560
Дениско П. В.
Калиновий світ : збірник пісень у супроводі баяна/ Петро Дениско. -Київ: ТОВ "Задруга", 2015.-80 с. :a-кол.іл.; в обкл.. -Б.ц.
Содерж.:Щасти тобі, Україно; Мамина пісня; Рушники; Любарці мої; Батьківський поріг; Співає над Альтою калина; Моя Україно; Пісня на полотні; Київ мій; Кружляють гуси над селом; Як зійдуть зорі над порогом; Над тином явір нахилився; На околиці села; Бабине літо; Коли явір зацвіте; А на греблі сохнуть верби
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(2)
Блажков І. І. № 22
Денисов Е. В.
Трио : для скрипки, кларнета фагота : партитура : соч. 10/ Э. Денисов. -Москва: Музыка, 1965.-18 с.. -Б.ц. 360 экз.
Перед нотним текстом присвята: "Николаю Ивановичу Пейко". На с. 3 перед нотним текстом біля призвища автора чорними чорнилами стоїть рік [1957].
Есть автограф: Денисов Е. В..
ББК Щ952(4Рос)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-162104
С 91
Сухий І. І.
Українська гармоніка, Вип. 2/ Іван Сухий ; [ред. П. Андрійчука]. -Умань: Візаві, 2018.-104 с. :a-іл.; в обкл.. -Б.ц. 200 экз.

Содерж.:Багатогранний музикант; Гармоніка – це його життя; Про автора; Розганяється по хаті; Це Оксанка спішить; Я бажання добре маю; Ігор грає на гармоні; Лесю, стій, не спіши; Ось Аніта озирнулась; Я купив собі гармошку; Я сьогодні встав раненько; Зайчик; Про жабу та комара/ Філіпенко, А. Д.. Українська народна пісня; Маленька полька/ Кабалевский, Д. Б.. Курчата/ Філіпенко, А. Д.. Павук і муха/ Метлов, М.. Взяв би я бандуру; По Дону гуляет казак молодой; Во поле береза стояла; За городом качки пливуть; Летіла зозуля; Чом ти не прийшов; Ой дівчино, шумить гай; А ў полі нівка; Краков'як; Ой я, молода, на базар ходила ; Алилуя/ Коен, Л. Н.. Порада/ Сухий, І. І.. Пісенька/ Грачов, В.. Просто так/ Слонов, Ю.. Зелене листя, білі каштани; Ивушка; Ой при лужку, при лужку; Етюд/ Сухий, І. І.. Етюд/ Мотов, В.. Етюд/ Денисов, О.. Бігом, наввипередки/ Сухий, І. І.. Зачибучка; Ой підемо, жінко; Хава нагіла; Despasito/ Фонсі, Л.. Двоє/ Паулс, Р. В.. Чи то з гори; Жашківчанка; Час рікою пливе; Світає/ Сухий, І. І.. Ой піду я до млина; Слава гармоністам!/ Сухий, І. І.. Думка про Марічку/ Сухий, І. І.. Ішов козак потайком; Фантазія/ Сухий, І. І.. Фантазія/ Сухий, І. І..
ББК Щ954.4(4УКР)я436
Предметные рубрики:
Українські народні пісні; Білоруські народні пісні; Етюди для гармоніки
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(2)
ВА824680
Маценка С. П.
Метамистецтво. Словник досвіду термінотворення на межі літератури й музики/ Світлана Маценка ; [графіка Олега Денисенка]. -Львів: Апріорі, 2017.-118 c. :a-іл.. -Бібліогр.: с. 118. -ISBN 978-617-629-369-9: 60.00 р. 500 экз.

УДК 78(038) Щ313(4Укр)
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1)

FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm