FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmВС34960
А72
Антонюк
Українська вокальна школа : етнокультурологічний аспект/ Валентина Геніївна Антонюк. -2. вид., перероб і доп.. -Київ: БМКП центр "Українська ідея", 2001.-142с.. -с. 118-132. -ISBN 966-7638-07-3: Б.ц.
ББК Щ314-7р(4УКР) Щ312(4УКР)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(2)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2000 г., N 14
Интересные статьи:
Музичне виконавство
Рожок В. І.Диригентське мистецтво України (здобутки, проблеми, перспективи) (стр.7–18)
Лащенко А. П.Українське хорове мистецтво ХХ століття (стр.18–32)
Андрієвський, І.Деякі проблеми розвитку української скрипкової школи в контексті еволюції європейської інструментальної музики (стр.32–41)
Рощина, Т.Деякі проблеми української школи піанізму на рубежі століть (стр.41–50)
Морозевич, Н.Виражальний потенціал бандури у мистецтві кануну ХХІ століття (стр.50–59)
Фан Динь ТанМузыкальная культура на рубеже ХХ–ХХІ веков (в контексте "Восток–Запад") (стр.59–67)
Горенко-Баранівська, Л.Музичний побут гетьмансько-старшинського середовища другої половини XVII–XVIII ст. в Україні (стр.67–77)
Сумарокова, В.В. С. Червов – виконавець і педагог (до питання про становлення української віолончельної школи) (стр.77–86)
Круль, П.Питання походження національного духового інструментарію в контексті музичної україністики (стр.86–98)
Гнатюк, Л.Питання хорової освіти в українській пресі 20–30–х років ХХ ст. (стр.98–108)
Охранчук, О.Катерина Рубчакова – видатна українська співачка і акторка ХХ століття (до 120–річчя від дня народження) (стр.108–119)
Власенко, І.Інтерпретаційні асекти фортепіанних ансамблів М. Равеля (стр.119–126)
Середенко, Г."Три каприси Паганіні" К. Шимановського (особливості нового втілення) (стр.126–138)
Щур, В.Дві версії одного твору (стр.138–144)
Давидов М.До словника музичної педагогіки (стр.144–156)
Гребенюк, Н.Особистістно орієнтований підхід у розвитку індивідуальності співака (стр.156–166)
Антонюк, В.Як ми говоримо (проблеми мовної культури вокалістів) (стр.166–175)
АндрееваТолько ли методикой является "Методика клавирного обучения?" (стр.175–179)
Кулікова, В.Нові методи виховання виконавської майстерності в класі віолончелі (практичне втілення) (стр.179–189)
Буркацький, З.Про специфіку функціонування етюдів в навчальній діяльності кларнетиста (стр.189–199)
Черноіваненко, А. Д.Фактура у визначенні речовості в баянному мистецтві композиторської і виконавської творчості (стр.199–208)
Повзун Л. І.Концертмейстер у співтворчості з виконавцями на академічних народних інструментах (стр.208–219)
Брояко, Н.Специфіка артикуляційних засобів бандуриста (стр.219–226)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2000 г., N 5
Интересные статьи:
Музичне виконавство
Юдкин-Рипун, И. Н.Теория артикуляции И. А. Браудо как интерпретация барочной риторической культуры (стр.9–17)
Фан Динь ТанОсобенности образа мышления в художественной картине мира народов Дальнего Востока (стр.17–38)
Антонюк, В.Культура мови у співі та принципи української вокальної орфоепії (стр.38–48)
Кужелев, Д.Баянне виконавство в музичній культурі 70–90 років (стр.48–59)
Катрич, О. Т.Стильові аспекти музично-виконавської інтерпретації (стр.59–66)
Власенко, І. М.До питання інтерпертації фортепіанних творів М. Равеля ("Благородні й сентиментальні вальси") (стр.66–76)
Кутасевич, А. В.Інтерпретаційні аспекти Реквієму ре мінор KV626 В. А. Моцарта (стр.76–86)
Сумарокова В. Г.Семантический аспект музыкально-исполнительского искусства (стр.86–102)
Рощенко, О. Г.Образи-імена в міфологемному просторі вагнерівського "Тангейзера" (до проблеми інтерпретації жіночих типів) (стр.102–111)
КасьяненкоПро семантику Прелюдій Ф. Шопена (стр.111–120)
Ботвінова, І. В.Про символіку образів і виконання вокальних циклів "Зимова подорож" Ф. Шуберта та "Кохання і життя жінки" Р. Шумана (стр.120–129)
Бердєннікова, К. М.До питання про авторські пародії у духовних кантатах Йогана Себастіана Баха (стр.129–136)
Круль П. Ф.Питання походження і первісного розвитку духового інструментарію (стр.136–146)
Черноіваненко, А. Д.Образно-драматургічна роль фактури в музиці для баяна другої половини ХХ століття (стр.146–157)
Карпяк А. Я.Становлення та розвиток сучасної львівської школи гри на флейті (стр.157–167)
Гребенюк, Н. Є.До проблеми формування виконавської творчості у співаків початківців (стр.167–177)
Востряков, О. А.Сучасна практика підготовки оперних співаків у системі "вуз–театр" (стр.177–184)
Харалампиду, Л.Музыкальное образование в современной Греции: история, проблемы, перспективы (стр.184–192)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2000 г., N 8
Интересные статьи:
Музичне виконавство
Давидов М.Баян–акардеон в камерному мистецтві на стику століть (стр.7–16)
Апатский В. Н.Теория и практика духового исполнительства Украины (итоги и перспекивы) (стр.16–25)
Антонюк, В.Нарис історії Київської школи сольного співу (стр.25–35)
Ржевська, М.Проблеми динаміки виконавського мистецтва в українській музичній культурі 20-х років (стр.35–44)
Сумарокова, В."Попереджуюче" навчання (про роль особистості в процесі трансформації дидактичної музичної системи) (стр.44–58)
Савчук, І.Метод "вільної інтерпретації" на прикладі Сонати для скрипки та фортепіано тв. 19 (1926) Бориса Лятошинського (до питання про філософсько-естетичні засади творчості композитора. 20-ті роки) (стр.58–66)
Ботвінова, І. Національні першоджерела формування композиторського тексту та виконання творів німецьких романтиків (на прикладі вокальних циклів Р. Вагнера та Г. Малера) (стр.66–77)
Данг Нгок Занг КуанДо питання про взаємодію західних та східних джерел в європейській культурі (стр.77–84)
Ле ТоанЛирика Куанхо как исполнительское творчество (стр.84–94)
Соломонова, О.Про особливості виконавської манери М. П. Мусоргсокго (до проблеми сміхового аспекту творчості) (стр.94–104)
Кулієва, А.Про нові аспекти виконання партії Тетяни в опері "Євгеній Онєгін" П. Чайковського (стр.104–114)
Серенко, С. Інтерпретація "Мистецтва фуги" Й. С. Баха у музично-риторичному аспекті (стр.114–125)
Марченко, В.Про перекладення фортепіанної педалі та її інтерпретацію на готово-виборному багатотембровому баяні (стр.125–134)
Янкова, Я.,Караиванов, С.Транспонирование как проблема в обучении на клавишном аккордеоне (стр.134–146)
Олексієнко, О.Твори М. Дремлюги у формуванні школи академічного бандурного виконавства (стр.146–154)
Круль, П. Ф.Історичні критерії національного духового інструментального мистецтва в Україні XVIII ст. (стр.154–163)
Горовой, С.Шляхи формування виконавської майстерності тромбоніста (стр.163–172)
Вовк, Р.Деякі нетрадиційні засоби виразності сучасного кларнетового виконавства (стр.172–184)
Карпяк, А.Деякі технічні особливості Львівської школи флейтового виконавства (стр.184–188)
-977804
А 72
Антонович М.
Кошиць Олександер Антонович : композитор церковної музики і диригент/ М. Антонович = Koshetz Oleksander Antonovych: As composer of church music and conductor/ Antonowycz Myroslav. -репринт. вид.. -Вінніпег, 1975.-96 P. :c-портр.. -Б.ц.
ББК Щ313.5(4Укр)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-120649
Фатєєв Олександр Семенович
Богородичны на Господи воззвах именуемые догматиками, Богородичны на стиховнах, антифоны и ирмосы воскресные всех восьми гласов : Киевского роспева : [для хору a capella]/ Перелож. А. Фатеева -Б.м., 1901.-VI, 114 с.. -2.50 р.
Предметные рубрики:
Казанский собор, СПб; Киево-Печерская Лавра
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-362585
Б 76
Божественная Литургия иже во святых отца нашего Иоанна Златоустого с приложением прошения в порядке службы и пение на Литургии св. Василия Великого : положен. для пения на один голос : для употребления в духовных училищах и церковно-приходских школах / Составил С. Миропольский. -[СПб.?], [около 1885].-87 с. :a-ил.. -Б.ц. Иллюстрация на тит. л. подписана и датирована: Антонович | 1885 (дата еле заметна в правом нижнем углу). Дата издания установлена приблизительно, опираясь на дату иллюстрации.
ББК Щ91.212 Щ91.94
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(6)
-853781
Морщавка О. А.
Пристань любові : Пісні та романси [на слова сучасних поетів для співу з букв.-цифр. позначенням гарм.]/ Олександр Морщавка. -Київ: Музична Україна, 2007.-56 c. :c-портр.. -ISMN M-707502-72-3; обкл.: Б.ц. 500 экз.

ББК Щ94(4УКР)я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-257926
К 72
Костенко-Київський В. С.
Квітує серце : вокальні твори [для голосу або ансамблю у супроводі фп./баяну]/ В. С. Костенко-Київський ; [авт. передмови С. Й. Лісецький]. -Київ: Музична Україна, 2003.-215 c.. -ISMN М-707502-28-0: Б.ц.
Содерж.:Хочу я троянди, що цвіте в саду
ББК Щ94(4УКР)я44 Щ94-041.5(4УКР)я44
Предметные рубрики:
Олесь, О. Твори на слова поета
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж-Часопис Академії / Журнал
Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : Науковий журнал/ Міністерство культури і туризму України, Національна музична академія України імені П. І. Чайковського; [головний редактор В. І. Рожок ; редактор-упорядник О. Антонюк ; редактор Л. Світайло ; верстка і макетування Л. Гнатюк ; дизайн обкладинки С. Ніколаєв ; дизайн ілюстрацій В. Волков]. -Київ: [НМАУ], 2008 -
УДК 008+78.03+78.07
Зарегистрированы поступления:
2010,NN:3 (8),4 (9); 2008,NN:1 (1) Есть переплетенные номера.
-608755
Н 23
Налєпа С.
Достойно є : [для хорових професійних колективів, хорових колективів середнього рівня виконавської майстерності]/ [укл., аранжування] С. Налєпа. -Львів: Євросвіт, 2007.-244 c.. -ISBN 978-966-8364-20-4; в опр.: Б.ц. До збірки, укладеної Степаном Налєпою увійшли твори різних авторів
Содерж.:Твори для мішаного хору; Твори для чоловічого хору
ББК Щ91.12я43 Щ91.313я43
Предметные рубрики:
Церковна музика
Аннотация: Оригінал анотації до збірки:До книжки увійшли твори, де зібрано воедино "Достойно є" у викладі різних авторів, які можна виконувати вибірково, за бажанням упродовж церковного року. "Задостойники" - в хронологічному порядку від початку і впродовж церковного року. "Тобою радується" у час великого посту та "Ангел сповіщав" від Великодня до Вознесения також у викладі різних авторів у перекладі для змішаного та чоловічого хорів. Твори згруповані та упорядковані за хронологією церковних свят у календарному році включно від початку церковного року і далі.До збірки поряд із звичними народно-церковними розспівами ввійшли й величні твори славнозвісних українських композиторів, твори яких тривалий час вважали загубленими й досі не були надруковані. Більшу частину творів у цій збірці надруковано вперше, серед них частину за віднайденими рукописами. Подано кілька творів автора, які скомпоновано на основі чотириголосного викладуДля хорових професійних колективів, хорових колективів середнього рівня виконавської майстерності, зокрема сільські, учнівські тощо, а також усім любителям українського церковного співу.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
АО181568
Антонович Б.-І. В.
Пісня про незнищенність матерії : Поезії/ Б.-І. В. Антонович. -Київ: Радянський письменник, 1967.-452 с.. -Б.ц.
ББК Ш6-53(4Укр)
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1)
-085240
Гайденко І. А.
Дівчино, хмелю... : Вокальний цикл на слова Богдана-Ігора Антонича [для голосу і бандури]/ Ігор Гайденко. -Х.: Глас, 2004.-31, [1] с. :a-рис.; 29 см. -(Репертуар бандуриста); в обкл.. -Б.ц. 500 экз.

Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-132839
Купчинський Т.
Тадей Купчинський : Хорові твори [a capella], Вип. 1-й/ [укл.] Ярослава Крилошанська ; [худ. ред. В. Гавло ; муз. ред. С. Налєпа]; Творче об’єднання "Музичний Львів". -Львів: Євросвіт, 2010.-271 c. :a-кол. іл.. -ISBN 978-966-8364-59-4; в опр.: Б.ц. 200 экз.
Збірка видана з нагоди сторіччя заснування церковного хору Львівської Преображенської церкви, організатором і незмінним керівником якого упродовж багатьох років був Тадей Купчинський.
Содерж.:Тадей Купчинський/ Антонович, О.. Служба Божа; Воскресна Служба восьми гласів; Замість "Достойно є". Задостойники; Чин панахиди; Вибране; Коляди; Автентичні рукописи Т. Купчинського
ББК Щ941(4УКР)я44 Щ91.5(4Укр)я44
Предметные рубрики:
Духовні твори
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-909786
Культурологічний словник : до 100-річчя Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського/ Міністерство культури України, Національна музична академія України ім. П. ; за редакцією В. І. Рожка, О. В. Антонюка. -К.: НМАУ, 2011.-464 c. :a-кол.іл.. -ISBN 978-966-7357-59-7: Б.ц. 500 экз.

Есть автограф: Рожок В. І..
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
ВА750176
Культурологічний словник / [Антонюк О. В. та ін.] ; за ред. В. І. Рожка, О. В. Антонюка; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. -К.: НМАУ, 2011.-463 c.. -Бібліогр. в кінці ст.. -ISBN 978-966-7357-59-7: 40.00 р. 500 экз.
До 100-річчя Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського.
ББК Ч11 я21 Щ31
Имеются экземпляры в отделах: ФД(1), ФМ(1), АХ(1)
Ж70678 / Журнал
Библиотеки национальных академий наук : проблемы функционирования, тенденции развития : научно-практический и теоретический сборник/ НАН Украины. Нац. б-ка Украины им. В. И. Вернадского ; МААН, Совет директоров научн. б-к информ. центров ; редкол.: А. С. Онищенко (пред) [и др.] . -К., Б.г..-302 с. 300 экз.

Аннотация: Девятый выпуск, вмещающий, как и предыдущие, статьи, которые обобщают результаты научных исследований библиотек, инновационные аспекты их научно-практической деятельности, открывается рубрикой, посвященной 100-летию Информационно-библиотечного совета РАН, оказавшего огромное влияние на развитие теории и практики библиотечного дела.
Зарегистрированы поступления:
2011,NN:9
-883418
П 37
Пісні добра й краси : Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів : [за програмою 7 класу]/ [упорядники : Н. Є. Бондаренко, Л. Я. Люлюк, Л. В. Яловська]; Міністерство освіти і науки України. -Тернопіль: Астон, 2014.-111 с. :a-кол.іл.; 29,3 х 20,3 см. -(за программою 7 класу). -ISBN 978-966-308-536-4; в обкл.: Б.ц.
Содерж.:Передмова; Державний гімн України/ Вербицький М. М.. Вишиванка/ Сандлер О. А.. Гей, ви, козаченьки/ Татарченко Г. П.. Водограй/ Івасюк В. М.. Балада про мальви/ Івасюк В. М.. Посміхайтеся/ Осадчий О. П.. Стоїть тополя/ Осадчий О. П.. Пісня про рушник/ Майборода П. І.. Хай живе надія/ Білик І. М.. Шкільний кораблик/ Струве Г. О.. Музика/ Островський В.. На полонині, на верхівці/ Фільц Б. М.. Степом, степом/ Пашкевич А. М.. Синові/ Пашкевич А. М.. Тихо над річкою/ Батюк П. К.. На долині туман/ Буєвський Б. М.. Чорнобривці/ Верменич В. М.. Кольорові сни/ Дунаєвський. Листя жовте/ Паулс Р. В.. На безіменній висоті/ Баснер В. Ю.. Україна/ Петриненко Т. Г.. Хай буде так/ Леннон Д.. Думи мої; Розпустили кучері дівчата; Музика для двох/ Антоняк О.. Любіть Україну/ Фільц Б. М..
ББК Щ943.9(4Укр)
Предметные рубрики:
Шевченкіана. Пісні на слова Т. Г. Шевченка; Шевченкіана. Присвята
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-293710
А 72
Антонов Ю. М.
Хмельная сирень : [песни] : аккомпанемент в переложении для шестиструнной гитары, Сб. 2/ сост., автор переложений В. П. Шеремет. -Краматорск: Тритон-МФ, 2006.-80 с. :a-цв.ил.; 30 см. -(Шедевры русской песни – XX век). -ISMN М-9007031-2-5; в обкл.: Б.ц. 2500 экз.

ББК Щ956.41(4Укр)я44
Предметные рубрики:
Гітара; Пісні
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2002 г., N 16
Интересные статьи:
Культурологічні проблеми української музики
Копиця М. Д.Громадський Діяч, Вчений і Педагог (стр.6–11)
Лащенко А. П.І. Ф. Ляшенко – науковець, фундатор, керівник (стр.11–15)
Сокол, О.І. Ф. Ляшенко – організатор музичної науки (стр.15–19)
Пясковський, І.Наукова спадщина І. Ф. Ляшенка (стр.19–25)
Муха, А.Формування і розвиток естетико-теоретичного напрямку проблемних досліджень в українському музикознавстві другої половини ХХ століття (стр.25–32)
ГусарчукОсобистість І. Ф, Ляшенка та індивідуальний стиль діяльності вченого (стр.32–46)
Черепанин, М. В.І. Ф. Ляшенко та його концепція музичної україністики (стр.46–49)
Копиця М. Д.Питання джерелознавства ХХ ст. у світлі ідей музичної україністики І. Ф. Ляшенка (стр.49–53)
Скорик М. М.Київ 60–их та І. Ф. Ляшенко (стр.53–57)
Кальницька, Л. С.Храм Душі твоєї (стр.57–62)
Юдкін, І.Урбанізація та проблема цілісності культури (стр.62–69)
Сокол, О.Звукоінтонаційний образ всесвіту у поезіях Т. Шевченка та М. Некрасова (дослід порівняльного семантичного аналізу) (стр.69–79)
Маркова, О.Проблеми музичної культурології в світлі концепції соціології музики І. Ф. Ляшенка (стр.79–91)
Черкашина, Л.Сучасна музична соціологія: напрямки, проблеми, перспективи (український та європейський контекст) (стр.91–100)
Найден, О. С.Ектропійні та ентропійні явища в українській культурі (стр.100–107)
Ржевська, М.Історичне музикознавство та теорія динаміки культури: перспективи міждисциплінарних досліджень (стр.107–114)
Мурзіна О. І.Колективне – індивідуальне в наукових дефініціях етномузикології (стр.114–123)
Котляревська, О.Феномен "діалогу" в культурологічному контексті
Немкович, О.Українська музична естетика першої третини ХХ століття (стр.131–149)
Козаренко, О. В.Семантично-знакова багатомірність тексту кантати С. Людкевича "Заповіт" на вірші Т. Г. Шевченка (стр.149–154)
Шип, С.Музичний жанр в методологічному аспекті (стр.154–178)
Антонюк, В.Етнокультурологічний тезаурус українськго вокального мистецтва (стр.178–187)
Антропова, Т. А.Науково-теоретичні розробки Б. Яворського з питань реформування музичної освіти в Україні (стр.187–194)
Шульгіна В. Д.Перспективи розвитку електронної бібліотеки "Музична україніка" (стр.194–200)
Сніжко, В. М.Інформаційна культура як фактор розвитку сучасного суспільства (стр.200–208)
Черкашина М.Симфонія життя і смерті Оксани Петрусенко (стр.208–217)
Савчук І. Б.Постать майстра в об’єктиві екзистенціального діалогу культурних традицій (стр.217–225)
Медведик Ю.Генеза та специфіка кодифікування українських духовних кантів на ранній стадії рукописної практики жанру (кінець XVI – XVII ст.) (стр.225–235)
Шевчук О. В.Народна і міська побутова музика (порівняльний аналіз) (стр.235–249)
Болгарський Д.Історія Києво-Печерського розспіву ХІ – ХІІ ст. (стр.249–263)
Калуцька, Н.Драматургійні аспекти в аранжуваннях обрядового фольклору (Канти і псальми О. Кошиця) (стр.263–271)
Ясиновський Ю. П.Василь Витвицький (стр.271–274)
Беренбейн, І. С,Творча спадщина Валентина Костенка: сучасні проблеми дослідження та збереження (стр.274–278)
Торба, О.Українська хорова творчість останньої третини ХХ ст. та проблема жанру (стр.278–297)
Давидова, О."Оргія" В. Кирейка (стр.297–303)
Ніколаєва, Л. М.Перетворення романтичних традицій у камерно-інструментальній творчості Л. М. Ревуцького (стр.303–319)
Ботвінова, І. Концепція національного І. Ф. Ляшенка у дослідженні творчості німецьких романтиків (на прикладі вокальних циклів Р. Вагнера та Г. Малера) (стр.319–330)
Круль П. Ф.Історичні аспекти походження духового інструментарію в контексті музичної україністики (стр.330–341)
Зінків, І.Бандура: проблема генези та типології інструменту
Черноіваненко, А. Д.Динаміка національного та розвиток баянного мистецтва (стр.355–365)
Лисокінь О.Про інтерпретацію деяких текстових можливостей в жанрі фортепіанного дуету (стр.365–375)
Юдкін, І.Summary (стр.375–377)

FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm