FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frm-028654
К76
Кошиць О. А.
Співи на службі Божій Літургії Святого отця нашого Івана Золотоустого : Присвячую Вічній пам'яті незабутнього Ореста Івановича Левицького, члена Української Академії наук/ Музику склав Олександер Кошиць (на підставі старовинного українського церковного співу). -Київ;Ляйпціґ: Україна. Українська Накладня; Львів: Книгарня Наук. Тов. ім. Шевченка; Berlin: Українська Накладня; Winnipeg Man: Ukrainska Knyharnia і Nakladnia , [1922-1923].-49 c.. -Н. д. U. 1 V.: Б.ц. На обкл. зазначено: Видавництво "Україна" Ч. 66.. Передмова автора з датою (с. 2): Берлін, 10 вересня 1922 р. З передмови: Більшість співів я чув від блаженої пам'яті академіка Ореста Івановича Левицького та старих дяків - артистів церковного співу: Пилипа Ов. Олександрівського (с. Тарасівка на Звенигородщині), Полікарпа Скочковського (с. Карапиші на Канівщині), Красовського (с. Росішки на Таранщанщині) та ін.
Содерж.:Велика ектенія; Антифон; Антифон; "Єдинородний Сину..."; Блаженства; "Прийдіть, поклонімось..."; Господи, спаси побожних; Святий Боже; Аллилуя після Апостола; Слава Тобі, Господи ; Сугуба та Завпокойна ектенія; Херувимська пісня; Херувимська пісня; Отця і Сина; Милость мира ; Милость мира ; Достойно є по правді ; І всіх і все; Ектенія благальна ; Єдин Свят; Хваліте Господа з небес; Хваліте Господа з небес; Хваліте Господа з небес; Хваліте Господа з небес; В пам'ять вічную; В пам'ять вічную; В пам'ять вічную; В пам'ять вічную; Щасливі, котрих обрав; Благословен, хто йде; Ми бачили світло правдивеє; Нехай повні будут уста наші; Мала ектенія
Предметные рубрики:
Псалом 102; Псалом 148; Псалом 117; Псалом 111
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-980362
Л36
Левитський Б. П.
Для тебе одної : Романс для тенора або сопрано [з супр. фп.]/ Б. П. Левитський ; Слова і музика Бориса Левитського. -[К.]: Власність автора, [1918-1919].-3 c.. -Н. д. 1102: Б.ц. На тит. арк. анонсуються вокальні творі Б. Левитського (4 позиц.).. Рік видання встановлено за номером нотної дошки друкарні "И. И. Чоколов".
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2008 г., N 78
Интересные статьи:
Мистецтвознавчі пошуки
Бондаренко, Т."Будущее через прошлое – через прошлое к будущему" (стр.5–11)
Герасимова-ПерсидскаяО дискретной линеарности в современной музыке (стр.12–17)
Пясковський, І.Поліфонічна техніка в явищах музичного структуралізму (стр.17–29)
Крицкая, И.Музыкально время как гармония ритма и числа (стр.30–40)
Гоменюк, С.Джачинто Шелси: портрет в интерьере звука (стр.41–51)
Шип, С.Духовная музыка и родственные жанровые категории (к определению понятия) (стр.52–63)
Алексеев, Э.К построению типологии музыкального эпоса (стр.64–67)
Заболотная Н. В.Об истоках церковного пения домонгольсокй Руси (стр.68–74)
ЗахарьинаОтражение системы распевов в богослужебных певческих книгах (стр.75–87)
Чижик, И.Ладомелодические основы григорианской монодии (стр.88–104)
Шевчук, Ол.Сербські та болгарські редакції південнослов‘янських піснеспівів в українській і білоруській церковно-співацькій практиці ХVII ст. (стр.105–123)
Міляєва, Л.Деякі міркування про особливості українського іконостасу ХVII–XVIII ст. (стр.124–132)
Кара–Васильєва, Т.Художньо-образні засади літургійного шитва доби Бароко (стр.133–142)
Зінченко, В.Розспіви фіт Октоїха кінця XVI–XVIII століть у богородичних, ірмосах та степенних (стр.143–153)
Скоробогатова-Нечипорук, О.Принципы выбора самоподобнов для подобников в богослужениях Великого Четверга и Великой Субботы (стр.154–160)
Прилепа, О.Історично усталені форми поспівок у Києво-Печерській традиції (стр.161–171)
Медведик, Ю.Теологічно-катехизаційна сутність господських пісень почаївського "Богогласника" (стр.172–184)
Герасимова, И.Неизвестные партии концетов Николая Дилецкого из Собрания Придворной певческой Капеллы (РНБ, Санкт-Петербург) (стр.185–191)
Игнатенко, Е.Рукописи партесных концертов XVII–XVIII вв.: текстологические наблюдения (стр.192–201)
Шамаєва, К. І.Євгеній Болховітінов як історик музичної культури (стр.202–209)
Барсова, И.Русские музыканты на водах в Германии (Александр Порфирьевич Бородин в Гейдельберге) (стр.210–214)
Соломонова, О.Казнить нельзя помиловать (история блуждающего смысла в музыкальных симулякрах эпохи сталинизма) (стр.215–222)
Смешные письма: из переписки Я. С. и М. С. Друскиных (стр.223–241)
Южак К. Й.,Янкус, А.Двухголосная фуга: природа, жанр и форма (стр.242–261)
Приходько, И.К определению фуги (стр.262–275)
Сикорская, Н.Стилевой аспект нотного письма Барокко сквозь призму клавирных редакций эпохи Романтизма (стр.276–287)
Шадріна-Личак, О.Прелюдійні форми Й. С. Баха та Г. Ф. Генделя в контексті французьких клавесинних традицій (стр.288–294)
Заболотная Н. В.Энергия мысли о музыке (стр.295–298)
Амбразас, А.Многолетнее содружество (стр.298–302)
Зинкевич Е. С.***[Н. О. Герасимовій-Персидській] (стр.302–305)
Шабалтина, С.Сандровский мальчик (стр.305–306)
Тукова, И.Воспоминание о Петербурге (стр.306–307)
-560776
Л 48
Лепешко В. Ф.
Ми — нащадки Кобзаря : пісні для учнів 5-11 класів : [на 1, 2 та 3 голоси без супр.]/ В. Ф. Лепешко. -Тернопіль: Підручники і посібники, 2004.-79, [1] с. :a-рис.; 20 см.. -ISBN 966-07-0082-2; в обкл.: Б.ц. 3000 экз.

Содерж.:Від автора; На Тарасовій горі,Кобець О.; Наша дума, наша пісня,Шевченко Т. Г.; Душа України,Свиридюк О.; Ой діброво,Шевченко Т. Г.; Слава тобі, Україно,Павличко Дм. В.; На розпутті кобзар сидить; Шевченкова могила,Грінченко Б. Д.; Було колись,Шевченко Т. Г.; Пісня Кобзаря,Шевченко Т. Г.; Українська пісне,Микита Б.; Гомоніла Україна,Шевченко Т. Г.; Стоїть явір,Шевченко Т. Г.; Орися ж ти, моя ниво,Шевченко Т. Г.; Кобзарська слава,Вовненко О.; Нічого кращого немає,Шевченко Т. Г.; Ой одбила щука-риба,Шевченко Т. Г.; Нащо мені женитися,Шевченко Т. Г.; Утоптала стежечку,Шевченко Т. Г.; Все йде, все минає,Шевченко Т. Г.; Новітній яничар,Кряжич О.; Мова — вічно жива,Кленц В. Б.; Коли б не Він,Кобець О.; На Поділлі моїм,Гоцуляк М.; Народ єднає мова,Іващенко В.; Любіть Україну,Сосюра В. М.; Україна, Україна,Скляр М.; Мені казав один ханжа,Діденко В. І.; Священний дуб,Когут С.; Чумацький шлях,Когут С.; Перша художниця,Письменний В.; Тарас немов питає,Зінченко В.; Ми — нащадки Кобзаря,Пономаренко Ю.; Дзвени, моя бандуро,Божко А.; Благословення,Рильський М. Т.; Любіть Вкраїну і у часі злому,Гнатюк І.; Березовий біль,Кравченко Я.; Священна діброва,Чередниченко Д.; Гей! До згоди!,Сеник І.
ББК Щ984.2(4УКР)я44
Предметные рубрики:
Шевченкіана. Пісні на слова Т. Г. Шевченка
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Р118782
Р 12
Державний академичний оркестр = The state academic orchestra "Alex Fokin RadioBand" : РадіоБенд Олександра Фокіна. -Київ, [2010]. -Інша назва : РадіоБенд Олександра Фокіна. -Б.ц.
ББК Щ318.53(4Укр) Щ315.183(4Укр)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-595076
О-53
Олександрова Н.
Масові танки : [методичні матеріали та ноти до 10 танців]/ Н. Олександрова, М. Бурцева, Є. Шишмарьова ; [ред. М. Абрамов]. -Х.: ДВОУ "На варті", 1932.-44 с. :a-іл.; 17,5 х 12,5 см; обкл.. -Б.ц. 10000 экз.

ББК Щ954.2
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2009 г. т.частина 2, N 88
Интересные статьи:
Шевчук, О.. Невтомний трудар співацької ниви протоієрей Іоанн Вознесенський (стр.С. 5-42)
Балуєва, Н.Науково-дослідницька та громадсько-просвітницька діяльність протоієрея Іоанна Вознесенського в Костромі (1894-1908): сторінками Костромських Єпархіальних Відомостей (стр.С. 42-56)
Чижик, І."Загальний реєстр або словник мелодичних рядків знаменного розспіву" І. Вознесенського в теорії поспівок (стр.С. 56-81)
Вознесенський И.Бібліографія виданих наукових праць (стр.С. 81-84)
Клименко Е. С.Безлінійні церковно-співочі книги у фондах Інституту рукопису Національної Бібліотеки України імені В. І. Вернадського (стр.С. 84-96)
ЧернухінГрецькі літургічні рукописи в зібраннях Києва: кодикологічний та музично-палеографічний аспекти (стр.96–109)
Таранець, С.Бібліотека Київської Успенської Старообрядської громади (стр.110–116)
Конотоп, А.Канон "На розп’яття Господнє і на Плач Пресвятої Богородиці" у багатоголосному розспіві кінця XVII століття (стр.117–127)
Манагадзе, Х."Великий канон" Св. Андрія Критського у грузинських рукописах ХІІІ–ХІХ століть (стр.128–135)
Сухіашвілі, М."Гамшвенеба" (орнамент) та його особливості у давньогрузинських церковних піснеспівах (стр.136–147)
Оніані, К.Закономірності кадансових графічних формул у грузинській невменній системі (стр.148–156)
Чхеїдзе, Т.Система "Чрелі" у грузинському церковному співі (стр.157–170)
Густова, Л.Модифікація богослужбового чину Руської Церкви (XV– поч. XIX ст.): регіональні особливості (стр.171–182)
Зінченко, В.Ритмічна організація знаменного співу (на прикладі фіт) (стр.183–199)
Зосім О. Л.Видозміни в мелодіях західноєвропейських духовних пісень у східнослов’янському репертуарі XVII–XVIII століть (стр.200–212)
Медведик, Ю.Рукописний збірник духовних пісень: шлях від укладача до дослідника (соціальний статус переписувача, науково-пошукова місія колекціонера) (стр.213–226)
Сорочан, М.Нотні рукописи глинського монастиря кінця ХІХ– початку ХХ ст. (стр.227–239)
Клименко, І.,Зосім О. Л.Ювілей в українському музикознавстві (О. Ю. Шевчук) (стр.240–256)
Гнатишин А./№73
Олександрів Б.
Мої дні : Лірика/ Б. Олександрів. -Зальцбурґ: Нові дні, 1946.-80 с.. -Б.ц.
ББК Ш6(411.4=7КАН)-5 я44 Ш6(7КАН=Ук)-5 я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Вокал 590
Р83
Руденко І.
До наших лав = В ряды наши : чотири шкільних хори : в супроводі фортепіяна : твір 4/ І. Руденко. -Київ: Київське музичне підприємство, 1930.-15 c.. -Н. д. К.М.П. 525: Б.ц. 1000 экз.

Содерж.:До наших лав; На майдані; Косовиця (пісня праці); Коваль
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(3)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2006 г., N 41 (кн. 2)
Интересные статьи:
Старовинна музика: сучасний погляд
Герасимова-ПерсидскаяМесса Нотр Дам Гийома Машо – "Сумма музыки" средневековья и прорыв в новое искусство (стр.5–18)
Бринь, Т.Трактати "Ars nova": до спорідненості між музичною теорією та номіналізмом (стр.18–26)
Кравченко, Н.Воспитание навыков пения в ренессансном стиле (стр.26–33)
Апатский В. Н.Духовые инструменты в европейской музыкальной культуре эпохи Возрождения (стр.33–40)
Вовк, Р.Кларнет у перше сторіччя його існування (стр.40–49)
Шабалтина, С.Франсуа Куперен – Фридерик Шопен: к вопросу о стилевых параллелях (стр.49–55)
Шадріна-Личак, О.Італійський і французький типи клавесинів у зв’зку з національними клавесинними школами (стр.55–62)
Берденникова, Е. М.Небольшой экскурс в мир идей Иоганна Кунау (стр.62–72)
Ковалинас, Н.О красоте баховского ритма (стр.72–80)
Чижик, І.Мелодичний аспект поспівкового комплексу осмогласся у нотолінійному Октоїху (стр.80–87)
КорнійДо проблеми музично-текстологічного вивчення нотолінійних Ірмолоїв української традиції XVII–XVIII ст. (стр.87–94)
Ясіновський Ю.Сучасний погляд на київську нотацію (стр.94–107)
Шевчук, О.Літургічна вимова гімнографічних текстів в Україні: хомонія (за матеріалами кінця XVI – першої чверті XVIII ст.) (стр.107–128)
Прилепа, О.Символіка фітних циклів в знаменних богородичних піснеспівах Октоїха (стр.128–136)
Зінченко, В.Принципи фіксації фітних розспівів в українських нотолінійних Ірмологіонах кінця XVI – початку XVIII століть (стр.136–151)
Аріскіна, Н.Походження жанру світильна та ексапостиларія: історико-літургічний аспект (стр.151–165)
Скоробогатова-Нечипорук, О.О гласовой принадлежности предпасхальных и пасхальных песнопений (стр.165–177)
Стельмащук, Р.Про деякі аспекти виконання українських партесних концертів початку XVIII століття (стр.177–184)
Игнатенко, Е.Партесный концерт как феномен барочного искусства (стр.184–196)
Зосім О. Л.Українська духовна пісня західноєвропейського походження XVII – XIX ст. (до проблеми інтерпретації джерел) (стр.196–211)
Граб У.Львівська музикологія Адольфа Хибінського ті її медієвістичні зацікавлення (стр.211–222)
Ивко, А.Принципы векторости и безвекторности в событийной структуре музыкальной формы ХХ века (стр.222–233)
Гоменюк, С.Некоторые способы преодоления линейного времени в современной прозе (стр.233–239)
Пясковський, І.Неоготичні риси в музиці Леоніда Грабовського (стр.239–247)
Ракунова И. Н."Генорея" Аллы Загайкевич – образное воплощение (стр.247–258)
Морева, Е.Приключение Алисы: сон и реальность (стр.258–263)
Зінченко В.
Ритмічна організація знаменного співу (на прикладі фіт)/ В. Зінченко // Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2009. -Кн. частина 2. -Вип. 88(Старовинна музика - сучасний погляд). - C. 183–199 (Шифр Ж70445/2009/88)

Зінченко В.
Розспіви фіт Октоїха кінця XVI–XVIII століть у богородичних, ірмосах та степенних/ В. Зінченко // Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2008. -Вип. 78. - C. 143–153 (Шифр Ж70445/2008/78)

Зінченко В.
Принципи фіксації фітних розспівів в українських нотолінійних Ірмологіонах кінця XVI – початку XVIII століть/ В. Зінченко // Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2006. -Вип. 41 (кн. 2). - C. 136–151 (Шифр Ж70445/2006/41)

Лепешко В. Ф.
Тарас немов питає : [для голоса з букв.-цифр. позн.]/ В. Ф. Лепешко; слова В. Зінченко. -Перші слова: "Коли "Кобзар" Шевченка відкриваю..." // Лепешко В. Ф.. Ми – нащадки Кобзаря: пісні для учнів 5-11 класів/ В. Ф. Лепешко. -Тернопіль: Підручники і посібники. -ISBN 966-07-0082-2. -2004. - C. 61 (Шифр -560776)
ББК Щ984.2(4УКР)я44
Предметные рубрики:
Шевченкіана. Пісні про Шевченка

Китастий Г. Т.
Колискова : Борискові : [для голосу у супр. фп.]/ [муз. Т. Китастий] ; слова Б. Олександрова // Китастий Г. Т.. Вставай народе: твори для капели бандуристів, хори, солоспіви/ музика Г. Китастого. -Київ: Музична Україна. -1996 (Шифр -384867)
ББК Щ94(4Укр)я44

Китастий Г. Т.
Великодні думи : [для баритона у супр. фп.]/ [муз. Г. Китастого] ; слова Б. Олександрова // Китастий Г. Т.. Вставай народе: твори для капели бандуристів, хори, солоспіви/ музика Г. Китастого. -Київ: Музична Україна. -1996 (Шифр -384867)
ББК Щ94(4Укр)я44

ВА818921
Коменда О. І.
Олександр Козаренко - піаніст, композитор, музикознавець : монографія/ Ольга Коменда; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. -Луцьк: Вежа-Друк, 2017.-248, [25] c. :a-фот. кольор.. -Бібліогр.: с. 153-163. -ISBN 978-966-940-122-9: 46.00 р. 300 экз.

УДК 78(477):929Козаренко
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1), АХ(1)
-127028
С 79
Степовий Я. С.
Гетьте, думи : для голосу і фортепіано : [для середнього голосу : d¹-f²]/ Я. Степовий ; слова Л. Українки. -Київ: Мистецтво, 1955.-6 с. :a-іл.; 29 х 22,5 см.. -Літературний інципіт: "Гетьте, думи, ви хмари осінні!..". -Назва літературного першоджерела: Contra spem spero! (1890). -Зі збірки поезій Л. Українки: На крилах пісень (1893). -Б.ц. 2000 экз.

ББК Щ943(4Укр)я44
Предметные рубрики:
Лесіана. Романси на слова Л. Українки; Солоспіви у супроводі фортепіано
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(3)

FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm