| Ж [ΚΑΛΟΦΩΝΙΑ] / Журнал Καλοφωνία/ Інститут Літургійних Наук Львівської Богословської Академії та Кафедри славістики Баварського Університету ім. Юліуса Максиміліана у Вюрцбурзі. - Львів: Львівська Богословська Академія. - 2002 - 2002 г., N 1Интересные статьи: До 70-ліття Олександри Цалай-Якименко Цалай-Якименко О.Про себе, мою родину та вчителів Ісаєвич Я.Братства й українська музична культура XVI–XVIII століть (стр.8–19) Герасимова-Персидська, Н. О.Львівській Ірмологіон 1700 року як явище музичної культури (стр.19–25) Ясіновський Ю.Львівські нотні першодруки (стр.25–37) Ганнік, К.Слов’яно-руський церковний спів і його візантійські джерела (стр.37–46) Цалай-Якименко О.Стилістичні наверствування в українському Ірмолої (стр.46–59) Петренко, О.Літургія в українській церковній монодії (стр.59–80) Александрович, В.Мистецьке оздоблення львівських першодрукованих Ірмологіонів (стр.80–104) Серегина, Н.Киев и Саровский монастирь (стр.104–112) Дещиця, М.Найдавніша пам’ятка партесних творів (стр.112–123) Костюковец, Л.Тонизация силлабических стихов и кристаллизация стопности в кантах и псальмах (стр.123–133) Медведик, Ю.Гимнографічні джерела української духовної пісні (стр.133–140) Кияновська, Л.Церковний спів галицької композиторської школи (стр.140–150) Сакральна творчість український композиторів ХХ століття в контексті національних музично-семіотичних процесів Червінський, І.Візантійський хор Мирослава Антоновича та його дискографія (стр.161–175) Червінський, І.Сучасний стан українського церковного співу Людкевич, С. П.Справа нашого церковного співу (стр.175–199) Людкевич, С. П.Протоколи і декрети церковних соборів про богослужбовий спів (стр.199–207)
|