FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmР104594
Котлінська
Особливості розшифровки орнаментики в клавірних творах Й.С.Баха : Метод. рек./ Любов Григорівна Котлінська; Ніжинський держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. -Ніжин: Видавництво НДУ ім. М.Гоголя, 2005.-26с. : ноти. -с. 26. -Б.ц.
ББК щ313(4нім)4-81 бах й. с. Щ315.4р(4УКР)3-3
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
СКУ 315
М89
Музыкальное произведение: сущность, аспекты анализа : Сб. статей/ И.А. Котляревский, Д.Г. Терентьев. -Київ: Музична Україна, 1988.-124с.. -ISBN 5-88510-024-1: Б.ц.
ББК Щ310.5я43
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2000 г., N 7
Интересные статьи:
Музикознавство: з ХХ у ХХІ століття
Мурзина, О.Слово про вчителя (стр.6–9)
ГорюхинаСонатная форма у венских классиков (стр.9–16)
Горюхіна Н. О.Композиція музичного твору (стр.16–31)
Котляревський І.Парадигматичні аспекти розвитку понятійного апарату музикознавства (стр.31–34)
Герасимова-Персидская Н."Граматика" Миколи Дилецького як джерело атрибуцій його невідомих творів (стр.34–46)
Пясковський, І.Феноменологія музичного мислення (стр.46–56)
Москаленко, В.Художня функція фактури (до визначення поняття) (стр.56–65)
Юдкін, І.Роман та соната: музично-літературний паралелізм в німецькій культурі XVIII ст. (стр.65–73)
Черкашина М.Мефистофель на подмостках русского музыкального театра и образ Воланда в романе М. Булгакова "Мастер и Маргарита" (стр.73–82)
Чижик, І.З приводу омонімів у гармонії сонат Д. Скарлатті (стр.82–89)
Шамаева, К.Продолжение традиции (стр.89–101)
Шевчук, О.Напрями розвитку українського церковного співу у XVI–XVII ст. (стр.108–120)
Мурзина, О.До поняття експресії в зарубіжному музикознавстві (стр.120–138)
Сумарокова, В.Соната-метафора (до проблеми інтерпретації Віолончельної сонати А. Шнітке) (стр.138–151)
Ковалінас, М.Бісер про логос (з прологосом та епологосом) (стр.151–162)
Лисенко, О.Музичне виконавство та проблема його системного вивчення (стр.161–171)
Бенч, О.Феномен життя і творчості Павла Муравського. З виступу на розширеному засіданні Вченої Ради НМАУ ім. П. І. Чайковського з нагоди 85-ліття від дня народження та 65-ліття творчої діяльності П. І. Муравського (стр.171–178)
Когут, Г.Мікротонові строї та деякі їх моделі (стр.178–197)
Косенко, О.Про співвідношення системно-структурного та польового підходів до аналізу музичних явищ (до поняття "семантичне поле") (стр.197–207)
Аюб, Б.Традиционые жанры в творчестве арабских композиторов: произведения для уда (стр.207–220)
Тихий, С.Основні риси музичної мови Е. Крженека та їх використання в операх 20-х рр. (на прикладі опери "Диктатор") (стр.220–235)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2000 г., N 10 : Мирослав Скорик : Збірник наукових праць, присвячений 60-річчю від дня народження М. М. Скорика
Интересные статьи:
Від упорядника
Копиця, М. Д.Творчість М. Скорика в дзеркалі сучасності (стр.9–15)
Кияновська, Л. О.Принципи стильової гри у творчості М. Скорика (стр.15–23)
Творчість М. Скорика в контексті постмодернізму
Загайкевич, М.Мирослав Скорик: традиції і новаторство (стр.30–35)
Пясковський, І.М. Скорик та А. Шенберг (стр.35–40)
Приходько, Н.До питання неоромантичних тенденцій в творчості М. Скорика у віолончельному концерті (стр.40–42)
Берегова, О.Зміна світоглядних архетипів в останніх творах М. Скорика (стр.42–45)
Сікорська, І.Мирослав Скорик і оперета (стр.45–48)
Романко, В.Творчість М. Скорика і джаз (стр.48–53)
Пясковська, Т.Естрадна творчість М. Скорика 60-х років (стр.53–57)
Фільц, Б.Мирослав Скорик – нащадок старовинного галицького роду Савчинських (стр.57–69)
Басалаєва, Є.Камерно-інструментальна творчість М. Скорика. Проблема інтерпретації (стр.69–84)
Полянский, Ю.Концерт для виолончели с оркестром М. Скорика (стр.84–101)
Сумарокова, В.Концерт для віолончелі з оркестром М. Скорика як об’єкт інтерпретації (стр.101–108)
Мринська, І.Формування естетичних поглядів М. Скорика періоду 60-х – початку 70-х років (стр.108–112)
Рябая, Ю.Становлення теоретичних принципів М. Скорика (за матеріалами досліджень композитора) (стр.112–117)
Скорик, М. М.Львівська консерваторія 1955–1960 років. Спогади студентів (стр.117–129)
Боровик, І.Спогади (стр.129–130)
Котляревський І.Спогади. Перша зустріч (стр.130–131)
Баженов, А.Спогади (стр.131–133)
Зустріч М. Скорика зі студентами Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського 1 жовтня 1998 року (стр.133–147)
Yudkin, I.Facets Of The Creative Spiritual Flight (стр.147)
-330194
Г67
Горєлов О. Л.
Наталка-Полтавка : Перша українська оперета у 3-х діях І. Котляревського : [Для фп. з надпис. текстом]/ Музику пристосував до народних вистав О. Горілий. -Київ: [ ], 1919 .-19 c.. -Б.ц.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-593503
Л63
Лисенко М. В.
Наталка Полтавка : Перша українська оперета у 3-х діях : [Для співу з фп.]/ І. Котляревського; Музику впорядкував М. Лисенко. -Київ;Ляйпціґ: Україна. Українська Накладня; Львів: Книгарня Наукового Тов. ім. Шевченка; Berlin: Українська Накладня; Львів: Т-во "Просвіта" , [1920].-46 c.. -Н. д. Л. 5221 І.- Л. 5239 І.: Б.ц. Відомості про склади видання у вихідних даних: Головні склади : Книгарня Наукового Тов. ім. Шевченка у Львові; Украінська Накладня С.З.О.П. Berlin; Т-во "Просвіта" у Львові.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-289473
Гордість, гідність і любов : Збірка пісень [для голосу/хору з супр. фп. (або баяну)]/ укладач і муз. редактор Б. Мельничук. -Житомир: Полісся, 2008.-140 c. :a-кол.іл.. -ISBN 978-966-655-319-8; оправа: Б.ц. 500 экз.

ББК Щ94(4УКР)я438
Аннотация: До збірки увійшли найкращі твори митців із багатьох міст України, що надійшли на конкурс, проведений Житомирською міськрадою. Ця книга народжена патріотичною ідеєю про створення гімну обласного центру.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
ВА719323
Гулянич Ю. М.
Композитор Богдан Котюк. Грані творчої особистості/ Ю. М. Гулянич ; наук. ред. Т. М. Баран. -Львів: Афіша, 2008.-158 с.: іл.. -Бібліогр.: с. 156-158. -ISBN 978-966-325-104-2: 17.00 р.
ББК Щ313(4УКР)6-81 Котюк Б.
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1)
-307378
Т 48
Ткачівський Я. В.
Лиш не згасне любов : Пісні та романси [для співу з супр. фп. та акапела]/ [авт. слів] Ярослав Ткачівський -Б.м.: Симфонія форте, 2010.-48 с. :a-кол. іл.. -ISMN 979-0-9007040-3-4: Б.ц.
ББК Щ94(4УКР) я43 Щ94-043.3(4УКР)я43 Щ941.0-043.3(4УКР)я43 Щ942.0-043.3(4УКР)я43 Щ943.0-043.3(4УКР)я43
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-282417
К 48
Клебанов Д. Л.
Романсы советских композиторов : для низкого голоса с фортепиано/ Д. Л. Клебанов -Б.м.: Сов. композитор, 1960.-14, [4] с.. -(Романсы советских композиторов); обкл.. -Б.ц. 1000 экз.

Содерж.:Океан вереска - океан звезд; Мертвые жаворонки; Корабль будущего
ББК Щ943.4-42-043.3(4УКР)я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-381406
К 64
Конощенко В.
На щастя, на добро/ комп., В. Конощенко. -Київ: Арфа, 1995.-112 с. :a-фото. -Назва на авант. арк.: На добро, на щастя. -Назва на тит. арк.: На щастя, на добро; обкл.. -Б.ц.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
1998 г., N 28
Интересные статьи:

Ляшенко, І.Музична українстика в світлі сучасної культурної політики: аспекти гуманізації та гуманітаризації національної освіти (стр.39)
Котляревський, І.Музично-теоретична україністика (стр.9)
Лященко, А.Проблеми дослідження вітчизняної хорової культури (стр.13)
Мурзина, О.Проблеми музичної фольклористики України в контексті сучасної культурології (стр.25)
Герасимова-Персидська Н. О.Нове в музичному хронотопі кінця тисячоліття (стр.32)
Москаленко, В.До визначення поняття "музичне мислення" (стр.48)

Черкашина, М.Українська опера і влада (1959–1988) (стр.54)
Зінькевич, О.Музикознавство та державна ідеологія: досвід, втрати, проблеми (стр.64)
Давидов, М. А.Народно-інструментальна культура України (здобутки та проблеми) (стр.74)
Ржевська, М.Категорія національного та процеси самоствердження й самопізнання музичної культури (перша третина ХХ століття) (стр.80)
Давидова, О.Маловідомі сторінки української музики (І. І. Рачинський) (стр.91)
Медведик, Ю.О.Українська духовна піснетворчість ХVII–XVIII століття (загальна характеристика) (стр.94)
Ясиновський, Ю.Репертуар грецьких напівів в українських нотних ірмолоях (стр.107)
Гусарчук, Т. В.Хорова спадщина А. Веделя: до проблеми вивчення нотних джерел (стр.118)

Горюхіна, Н.Відчуження в музиці (стр.127)
Козаренко, О. В.Деякі тенденції розвитку національної музичної мови в першій третині ХХ століття (стр.144)
Загайкевич, А."Concerto misterioso" Леоніда Грабовського крізь мінливості відображень (стр.155)
Михайлова, О.Про структурно-семантичний інваріант симфоній В. Сильвестрова (стр.164)
Дугіна, Т.Деякі особливості гармонічної мови Є. Станковича у "Симфонії пасторалей" (до питання про синтез звуковисотних технік) (стр.173)
Костюк, Н.Про компенсаторну функцію українського П'ємонту в національній культурі (стр.182)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
1969 г., N 5
Интересные статьи:

Бондаренко, Т.Про взаємозв'язок мелодії та гармонії у творах українських радянських композиторів (стр.3)
Кроткевич, Ю.Гармонічна мова фортепіанного концерту Л. Ревуцького (стр.27)
Іщенко, Ю.Принципи мелодичних дублювань в оркестрових творах Б. М. Лятошинського (стр.40)
Зінкевич О."Ромео і Джульєтта" Б. Лятошинського (Музика до театральної вистави) (стр.50)
Фруміна І.Про тематизм Третьої симфонії Д. Клебанова (стр.67)
Вахраньов Ю.Національні особливості фортепіанної творчості Ігоря Шамо (стр.81)
Гнатів Т. Ф.Проблема опери в українській журнальній періодиці (стр.102)

Мацієвський І.Про дводільний принцип композиції в гуцульській народно-інструментальній музиці (стр.117)
Андрос, Н. І.Деякі питання взаємозв'язку професіонального хорового мистецтва і народної пісні в українській радянській музиці (стр.134)

Таркова І.Діалектичні закономірності у розвитку експозиції головної партії першої частини "Апасіонати" Бетховена (стр.143)
Ханик Л.З історії хорового товариства "Львівський Боян" (стр.157)
Грицюк Н.З історії німецької масової політичної пісні 20-х років (стр.166)
Мурзіна О.Мовна інтонація в ранніх українських операх (стр.184)
Котляревський І.До питання про співвідношення діатоніки і хроматики (стр.212)
Полянський Ю.Теоретичні основи початкового виховання та навчання скрипалів, віолончелістів та піаністів (стр.233)
Кук В.Нові дані про Артема Ведельського-Веделя (стр.244)
-873935
Т 48
Ткачівський Я. В.
Дивоцвітом грають весни : пісні та романси/ Я. В. Ткачівський. -Івано-Франківськ : Місто НВ, 2010.-44 c.. -ISBN 978-966-428-133-8; обкладинка: Б.ц.
Содерж.:"Душа на струнах серця виграва..."/ Савчук, В.. Октава днів моїх земних/ Ткачівський, Я.. Волошки; Берегиня; Дивоцвітом грають весни; Скажи, чому...; Зустрічі й розлуки; Ми з тобою спізнилися; В чисту блакить; Черемховий цвіт; Вічності межа; Україні служити солдатом; Свідки дитинства; Шкільний вальс; Однокласники; Уперше і востаннє; Дзвоник кохання; Барвінок; Уперше і востаннє; Білий птах
ББК Щ94(4Укр)я43 Щ943.4-043.3(4Укр)я43 Щ941.6-043.3(4Укр)я43
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-383755
Мельничук С. Ф.
Репертуар концертуючого цимбаліста : концертні твори для цимбалів/ українських композиторів. -2-е вид. випр., допов.. -Рівне: НУВГП, 2009.-220 c.. -Інша назва : The repertoire of a cjbcertizing ctvbalist; обкладинка. -Б.ц.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-078760
С 77
Старинные русские романсы : в сопровождении гитары/ [голов. ред. Н. В. Бірічева]. -Х.: Фактор, 2004.-32 с. :a-цв.ил.. -(Музыка навсегда). -Інша назва у випускних даних: Старовинні російські романси; обкладинка. -Б.ц. 1000 экз.
Романс „Калитка” был впервые издан в 1898 году отдельной нотной тетрадью с музыкой В. И. Буюкли (1873-1920), но в дальнейшем в многочисленных песенниках публиковался под названием "Калитка" и с указанием автора музыки, а зачастую и текста А. Обухова, что не соответствует действительности
Содерж.:Калитка; Отцвели хризантемы; Нет, не тебя так пылко люблю; Утро туманное; Я встретил вас; Не пробуждай воспоминанья; И нет в мире очей; Я тебе ничего не скажу; Ночь светла; Темно-вишневая шаль; Гори, гори, моя звезда
ББК Щ943.4-64-043.3(4РУС)я43
Аннотация: В сборник вошли наиболее популярные и любимые всеми романсы ХIХ века, относящиеся скорее к «бытовым» романсам, так как рассчитаны не только на профессиональных вокалистов, но и на певцов-любителей. Стилистически они ближе к песне. Эти произведения являются пособием для совершенствования вокального мастерства, а также, безусловно, они скрасят досуг, как любителям музыки, так и профессиональным музыкантам.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Гнатишин А./№478
Котляревський І. П.
Енеїда/ І. П. Котляревський ; мал. А. Базилевич. -Київ: Дніпро, 1968.-305 с.: мал.. -Б.ц.
ББК Ш6(4УКР)5-51 Щ157.546(4УКР) я6 Базилевич А.
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1)
Гнатишин А./№483
Котанський О.
Під ніч першого падолиста : Образ із Лемківського життя: В 3-х відслонах/ О. Котанський. -Б. м.: [б.в.], Б.р..-16 с.. -Б.ц.
ББК Ш6(4УКР)5-62
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1)
Гнатишин А./№436
Котляревський І. П.
Твори/ І. П. Котляревський ; ред. та переднє слово С. Єфремов. -Б. м.: Державне видавництво України, 1926.-366 с.. -(Бібліотека українських класиків). -Б.ц.
ББК Ш6(4УКР)5 я44 Ш6(4УКР)5-51 Ш6(4УКР)5-69,2 Ш5(4УКР)5-4 Котляревський,І.П. 4,0
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1)
-751296
П 31
Печенюк М. А.
Музиканти Кам'янеччини : Біографічно-репертуарний довідник/ М. А. Печенюк ; [худ. ред. І. С. Підгурний ; ред. Л. Г. Яропуд]. -Хмельницький: Поділля, 2003.-480 c. :c-портр.. -ISBN 966-8261-09-7; в обкл.: Б.ц. 500 экз.

Содерж.:Музично-творча діяльність митців Кам'янеччини/ Печенюк М. А.. Народні пісні; Вокально-хорові твори; Інструментальні твори; Бібліографічний покажчик
ББК Щ313 (4Укр) Щ92 (4УКР) Щ94 (4УКР) Щ95 (4УКР)
Аннотация: Видання складається з 5 розділів (1-й і 5-й текстові, 2-й, 3-й, 4-й - ноти). У збірнику зібрано інформацію про композиторів, співаків, інструменталістів, музичних педагогів кінця 19 — початку 21 століття, які народилися в місті Кам'янець-Подільський та Кам'янець-Подільському районі, а також про музичних діячів, життя і діяльність яких пов'язані з Кам'янеччиною. Ноти народних пісень, вокальні та інструментальні твори кам'янецьких композиторів - найбільша за обсягом частина видання.В 5-му розділі подаються біографії митців з Кам'янеччини.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)

FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm