FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmР104328
Сердюк
Музыка и гармония в жизни : Методика быстрого обучения игре на фортепиано/ Ирина Анатольевна Сердюк. -Винница: Книга-Вега, 2005.-31с. : ил.. -ISBN 966-621-214-5: Б.ц.
ББК Щ315.42
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
1999 г., N 4
Интересные статьи:
Музика і біблія
Морський, К.Музикальне натхнення і літургічні тексти (стр.6–12)
Коломбаті, К.Романтична концепція музики і Святе Письмо Старого та Нового Заповітів (стр.12–20)
Побережна, Г. І.Про феномен рекурсії в Біблії і Музиці (стр.20–31)
Якушева, Г. В.Старий Заповіт як джерело музичного драматизму (стр.31–39)
Зенкін, К. В.Музика у богословсько-філософській системі О. Ф. Лосєва (стр.39–45)
Сухомлін–Чобану, І.Писемність та усні традиції у візантійській музичній культурі (стр.45–57)
Юдкін-Ріпун, І.Проблема фольклорно–літургійних взаємин в епоху Просвітництва (стр.57–66)
Ясиновський, Ю. П.Старозавітні тексти в українській сакральній монодії (стр.66–73)
Лащенко, С. К.Феномен несміяння і офіційна православна культура Х–XVIII ст. (Музика. Живопис. Слово. Жест) (стр.73–83)
Герасимова-Персидська, Н. О.Псалтир в музичній культури України XVI–XVII ст. (стр.83–90)
Шевчук, О. Ю.Псалми в українському православному монодичному співі ХVII–XVIII ст. (стр.90–108)
Гусарчук, Т. В.Інтерпретація псалмів Давида у хорових концертах Артемія Веделя (стр.108–114)
Лоос, Х.Різдвяний сюжет у музиці (стр.108–114)
Волошина, Т. К."Патараг" Комітаса (стр.120–124)
Комарова-Кримська, І. О.Тема Бога і Людини в творчості Баха (стр.124–133)
Берденнікова, К. М.Ідеали протестантизму в "Страстях за Матфєєм" Й.-С. Баха (стр.142–148)
Косенко, О. Г.Семантика трагічного конфлікту в пасіонах Й.-С. Баха (стр.148–155)
Ляйх-Галан, К.Біблійна опера "Ной" Фроменталя Галеві (стр.155–159)
Черкашина, М. Р.Євангельські мотиви у творчості Ріхарда Вагнера (стр.159–167)
Зінькевич, О. С.Героїні Біблії в оперній інтерпретації (стр.167–178)
Дьячкова, О. М.Біблія у житті Чайковського (стр.178–186)
Кавєріна, Л. К.Брамс та Біблія. Чотири строгих наспіви (стр.186–193)
Шваб, А.Біблія у творчості німецько-російського композитора Георга фон Альбрехта (стр.193–196)
Монастиршина, Ю.Містерія "Мучеництво святого Себастіана" Г. д’Анунціо – К. Дебюсі як приклад втілення християнської тематики в театрі "модерн" (стр.196–203)
Гнатів Т. Ф.Ф. Пуленк. Stabat Mater. Своєрідність прочитання композитоом середньовічної секвенції (стр.203–209)
Пюра, І. В.Апокаліпсис Адріана Леверкюна та апокаліптичні мотиви у мистецтві ХХ ст. (стр.209–216)
Сердюк, О. В.Деякі особливості втілення біблійної тематики у творчості К. Пендерецького (стр.216–222)
Іляєва, І.Відображення тематики "Апокаліпсиса" у творах Софії Губайдуліної "El expecto", "Слышу...", "Умолкло...", "Аллилуйя" (стр.222–229)
Міроненко, О. С.Сучасна духовна музика Молдови (стр.229–239)
Драч, І. С.Про один біблійний моти в опері-балеті В. Губаренка "Вій" (стр.239–245)
Катонова, Н. Ю."De Profundis Temporum" О. Радвіловича (стр.245–248)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
2002 г., N 31
Интересные статьи:
Від редакційної колегії (стр.3)

Самойленко, О.Сучасне вітчизняне музикознавство у діалозі з культурологією (стр.5)
Медведик Ю.О.Національно-патріотичні та історичні мотиви в українській духовній творчості XVII – XVIII ст. (стр.17)
Горенко-Баранівська, Л.Військова музика козацько-гетьманської держави (на прикладі Гадяцького полку) (стр.31)
Гнатюк, Л.Концепція курсу історії української музики у підручниках Миколи Грінченка (стр.43)
Полянська, Г.Національні традиції музичного театру та їх спадковий розвиток (стр.56)
Немкович, О.Передумови формування науково-дослідної галузі українського музикознавства у другій половині XIX – на початку XX ст. (стр.67)
Драганчук, В.Мелодико-інтонаційні та ладові фактори: генеза модусів – констант сприйняття – у суспільній свідомості (стр.82)
Маркова, О.Теорія виконавства у сучасному музикознавстві (стр.93)
Олендарьов, В.До питання про театральність пісенної єстради (стр.103)
Булибенко, Г.Декілька коментарів про органи та органістів України (стр.117)

Александрова, Н.П.Антимонія "автор – традиція" у творчості сучасних вітчизняних композиторів (стр.129)
Пономаренко, О.Про речитативність у сольних каденціях фортепіанних концертів українських композиторів 1980 – 0990 років (стр.141)
Сташевський, А.Українська оригінальна література для баяна: концепція періодизації єволюційних єтапів (стр.147)
Іванченко, В. Г.Єпічне і драматичне у Третій симфонії Г. Ляшенка (стр.160)
Ржевська, М.Борис Яновський і Михайло Врубель: на перетині творчих шляхів (стр.170)

Мірошниченко, С.Поняття "відбір" та "самообмеження" в музикознавстві (стр.180)
Когут, Г.Мікроінтерваліка – чи "... знову ті ж самі до – ре – мі ..." (стр.193)
Самохвалов, В. Я.Імпресивно-декоративне як загальнородова категорія музики (питання термінології) (стр.206)
Рощенко, О.Типологія міфологем (стр.233)
Соломонова, О.Іронічні варіації на хвилюючу тему (До проблеми жанрової своєрідності музичної пародії) (стр.245)
Коробецька, С.Оркестр як фактор стильоутворення (стр.255)

Козіна, І.Сторінки історії португальської музичної культури (стр.267)
Жимолостнова, В.Специфіка концепції особи у жанрі англокельтської фольклорної балади (стр.281)
Редя, В.І. Стравінський та драматичний театр (до проблеми інтегративних процесів у мистецтві початку ХХ століття) (стр.293)
Сакало, О.Опера як текст своєї історичної доби (стр.305)
Ковалінас, М.Про діалектику творчого процесу Бетховена в сонатах ор. 2 (стр.317)
Брагіна, Н.Художня концепція творів А. Шенберга (стр.327)
-554949
З-41
Збірник українських пісень з репертуару хору української господарської акадємії в Ч. С. Р, Зошит І. -Подебради: [ ], 1923.-47 c. :а-іл. -Б.ц. На обкл. им'я художника: А. Корнійчук.
Содерж.:Іван Гус; Ой, в Ерусалимі рано задзвонили; Ой, дивнеє народження; Ой у полі при дорозі; Ой видить Бог; Чи дома, дома хазяїн дома; По всьому світу стала новина; Слава Вкраїні; Та щука риба в морі; Рано-вранці я вставала; Зашуміла ліщинонька; Червона калина у лузі стояла; Та туман яром; Ой у полі при дорозі; Чорна рілля; Ой пущу я кониченька; Журавлі; Отамане батьку; Перше Травня; Ой на горонці; Про Нечая; А хто бачив, а хто чув; Ой горе тій чайці; Ішов козак без ліс; За городом качки пливуть; Коло млина, коло броду; За річкою, за Дунаєм; Ой з-за гори, з-за крутої; Коло млина ясенина; По той бік гора; Ой у полі два явори; Над річкою бережком; Ой зійшла зоря; Мала мати одну дочку; Ой пряду, пряду; Журавель
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-728340
З-41
Збірник українських пісень з репертуару хору української господарської акадємії в Ч. С. Р., Зошит І. -Подебради: Б. в., 1923.-47 c :a-іл.; 30 см; обкл.. -Б.ц. На обкл. им'я художника: А. Корнійчук. Малотиражне видання. Фотомеханічний друк з рукопису.
Содерж.:Іван Гус; Ой, в Ерусалимі рано задзвонили; Ой, дивнеє народження ; Ой у полі при дорозі ; Ой видить Бог ; Чи дома, дома хазяїн дома ; По всьому світу стала новина ; Слава Вкраїні ; Та щука риба в морі ; Рано-вранці я вставала ; Зашуміла ліщинонька ; Червона калина у лузі стояла ; Та туман яром ; Ой у полі при дорозі ; Чорна рілля ; Ой пущу я кониченька ; Журавлі ; Отамане батьку ; Перше Травня ; Ой на горонці; Про Нечая ; А хто бачив, а хто чув; Ой горе тій чайці ; Ішов козак без ліс ; За городом качки пливуть ; Коло млина, коло броду ; За річкою, за Дунаєм ; Ой з-за гори, з-за крутої ; Коло млина ясенина ; По той бік гора ; Ой у полі два явори ; Над річкою бережком ; Ой зійшла зоря ; Мала мати одну дочку ; Ой пряду, пряду ; Журавель
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-573096
К 12
Кабалевский Д. Б.
Соната : [B dur] : для виолончели и фортепиано : Op. 71 = Sonata: für Violoncello und Pianoforte/ Д. Б. Кабалевский ; [предисловие Л. Раабен]. -Москва: Государственное музыкальное издательство, 1963.-58 [4] c.. -Н. д. М.30716 Г.; обкл.: Б.ц. 1000 экз.

Есть автограф: Кабалевский Д. Б..
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
1988 г., N 23
Интересные статьи:

Лобанов, А.Музика і буржуазна ідеологічна пропаганда (стр.3)
ЛевицькийБуржуазний ірраціоналізм і філософія "нової музики" (стр.9)
Юдкін, І.Проблема взаємодії музичних культур в сучасному західному музикознавстві (стр.16)

Булка, Ю.Взаємозалежність ідейно-естетичної концепції та музичної форми в творчості С. Людкевича (на прикладі програмних творів) (стр.21)
Хіврич, Л.Поліфонія як засіб формування художнього образу в акапельних хорах Б. Лятошинського (стр.33)
Александрова, Н.П.До аналізу інтонаційної драматургії сонат для духових інструментів Ю. Іщенка (стр.40)
Дувірак, Д.Сонорні засоби музичної виразності в творчості українських радянських композиторів (стр.48)
Сумарокова, В.До питання про втілення комічного в українській інструментальній музиці (на прикладі аналізу Четвертої симфонії Б. Буєвського) (стр.55)

Павлій, Г.Інтраверсія та екстраверсія як типологічна пара розрізненості музичного мислення (стр.62)
Гливинський, В.Про вплив мелодики барокко на музичну мову І. Стравінського (стр.74)
Олендарьов, В.Про логіку інтонаційного процесу в джазі (стр.79)
Чижик, І.Фактори формотворення в західноєвропейській поліфонії середньовіччя (стр.87)
Золозова, Т.Принципи варіаційності в "Метаболах" А. Дютійє (стр.95)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
2000 г., N 29
Интересные статьи:

Тимошенко, О.Музична освіта країни на сучасному етапі (стр.3)
Пясковський, І.Інтеграційні процеси у взаємодії світової та вітчизняної моделей вузівської музично-теоретичної освіти (стр.9)
Волков, С.Компоративний аналіз систем мистецької освіти в Україні та деяких європейськіх країнах (стр.18)
Кірєєва, Т. І.Музичне виховання і освіта Донбасу кінця ХІХ – початку ХХ століття (в контексті теоретичних і практичних питань культурології) (стр.24)
Ковалик, П.Творча спрямованість диригентсько-хорової підготовки студентів НМАУ (стр.32)
Гребенюк, Н.Значення специфіки фактору спадкоємності у вокально-педагогічній діяльності (стр.39)
Культурологічні аспекти музичної україністики і музикознавчі традиції Одеси (стр.47)

Костюк, Н.Літургія Іоанна Златоустого: еволюція і симантика жанру (стр.52)
Пархоменко, Н.Українська канонічна творчість: рефлексії митця ХХ століття ("догмати" Олександра Кошиця) (стр.64)
Круль, П.Ударні інструменти на історичному тлі української музичної культури (стр.74)
Шолохова, Л. В.Колекція Зиновія Кісельгофа як джерело досліджень з єврейського музичного фольклору (стр.82)
Ржевська, М.Періодизація українського музично-культурного процесу ХХ століття як проблема динаміки культури (стр.94)
Берегова, О.Стильові тенденції в камерній музиці українських композиторів 80–90-х років ХХ сторіччя. Ситуація постмодерну (стр.103)
Марченко, В.Плюралізм інтерпретацій як формування художньої концепції твору (пасакалія твір 19 № 10 В. С. Косенка) (стр.109)
Козаренко, О. В.Музична мова Б. Лятошинського в умовах стратифікації національного музично-семіотичного процесу (стр.116)
Денисенко, М.До питання про комунікативні (формотворчі) властивості тембрового чинника (стр.125)
Данг Нгок Занг КуанаПентатоніка як компонент сучасної музичної мови (на прикладі – частини "в’єтнамської сюїти" Ю. Іщенка) (стр.133)
Мурзина, О.До справи організації науково-дослідних центрів музичного фольклору у Києві (20-ті та 90-ті рр.) (стр.143)

Чижик, І.Ранні форми гармонії (стр.151)
Сакало, О.Романтична драма та романтична опера: Шляхи еволюції... (стр.160)
Рощенко (Аверьянова), Е. Г.Мифологические и литературно-поэтические двойники вагнеровского скиттальца (стр.170)
Каверина, Л.Парадокси Ф. Ліста: від стереотипів до нового прочитання (стр.190)
Карнак, А.Специфіка інтонаційних властивостей музичного матеріалу як джерело нових композиційних рішень на прикладі творів американських композиторів ХХ століття (стр.195)
Макаренко, Г. Г.Місце та роль мистецтва в панестетичному ірраціоналізмі Ніцше (стр.204)
Сердюк, О.Музичний театр К. Пендерецького (стр.211)
Сумарокова, В.Віолончельна музика А. Шнітке у дзеркалі стилістичних пошуків ХХ сторіччя (стр.218)
Середенко, Г.Шимановський Соната d-moll (стр.227)
Гуменюк, Т.Постмодерністська естетика: до визначення питання (стр.236)

Немкович, О.Музично-історична спадщина М. Гордійчука в контексті українського музикознавства Другої половини ХХ ст. (стр.246)
Булибенко, Г.Арсеній Миколайович Котляревський: київський період життя (стр.255)
Димченко, С.Микола Різоль – корифей українського баянного мистецтва (стр.260)
-526260
С 32
Сердюк А. В.
Шкільні романи : пісеник для старшокласників [для голосу, анс. з букв-цифр. познач. супр.] / А. В. Сердюк. -Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011.-24 с. :a-іл.. -ISMN 979-0-707579-20-6: Б.ц.
ББК Щ984.2(4Укр)я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Вокал 177
Д13
Давидов Ю. М.
Ninon : песенка : [голос с фп.]/ музыка Юр. Мих. Давыдова ; слова Павла Германа. -К.: Собственность автора, 1925.-4 c. :c-портр. -(Репертуар Даниила Оленина). - Перші слова: "Глаза ее глядят загадочно...". -Інша назва : Из песен повседневности. -Издательский каталог на с. 4. -Н. д. 79.: Б.ц. 1000 экз.
Перевод загл. на русск.яз.: Нинон
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(2)
Вокал 719
Х15
Хайт Ю.А.
Не надо встреч : романс : [голос с фп.]/ Юлий Хайт ; текст Павла Германа. -[перевид.]. -Москва;К.: Издание автора, 1926.-4 c. :a-цв. ил.. -(В репертуаре Даниила Оленина). - Перші слова: "Узор судьбы чертит неслышный след...". -Видавничий каталог на с. 4. - С. 43 А.: Б.ц. 1500 экз.
"С чувтвом глубокого уважения Анатолию Андреевичу Переселенцеву [посвящается]"
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Сердюк
Деякі особливості втілення біблійної тематики у творчості К. Пендерецького/ О. В. Сердюк // Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 1999. -Вип. 4. - C. 216–222 (Шифр Ж70445/1999/4)

-555352
О-53
Оленін О. О.
Дуб на дуба похылывсь : Малороссійская песня для Сопрано, Контральто и Баритона съ сопровожденіемъ фортепіано : Ор. 14/ музыка А. Оленина. -Москва: Собственность издателя П. Юргенсона, коммиссионера Придворной Певческой Капеллы [...]; СПб.: у І. Юргенсона; Варшава;Киев: у Л. Идзиковского, 1909. - Назва сучасн. орфографією: Дуб на дуба похиливсь. - Літературний інципіт: "Дуб на дуба похиливсь, литів комарь той убивсь...". -Рекламний проспект видавництва "Собрание новейших романсов русских композиторов, ІІІ"за 1909 р. на с. 8. -Н. д. 36571: 50к. Збережено орфографію оригіналу
Предметные рубрики:
Тріо вокальне; Тріо вокальне (сопрано, контральто, баритон)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-494976
В 68
Волощук В. М.
Красноград моя столиця : пісні ; 285-річчю Краснограда присвячується/ Володимир Волощук. -Кропивницький: Лисенко В. Ф., 2016.-133 с. :a-іл.. -ISMN 979-0-9007092-1-9; в обкл.: Б.ц. 300 экз.

ББК Щ943.4(4УКР)я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Лисенко М. В.
Про голоту : [варіант] Б : [голос з фп.] : Волынь, с. Мыропилля, Звягельс. пов. / [обр. М. В. Лисенка] ; одъ п. Косачъ. -Літературний інципіт: "Зійшло сонце під віконце, став дощик іти..." // Лисенко М. В.. Збирныкъ украûнськыхъ писéнь: [для співу з супр. фп.]/ Зибравъ й у ноти завивъ М. Лисенко. -Київ: Власнисть выдавця на вси краû [Книжные и музыкальные магазины Болеслава Корейво]. -1886. -N 4-й выпускъ. - C. 19 (Шифр -732244)
Предметные рубрики:
Сиромаська пісня


FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm