FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmЖ60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
2002 г., N 31
Интересные статьи:
Від редакційної колегії (стр.3)

Самойленко, О.Сучасне вітчизняне музикознавство у діалозі з культурологією (стр.5)
Медведик Ю.О.Національно-патріотичні та історичні мотиви в українській духовній творчості XVII – XVIII ст. (стр.17)
Горенко-Баранівська, Л.Військова музика козацько-гетьманської держави (на прикладі Гадяцького полку) (стр.31)
Гнатюк, Л.Концепція курсу історії української музики у підручниках Миколи Грінченка (стр.43)
Полянська, Г.Національні традиції музичного театру та їх спадковий розвиток (стр.56)
Немкович, О.Передумови формування науково-дослідної галузі українського музикознавства у другій половині XIX – на початку XX ст. (стр.67)
Драганчук, В.Мелодико-інтонаційні та ладові фактори: генеза модусів – констант сприйняття – у суспільній свідомості (стр.82)
Маркова, О.Теорія виконавства у сучасному музикознавстві (стр.93)
Олендарьов, В.До питання про театральність пісенної єстради (стр.103)
Булибенко, Г.Декілька коментарів про органи та органістів України (стр.117)

Александрова, Н.П.Антимонія "автор – традиція" у творчості сучасних вітчизняних композиторів (стр.129)
Пономаренко, О.Про речитативність у сольних каденціях фортепіанних концертів українських композиторів 1980 – 0990 років (стр.141)
Сташевський, А.Українська оригінальна література для баяна: концепція періодизації єволюційних єтапів (стр.147)
Іванченко, В. Г.Єпічне і драматичне у Третій симфонії Г. Ляшенка (стр.160)
Ржевська, М.Борис Яновський і Михайло Врубель: на перетині творчих шляхів (стр.170)

Мірошниченко, С.Поняття "відбір" та "самообмеження" в музикознавстві (стр.180)
Когут, Г.Мікроінтерваліка – чи "... знову ті ж самі до – ре – мі ..." (стр.193)
Самохвалов, В. Я.Імпресивно-декоративне як загальнородова категорія музики (питання термінології) (стр.206)
Рощенко, О.Типологія міфологем (стр.233)
Соломонова, О.Іронічні варіації на хвилюючу тему (До проблеми жанрової своєрідності музичної пародії) (стр.245)
Коробецька, С.Оркестр як фактор стильоутворення (стр.255)

Козіна, І.Сторінки історії португальської музичної культури (стр.267)
Жимолостнова, В.Специфіка концепції особи у жанрі англокельтської фольклорної балади (стр.281)
Редя, В.І. Стравінський та драматичний театр (до проблеми інтегративних процесів у мистецтві початку ХХ століття) (стр.293)
Сакало, О.Опера як текст своєї історичної доби (стр.305)
Ковалінас, М.Про діалектику творчого процесу Бетховена в сонатах ор. 2 (стр.317)
Брагіна, Н.Художня концепція творів А. Шенберга (стр.327)
-573096
К 12
Кабалевский Д. Б.
Соната : [B dur] : для виолончели и фортепиано : Op. 71 = Sonata: für Violoncello und Pianoforte/ Д. Б. Кабалевский ; [предисловие Л. Раабен]. -Москва: Государственное музыкальное издательство, 1963.-58 [4] c.. -Н. д. М.30716 Г.; обкл.: Б.ц. 1000 экз.

Есть автограф: Кабалевский Д. Б..
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
1988 г., N 23
Интересные статьи:

Лобанов, А.Музика і буржуазна ідеологічна пропаганда (стр.3)
ЛевицькийБуржуазний ірраціоналізм і філософія "нової музики" (стр.9)
Юдкін, І.Проблема взаємодії музичних культур в сучасному західному музикознавстві (стр.16)

Булка, Ю.Взаємозалежність ідейно-естетичної концепції та музичної форми в творчості С. Людкевича (на прикладі програмних творів) (стр.21)
Хіврич, Л.Поліфонія як засіб формування художнього образу в акапельних хорах Б. Лятошинського (стр.33)
Александрова, Н.П.До аналізу інтонаційної драматургії сонат для духових інструментів Ю. Іщенка (стр.40)
Дувірак, Д.Сонорні засоби музичної виразності в творчості українських радянських композиторів (стр.48)
Сумарокова, В.До питання про втілення комічного в українській інструментальній музиці (на прикладі аналізу Четвертої симфонії Б. Буєвського) (стр.55)

Павлій, Г.Інтраверсія та екстраверсія як типологічна пара розрізненості музичного мислення (стр.62)
Гливинський, В.Про вплив мелодики барокко на музичну мову І. Стравінського (стр.74)
Олендарьов, В.Про логіку інтонаційного процесу в джазі (стр.79)
Чижик, І.Фактори формотворення в західноєвропейській поліфонії середньовіччя (стр.87)
Золозова, Т.Принципи варіаційності в "Метаболах" А. Дютійє (стр.95)
Вокал 177
Д13
Давидов Ю. М.
Ninon : песенка : [голос с фп.]/ музыка Юр. Мих. Давыдова ; слова Павла Германа. -К.: Собственность автора, 1925.-4 c. :c-портр. -(Репертуар Даниила Оленина). - Перші слова: "Глаза ее глядят загадочно...". -Інша назва : Из песен повседневности. -Издательский каталог на с. 4. -Н. д. 79.: Б.ц. 1000 экз.
Перевод загл. на русск.яз.: Нинон
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(2)
Вокал 719
Х15
Хайт Ю.А.
Не надо встреч : романс : [голос с фп.]/ Юлий Хайт ; текст Павла Германа. -[перевид.]. -Москва;К.: Издание автора, 1926.-4 c. :a-цв. ил.. -(В репертуаре Даниила Оленина). - Перші слова: "Узор судьбы чертит неслышный след...". -Видавничий каталог на с. 4. - С. 43 А.: Б.ц. 1500 экз.
"С чувтвом глубокого уважения Анатолию Андреевичу Переселенцеву [посвящается]"
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-555352
О-53
Оленін О. О.
Дуб на дуба похылывсь : Малороссійская песня для Сопрано, Контральто и Баритона съ сопровожденіемъ фортепіано : Ор. 14/ музыка А. Оленина. -Москва: Собственность издателя П. Юргенсона, коммиссионера Придворной Певческой Капеллы [...]; СПб.: у І. Юргенсона; Варшава;Киев: у Л. Идзиковского, 1909. - Назва сучасн. орфографією: Дуб на дуба похиливсь. - Літературний інципіт: "Дуб на дуба похиливсь, литів комарь той убивсь...". -Рекламний проспект видавництва "Собрание новейших романсов русских композиторов, ІІІ"за 1909 р. на с. 8. -Н. д. 36571: 50к. Збережено орфографію оригіналу
Предметные рубрики:
Тріо вокальне; Тріо вокальне (сопрано, контральто, баритон)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-494976
В 68
Волощук В. М.
Красноград моя столиця : пісні ; 285-річчю Краснограда присвячується/ Володимир Волощук. -Кропивницький: Лисенко В. Ф., 2016.-133 с. :a-іл.. -ISMN 979-0-9007092-1-9; в обкл.: Б.ц. 300 экз.

ББК Щ943.4(4УКР)я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Лисенко М. В.
Про Мыхайла (Хмильныцького?) : [голос з фп.] / [обр. М. В. Лисенка]. - Перші слова: "Ой чи був орле, чи був орле на Дунаю..." // Лисенко М. В.. Збирныкъ украûнськыхъ писéнь: [для співу з супр. фп.]/ Зибравъ й у ноти завивъ М. Лисенко. -Київ: Власнисть выдавця на вси краû [Книжные и музыкальные магазины Болеслава Корейво]. -1886. -N 4-й выпускъ. - C. 12 (Шифр -732244)

Лисенко М. В.
Про голоту : [варіант] Б : [голос з фп.] : Волынь, с. Мыропилля, Звягельс. пов. / [обр. М. В. Лисенка] ; одъ п. Косачъ. -Літературний інципіт: "Зійшло сонце під віконце, став дощик іти..." // Лисенко М. В.. Збирныкъ украûнськыхъ писéнь: [для співу з супр. фп.]/ Зибравъ й у ноти завивъ М. Лисенко. -Київ: Власнисть выдавця на вси краû [Книжные и музыкальные магазины Болеслава Корейво]. -1886. -N 4-й выпускъ. - C. 19 (Шифр -732244)
Предметные рубрики:
Сиромаська пісня


FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm